کیف کلاچ ترندی بالنسیاگا

بالنسیاگا همیشه ثابت کرده است که می‌تواند محصولی تولید کند که دنیای مد را تغییر دهد و قاعده ترندها را عوض کند. این تجربه را در تولید کفش‌های بالنسیاگا بارها و بارها دیده‌ایم و یا حتی ترند لباس‌های بیش از اندازه اورسایز تجربه کرده‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم محصول جدید بالنسیاگا که یک کیف کلاچ شبیه کفش است بررسی کنیم.

کیف کلاچ شبیه به کفش بالنسیاگا

بالنسیاگا ما را وادار می‌کند تا به محصولات جدیدش واکنش نشان دهیم. خلاقیت جدید دمنا، یک کفش پاشنه بلند مشکی رنگ سایز ۴۲ بود که یک زیپ نقره‌ای روی آن بود و مدل‌ها در کالکشن جدید قبل از پاییز ۲۰۲۴ این برند در لس آنجلس از این کیف بعنوان کیف دستی یا همان کیف کلاچ استفاده کرده بودند. وقتی همه در مورد آیتم‌های دیگر صحبت می‌کردند، ما به فکر ناخن‌های تیز و بلند مدل‌ها دور پاشنه‌ی کفشی که در دست مدل‌ها بعنوان کیف بود بودیم.

دمنا، مدیر خلاق بالنسیاگا

با جرئت می‌گویم که تمام این کارها زیر سر دمنا، مدیر خلاق بالنسیاگا است. او دوست دارد چیزهایی بسازد که در کنار عادی بودن، جذاب نیز است. او اقلامی که شما به آن‌ها شاید حتی فکر نکنید را از حالت عادی به یک حالت عجیب و جذاب تبدیل می‌کنید. او همه آیتم‌ها را می‌تواند جوری تغییر دهد که حتی به فکرتان هم نمی‌رسد و به اندازه‌ای آن‌ها شیک می‌شوند که شایستگی داشته باشند.

چیزی که در مورد این کیف می‌توان دوست داشت این است که این کفش است “جواد خیابانی :))” . منظورم شکل کیف است که شبیه کفش است. نکته جالب قضیه این است که آن‌ها انقدر این کیف را قشنگ شبیه‌سازی کرده‌اند که حتی سایز کفش هم مشخص است (۴۲). اگر زیپ نداشت قطعا دوست داشتم که آن را امتحان کنم و بپوشمش چرا که جنسش هم بسیار فوق‌العاده است.

فضای خالی کیف بالنسیاگا را با چی پر کنیم؟

شما در این کیف بدلیل شکل و شمایلش هرچیزی را نمی‌توانید قرار دهید، اما می‌توانید بعنوان مثال کارت بانکی، کلید خانه، براق کننده لب، گیره‌ یا کش مو و … . توجه کنید که به هیچ وجه آیفون یا موبایلتان را نمی‌توانید در آن قرار دهید. شما نمی‌توانید آن‌را روی شانه خود بیاندازید و یا آن‌را روی سینه خود بیاندازید. شما فقط آن را می‌توانید در دست بگیرید. البته مطمئن باشید که یک اعتماد بنفس عجیب از در دست گرفتن این آیتم به شما دست می‌دهد.

سخن آخر..

هیچوقت بالنسیاگا و نمایش کالکشن‌های جدیدش را از دست ندهید. اگر طراح لباس هستید، نمایش‌های بالنسیاگا برای شما یک کلاس درس است که یاد بگیرید چگونه از همین شرایط و امکاناتتان استفاده کنید. نظر شما راجع به این کیف کلاچ ترندی بالنسیاگا چیست؟ شما کدام محصول بالنسیاگا را دارید و از آن استفاده می‌کنید؟ 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish