برای من خرید درمانی است، خرید کردن راهی است برای تمدّد اعصاب، من لباسی میخرم و آن را به خانه میبرم و میپوشم و با آن یک خروار عکس میگیرم
مردم معمولاً بیش از آنچه نیاز دارند لباس میخرند، فقط برای آنکه با آخرین مد همراه باشند و استیسی هم که عاشق این است که ببیند فروشگاههای محبوبش چه لباسهای تازهای آوردهاند، یکی از همین افراد است.
لوسی سیگل، روزنامهنگار حوزهٔ محیط زیست توضیح میدهد:” تغییرات شتابناک دنیای مد ما را وسوسه میکند تا بیش از نیازمان لباس بخریم، این سیستمهای تولیدی هستند که حجم بالایی از لباس را به بازار میفرستند”.
هر چه بیشتر فروشگاهها، نمونههایی مشابه آنچه در نمایشهای مد ارائه میشود را با قیمتی ارزان به ما عرضه کنند، بیشتر ترغیب میشویم تا خودمان را با ظاهر و البته لباسهای مدلها، هماهنگ کنیم.