پست مدیر خلاقانه مردان در Louis Vuitton از زمان مرگ ویرجیل آبلو در سال 2021 خالی مانده است. امروز خانه اعلام کرد که جانشین او تهیه کننده مشهور فارل ویلیامز خواهد بود. اولین مجموعه او در ژوئن امسال در هفته مد مردانه در پاریس به نمایش در خواهد آمد.

با توجه به اینکه نام طراحانی مانند گریس ولز بونر، مارتین رز و تلفار کلمنس ماه هاست که در حال چرخش بوده است، این انتصاب مورد انتظار برای بسیاری تعجب برانگیز است. این یکی از اولین حرکت های بزرگ پیترو بکاری به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جدید لویی ویتون است، سمتی که او فقط دو هفته پیش گرفت.

بکاری در بیانیه‌ای انتصاب ویلیام را به‌جای شروعی کاملاً جدید توصیف کرد: «خوشحالم که فارل را پس از همکاری‌هایمان در سال‌های 2004 و 2008 برای لویی ویتون به عنوان مدیر خلاق مردانه جدید ما به خانه خوش آمد می‌گویم. خلاقیت او. چشم اندازی فراتر از مد، بدون شک لویی ویتون را به سمت فصلی جدید و بسیار هیجان انگیز سوق خواهد داد.

نام فارل تا حدودی مترادف با همکاری های لوکس شده است، اما مجموعه عینک های آفتابی او با مدیر خلاقیت لوئیس ویتون، مارک جاکوبز در سال 2004، اولین مجموعه او بود. دوست دیرینه Abloh این مجموعه رنگارنگ را با جزئیات طلایی در سال 2018 مجدداً منتشر کرد، جفت هایی که در ابتدا به قیمت 300 تا 500 دلار و سپس بیش از 1700 دلار برای فروش مجدد بودند. وقتی سایه ها در ابتدا کاهش یافت، فارل به Women’s Wear Daily گفت: “شما باید درک کنید، من فقط یک دوست معمولی هستم. در پایان روز، همه اینها یک رویای باورنکردنی است که به حقیقت می پیوندد.” او سپس اضافه کرد: “او مارک جیکوبز است و لویی ویتون است، و من برای این موضوع کی هستم؟”

فارل از آن زمان به بعد با Chanel و Moncler همکاری کرد. شراکت بلندمدت او در آدیداس اورجینال در سال 2014 آغاز شد و مجموعه اصلی او شامل آرایش هایی از سبک های کلاسیک مانند سوپراستار آدیداس، استن اسمیت و ژاکت مخصوص این برند بود. درست در نوامبر گذشته، پس از سال‌ها شوخی‌سازی در اینترنت در مورد چهره بی‌سن و سال‌اش (در یک مقطع زمانی، او مجبور شد به طور علنی به Time Out London بگوید: «من [یک خون‌آشام] نیستم»)، خط مراقبت از پوست خود، Humanrace را راه‌اندازی کرد.

او همچنین یکی از محبوب‌ترین طرفداران مد است و برنده جایزه نماد مد CFDA در سال 2015 شد و تأثیر او بر استایل، همانطور که می‌دانیم را نمی‌توان دست کم گرفت. او به‌عنوان پیشرو گروه هیپ‌هاپ و راک N.E.R.D، تصور مردم را از سبک هیپ‌هاپ با استفاده از لباس‌های اسکیت، پرینت‌های جسورانه و حتی کلاسیک‌های آماده‌سازی خنده‌دار در ظاهرش تغییر داد.

در سال 2020، آبلو به نیویورک تایمز گفت که ورود فارل به صحنه با آلبوم «در جستجوی…» در سال 2001 تأثیری ماندگار بر او گذاشت، «به عنوان یک بچه که در حومه شیکاگو بزرگ می‌شد، اسکیت‌برد می‌رفت و پیدا می‌کرد. هویت شخصی من، بیشتر از هیپ هاپ به تنهایی با من طنین انداز شد. [گفتند] که در این بین بودن خیلی خوب بود. و فکر می کنم این یک نسل کامل از بچه ها و هنرمندان سیاه پوست را توصیف کرده است که از آن زمان مصمم بوده اند. تا خودشان باشند و از آن دری که فارل باز کرده بود بپرند.”

بسیاری همچنین فارل را پیشگام در لباس پوشیدن بدون جنسیت می دانند. او در سال 2019 با پوشیدن لباس مجلسی روی جلد GQ ظاهر شد، اولین مردی بود که در یک تبلیغ Chanel در سال 2017 بازی کرد و دارای تعداد زیادی قطعه واقعاً حسادت‌انگیز از زمان فیبی فیلو در سلین است.

فارل با LVMH، شرکت لوکس فرانسوی که مالک ویتون است، غریبه نیست. تهیه کننده و طراح ژاپنی نیگو، که فارل با او باشگاه پسران میلیاردر تاثیرگذار را راه اندازی کرد، در سال 2021 به عنوان مدیر خلاق برند LVMH کنزو منصوب شد. ز. او اخیراً در مراسم گرمی از یک جفت عینک آفتابی بادامی شکل زمرد و الماس با پوشش تیفانی برای مراسم گرمی استفاده کرد و به WWD اشاره کرد که پروژه‌های بیشتری در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian