Condé Nast کیست؟

Condé Nast یک شرکت رسانه جمعی جهانی است که در سال ۱۹۰۹ توسط Condé Montrose Nast تأسیس شد و متعلق به انتشارات Advance Publications است. دفتر مرکزی آن در مرکز تجارت جهانی وان در شهر نیویورک و ساختمان آدلفی در لندن واقع شده است

Condé Nast

برندهای رسانه ای این شرکت بیش از ۷۲ میلیون مصرف کننده در چاپ، ۳۹۴ میلیون در دیجیتال و ۴۵۴ میلیون در پلتفرم‌های اجتماعی جذب می‌کنند که خانه برخی از نمادین ترین برندهای رسانه‌ای جهان، از جمله Vogue، The New Yorker، GQ، Vanity Fair، Wired، Architectural Digest (AD)، Condé Nast Traveler و La Cucina Italiana است.. آنا وینتور، سردبیر ووگ ایالات متحده، به عنوان مدیر هنری و مدیر ارشد محتوای جهانی فعالیت می کند. شرکت Condé Nast Entertainment را در سال ۲۰۱۱ راه اندازی کرد تا فیلم، تلویزیون، ویدئوهای اجتماعی و دیجیتال و واقعیت مجازی را توسعه دهد.
شعبه‌های این شرکت شامل چین، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک و آمریکای لاتین، روسیه، اسپانیا، تایوان، بریتانیا و ایالات متحده با شرکای مجوز اضافی در سراسر جهان است.

هدف Condé Nast چیست؟

Condé Nast به دنبال تعریف هدف، باورها و تعهد آن‌ها نسبت به خود و دنیای اطرافشان است. ارائه اصول و مضامین راهنما که آنها را متحد می کند، یک چشم انداز آرزویی برای چگونگی تکامل و رشد ما با هم است.
آنها در این باره میگویند: برای اینکه آینده ای استثنایی داشته باشیم، به افرادی نیاز داریم که ایده های استثنایی خلق کنند و از آنها دفاع کنند. ما به پیشبرد دنیای خود کمک کرده‌ایم و می‌دانیم که آینده فقط با آنچه می‌توانیم تصور کنیم محدود می‌شود. ما خود را بیشتر به سمت یافتن صداهایی که ممکن است چیزی مهم و لازم برای گفتن داشته باشند, هل می‌دهیم.

چرا Condé Nast فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد؟

Conde Nast در سال ۱۹۹۸ انتشار محتوا را در روسیه آغاز کرد. این رسانه چندین مجلات از جمله Vogue، GQ، Architectural Digest و Glamour و همچنین CNX Russia، یک آژانس خلاق در این کشور را اداره می کند.
Condé Nast فعالیت های انتشاراتی خود را در روسیه متوقف می کند، این غول رسانه ای یادداشتی برای همه کارکنان فرستاد و به نگرانی‌های سانسور اشاره کرد. “با روزنامه نگاران و تیم های تحریریه در سراسر جهان، بسیار مهم است که بتوانیم محتوای خود را بدون خطر برای امنیت و ایمنی کارکنان خود تولید کنید”.
در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه در وب‌سایت Conde Nast منتشر شد، راجر لینچ، مدیرعامل این شرکت گفت که این شرکت از خشونت بی‌معنا و بحران انسانی غم‌انگیز در اوکراین شوکه و وحشت زده شده است. او گفت به خاطر قوانین جدید در روسیه که – افراد با انتشار “اخبار جعلی” در مورد ارتش به ۱۵ سال زندان محکوم شده اند – به این معنی است که ناشر نمی تواند امنیت روزنامه نگاران و سردبیران خود را تضمین کند و اضافه کرد: ” در نهایت، ما تصمیم گرفته‌ایم که همه عملیات انتشارات Conde Nast روسیه را در این زمان متوقف کنیم.
همچنین غرب مجموعه‌ای از تحریم‌ها را علیه روسیه به دلیل تهاجم نظامی این کشور به اوکراین که از ۲۴ فوریه آغاز شد، اعمال کرده است، که اقتصاداین کشور را ویران کرده و بانک مرکزی را مجبور به اعمال کنترل‌های گسترده سرمایه کرده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Currency


en_USEnglish