افراد برای داشتن استایل بهتر، به روزترین ترند‌ها را در شبکه‌های مجازی، وب‌سایت‌ها و مجله‌های مد دنبال می‌کنند. ما همیشه به این بخش می‌پردازیم تا در هر فصل، به شما در انتخاب‌ استایل‌های جدید و ترندی کمک کنیم. یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل، اکسسوری‌ها هستند. اکسسوری‌ها معمولا به عنوان امضای شخصی استایل هر فرد شناخته می‌شوند. با استفاده از اکسسوری‌ها می‌توانیم استایل‌هایی منحصر به فرد بسازیم. در این مطلب به معرفی ترند تابستان ۲۰۲۳ پرداختیم تا استایل‌ تابستانه‌ی خود را متفاوت‌تر و زیباتر بسازید.

ترند تابستان عکس ۲۰۲۳
ترند تابستان عکس ۲۰۲۳

اگر هنوز نمی‌دانید در تابستان امسال از چه اکسسوری‌هایی استفاده کنید، این مطلب برای شماست تا برای خرید و نحوه‌ی استایل کردن آن‌ها اطلاعاتی به روز کسب کنید. همچنین می‌توانید با آیتم‌های موجود در کمد خود از ترند اکسسوری تابستان ۲۰۲۳ پیروی کنید.

اکسسوری تابستان ۲۰۲۳
اکسسوری تابستان ۲۰۲۳

اکسسوری‌ها شامل عینک، زیورآلات، عطر، کیف، کفش و کمربند هستند که در چرخه‌ی ترند‌ به این موارد گاهی اضافه یا از آن‌ها کاسته ‌می‌شود. در ترند تابستان امسال، اکسسوری‌ها تأثیر به سزایی در تغییر اوت‌فیت‌های روزمره دارند. در ادامه به بررسی این آیتم‌ها خواهیم پرداخت. در مجموع تعدادی از زیورآلات و اکسسوری‌ها در ترند تابستان ۲۰۲۳ بسیار تکرار شده‌اند که در ابتدا به اختصار آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

اکسسوری های ترندی تابستان
اکسسوری های ترندی تابستان

لیست اکسسوری‌های پرتکرار ترند تابستان ۲۰۲۳

آیتم‌های حصیری: هر نوعی از اکسسوری، از کلاه گرفته تا کیف و کفش همه در این ترند دیده می‌شوند. آن‌ها علاوه بر رنگ مناسب فصل، دارای الیاف طبیعی هستند و به خاطر بافت خود برای فصل تابستان بسیار مناسبند.

اکسسوری های حصیری

سگک‌های بزرگ: سگک‌ بزرگ، ترندی برای کمربند‌هاست که از ترند Y2K بازیابی شده است. بازگشت این سگک‌ها از دهه‌ی ۹۰ میلادی به اکسسوری‌های تابستان ۲۰۲۳ ، نشانه‌‌ی چرخش ترندها در طول زمان است.

کمربند سگک بزرگ
کمربند سگک بزرگ
کمربند سگک بزرگ
کمربند سگک بزرگ
کمربند سگک بزرگ
کمربند سگک بزرگ

گل‌های مصنوعی سه بعدی: رز‌ها، کاملیا‌ها و آنتریوم‌هایی که اواخر سپتامبر می‌شکفند بین آیتم‌های اکسسوری تابستان، جای خود را باز کرده‌اند. شنل و پرادا از جمله برندهایی هستند که در آخرین کالشکن خود از این ترند رونمایی کرده‌اند.

گل‌های سه بعدی
گل‌های سه بعدی
گل‌های سه بعدی
گل‌های سه بعدی

جیب‌های فراوان: در شلوارهای کارگو (اگر در مورد شلوارهای کارگو نمی‌دانید، می‌توانید به مطلب شلوار کارگو مراجعه فرمایید.) این ترند به شدت خودنمایی می‌کند. این ترند حتی در کیف، کمربند، یا کفش‌های ترندی نیز دیده می‌شود.

دستکش‌های اپرا: این ترند تابستان، در فشن شوها و کالکشن‌های بسیاری دیده شده‌است که با پارچه‌های ارگانزا یا تور بسیار مناسب فصل و به روز است.

ترند دستکش‌های اپرا
ترند دستکش‌های اپرا
ترند دستکش‌های اپرا
ترند دستکش‌های اپرا

مکمل‌هایی از جنس دنیم: کیف‌ها، بوت‌ها و هر آن چیزی که هرگز با پارچه‌ی دنیم در لوک‌ها دیده نشده بود.

ترند مکمل‌های جین
ترند مکمل‌های جین
ترند مکمل‌های جین
ترند مکمل‌های جین

پارچه‌های شفاف: این پارچه‌ی اغواگر به خاطر سبکی و خنکی بسیار، در فصل تابستان دیده خواهد شد. (اگر در مورد پارچه‌های شفاف نمی‌دانید، می‌توانید به مطلب پارچه‌های شفاف مراجعه کنید.)

ترند پارچه‌های شفاف
ترند پارچه‌های شفاف
ترند پارچه‌های شفاف
ترند پارچه‌های شفاف

عطرهای ترندی تابستان ۲۰۲۳

عطر جزو اکسسوری‌های بصری محسوب نمی‌شود و ما به ندرت، نحوه‌ی استفاده از این اکسسوری را در ویدیوهای استایل می‌بینیم؛ اما این آیتم در به خاطر آوردن افراد و استایل آن‌ها تأثیر به‌ سزایی دارد. استفاده از عطر مناسب به نکات متفاوتی بستگی دارد و فصل، یکی از مؤلفه‌های اصلی در انتخاب آن است.
-نت‌های نوستالژیک: با توجه به فراگیر‌شدن ترند ‌Y2K، یکی از راه‌های انتخاب عطر در تابستان، پیروی از این ترند است.
-نت‌های گلی مدرن: بوهای تازه و تمیز همراه با نت فلفل، یکی از ترکیبات مدرن اخیر است. آن‌ها می‌توانند رایحه‌های گلی ساده و قدیمی‌ را از یادمان ببرند.
-عطرهای بدون جنسیت: ترند بدون جنسیت، از پوشاک عبور کرده و به اکسسوری رسیده است. عطرهای بدون جنسیت پیش از این هم در کالکشن‌ها حضور داشتند؛ اما در ترند تابستان ۲۰۲۳ نقش پررنگ‌تری دارند.
-نت باران: رایحه‌ای کلاسیک، نوستالژیک، اصیل و اورجینال برای تابستان که ترکیبی نسبتا جدید است.

عینک‌های ترندی و مناسب تابستان ۲۰۲۳

با وجود اینکه عینک، معمولا به منظور محافظت از چشم در برابر نور خورشید استفاده می‌شود؛ می‌تواند یک آیتم ترندی در فصل تابستان باشد.
اورسایز: این عینک‌ها از دهه‌ی 90 میلادی الهام گرفته شده‌اند. در آن دوره، پاریس هیلتون به عنوان یکی از افراد آیکونیک در استایل‌های خود از این آیتم استفاده می‌کرد. از عینک‌های اورسایز غافل نشوید چرا که در آفتاب تابستان از پوست شما نیز مراقبت می‌کند.

عینک‌های اورسایز
عینک‌های اورسایز
عینک‌های اورسایز
عینک‌های اورسایز

-شیشه‌های رنگی: اگر می‌خواهید استایل‌های رنگی بسازید؛ این عینک‌ها از بهترین انتخاب‌ها خواهند بود. عینک‌های شیشه‌رنگی بسیار ترندی هستند و امکان ساختن یک استایل مونوکروم را همراه با عینک فراهم می‌کنند.

عینک‌هایی با شیشه‌ی رنگی
عینک‌هایی با شیشه‌ی رنگی
عینک‌هایی با شیشه‌ی رنگی
عینک‌هایی با شیشه‌ی رنگی

-تم ورزشی: بلا حدید، یکی از افرادی است که معمولا با این آیتم دیده می‌شود. از آن‌جا که او یکی از افراد تأثیرگذار این دوره است؛ در ترند شدن این مدل عینک اثرگذار بوده است. این عینک‌ها که با استایل رترو شناخته می‌شوند در ترکیب با شلوارهای کارگو، می‌توانند استایلی ترندی برای فصل تابستان بسازند.

عینک‌هایی با تم ورزشی
عینک‌هایی با تم ورزشی
عینک‌هایی با تم ورزشی

-فریم‌های مستطیلی: چندین فصل است که این اکسسوری‌ در ترند‌ها حضور پررنگی دارد. عینک‌های فریم مستطیلی در تکمیل استایل رترو نیز بسیار دیده می‌شوند و جالب است که این مدل فریم با انواع مختلف چهره هماهنگی دارد.

عینک‌هایی با فریم مستطیلی
عینک‌هایی با فریم مستطیلی
عینک‌هایی با فریم مستطیلی
عینک‌هایی با فریم مستطیلی

-چشم‌گربه‌ای زاویه‌دار: این نوع از عینک، به عنوان فریم کلاسیک دنیای مد شناخته می‌شود و با اکثر فرم‌های صورت هماهنگ است. عینک‌های چشم‌گربه‌ای زاویه‌دار در سال ۲۰۲۳ -برخلاف تصور عموم که این فریم را با استایل وینتیج می‌شناسند- بیشتر همراه با استایل رترو دیده می‌شود.

-استایل باربی (صورتی):‌ از آن‌جا که فیلم باربی دوباره خبرساز شده، عینک عروسک‌های باربی به ترندهای فصل تابستان برگشته‌اند. این مدل فریم به افراد کمک می‌کند که استایل عروسکی بسازند و با تصور وجود باربی در درون خود، از آن لذت ببرند.

عینک‌هایی با فریم باربی
عینک‌هایی با فریم باربی

زیورآلات تابستانه‌ی ترندی در سال ۲۰۲۳

اکسسوری‌هایی که با نام زیورآلات می‌شناسیم، از انگشتر تا خلخال، غالبا در این فصل استفاده می‌شوند.

-مهره‌ها: در این تابستان از تلفیق مهره‌ها برای ساخت گردنبند‌های شخصی‌سازی شده (حتی توسط خودتان) استفاده کنید تا در استایل‌های رنگی تابستانی خود، اکسسوری‌های متنوعی داشته باشید. ترند مهره در دستبندها، گردنبند‌ها و انگشترها به کار می‌رود و به عنوان اکسسوری‌ در یک اوت‌فیت مشاهده می‌شود.

زیورآلات با مهره‌ها
زیورآلات با مهره‌ها

-طرح‌های نامنظم: برای کسانی که به دنبال یک استایل‌ خاص و متفاوت هستند؛ استفاده از زیورآلات با طرح‌های نامنظم و متفاوت بهترین انتخاب اکسسوری در تابستان خواهد بود. طرح‌های نامنظم به راحتی در کنار اوت‌فیت‌های متفاوت می‌نشینند و از ماکسیمال تا مینیمال‌ترین استایل‌ها را زیبا می‌کنند.

-تلفیق طلایی و نقره‌ای: اگر رنگ پوست خنثی دارید و هر رنگی از زیورآلات به شما می‌آید؛ در این تابستان از تلفیق رنگ زیورآلات طلایی و نقره‌ای برای اکسسوری خود بهره بگیرید. مثلا در کنار کفشی با سگک نقره‌ای و کیفی با سگک طلایی، بدون نگرانی از زیورآلات تلفیقی خود استفاده کنید و از استایل متفاوتتان لذت ببرید.

-زنجیرها: هر نوع از زنجیر‌ها -مخصوصا زنجیرهای درشت- در صدر ترندها هستند. تلفیق زنجیرهای طلایی‌، نقره‌ای و رزگلد یا استفاده از چندین زنجیر هم‌زمان برای دستبند و گردنبند‌ها، روش‌های مختلفی از استایل کردن این ترند است.

زیورآلات زنجیردار
زیورآلات زنجیردار

-سنگ‌های رنگی: سنگ‌ها و کریستال‌ها می‌توانند در استایل‌ ترندی فصل تابستان به کار گرفته شوند؛ اما این سنگ‌ها از اکسسوری‌‌های سرزنده و جسور تابستانی هستند و اگر چنین شخصیتی دارید بد نیست سری به این ترند بزنید.

زیورآلات با سنگ‌های رنگی
زیورآلات با سنگ‌های رنگی

-مروارید: ترند کلیدی امسال در زیورآلات تابستانه‌ ۲۰۲۳ ، استفاده از مرواریدهاست. استفاده از اشکال نامنظم و حقیقی مرواریدها در تابستان امسال کاملا ترندی است.

زیورآلات مروارید دار
زیورآلات مروارید دار

-گوشواره‌های بلند:‌ گوشواره‌های اغراق‌آمیز بلندی که تا روی استخوان ترقوه می‌رسد برای این تابستان از واجبات است.
زیورآلات عریان: پلاک‌هایی با زنجیر‌های بی‌رنگ یا بسیار نازک برای گردنبند یا دستبند از ترندهای تابستان 2023 هستند تا در گرمای هوا، باعث تعریق بیشتر نشوند.

گوشواره‌های بلند
گوشواره‌های بلند

-رنگ‌های آبنباتی: تابستان همه‌ را به استفاده از رنگ‌ها دعوت می‌کند! حتی نیویورکی‌ها که به پوشیدن رنگ مشکی معروفند، در تابستان به استفاده از رنگ‌های متنوع روی می‌آورند.

-زنجیر‌های دورشکم:‌ این زنجیرها که به ترندهای Y2K برمی‌گردند، غالبا با کراپ‌تاپ‌ها و شلوارهای فاق کوتاه استایل می‌شوند تا زیبنده‌ی قسمت خالی کمر باشند.

زنجیر‌های دور شکم
زنجیر‌های دور شکم

اکسسوری‌های سر رایج در فصل تابستان ۲۰۲۳

معمولا کلاه، از بین همه‌ی اکسسوری‌هایی که برای سر استفاده می‌شوند؛ شناخته‌شده تر است. در ترند تابستان 2023، به جز کلاه موارد دیگری نیز اضافه شده‌اند.

-کلیپس‌: این اکسسوری تابستانی از دهه‌ی ۹۰ میلادی به ترند‌ها بازگشته است. اصولا در تابستان افراد موی بسته را ترجیح می‌دهند و این وسیله به خاطر آسیب کمتر برای موها، جایگزین مناسب کش مو است.

ترند کلیپس‌های سر
ترند کلیپس‌های سر

-سنجاق سر: سنجاق سر، در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و سایزهای مختلف بین اکسسوری‌های تابستان 2023 دیده می‌شوند.

ترند سنجاق سر
ترند سنجاق سر 
ترند سنجاق سر
ترند سنجاق سر 

-روسری‌ کوچک: معمولا در ترند‌های تابستان، از روسری برای مرتب نگه داشتن موها استفاده می‌شود. این آیتم اخیرا به ابزاری برای ایجاد تفاوت در لوک‌ها تبدیل شده‌ است و در استایل‌های رترو بسیار دیده می‌شود.

ترند روسری های کوچک
ترند روسری های کوچک
ترند روسری های کوچک
ترند روسری های کوچک

-کلاه باکت: پیش از این، کلاه باکت فقط برای کودکان بود؛ اما الان به مرحله‌ی جدیدی وارد شده و به ترند اکسسوری همگانی تبدیل شده است. کلاه باکت از جنس حصیر، بسیار کاربردی، سبک و به روز است.

ترند کلاه‌های باکت
ترند کلاه‌های باکت 

کیف‌های ترندی در این فصل مناسب هر جنسیتی

با اینکه در دوره‌ی پاندمی کرونا حضور کیف در استایل‌ها کم‌رنگ شده بود؛ با بازگشت افراد به زندگی روزمره‌ و عادی، کیف هم به کمد‌ها بازگشته است.

-صورتی:‌ این رنگ از ترند باربی و Y2K دهه‌ی ۹۰ میلادی نشأت گرفته است. برای ساختن استایل ترندی در تابستان، کیف صورتی در کمد شما یک آیتم ضروری است.

ترند کیف‌های صورتی
ترند کیف‌های صورتی 

-کیسه‌های بزرگ: از آن‌جا که تابستان فصل استخر و آفتاب گرفتن است و این تفریحات تابستانی نیازمند وسایل زیادی هستند؛ کیسه‌های بزرگ برای جابجایی لوازم تفریح، بسیار کاربردی‌اند.

-سبک Y2K: از ترندهای این دوره که به دهه‌ی ۹۰ میلادی برمی‌گردد؛ کیف‌های کوچکی هستند که روی شانه قرار می‌گیرند و غالبا با کراپ‌ها استایل می‌شوند.

ترند سبک y2k

-سبد حصیری: فصل تابستان و پیک‌نیک‌هایش! این کیف‌ها درواقع با این کانسپت طراحی شده‌اند. همچنین برند‌هایی مانند پتو و گوچی از آن استفاده کرده‌اند.

ترند کیف‌های حصیری

-تزیینات:در تابستان 2023، تزییناتی مثل مهره‌ و پولک‌ بر روی کیف بسیار دیده می‌شوند. این ترند ماکسیمال برای استایل‌های ماکسیمال و شلوغ‌تر مناسب است.

-کیف‌های منعطف: کیف‌هایی جادار و سبک با پارچه‌های منعطف که بدون چهارچوب و قالب هستند.

ترند کیفهای منعطف
ترند کیفهای منعطف

کفش‌های دوست داشتنی زنانه برای تابستان 2023

کفش، اکسسوری جدانشدنی و گاهی مهم‌ترین آیتم استایل است. از نظر کارشناسان مد، این آیتم بیشترین تأثیر را بر بیننده دارد.

لیست کفشهای پرتکرار
لیست کفشهای پرتکرار

-توری: تورهای درشت یکی از اولین برای لباس تابستان است. این ترند در چند فصل اخیر به کفش‌ها هم رسیده است.

-صندل‌های رومی: صندل‌های رومی برای پیاده‌روی، راحت و برای انواع استایل‌ مناسب هستند. این ترند در عکس‌ها و بسیاری از کالکشن‌های بهار و تابستان به چشم می‌خورد. (اگر در مورد کفش‌های رومی نمی‌دانید، می‌توانید به مطلب ترند صندل گلادیاتور مراجعه فرمایید.)

-رنگ سبز:‌ رنگ سبز که ارتباط نزدیکی با فصل تابستان دارد؛ جزو رنگ‌های ترندی کفش در تابستان 2023 است و در تناژ رنگی متفاوت دیده می‌شود.

-تزیینات: این ترند در آیتم‌های دیگر هم وجود دارد و به ترند‌های دوران دهه‌ی ۹۰ میلادی باز می‌گردد. صندل‌ها و کفش‌های تابستان 2023 با تزیینات زیاد دیده شدند و به هیچ عنوان مینیمال نیستند.

-پاشنه‌های مینیمال:‌ همه می‌دانند که میول‌ها بازگشته‌اند؛ اما نه با بند و سیلوئت‌های شلوغ! آن‌ها در ساده‌ترین حالت و صاف‌ترین پاشنه‌های تندیس شده هستند.

ترند پاشنه‌های مینیمال
ترند پاشنه‌های مینیمال

-کفش‌های ورزشی به سبک رترو: این سبک در سال ۲۰۲۳ بسیار مورد استقبال واقع شده‌ است و در استایل‌های اوقات فراغت دیده می‌شود.

-کفش‌های جلو مربعی: این کفش‌ها مدت‌هاست که برای استایل‌های خیابانی و رسمی، در اولویت هستند. پیش‌بینی می‌شود این ترند تابستان 2023، برای مدتی طولانی در صدر ترند‌ها باقی بماند.

-بوت‌های بلند(تا بالای ران): از آن‌جا که بوت‌های بلند اغواگر با نام پوست دوم، ترند شده‌اند؛ این ترند در تابستان نیز ادامه پیدا کرده است. لازم به ذکر است که باران‌های سیل آسای اخیر، در رواج این ترند بی‌تأثیر نبوده است.

ترند پاشنه‌های مینیمال
ترند پاشنه‌های مینیمال

-کفش‌های متاورسی: در ادامه‌ی دنیای مجازی و ارتباط آن با دنیای واقعی، طراحان کفش‌هایی که در آن فضا طراحی می‌شوند را مستقیما به دنیای واقعی وارد کرده‌اند.

-کفش‌های باله: برای تکمیل یک استایل پاریسی، می‌توانید کفش‌های باله را به عنوان چاشنی به استایل خود اضافه کنید و از این تفاوت لذت ببرید.

راهنمای استایل ترند اکسسوری ۲۰۲۳

بهترین راه برای داشتن استایل ترندی در هر فصل، تلفیق چند آیتم ترندی همراه با یک یا دو آیتم است. این تلفیق، استایل شخصی شما را منحصر به فرد نگه می‌دارد.

ترند اکسسوری‌های تابستان ۲۰۲۳
ترند اکسسوری‌های تابستان ۲۰۲۳
ترند اکسسوری‌های تابستان ۲۰۲۳
ترند اکسسوری‌های تابستان ۲۰۲۳
ترند اکسسوری‌های تابستان ۲۰۲۳
ترند اکسسوری‌های تابستان ۲۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian