طراح و مدیر عامل Balenciaga بابت کمپین تبلیغاتی کودکان عذرخواهی کرد
پاریس، 2 دسامبر (رویترز) – مدیر خلاق و مدیر اجرایی خانه مد فرانسوی Balenciaga روز جمعه به دلیل کمپین تبلیغاتی که باعث انتقاد در رسانه های اجتماعی به دلیل اتهامات مربوط به نمایش تصاویر نامناسب از کودکان شد، عذرخواهی کردند.
طوفان بر سر این کمپین باعث شد تا کیم کارداشیان، ستاره تلویزیون واقعیت، روابط خود را با این برچسب بازبینی کند.
دمنا گوسالیا، مدیر خلاقیت، معروف به دمنا، در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: «من میخواهم شخصاً به دلیل انتخاب اشتباه هنری و مفهومی که برای کمپین هدیه با بچهها انجام شد عذرخواهی کنم.
به طور جداگانه،
برچسب و برند متعلق به Kering (PRTP.PA) بیانیهای با امضای مدیر عامل شرکت سدریک چاربیت منتشر کرد که در آن فرآیندهای داخلی جدید، از جمله نامگذاری یک “تصویر تابلو” برای ارزیابی محتوا را تشریح کرد.
این برچسب در هفتههای اخیر به دلیل دو کمپین جداگانه که به صورت آنلاین منتشر شده بودند، باعث اعتراض بسیاری شد .در یک ماه گذشته، تبلیغات یک مجموعه هدیه، یک کیف دستی به شکل یک خرس عروسکی پر شده در بندهایی به سبک اسارت و دستبندهای مخضوص دستگیری طراحی شده و که توسط کودکان نگه داشته شده بود، به نمایش گذاشته شد.
دومین کمپین جداگانه برای مجموعه بهار 2023 این برچسب، که در یک دفتر تنظیم شد، شامل مقالاتی بود که حاوی متنی از حکم دیوان عالی سال 2008 در رابطه با پورنوگرافی کودکان بود.
در بیانیه ای در اوایل این هفته، Balenciaga عذرخواهی کرد و گفت که تحقیقات در مورد کمپین های تبلیغاتی ادامه دارد. این سازمان گفت که مقالات حاوی متن قانونی در مورد هرزهنگاری کودکان از طرف شخص ثالث بوده و شکایتی علیه گنجاندن “اسناد تایید نشده” ارائه کرده است.
در این تبلیغ و رونمایی که باعث اعتراض شد بیاینه هایی از سوی سلیبریتی ها هم همچون کیم کارداشیان و بسیاری دیگر هم به چشم می خورد