نکاتی جذاب درباره برند روبرتو کوین؛ جواهرات دست‌ساز و چشم‌نواز ایتالیایی

جواهرات روبرتو کوین

مجموعه پاییز و زمستان روبرتو کوین/ پاییز و زمستان ۲۰۱۱

برند روبرتو کوین یک طراح ایتالیایی بسیار مشهور جواهرات در جهان است که برندی همنام خود را در زمینه جواهرات پایه‌گذاری کرده است. در این مطلب می‌خواهیم با برند جواهرات روبرتو کوین و رازهای موفقیت بنیانگذار آن آشنا شویم.

مختصری درباره زندگی روبرتو کوی

برند جواهرات روبرتو کوین - بنیانگذار برند
بنیانگذار برند، روبرتو کوین

روبرتو کوین متولد ۲۵ ژوئیه ۱۹۴۴ است. روبرتو فقط تا ۷ سالگی از دوره کودکی خود لذت برد؛ زیرا خیلی زود پدرش را به‌شکل غم‌انگیزی از دست داد.

۱۱ سال داشت که او را به مدرسه شبانه‌روزی در سوئیس فرستادند تا در رشته هتل‌داری تحصیل کند. بعد از اینکه در ۱۸ سالگی مدرسه‌اش را تمام کرد، به انگلستان رفت و در آنجا به مدت یک‌سال به‌عنوان دستیار مدیر هتل در جزیره گورنزی کار کرد. با پولی که به دست آورد، توانست یک کافه و سپس یک رستوران بخرد. روبرتو بلندپرواز و توانا بود و در ۲۴سالگی به یک هتل‌دار معروف و بسیار محترم تبدیل شد. او برای خرید هتل وام گرفت و کسب‌وکارش را رونق داد. بااین‌حال، وقتی به ۳۲ سالگی رسید، همه دارایی‌های خود را فروخت و به ایتالیا بازگشت. واقعیت این بود که او عاشق جواهرات بود و خیلی دوست داشت این حرفه را دنبال کند.

تأسیس برند جواهرات روبرتو کوین

مهارت‌هایی که روبرتو در صنعت مهمان‌نوازی به دست آورد، بی‌تردید در ورود او به صنعت جواهرسازی بی‌تأثیر نبود. پس از بازگشت به ایتالیا، روبرتو برای دنبال‌کردن حرفه موردعلاقه خود در ویچنزا اقامت کرد و هنر جواهرسازی را نزد استادان ایتالیایی آموخت. در سال ۱۹۷۷، روبرتو کوین شرکت همنام خود را در ویچنزا تأسیس کرد و برای سایر برندها جواهراتی از طلای ۱۸ عیار می‌ساخت.

ویچنزا مکان مناسبی برای راه‌اندازی فروشگاه روبرتو بود. این شهر به شهر طلا معروف بود، زیرا پیشگام ساخت جواهرات طلا در سراسر جهان و قلب صنعت طلای ۱۸عیار ایتالیا به حساب می‌آمد. امروزه هم با بیش از ۷۰۰ سال سنت طلاسازی، نزدیک به یک‌سوم از کل زرگران ایتالیایی از دل ویچنزا برخاسته‌اند. همان‌طور که در بسیاری از مجموعه‌های روبرتو مشهود است، این طراح بزرگ تا حد زیادی از ویچنزا و همچنین خود ایتالیا الهام گرفته است. هنوز هم تمام قطعات روبرتو کوین در ایتالیا طراحی می‌شوند، جایی که تیم‌های تولیدی او هنر ایتالیایی قدیمی را با آخرین نوآوری‌های فناوری ترکیب می‌کنند.

ویژگی‌های جواهرات روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین - جواهرات روبرتو کوین
جواهرات روبرتو کوین از نظر ظرافت و کیفیت بی‌نظیرند.

برند جواهرات روبرتو کوین عناصر خیال را با نوآوری، خلاقیت، شور و نشاط ترکیب می‌کند. روبرتو کوین از زادگاهش ایتالیا در طراحی جواهراتش الهام زیادی می‌گیرد. او می‌گوید:

ایتالیایی‌ها معماران، هنرمندان و نقاشان اولیه بودند. ما بودیم که جواهرات را برای پادشاهان طراحی کردیم.

روبرتو استاد نور، شکل و رنگ است. او از طلای زرد ۱۸ عیار و البته طلای سفید و رزگلد، الماس، سنگ‌های قیمتی، ترکیب طلا و استیل و چوب برای ساخت گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره، سنجاق و آویزهای خود استفاده می‌کند. روبرتو ابتدا طرح را می‌ریزد و سپس کار را به طراحان رایانه می‌دهد. آنها مفاهیمی را که روبرتو طرح‌ریزی کرده است آماده می‌کنند تا با مدل‌سازی واقعی، کار را برای سازندگان جواهر راحت‌تر کنند. او از نزدیک با تمام بخش‌های تجارت خود از طراحی تا ساخت، بازاریابی و امور مالی تعامل دارد.

هر الماس جلا داده شده در جواهرات روبرتو کوین از منابع قانونی خریداری می‌شود و از مناطقی تهیه می‌شوند که مشکل قانونی در آنها وجود ندارد.

روبی روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین - الماس روبی
یاقوت سرخ روبی را ببینید؛ روبرتو کوین در همه جواهراتش یک دانه روبی جاسازی می‌کند.

روبی به‌معنای یاقوت سرخ است. این سنگ امضای برند جواهرات روبرتو کوین است و اولین بار در اولین مجموعه او، آپاسیوناتا، در سال ۱۹۹۶ به کار رفت. روبرتو بر این باور است که یاقوت قلب و روح جواهرات است و درواقع، هدیه‌ای است که او به مشتریان وفادار خود با آرزوی خوشحالی، طول عمر و کامیابی آنها تقدیم می‌کند.

گنجاندن یاقوت پنهان در جواهرات روبرتو کوین از مصریان باستان الهام گرفته شده است و زمانی به فکر او رسید که در حال خواندن کتابی درباره تاریخ و فرهنگ مصر باستان بود. فرعون‌ها بر این باور بودند که اگر یاقوت سرخ پوست زن را لمس کند، به او سعادت، عشق و خوشبختی آنی می‌بخشد. روبرتو کوین یک یاقوت را به‌عمد در داخل هر قطعه جواهر قرار می‌دهد تا به‌آرامی به پوست کسی که از آن استفاده می‌کند، برخورد کند.

گفتنی است برند جواهرات روبرتو کوین فقط از الماس‌های مصنوعی ساخته‌شده در آزمایشگاه استفاده می‌کند و تضمین می‌کند که هیچ‌یک از سنگ‌های او از طبیعت برداشته نشده‌اند. این الماس‌ها همان ویژگی‌های فیزیکی و زیبایی‌شناختی مربوط به یاقوت‌های طبیعی را دارند.

مجموعه جواهرات برند روبرتو کوین

روبرتو هر سال بیش از ۶۰۰ قطعه جواهر جدید می‌سازد که ۲۰۰ تا از آنها در نسخه‌های محدود ارائه می‌شوند تا منحصربه‌فرد باشند. در همه مجموعه‌های او، تعادلی متفکرانه بین خلاقیت، کیفیت و نوآوری برقرار است. او فقط با بهترین و باکیفیت‌ترین الماس‌ها کار می‌کند و طلایی که به کار می‌برد ۱۸ عیار است. او از همه رنگ‌های طلا از زرد و سفید و رزگلد استفاده می‌کند. بااین‌حال، گرایش او به طلای زرد است. همان‌طور که گفتیم برخی از آنها انحصاری و مابقی آنها در دسترس همه قرار دارند و بنابراین هر زنی با سبک خاص زندگی‌اش، می‌تواند از این جواهرات به سلیقه خود انتخاب کند.

در این بخش، برخی از محبوب‌ترین مجموعه‌های این برند را بررسی می‌کنیم.

آپاسیوناتا؛ اولین مجموعه برند جواهرات روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین - آپاسیوناتا

روبرتو کوین در سال ۱۹۹۶ با مجموعه جواهرات آپاسیوناتا (Appassionata) وارد آمریکا شد و در آنجا به‌خوبی مورداستقبال قرار گرفت. این کلمه به ایتالیایی به‌معنای شور و اشتیاق است. قطعات جواهر در آپاسیوناتا دارای پیوندهای طلایی آج‌دار به هم پیوسته هستند که طرحی مشابه سبد ایجاد می‌کند. همه این قطعات از گوشواره‌ها گرفته تا گردنبندها، آویزها، دستبندها، النگوها و انگشترها، انعطاف‌پذیرند و حرکتی پارچه‌مانند دارند.

مجموعه پرنسس روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین - پرنسس

مجموعه پرنسس با الهام از افسانه‌های دوران کودکی ما ساخته شده است و دارای الگوهای گلدار و طرح‌های پیچیده و درهم است. شکل‌ها و جزئیات در این مجموعه یادآور پنجره‌هایی است که در نمای بسیاری از بناهای شهر ونیز و شهر تولد روبرتو دیده می‌شوند.

مجموعه گل‌های پرنسس

برند جواهرات روبرتو کوین - پرنسس فلاور

این مجموعه به‌طور انحصاری برای خرده‌فروشان مستقل است و نمی‌توان آنها را در فروشگاه‌های بزرگ پیدا کرد. تمام جواهرات این مجموعه و گل‌های آن با دست و یکی‌یکی مونتاژ می‌شوند، بنابراین لازم است تعادل کاملی از فناوری و هنر کار دست در آنها وجود داشته باشد.

مجموعه پرنسس ونیزی

مجموعه گنجینه‌های کوچک

برند جواهرات روبرتو کوین - مجموعه جواهرات گنجینه کوچک

گنجینه‌های کوچک (tiny-treasure) از طیف وسیعی از آویزهای گردنبند طلا و الماس تشکیل شده است. آویزهایی جذاب و خاص که با یک زنجیر می‌توان به‌تنهایی از آنها استفاده کرد یا اینکه با گردنبندهای دیگر لایه‌لایه به کار برد. قطعات این مجموعه که جزو محبوب‌ترین مجموعه‌های روبرتو کوین است، می‌توانند هدایایی عالی باشند.

مجموعه پالازو دوکاله

برند جواهرات روبرتو کوین - پالازو دوکاله

روبرتو کوین با مجموعه پالازو دوکاله (Palazzo Ducale) به شهر محل تولد خود ادای احترام می‌کند. این محل در میدان سن مارکو از برجسته‌ترین مکان‌های دیدنی شهر است. از قرن چهاردهم میلادی، فرمانروایان ونیز، که دوج یا دوک بودند، در این عمارت چشمگیر کار می‌کردند و البته محل زندگی‌شان هم همان‌جا بود. روکش ساتن‌فرم قطعات این مجموعه یادآور دیوارهای کاخ است و الماس‌هایی که سطح آن را پر می‌کنند، تداعی‌کننده پنجره‌های گوتیک ونیزی هستند.

الماس‌های مجموعه اینچ

برند جواهرات روبرتو کوین - مجموعه اینچ

گردنبندهای الماس مجموعه اینچ، به‌راحتی با هر شرایطی خود را وفق می‌دهند. این گردنبندها با زنجیرهای ظریف و الماس‌هایی با نگین‌دان بزل، طراحی پیچیده، جوان و زنانه‌ای دارند. برای هر مناسبتی عالی هستند و با هر لباسی می‌توان آنها را ست کرد.

مجموعه گوشواره‌های حلقه‌ای

برند جواهرات روبرتو کوین - گوشواره‌های حلقه‌ای

همان‌طور که از نامش پیداست، این مجموعه شامل گوشواره‌های حلقه‌ای است. این حلقه‌های طلا در اشکال و اندازه‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا با همه فرم‌های صورت خوب به نظر برسند. قطعات این مجموعه شامل گوشواره‌هایی از طلای زرد، سفید و رزگلد ۱۸ عیار است. همه آنها دارای الماس‌هایی در داخل و خارج حلقه هستند که نور زیادی را منعکس می‌کنند و به‌زیبایی می‌درخشند.

مجموعه Pois Moi با فرورفتگی‌های درخشان

برند جواهرات روبرتو کوین - پویس مویی
سطح این جواهرات پر از فرورفتگی‌هایی است که درخشندگی زیادی به آنها می‌بخشند.

اصطلاح «pois moi» به‌معنای نقاط یا فرورفتگی‌ها در سطح جواهر است. در این مجموعه روبرتو کوین جواهراتی ارائه کرده است که روی سطح آنها فرورفتگی‌های زیبایی به چشم می‌خورد. این نقاط فرورفته با دست جلا داده می‌شوند و نور زیادی را منعکس می‌کنند. چهارچوب دستبند اصلی Pois Moi شبیه یک تلویزیون قدیمی به نظر می‌رسد. این سیلوئت منحصربه‌فرد، باعث می‌شود دستبند مانند النگوهای گرد روی مچ دست شما نچرخد. به‌دلیل همین نوع طراحی، الماس‌های دستبند همیشه رو به بالا قرار می‌گیرند. فرورفتگی‌های آنها سطحی ناهموار ایجاد می‌کنند که شبیه سطح ماه به نظر می‌رسد.

مجموعه کلاسیک پاریسین

برند جواهرات روبرتو کوین - کلاسیک پاریسین

روبرتو کوین مجموعه کلاسیک پاریسین را از استایل بی‌دردسر زنان فرانسوی الهام گرفت که برای او بسیار تحسین‌برانگیز بودند. روبرتو در این مجموعه یک گوشواره به‌سبک حلقه‌ای ساخت که در سراسر جهان فروخته می‌شود و کمتر کسی پیدا می‌شود که از آن خوشش نیاید. این گوشواره در چهار شکل دایره‌ای، بیضی، مربعی و مستطیلی موجود است. گوشواره‌ای که برای هر زنی عالی به نظر می‌رسد و با شکل‌های مختلف صورت به‌خوبی هماهنگ می‌شود.

مجموعه نمادین سمفونی

برند جواهرات روبرتو کوین - سمفونی

مجموعه سمفونی روبرتو کوین یکی از پنج مجموعه نمادین اوست. روبرتو برای ایجاد مجموعه سمفونی، ماهیت برخی از نمادین‌ترین مجموعه‌های خود از جمله Pois Moi، نیو باروکو (New Barocco)، گلدن گیت (Golden Gate) و پرنسس را تکرار کرد. روی هم گذاشتن مجوعه‌ای از این النگوها ظاهری جذاب ایجاد می‌کند.

مجموعه باروکو با طلاهای بافته‌شده

برند جواهرات روبرتو کوین - باروکو

این مجموعه از برند جواهرات روبرتو کوین به این دلیل باروکو نامیده می‌شود که در ساخت آنها از سبک پیچیده معماری باروک الهام می‌گیرند. برای ساخت این جواهرات، نخ‌های طلا را پیچ می‌دهند و به هم می‌بافند و لبه‌های آنها به حالت قیطان‌مانند در می‌آید. باروکو یکی از مشهورترین مجموعه‌های روبرتو کوین است که دو زیرمجموعه نیو باروکو و باروکو بیزانسی از آن وجود دارد.

مجموعه پریماورا با فناوری‌های پیشرفته روز

برند جواهرات روبرتو کوین - پریماورا

روبرتو کوین مجموعه پریماورا (Primavera) را با بهترین نوآوری‌هایی که ممکن است، طراحی کرده است. به‌لطف استفاده از فناوری‌های پیشرفته جواهرسازی، مجموعه پریماورا هم سبک‌وزن است و هم انعطاف‌پذیری بالایی دارد. این مجموعه دارای یک‌سری دستبندهای کشسان است که راحت و بادوام هستند و به‌راحتی می‌توان آنها را باز و بسته کرد.

مجموعه بولیسین با طراحی جسورانه

برند جواهرات روبرتو کوین - بولیسین

مجموعه بولیسین (Bollicine) از برند جواهرات روبرتو کوین طراحی جسورانه و درعین‌حال ظریفی دارد. برخی از قطعات آن شامل طلای زرد و سفید ۱۸ عیار است و یک‌سری از آنها دارای الماس و بعضی دیگر بدون الماس هستند. همچنین در برخی از آنها از هنر میناکاری استفاده شده است.

مجموعه مدیترانه‌ای کاپری‌پلاس

برند جواهرات روبرتو کوین - کاپری پلاس

این مجموعه از برند جواهرات روبرتو کوین براساس رنگ‌ها و تضادهای پرجنب‌و‌جوش موجود در استایل مدیترانه‌ای ساخته می‌شود. نام کاپری به جزیره‌ای به همین نام واقع در دریای مدیترانه اشاره دارد. قطعات این مجموعه از فلزات متنوع ساخته شده و با انواع سنگ‌های قیمتی تزئین شده‌اند.

مجموعه بولد گلد از برند جواهرات روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین - زنجیر عشق

روبرتو کوین مجموعه بولد گلد (Bold Gold) را از طلا می‌سازد و بیشتر به نام مجموعه زنجیر عشق مشهور است. قطعات آن شامل گوشواره‌ها، گردنبندها و دستبندهایی است که از پیوندهای به هم چسبیده تشکیل می‌شود و فلز آن جلای زیاد و درخشش ساتن‌مانند دارد.

مجموعه سنتو از برند جواهرات روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین - سنتو

سنتو (Cento) به ایتالیایی به‌معنای ۱۰۰ است. تراش ابتکاری الماس ۱۰۰ وجهی که اختراع آن به‌نام روبرتو کوین ثبت شده است، برخلاف حالت معمول تراش الماس که ۵۷ وجه دارد، دارای ۱۰۰ وجه است. این تراش باعث می‌شود شکست نور زیبایی در الماس ایجاد شود. نتیجه آن یک اثر کالیدوسکوپیک شگفت‌انگیز در الگوی گل آن قطعه است.

تمام سنگ‌های بالای ۰.۰۷ قیراط شفافیت زیادی دارند که نشان می‌دهد بی‌عیب‌اند یا نقایص آنها آن‌قدر کوچک است که با چشم غیرمسلح قابل‌مشاهده نیست. این سنگ‌ها بی‌رنگ یا تقریبا بی‌رنگ هستند. هر الماس سنتو تقارن ۹برابری دارد و برش آن حداقل ۱۲ تا ۱۵ ساعت طول می‌کشد.

مجموعه انیمالر با الهام از حیوانات

برند جواهرات روبرتو کوین - مجموعه انیمالر

در این مجموعه رنگارنگ، عجیب و جذاب از طرح حیوانات و حشرات استفاده شده که درخشش، زیبایی و زرق و برق زیادی دارند. النگوها، انگشترها و گوشواره‌های طلای ۱۸ عیار این مجموعه شامل الماس، ماهی، اسب، عقرب و اختاپوس هستند.

مجموعه هنر نو

برند جواهرات روبرتو کوین - مجموعه هنر نو

این مجموعه که هنر نو (Art Nouveau) نام دارد، دارای نقوش گل و نوعی ادای احترام به نوآوری و طراحی اروپایی در جواهرات است.

مجموعه جید سیاه

برند جواهرات روبرتو کوین - جید سیاه

در این مجموعه از جواهرات برند روبرتو کوین، طلا را به شکل مقعر شکل می‌دهند و در همه قطعات، جید سیاه آفریقایی و عقیق سبز پررنگ جاسازی می‌کنند. پایه‌های این مجموعه اغلب رزگلد هستند.

مجموعه فانتزیا با الماس‌های زیبا

برند جواهرات روبرتو کوین - فانتزیا

این مجموعه شامل قطعاتی نظیر گوشواره، آویز، دستبند، انگشتر و گردنبند است که در آنها از الماس‌های سفید، الماس‌های به رنگ شامپاین و یاقوت‌های کبود استفاده کرده‌اند. این قطعات به‌زیبایی روی تن شما می‌درخشند.

مجموعه دبی با قطعات مارکیز

برند جواهرات روبرتو کوین - دبی

برند روبرتو کوین این مجموعه را از تارهای پیچیده‌ای که از طلا می‌بافند، در پایه‌ای به‌شکل مارکیز قرار می‌دهند. این قطعات درخشش شدید و زیبایی دارند.

مجموعه الفانتو از برند جواهرات روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین - الفانتو

در مجموعه جواهرات الفانتو (Elefanto)، با کمک طراحی بافت‌دار و پیچیده، جلوه‌ای از شکل سر و عاج و پوست فیل ایجاد می‌کنند. قطعات این مجموعه بسیار زیبا هستند.

مجموعه لوکس و شیک فلورانتین

برند جواهرات روبرتو کوین - فلورانتین

مجموعه‌ای از قطعات بسیار زیبا ساخته‌شده از طلا که هنر صنعتگران و توجه بی‌عیب و نقص آنها به جزئیات، از ویژگی‌های کاملا مشخص این مجموعه هستند.

مجموعه متمایز اوت کوتور

برند جواهرات روبرتو کوین - اوت کوتور

این مجموعه مجلل و منحصربه‌فرد، شامل قطعاتی متمایز از جواهراتی بسیار زیباست که هم اصیل و کلاسیک‌اند و هم به مد روز ادای احترام می‌کنند. در ساخت این جواهرات از رزگلد و طلای سفید استفاده می‌کنند و با الماس و سایر سنگ‌های قیمتی زیبا، آنها را به‌شکل مد روز تزئین می‌کنند.

چند مدل انگشتر زیبای جواهر اینجاست

مجموعه دراماتیک ایکبانا

برند جواهرات روبرتو کوین - ایکبانا

طراحی مجموعه جواهرات ایکبانا (Ikebana) با استفاده از خلاقیت‌های جسورانه و دراماتیک، برای ادای احترام به هنر گل‌آرایی ژاپنی صورت می‌گیرد و اصول مینیمالیسم را تداعی می‌کند. شکل، خط و فرم این جواهرات بر مثلثی تأکید می‌کند که رئوس آن نشان‌دهنده بهشت، زمین و انسان است. سنگ‌های این مجموعه از الماس سنگفرشی، اونیکس، مرجان و فیروزه تشکیل شده‌اند.

مجموعه رنگارنگ ایپانما

برند جواهرات روبرتو کوین - ابپانما

این مجموعه جسور و رنگارنگ با الهام از ساحل ایپانما (ipanema) در بخش جنوبی ریودوژانیرو، برزیل طراحی شده‌اند. قطعات آن شامل گوشواره، آویز، دستبند و حلقه از طلای زرد ۱۸عیار است. سنگ‌های نیمه‌قیمتی مختلف آن از جمله کوارتز، سیترین، آمیتیست و توپاز آبی هستند.

مجموعه شیک و معاصر مارتلاتو

برند جواهرات روبرتو کوین - مارتلاتو

برند روبرتو کوین قطعات مجموعه مارتلاتو (Martellato) را از طلای چکش‌کاری‌‌شده می‌سازد. طراحی شیک و معاصر این قطعات به نور و سایه‌ها اجازه می‌دهد روی سطح گوشواره، گردنبند، دستبند و حلقه‌ها به رقص درآیند.

مجموعه رمانتیک مورسک

برند جواهرات روبرتو کوین - مورسک

برند روبرتو کوین قطعات رمانتیک و مسحورکننده این مجموعه را که مورسک (Mauresque) نام دارد، از سبک معماری مورها و سنت بافندگی قرن پانزدهم در اندلس اسپانیا الهام می‌گیرد.

استفاده از جواهرات ماندگار روبرتو کوین

برند جواهرات روبرتو کوین قطعات خود را طوری طراحی می‌کند که تطبیق‌پذیری زیادی داشته باشند. بیشتر طراحی‌های قابل‌‌توجه و درعین‌حال کاربردی او، به شما اجازه می‌دهند هر روز از آنها استفاده کنید، نه اینکه فقط سالی یک‌بار در مهمانی‌ها از آنها لذت ببرید.

طرح‌های روبرتو کوین به شما آزادی عمل می‌دهند تا به‌راحتی بتوانید گردنبندها را لایه‌بندی کنید، دستبندها را کنار هم بچینید و طلاها را با سایر فلزات ترکیب کنید. روبرتو کوین در ترکیب فلزات پیشرو است و اگر به کلکسیون کلاسیک پاریسین او نگاه کنید، درمی‌یابید که چطور به‌راحتی می‌توان طلای زرد، طلا سفید و رزگلد را در کنار هم قرار داد و جذابیتی منحصربه‌فرد به وجود آورد.

بسیاری از مجموعه‌های روبرتو کوین از قطعات مکمل تشکیل شده‌اند و می‌توانید هم به‌صورت تکی و هم به‌شکل ست از آنها استفاده کنید. چیزی که به مشتریان امکان می‌دهد با هر جواهری که سبک شخصی آنها را نشان می‌دهد جعبه جواهرات خود را پر کنند.

سخن پایانی

امروزه برند جواهرات روبرتو کوین به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در صنعت جواهرسازی می‌درخشد. مجموعه جواهرات او در بیش از ۱۰۰۰ نقطه از جهان به فروش می‌رسد و در جواهرفروشی‌های سراسر جهان در دسترس است. ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فردی در جواهرات روبرتو کوین هست که از روح ایتالیایی او الهام گرفته‌اند.

روبرتو کوین حداقل ۲۰ سال تجربه و موفقیت در این صنعت دارد و اکنون او را به‌عنوان سفیر استایل ایتالیایی در جواهرات در نظر می‌گیرند. او از طبیعت، سفرهایش و مهم‌تر از همه، سنت‌ها و تاریخ میراث ایتالیایی‌اش الهام می‌گیرد. روبرتو کوین که شاید بیشتر به‌خاطر جواهرات طلای نمادین خود مشهور است، محصولات خود را با بالاترین سطح از سبک و ظرافت طراحی می‌کند. کلکسیون‌های طلای او هنر و تخصص او را متمایز از همتایانش نشان می‌دهد؛ از چکش‌کاری قطعات با دست تا مجموعه‌هایی که پرداخت نهایی آنها با دست انجام می‌شود.

اگر تاکنون از این برند و جواهرات آن استفاده کرده‌اید لطفا در دیدگاه‌ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian