Metaverse Fashion: NFTها چگونه صنعت مد را متحول می کنند؟
هفته مد Metaverse به تازگی به پایان رسیده است، اما فصل مد هنوز به پایان رسیده است. در 20 و 21 آوریل، دوستداران مد فرصتی برای بازدید از اولین هفته مد هوش مصنوعی خواهند داشت، مقصد نهایی افرادی که می خواهند شاهد تلفیق تماشایی مد و فناوری باشند.
طراحی تولید شده توسط هوش مصنوعی یکی از داغ ترین موضوعات امسال بوده است. طرح های فانتزی مد، کفش و لوازم جانبی اکنون در سراسر اینترنت پخش شده است. خلاقها از لباسهای برندهای مورد علاقهشان دوباره تصویر میکنند و لباسهای جدید تولید میکنند، برخی از موارد باعث ایجاد قطعاتی زیباتر از لباسهای اصلی میشوند، یا طرحهای کاملاً جدیدی خلق میکنند.
هفته مد هوش مصنوعی مجموعههای پیشرفتهای که توسط هوش مصنوعی تولید میشوند و آخرین روندهای هوش مصنوعی و مد دیجیتال را به نمایش میگذارد. هر طراح دیجیتالی می تواند در این دوره از رویداد شرکت کند. طراحان مشتاق هوش مصنوعی می توانند تا 15 آوریل در یک صفحه اختصاصی ثبت نام کنند. افراد باید تصاویری را ارسال کنند که نشان دهنده یک باند مد باشد.
هدف هفته مد کشف استعدادهای بزرگ بعدی در حوزه مد است و با خردهفروش لباس گروه Revolve که نسخههای فیزیکی لباسها را بر اساس طرحهای سه برنده تولید میکند، شریک میشود. این رویداد همچنین به دنبال افزایش آگاهی از پتانسیل هوش مصنوعی در صنعت مد و ایجاد بازار جدیدی برای لباس های تولید شده توسط هوش مصنوعی است.
هوگو باس یکی از جدیدترین برندهایی است که از هوش مصنوعی استفاده می کند. این شرکت در هفته مد Metaverse 2023 یک تجربه مجازی همهجانبه را معرفی کرد که با هوش مصنوعی توسعه یافته است.
برند مد سریع ایندیتکس، Stradivarius نیز اخیراً کمپینی را منتشر کرده است که با هوش مصنوعی ایجاد شده است. عکس های دیجیتال به مجموعه لباس های بهاری این برند اشاره دارد.