گروه اچ اند ام پایلوت فروشگاه Cos با فناوری سنگین را در ایالات متحده راه اندازی کرد
این شرکت سوئدی، که عموماً تصمیم میگیرد ابتدا ابتکارات جدید را در قاره اصلی خود راهاندازی کند، گفت که هدفش ایجاد «روابط مرتبطتر و معنادارتر با مشتریان» از طریق «تجربه جدید خرید در فروشگاه است که توسط فناوری فعال میشود».
مدیر راه اندازی فناوری یک آزمایش موفقیت آمیز را در شعبه Cos بورلی هیلز را دنبال می کند و امسال شاهد عرضه نوآوری ها در فروشگاه های Cos ایالات متحده خواهد بود. این شامل روشهای پرداخت بدون درز، توصیههای طراحی شخصی، تسویهحساب سریعتر و گزینههای تحویل و بازگشت ارتقا یافته است.
اساس این یک آینه هوشمند است که به مشتریان اجازه می دهد بدون نیاز به خروج از اتاق مخصوص در فروشگاه لوازم و محصولات خود را درخواستو خرید کنند. آینهها محصولات وارد شده به اتاق را تشخیص میدهند – تشخیص آیتم، اندازه و رنگ – با امکان ارائه محصول شخصی و توصیههای ظاهری.
در همین حال، در طبقه ات مختلف فروشگاه اصلی ، می توان از انواع دیگر آینه های هوشمند برای آزمایش و طراحی مجازی استفاده کرد.
و شرکت در حال آزمایش راهحلهای جدید تسویهحساب و روشهای تحویل و بازگشت «بهبود، پایدارتر» است.
این شرکت گفت: «کل تجربه خردهفروشی به سرعت در حال تغییر است و ما شاهد افزایش انتظارات مشتریان برای انتخاب گسترده و راحتی استثنایی هستیم». «مشتریان ما انتظار تجربههای خردهفروشی را دارند که روان، خلاقانه و سرگرمکننده باشد و در عین حال سبک منحصربهفرد و فردی آنها را نیز تامین کند. به همین دلیل است که ما همچنان به چالش کشیدن خود و کشف ایده های جدید، برای ایجاد ارزش واقعی مشتری و ایجاد تغییر ادامه می دهیم.