برند هِرمِس توی نیویورک دومین بخش از کالکشن پاییز خودش رو نمایش داد. اولین بخش این کالکشن توی هفته مد پاریس به نمایش در اومده بود.

نادِژ-وانِه سیبوُلسکی، مدیر هنری هِرمِس، با برگزاری دو شو توی دو قاره مختلف می‌خواست این پیام رو برسونه که استایل دختران فرانسوی و آمریکایی در واقعیت خیلی به هم نزدیکه. به نظر اون، تفاوت‌های ظریف این دو استایل به خوبی همدیگه رو کامل می‌کنن.

اما ورای این داستان‌پردازی‌های قشنگ، لباس‌های واقعاً کاربردی توی این کالکشن به چشم می‌خورن. چکمه‌های کابویی، شلوارهای چرمی، روسری‌های ابریشمی که به دور کمر بسته شدن و البته کلاه‌های لبه‌دار از جمله این آیتم‌ها هستن.

من فکر می‌کنم کلاه‌های لبه‌دار قراره ترند اصلی اکسسوری سر برای پاییز باشن. این موضوع رو بعد از دیدن شو پرادا هم حدس زده بودیم، ولی حالا دیگه شکی باقی نمونده.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish