سبک استایل امیلی راتایکوفسکی | ژومنت

امیلی اوهارا راتایکوفسکی Emily Ratajkowski یکی از سوپرمدل‌های موفق حال حاضر دنیا است که با توجه به سن و سالش فرصت‌های زیادی برای پیشرفت در این زمینه دارد. او که در کارنامه خود تجربه بازیگری نیز دارد را می‌توان یکی از بازیگران زیبا نیز برشمرد.

بیوگرافی امیلی راتایکوفسکی

امیلی راتایکوفسکی یا امراتا Emrata در ۷ june سال ۱۹۹۱ در لندن به دنیا آمد. بعد از مدتی او به همراه خانواده به کالیفرنیا رفت و آنجا بزرگ شد. امیلی در سن ۱۴ سالگی فعالیت‌های مدلینگ خود را آغاز کرد و با شرکت فورد مدلز قرارداد بست. فعالیت او به گونه‌ای بود که بعد از مدتی در تعدادی فیلم و سریال شرکت کرد، اما یکی از نقاط عطف زندگی راتایکوفسکی حضور در موزیک ویدیو ۲ خواننده معروف بود که به مدت چند هفته در صدر لیست موزیک‌های پرشنونده بود. درهای شانس به روی امیلی باز شده بود و بعد از مدتی در فیلم Gone Girl با نقش معشوقه بن افلک دوباره بر سر زبان‌ها آمد. 

امیلی راتایکوفسکی به عنوان بازیگر

امیلی را قبل از اینکه یک مدل و یا سوپرمدل بدانیم باید یک بازیگر بدانیم. او شاید شروع کارش با حرفه مدلینگ بود، اما نقش بازیگری در پیشرفت او در حرفه مدلینگش تاثیرات زیادی داشت. او در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرد و همین امر باعث شد او را روی جلد مجلات معتبر مد و فشن بدانیم. بعد از Gone girl او در فیلم‌ Entourage نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرد و بعد از بازی در فیلم We Are Your Friends بر روی جلد خیلی از مجلات معتبر قرار گرفت.

استایل امیلی راتایکوفسکی

امیلی بعد از موفقیت‌های بسیار در سال ۲۰۲۱ پسردار شد (سیلوستر آپولو) و بعد از آن می‌توان او را بعنوان یک مادر و سوپر مدل شناخت. در ادامه استایل‌های امیلی را در مراسم‌ها بررسی می‌کنیم.

امیلی در هفته مد پاریس ۲۰۲۴

او در ژانویه ۲۰۲۴ در هفته مد پاریس برای نمایش برند Jacquemus بر روی باند رفت. این مدل با یک لباس مشکی و یک دامن کمربنددار و در قسمت‌های شانه لباس دو بالشتک قرار داشت.

راتایکوفسکی در مراسم CFDA 2023

در مراسم جوایز CFDA Style در نوامبر ۲۰۲۳ در نیویورک با یک لباس مینی لیمویی از مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۴ Tory Burch استفاده کرد. حضور او در این مراسم در میان لباس‌های مشکی دیگر سلبریتی‌ها و استفاده از یک لباس پاستلی رنگ خیلی به چشم آمد.

امراتا در هفته مد پاریس ۲۰۲۳

امراتا در هفته مد پاییز و زمستان پاریس ۲۰۲۳ در ماه مارچ در کالکشن جدید برند Loewe شرکت کرد. او در این نمایش از یک تاپ گل سبز و صورتی بزرگ آنتوریوم مصنوعی و یک شلوار مشکی اورسایز به باند رفت.

Emily در نمایش برند مایکل کورس ۲۰۲۲

در کالکشن جدید پاییز و زمستان ۲۰۲۲ برند مایکل کورس، امیلی راتاکوفسکی با یک کت و دامن مینی پلنگی و یک کمربند مشکی بر روی صحنه رفت. کفش‌های پاشنه‌دار او نیز بسیار همسان با لباسش بود.

مراسم ونیتی فِیر اسکار ۲۰۱۸

امیلی راتایکوفسکی در مراسم مهمانی Vanity Fair اسکار در سال ۲۰۱۸، یک لباس کاستوم زرشکی رنگی از برند Zac Posen پوشیده بود. او در این لباس و با این آرایش دقیقا شبیه به ملکه‌های دیزنی شده بود.

امیلی در مت‌گالا ۲۰۱۵

امیلی در مت‌گالا ۲۰۱۵ با یک لباس فوق‌العاده شیک و کاستوم از برند TopShop بر روی فرش قرمز قدم گذاشت. مت گالا ۲۰۱۵ با موضوع “چین؛ با محوریت شیشه” بود و راتایکوفسکی به عالی‌ترین شکل آن را ارائه کرد.

کلام آخر..

در این مقاله با هم استایل امیلی راتایکوفسکی سوپر مدل آمریکایی را بررسی کردیم و اطلاعات کمی از بیوگرافی او را چک کردیم. که او چگونه این مسیر را طی کرده و به اینجا رسیده است. 

Comments (1)

  1. you are truly a just right webmaster The site loading speed is incredible It kind of feels that youre doing any distinctive trick In addition The contents are masterwork you have done a great activity in this matter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Currency


en_USEnglish