نگین میرصالحی

نگین میرصالحی یکی از بلاگر و کارآفرین مشهور ایرانی‌تبار است که طرفدارای زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد و در لیست افراد موفق زیر سی‌سال قرار دارد. او در سال 2013 به‌عنوان بهترین فشن بلاگر اروپا معرفی شد. همچنین او صاحب برند محصولات مراقبتی مو به نام گیسو است که در سال 2017 مورد استقبال و فروش زیادی قرار گرفت.

بیوگرافی نگین میرصالحی

نگین میرصالحی متولد دو نوامبر ۱۹۸۸ (۱۱ آبان ۱۳۶۷) در آمستردام هلند است. پدر و مادر او هر دو ایرانی هستند که قبل از تولدش به کشور هلند مهاجرت کردند. پدر نگین پرورش‌دهندهٔ زنبورعسل و مادرش آرایشگر است. همچنین او یک خواهر بزرگ‌تر به نام نگار دارد که ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است که نگین او را بزرگ‌ترین انگیزهٔ زندگی‌اش می‌داند.

نگین میرصالحی-بیوگرافی

زندگی حرفه‌ای نگین میرصالحی

او در یکی از مصاحبه‌های خود از علاقه‌اش در کودکی نسبت به دنیای زیبایی، مد و فشن بیان کرده است که در دوران دبیرستان و دانشگاه این علاقه زیاد شد. ولی این علاقه تنها به مد و زیبایی ختم نشده بود و نگین علاوه بر حوزهٔ فشن به مطالعه در مورد ارگان‌ها و سازمان مختلف نیز علاقه داشته است. به همین دلیل او دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی بین‌المللی است و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشتهٔ بازاریابی از دانشگاه vrije در آمستردام است. همچنین به گفتهٔ او ادامه تحصیل در رشتهٔ مد برایش جذابیتی نداشته و ترجیح می‌داده که به‌عنوان شغل به مد و فشن نگاه نکند.

نگین میرصالحی-زندگی حرفه ای

فعالیت نگین میرصالحی در شبکه‌های اجتماعی

معمولاً بلاگرها ابتدا روی یک موضوع خاص تمرکز می‌کنند به‌عنوان‌مثال بعضی از بلاگرها در زمینهٔ مد، بعضی دیگر در زمینهٔ میکاپ فعالیت دارند که این فعالیت می‌تواند تنها در کشور خود و یا حتی به‌صورت گسترده و بین‌المللی باشد.   

اینستاگرام نگین میرصالحی

 در سال‌های آخر دانشگاه به پیشنهاد یکی از دوستانش با اینستاگرام آشنا شد و پیج خود را ساخت. او می‌گوید تا قبل از آن در مورد وبلاگ‌نویسی هیچ اطلاعی نداشته و حتی نمی‌دانسته که چگونه می‌تواند از طریق آن کسب درآمد کند. نگین بعد از ایجاد صفحهٔ اینستاگرامی خود دررابطه‌با وبلاگ‌نویسی اطلاعات کسب می‌کند تا بتواند علاقهٔ خود به مد و استایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین بتواند علاقه‌اش نسبت به مد و کار را با هم تلفیق کند.

نگین میرصالحی-اینستا

نگین ابتدا همانند بقیهٔ بلاگرها عکس از لباس پوشیدن و استایلش را در صفحهٔ اینستاگرام خود منتشرمی کرد و طرفداران زیادی نیز از این طریق پیدا کرد. اما به‌مرورزمان متوجه شد که فالوورهای او دیگر تنها به سبک لباس استایل او علاقه ای ندارند؛ بلکه می‌خواهند دربارهٔ محصولات آرایشی که استفاده می‌کند و یا سفرهایی که می‌رود و یا حتی هتل‌هایی که انتخاب می‌کند بیشتر بدانند.  

نگین میرصالحی دراین‌رابطه در یکی از مصاحبه‌های خود در مورد علایق فالوورهایش نیز گفته است که: “من همیشه می‌گویم هرچه پست شخصی‌تر باشد بهتر است”. همچنین او متوجه شد که فالوورهایش علاقهٔ زیادی به جزئیات زندگی خصوصی به‌ویژه رابطهٔ عاشقانه و سبک زندگی‌اش دارند. به‌عنوان مثل غذاهایی که می‌خورد و در روز چه ورزش‌هایی انجام می‌دهد و یا حتی به سگش نیز علاقه دارند. به‌طورکلی آن‌ها دوست دارند از هر چیزی یک‌ذره بدانند.

 صفحهٔ اینستاگرام او اکنون بیش از ۷ میلیون فالوور دارد.

نگین میرصالحی و سگش

کانال یوتیوب نگین میرصالحی

بعد از به شهرت رسیدنش در اینستاگرام کانال یوتیوب خود را راه‌اندازی کرد که در آن بیشتر درمورد زیبایی، مد و فشن صحبت می‌کند. گاهی اوقات نیز در مورد زندگی عاشقانه‌اش همراه با نامزدش ویدئو می‌سازد و آن را به اشتراک می‌گذارد. جالب است بدانید یکی از پربازدیدترین ویدئوهای او ویدئویی است که در آن در مورد چگونگی کاهش وزن خود صحبت می‌کند. کانال یوتیوب نگین میرصالحی در حال حاضر بیش از ۵۱۴ هزار فالوور دارد.

