درباره وين

وين یک برند ايراني است که به صورت تخصصي در صنعت كفش فعاليت دارد و محصولات خود را متناسب با شیوه زندگی امروز،  به بازار عرضه می نمايد. محصولات این شركت بر پایه یک پشتوانه قدرتمند و با در نظر گرفتن اصالت در سلامت و تناسب اندام عرضه می شوند. این برند به عرضه محصولات ، متناسب با استانداردهاي روز دنيا اختصاص دارد که نشان دهنده خلاقیت و تمایل مداوم در به چالش کشیدن وضعیت موجود است. محصولات وين ، با یک روش مبتکرانه، جسورانه و مفرح پا به عرصه وجود می گذارد و به مصرف کننده این امکان را می دهد تا به زندگي و ورزش از دریچه نگاه وين بنگرد.

تاریخچه گروه صنعتی وین (سهامی خاص)

این گروه در سال 1340 و با هدف تولید کفش با کیفیت ایرانی و اشتغالزایی برای جوانان تاسیس گردید و در طول این مدت و واگذاری شرکت از  بخش خصوصی  به  بخش دولتی ، دچار افت و خیزهای بسیار بود تا اینکه نهایتاً در اسفند ماه سال 1388 طی مزایده و انجام تشریفات  قانونی ،  به بخش خصوصی واگذار گردید.
در حال حاضر این گروه دارای 12 باب فروشگاه فعال در سراسر کشور می باشد که به عرضه مستقیم کیف و کفش مشغول می باشند. موقعیت مکانی این فروشگاه ها در نقاط کلیدی هرشهر واقع شده است و فروشندگانی باتجربه و توانا در امر فروش در این مراکز مشغول فعالیت میباشند.

برنامه ها و اهداف وين

 از جمله برنامه ها و اهداف آتی وین ؛ توسعه فروشگاه های عرضه کیف وکفش در متراژهای بزرگ و عرضه تخصصی کیف و کفش در این فروشگاه ها می باشد. تعداد پرسنل فعال در این گروه در حال حاضر قریب به یکصد نفر می باشد.

افتخارات وين در سال 1389

وين در سال 1389 موفق به دریافت تندیس و لوح کار آفرین برتر استان تهران و کارآفرین برتر کل کشوری از مقام محترم ریاست جمهوری     گردید ، درضمن با پخش گسترده و حرفه ای کفش و ارایه وین کارت {کارت اعتباری خرید کفش } موفق به دریافت تندیس دیموند بلورین به     عنوان رتبه اول پخش صنعت کیف و کفش در ایران گردید .
شعار وين در سال 90

وين سال 1390 را با شعار <<وین ؛ تجربه ای دیرین – اندیشه ای نوین >> آغاز نموده است و قصد تبلیغات گسترده در این حوزه را دارد و انشاء ا… در مهرماه سال 1390 پنجاهمین سال تاسیس گروه صنعتی وین را جشن خواهیم گرفت.
ماموریت وين

همواره به چالش کشیدن و هدایت کردن از طریق خلاقیت
در وين، ما دنیا را کمی متفاوت تر می بینیم و در طول تاریخچه و تجربه 50 سال گذشته ، زمانی که جسارت به چالش کشیدن آنچه را که عرف بوده داشته ایم، تاثیرخود را گذاشته ایم. محصولات و برنامه های بازاریابی وين، منعکس کننده امکانات بالقوه خلاقانه و نامحدود این برند است.
جایگاه وين
گرامی داشتن خصوصیات فردی در زندگی و ورزش
وين به این درک و فهم رسیده است که هر فرد در نوع خود بی نظیر است. جایگاه وين نشان دهنده این واقعیت است: گرامی داشتن ویژگی های متمایزی که هر فرد را از بقیه متفاوت می سازد- نقطه نظرات بی نظیرشان، سبک منحصر به فرد و استعداد ها و دستاورد های قابل توجه شان. وين به فردیت آنها، اصالت و جسارتشان، در راهی که  به سوی شهرت و افتخار می روند، احترام می گذارد ، در حالیکه ممکن است بسیاری آنها را غیرعادی بنامند، وين آنها را دوراندیش و اصیل می نامد.

برنامه وين براي جوانان
قدرتمند کردن جوانان برای تحقق بخشیدن به توان بالقوه شان
تعهد به مسئولیت گروهی یک میراث مهم و صفت بارز برند وين محسوب می شود. برای 5 دهه، توجه به جوانان، از طریق برنامه هاي وين، سر لوحه همه تلاش ها بوده است. وين بر اساس آنچه که به آن اعتقاد داشت ساخته شد و سپس توسعه و گسترش پیدا کرد، با این هدف که به جوانان محروم و كم برخوردار در سر تا سر ايران کمک کند تا بتوانند نیروی بالقوه خود را تحقق بخشند و زندگی فعال و سالمی داشته باشند.

دیدگاه وين
تحقق بالقوه ها
وين خود را متعهد می داند تا برای هر شهروند در هر گروه سني ، از سالمند گرفته تا ميان سال ، به خصوص جوانان و ورزشکاران وحتي براي بچه ها در زمین بازی  فرصت و محصولاتی را فراهم کند تا به آنچه که قادر به انجام آن هستند، برسند. همگی ما برای انجام کارهای بزرگ، امکان بالقوه ای داریم. وين به عنوان یک برند، فرصت بی نظیری دارد تا به مصرف کنندگان، ورزشکاران ، هنرمندان و ساير اقشار جامعه کمک کند تا بتوانند امکانات بالقوه واقعی شان را تحقق بخشيده و به بلندی هایی برسند که همواره فکر می کردند دست نیافتنی است .

ایرانی ها بزرگترین کفش جهان را ساختند

سه شنبه 22 آذر 1390

بزرگ ترین کفش جهان به طول 2 متر و 55 سانتی متر و عرض یک متر در شرکت کفش وین و به دست استاد ایرج خلیل زاده از پیشکسوتان صنعت کفش ایران طراحی و ساخته شد.
ابوالفضل جوکار رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی وین در گفتگو با خبرنگار ام بی ای نیوز با بیان این مطلب گفت: برای ساخت این کفش که 6 ماه به طول انجامید، از سه پوست گاو کامل بدون شقه شده که هر کدام تقریبا 44 پا می باشد، برای دوخت پستایی استفاده شده است.
وی با اشاره به این که برای ساخت زیره این کفش به پهنای یک متر، از دو پوست کروپن بزرگ استفاده شده است اظهار داشت: برای ساخت کفی این کفش از دو پوست گاومیشی و برای ساخت پاشنه آن، از 20 کیلوگرم چرم استفاده شده است.
جوکارافزود: دوخت این کفش، سه مغزی است و سه دور بخیه دستی با درفش و سوزن کفاشی دور آن زده شده است و نیز یک دوخت زنجیری چهارسوزنه و دو دوخت دوسوزنه دورتادور آن دوخته شده است.
لازم به ذکر است پیش از این، چینی ها با ساخت کفش به طول 2 متر و 25 سانتی متر، رکورددار بزرگترین کفش جهان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian