برند و مالک آن نیل بارت
برای کالکشن 2024 مردانه خود از ایده های متفاوتی برای اجرای آن استفاده کرده و شکل و فرمی متفاوت را برای طرفداران خود ایجاد نموده است
او که با ایده های خود در کالکشن 1990 همه طرفداران خود را هیجان زده کرد ، بعد از گذشت 30 سال باز هم طرفداران خود را با سوپرایز مواجه ساخت و علاقه آنها را به این برند دوچندان نمود
نیل بارت به لباس مینیمالیستی و یکنواختی که در دهه 1990 هنگام طراحی لباس مردانه در پرادا پیشگام بود، او بار دیگر بازگشته – و 30 سال بعد هنوز هم طرفدار هیجان زده هستند.
او در پشت صحنه قبل از نمایش که نشان دهنده بازگشت به کت واک میلان برای برچسب امضایی او بود که در سال 1999 پس از چند سال وقفه تأسیس شد، گفت: “من همه چیز را مینیمال می پوشم.”
در واقع، یکی از بازدیدکنندگان به این نکته اشاره کرد که ژاکت آستین کوتاه خاکستری تنش او، روی یک تی شرت سفید به گونه ای که مقدار مناسبی از یقه و لبه آن نمایان شود، تقریباً شبیه به 11 سال نمایش او بود.
کسانی که روزهای پرادای بارت را به یاد می آورند، وقتی لایه های کت و شلوار خاکستری و بافتنی های او بین نیمکت های فولادی در پناهگاه بتنی دفتر مرکزی او در میلان می چرخید، احساس دژاوو می کردند. خیاطی باکستر بود، اگرچه چکمههای بلند برای آنهایی که از اولین روزهای خانه مد او زنگ میزدند.
با این حال، طراح هنوز هم توانسته بود چیزهای جدیدی برای گفتن در واژگان باریک خود از پیراهن های اردویی، ژاکت های پیراهن، خیاطی های رسمی و شورت های شیک پیدا کند. ژاکتهای پشمی با جنس گرمکن خاکستری، با جیبهایی به سبک هودی، و پیراهنهای کاربردی که برخی از آنها سردوشی داشتند، به رنگ زرد یا سبز اسیدی متمایل شدند.
جزئیات شلوار جین نجار در شورت دوخت او ظاهر میشد، در حالی که قفلهای فلزی به یک بلوز ابریشمی جان میدادند.
چنین لباسهای یدکی جرقههای زیادی را روی باند فرود نمیآورند، و نمایش میتوانست از موسیقیهای جذابتر بهره ببرد.
با این حال، بارت خوشحال بود که از مجموعه ویدیوها و سایر قالبهایی که در طول همهگیری آزمایش کرده بود، فاصله گرفت.
او خاطرنشان کرد: «انجام یک ارائه بسیار دشوارتر بود – طولانی و زمانبرتر». “نمایش ها بسیار منطقی تر، ساده تر و لذت بخش تر به نظر می رسند.”
سال 2023 سال تغییر در ایده ها برای این برند است.