کمک ۱ میلیون دلاری مشهورترین مدلهای جهان به کشور فلسطین

خبر رسیده که بلا حدید و جی‌جی حدید، دو مدل مشهور آمریکایی فلسطینی‌تبار، یک میلیون دلار به سازمان‌های خیریه از جمله آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی، آنروا، کمک می‌کنند. به گفته وکیل این دو خواهر، این مبلغ هنگفت قرار است به طور مساوی میان چهار سازمان که به زنان و کودکان فلسطینی کمک می‌کنند تقسیم شود.

کمک ۱ میلیون دلاری مشهورترین مدلهای جهان به کشور فلسطین

جالبه بدونید ایزابلا خیر حدید، مدل ۲۷ ساله و یلنا نور حدید ۲۹ ساله، مدلهای دو رگه آمریکایی فلسطینی برای کارهای هنری خود اسم‌های کوتاه بلا و جی‌جی را استفاده می‌کنند. محمد حدید، پدر این دو سوپر مدل، یک معمار و تاجر در زمینه ساخت و ساز است که در شهر ناصره که شهری مقدس برای مسیحیان است، به دنیا آمده است.

بلا و جیجی حدید یک میلیون دلار برای کمک به قربانیان در فلسطین اهدا کردند. این بودجه به چهار سازمان که از کودکان و خانواده‌های منطقه حمایت می‌کنند اختصاص یافت.

این اقدام خواهران بازتاب گسترده ای در جامعه بین المللی ایجاد کرد. برای بسیاری از مردم، اقدام آنها یک عمل دلسوزانه و حمایت در دوران سختی بود که باعث تقویت شهرت آنها به عنوان شخصیت های عمومی درگیر مسائل جهانی شد. تعداد زیادی از طرفداران و همکاران صنعت از سخاوت خود ابراز قدردانی و تحسین کردند.

با این حال، بدون انتقاد نبود. با تشدید درگیری‌های سیاسی در خاورمیانه، کمک بلا و جیجی واکنش‌های شدیدی را در میان کسانی که از طرف دیگر درگیری حمایت می‌کنند، برانگیخته است. برخی احساس می کنند که چنین اقداماتی می تواند به عنوان یک بیانیه سیاسی تلقی شود که می تواند بر حرفه و روابط آنها در صنعت تأثیر بگذارد.

با وجود این، خواهران همچنان از اعتقادات خود دفاع می کنند و از بستر خود برای جلب توجه به مسائل بشردوستانه استفاده می کنند. اقدام آنها به عنوان یادآوری اهمیت همبستگی و کمک به کسانی است که بدون توجه به شرایط سیاسی نیاز به حمایت دارند

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish