Levi’s x GANNI با الهام از عشق تازه به باغبانی و طبیعت ، برای سومین همکاری خود بازگشته است، درست زمانی که ذهن ما به افق تابستانی معطوف شده است.

مجموعه “Grow Up” الیاف طبیعی و ارگانیک  را در قلب خود دارد که با حداقل 55 درصد پنبه ارگانیک تایید شده و رنگ های طبیعی از گیاهان و مواد معدنی واقعی، با استفاده از تکنیک های صرفه جویی در آب ساخته شده است.

برند Levi’s مظهر سبک کلاسیک آمریکایی و جذابیت بی دردسر است در حالی که حس سبک Ganni’s Scandi  پر از شخصیت و تضاد است. این دو برند شرکای طبیعی که با خوش بینی و تعهد مشترک به پایداری در حال گام برداشتن در مسیر تازه ای برای دنیای مد به روش خود هستند.  در جدیدترین همکاری، جلو و مرکز.

این مجموعه هشت تکه دارای رنگ‌های خنثی  و سیلوئت‌های ساده و روزمره است که در باغ و شهر – از کپنهاگ تا سانفرانسیسکو و فراتر از آن در خانه قابل استفاده هستند . “Grow Up” ترکیبی عالی از عناصر برجسته Levi’s و طراحی مبتنی بر قابلیت دسترسی گانی است، مملو از کلاسیک های فوری که به راحتی می پوشند و به همان اندازه که راحت هستند.

هدف گانی این است که جامعه‌ای که لباس‌هایشان را می‌پوشند احساس اعتماد بیشتری کنند و طیف رنگ طبیعی در سایزبندی گسترده‌تر ارائه می‌شود و فراگیر بودن را جشن می‌گیرد.

در این کمپین طنز آمیز، ستاره اینترنتی و دختر مد معتبر، اما چمبرلین، و دوستانی که در یک باغ سبزی سرسبز در سفری شگفت‌انگیز و لذت‌بخش، شادی می‌کنند، از عشق به طبیعت و مهارت‌های باغبانی استثنایی خود لذت می‌برند.

مجموعه Levi’s x Ganni در نمایش باند SS23 گانی در 11 آگوست در هفته مد کپنهاگ گنجانده شد. پس از نمایش، این مجموعه قبل از راه اندازی جهانی آن در یک پاپ آپ الهام گرفته از بازار، برای عموم آزاد و شامل یک کافه و تاسیسات ویژه الهام گرفته از این کمپین برای خرید در دسترس قرار گرفت.

مجموعه Levi’s x Ganni با رنگ طبیعی، پایداری را ترویج می‌کند و گانی در سفری است تا نسخه‌ای مسئولانه‌تر از خود شود. آنها معتقدند این یک وظیفه اخلاقی است که هر روز بهتر عمل کنیم. در سال 2020، این برند برنامه بازی مسئولیت خود را راه اندازی کرد که شامل 44 هدف در بین افراد، سیاره، محصول و رفاه است که تا سال 2023 به آن می رسد. در مجموعه SS23 آنها، 92 درصد از حجم تولید مربوط به سبک های مسئولیت پذیر است، یعنی حداقل 50 درصد. این ترکیب دارای گواهی بازیافت، کم تاثیر یا ارگانیک است. گانی متعهد به داشتن 100 درصد سبک های مسئولیت پذیر در آینده است و در حال حاضر 100 درصد قابلیت ردیابی را در مرحله 1-4 زنجیره تامین خود دارد، و همه تامین کنندگان مرحله 1 و 2 را با ثبت پوشاک باز منتشر می کند تا شفافیت را افزایش دهد.

مجموعه کامل در 18 آگوست 2022 در www.levis.co.nz و در فروشگاه های منتخب Levi’s به صورت جهانی راه اندازی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian