مجله مد W . MAGAZINE 

W یک مجله مد آمریکایی است که داستانهای مربوط به  اخبار و اطلاعات ، تحولات  و مد را از دریچه فرهنگ ، مد ، هنر ، و با معرفی افراد مشهور و فیلم هایی از مد و سینما ارائه می دهد.

این مجله در سال 1972 توسط ناشر مجله خواهران Women Wear Daily ، جیمز بردی ایجاد شد. در ابتدا یک روزنامه دو هفته ای بود که از نشریه Women Wear Daily جداگانه انتشار می یافت  ، در سال 1993 مجله ماهانه مستقل شد. Conde Nast W  مجله را از مالک اصلی ، انتشارات Fairchild در سال 2000 خریداری کردند . این مجله هنوز فرمت بزرگ و تاثیر گذاری دارد . سایز مجله  ده اینچ عرض و سیزده اینچ بلند قد. سارا مونوز سردبیر فعلی آن است.

W. magazine   مخاطبینی نزدیک به نیم میلیون نفردارد که 469000 نفر از آنها مشترکین سالانه هستند

اغلب موضوع این مجله  بحث برانگیز و بسیار مهم و به ‌‌روز است ، W  . داستانها و جلدهایی و اخباری را ارائه کرده است که پاسخهای متفاوتی را از سوی مخاطبان مورد نظر برانگیخته هستند . در جولای 2005 ، W یک مجموعه 60 صفحه ای از استیون کلاین از آنجلینا جولی و برد پیت با عنوان “سعادت درونی ” تولید کرد. و براساس آن فیلمی ساخته شد که این فیلمبرداری بر اساس ایده پیت در مورد کنایه از خانواده کامل آمریکایی بود. و روایت فیلم از در سال 1963 تنظیم شده اند ، آینه ای از دورانی است که ناامیدی دهه 1960 در زیر حومه بکر شهر و تاصیراتی از  1950 در حال جوشیدن بود.

از دیگر اتفاقات جذاب در مجله که باعث رشد بیشتر و جذابیت مجله شده است ایده های خلاقانه برای ایجاد ارتباط نزدیک تر افراد با سیلیبریتی ها است که بیشترین جذابیت و درآمدزایی را برای مجله بهمراه آورد. شکل و فرم این ارتباط بسیار همه موضوعات و روندهای دیگر در مجله و دیگر مجلات متفاوت بود و با ایده های تصویری و فرمی از پادکست هنرمندان و افراد سرشناس را برای طرفدارانشان معرفی می کردو آنها مستقیم با طرفداران در ارتباط می ساخت. یکی از این افراد مشهور و بسیار جذاب که هم در صنعت سینما و هم مد بسیار جذابیت دارد مورد علاقه همه است تام فورد است که با مصاحبه و صحبت او با طرفدارانش به صورت مستقیم هیجان بسیار زیادی را برای طرفداران و درآمد بسیار خیره کننده ای را برای مجله رغم زد و از دیگر سیلیبریتی ها دیوید و ویکتوریا بکهام بودند که این دو چهره جذاب هم بسیار باعث موفقعیت ایده میزل شد.  بروس وبر در شماره آوریل 2008 در 60 صفحه از نیواورلئان ادای احترام کرد و داستان 36 صفحه ای را در مورد جدیدترین طراحان مد در میامی برای شماره ژوئیه 2008 تهیه کرد. بیشتر جلدهای به یاد ماندنی W در صفحه W Classics در وب سایت مجله نشان داده شده است.

W همچنین به دلیل پوشش جامعه غربی و برخی از کشورهای آسیایی مشهور است. در همین ارتباط  بسیاری از این افراد برجسته جامعه ، و همچنین نخبگان صنایع سرگرمی و مد ، W را برای ویژگی های این مجله “W House Tours”  و همچنین بسیاری از هنرمندان هم از جمله Marc Jacobs , Sir Evelyn Rothschild  , Imelda Marcos  را به طفداران خود پیشنهاد دادند

در سال 2011 ، میزل دوباره برای ایده های تبلیغات های خاص و جنجالی و جعلی در سراسر شماره ماه نوامبر در مجله بحث و جدل ایجاد کرد. او در سال 2013 برای ایده های جنجالی خود که از سلیبریتی ها و اتفاقات و موضوعات مختلف و لحظه به لحظه زندگی آنها بود در مجله شروع به کسب درآمد کردو هم تاثیر بسیاری بر روند زندگی سلیبریتی ها داشت هم ارتقا بسیار عظیمی را در مجله رغم زد. .

در ژوئن سال 2019 ، سارا مونوز به عنوان اولین سردبیر زن خود انتخاب شد. تیم جدید W بزرگترین شماره بهترین عملکردها را به پایان رساند. در اولین هفته ژانویه 2020 ، W نه جلد ، یک مجموعه 76 سلبریتی از افراد مشهور که 29 چهره مشهور و 20 فیلم را در بر می گیرد ، راه اندازی کرد.

علاوه بر این ، مجله مجموعه ای از ابتکارات جدید را آغاز کرد و رد پای دیجیتالی خود را به طرز چشمگیری گسترش داد. آنها اولین پادکست W ، 5 Things with Lynn Hirschberg را راه اندازی کردند ، که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و شامل مهمانانی مانند Quentin Tarantino ، Charlize Theron ، Saoirse Ronan ، Greta Gerwig ، Noah Baumbach ، Nicole Kidman ، Awkwafina و Margot Robbie به عنوان بخشی از چشم انداز جدید برای نام تجاری تحت سردبیری مونوز ، مجله دچار تغییر و تحول بزرگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian