اگرچه مفهوم متاورس و اقلام دیجیتالی جدید است، چندین برند مصرف کننده قبلاً وارد دنیای مجازی شده اند تا محصولات خود را در قالب اقلام دیجیتالی کاربردی و متنوع به فروش برسانند. فهرست دوازده برند متاورس محبوب مصرف کننده را بررسی کنید.

نایک
نایک یک برند معروف ورزشی و تناسب اندام است که بر سرگرمی و رقابت تمرکز دارد و یکی از گسترده ترین مارک های مصرف کننده متاورس است. یکی از مهم‌ترین پروژه‌های متاورس نایک در سیستم Roblox قرار دارد.

نیکلند برای کمک به ادغام ورزش و بازی در سبک زندگی ایجاد شد. دارای پارک ها، زمین ها، زمین های با موانع و مسیرهای دویدن است. همه اینها با دقت به عنوان یک برند متاورس ساخته شده اند تا به مردم نشان دهند که نایک چیست. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند محصولات دیجیتالی نایک را از لباس گرفته تا کفش خریداری کنند و حتی بیشتر با این برند ارتباط برقرار کنند. نایک روش‌های متعددی را ایجاد کرد که به افراد اجازه می‌دهد اخلاق خود را از طریق متاوره تجربه کنند.

زارا
زارا یک برند پوشاک اسپانیایی است که ورود آن به بازار مد دیجیتال یک پروژه مشترک با گروه مد کره جنوبی Ader Error و برنامه کره جنوبی Zepeto است. این پروژه به دنبال شناسایی نسل جدید بر اساس تکینگی افراد با ایجاد لباس و آرایش مجازی در دسترس آواتارهای قابل تنظیم در برنامه است. این اساساً به این معنی است که این شرکت رویکردی نوآورانه و با فناوری پیشرفته در زمینه مد دارد.

برداشت زارا از برندهای مصرف کننده متاورس یکی از بخش های مهم وب 3.0 را برجسته می کند. زارا تضمین می کند که مردم می توانند تجربه خرید خود را بین دنیای واقعی و دیجیتال انتقال دهند. به عنوان مثال، طیف پوشاک آنها به کالاهای فیزیکی و دیجیتالی با پالت های متمایز مشکی، زرد، نارنجی روشن و آبی سرمه ای گسترش می یابد. حتی به لطف زارا، می‌توان الگوهای متفاوت مدل‌های مشهوری مانند میکا آرگاناراز را در متاورس یافت.

gucci
گوچی یکی از معروف ترین برندهای مد در جهان است. در این میان Roblox یکی از محبوب ترین بازی ها و پلتفرم های متاورس است. جای تعجب نیست که همکاری بین این دو چیزی منحصر به فرد ایجاد کرد. این دقیقاً همان چیزی است که گوچی یک نمایشگاه باغ مجازی در Roblox ایجاد کرد. این رویداد بخشی از جشن تولد 100 سالگی گوچی بود.

این نمایشگاه نشان می دهد که چگونه متاورس می تواند تجربه خرید را بازسازی کند. این واقعیت که پیشنهادات دیجیتال گوچی را فقط برای مدت محدودی می‌توان خریداری کرد، به کاربران درکی از کمبود داد. آنها چیزی منحصر به فرد را می خریدند که به همان اندازه ارزش استثنایی داشت. برخی از این اقلام بعداً توسط کاربران به قیمت بسیار بیشتر از ارزش نسخه واقعی دوباره فروخته شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Currency


en_USEnglish