به طور معمول ، در این زمان از سال ، بسیاری از ما هنگام آماده شدن برای آب و هوای آفتابی و تعطیلات خارجی ، کمد لباس تابستانی خود را انتخاب می کنیم.

در عوض ، فروش پوشاک در ماه مارس 34 درصد کاهش یافت زیرا در حال حاضر بسیاری از جمعیت جهان قادر به سفر به خارج از کشور یا حتی معاشرت در میان محدودیت های قرنطینه نیستند.

سیمون ولفسون ، مدیر اجرایی Next ماه گذشته ، گفت: “هیچ کس نمی خواهد برای نشستن در خانه لباس بخرد.”

صنعت مد تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در هر سطح قابل تصور تأثیر منفی گذاشته است. تولید متوقف شده ، خرده فروشان بسته شده اند ، تقاضا به شدت سقوط کرده است.

عمران آمد ، بنیانگذار و مدیرعامل The Business of Fashion ، وب سایت پیشرو در صنعت که گزارشی از تاثیر شیوع ویروس کرونا تهیه کرده است ، می گوید: “این امر منجر به یک بحران وجودی واقعی برای صنعت مد شده است.”

“این صنعتی است که هنوز تقریباً کاملاً به خرده فروشی فیزیکی وابسته است. بیش از 80 transactions از معاملات در صنعت مد هنوز در فروشگاه های فیزیکی انجام می شود.

“علاوه بر این ، بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر علاقه ای به خرید لباس ندارند. تمرکز زیادی بر خرید اقلام ضروری برای زنده ماندن در دوران قرنطینه وجود دارد و فکر می کنم ذهن همه به طور طبیعی بر این امر متمرکز شده است. بنابراین مد فقط تبدیل به یک پس از آن می شود. در چنین زمینه ای فکر می کنم یا اصلا فکر نمی کنم. “

با فروش بسیار کم ، این سال وجود دارد که چه اتفاقی برای موجودی لباس های موجود در فروشگاه ها و انبارها می افتد.

اکونومیست خاطرنشان کرد: “برخلاف غذا یا برخی داروها ، محصولات [مد] از بین نمی روند. اما بسیاری از آنها از مد می افتند.” “گاهی اوقات ، مانند مجموعه پوشاک فصلی ، به سرعت.”

در تلاش برای حفظ درآمد ، بسیاری از خرده فروشان خیابان های بزرگ هر چیزی را که بتوانند با قیمت های قابل توجهی به صورت آنلاین می فروشند. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Currency


en_USEnglish