نگین میرصالحی-یوتیوب

سایت نگین میرصالحی

نگین یک بلاگر تمام‌وقت است که علاقهٔ زیادی به اشتراک گذاشتن لایف‌استایل خود دارد. به‌طوری‌که یک روز کاری او شامل جلسه‌های کاری، عکس‌گرفتن از سبک استایلش و وبلاگ‌نویسی در مورد مسافرت‌هایی که می‌رود را شامل می‌شود.

او در سال ۲۰۱۲ وب‌سایت خود یعنی neginmirsalehi را راه‌اندازی کرد که یکی از هوشمندانه‌ترین کار او پس از به شهرت رسیدنش در اینستاگرام محسوب می‌شود.

بخش موردعلاقه میرصالحی در وب‌سایت شخصی‌اش negin360  است که یک نگاه ۳۶۰ درجه و کلی نسبت به‌تمامی استایل‌هایش و مکان‌هایی که به آن سفرمی کند دارد. در این بخش عکس‌ها و لایف‌استایل خود را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذارد.

نگین میرصالحی-سایت

زندگی شخصی و عاشقانهٔ نگین میرصالحی

نگین میرصالحی ابتدا در سن ۱۵ سالگی با مورتیس استیبه ازطریق برادرمورتیس با هم آشنا می‌شوند. باتوجه‌به گفته‌های او در صفحهٔ اینستاگرامش آن زمان هر دوی آنها جوان بودند و آمادگی رابطه را نداشتند باوجوداینکه او بسیار شیفتهٔ مورتیس شده بود تصمیم گرفتند که با هم رابطه نداشته باشند. اما بعد از سه سال دوباره یکدیگر را ملاقات کردند و تا امروز به مدت ۱۵ سال با یکدیگر زندگی می‌کنند و از هم جدا نشدند. نگین جزئیات زندگی عاشقانه‌اش را بیشتر در صفحهٔ اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد و چیزی که از ظاهر این رابطه می‌توان فهمید عشق زیاد این زوج نسبت به یکدیگر است.

نگین میرصالحی و مورتیس استیبه

سرانجام در سال 2021، زمانی که آنها در سفر عاشقانه در ایتالیا بودند تا پانزدهمین سالگرد دوستی خود را جشن بگیرند؛ مورتیس زانو زد و از نگین خواستگاری کرد و آن‌ها رسماً با هم نامزد کردند.

نگین میرصالحی-نامزدی

تولد اولین فرزند نگین میرصالحی

 بعد از چند ماه از اعلام نامزدی، نگین میرصالحی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که باردار است و این زوج در انتظار اولین فرزندشان هستند.  

او در مورد بارداری خود این چنین گفت:  

ما در یک سال و نیم گذشته برای باردارشدن تلاش کردیم، اما موفق نشدیم. یکی از چالش‌برانگیزترین دورانی بود که ما پشت سر گذاشتیم. به ما گفته شد که باردارشدن برای ما بسیار سخت است. این بچه معجزه کوچک ماست و ما بسیار سپاسگزاریم.

نگین میرصالحی-بارداری

نگین با انتشار عکسی در بیمارستان به همراه پسرش، با متن “هیچ‌چیز با این عشق قابل‌مقایسه نیست” تولد فرزند خود را اعلام کرد. این زوج نام فرزند خود را “سام ادوارد استیب میرصالحی” گذاشتند.

تولد اولین فرزند نگین میرصالحی

برند زیبایی گیسو

گیسو یک محصول تولید شده از عسل برای مراقبت از مو است که به دلیل علاقهٔ میرصالحی به زنبورعسل متولد شده است. برای شناخت بهتر نسبت به این برند در ابتدا داستان گیسو از زبان خود بنیان‌گذار و زنبوردار فعال یعنی نگین میرصالحی را بخوانید.    

 داستان گیسو

می‌توان گفت زنبورداری در خون من جاری است. این حرفه نسل به نسل آموزش‌داده‌شده است. به‌گونه‌ای که پدرم زنبورداری را از پدرش و او نیز از پدرش آموخته بود و به همین ترتیب این شغل شش نسل در خانوادهٔ من بوده است.

نگین میرصالحی-گیسو

شروع جدید

پدرم به‌عنوان یک مرد جوان علاقه‌مند به زنبورداری، قصد داشت که از زنبورهای خود نگهداری کند. به همین دلیل اولین کاری که او بعد از ورودش به هلند انجام داد، راه‌اندازی باغ زنبورعسل در آلمر بود. که آلمر شهر کوچکی در خارج از آمستردام است که از آن زمان تاکنون خانه‌ای برای باغ زنبورهای خانوادهٔ ما بوده است.

نگین میرصالحی-گیسو

ادامهٔ مسیر میراث خانوادگی

برخی از بهترین خاطرات دوران کودکی من شامل بزرگ‌شدن در باغ زنبورهای پدرم می‌شود. من و خانواده‌ام یک شنبه‌هایمان را در آنجا می‌گذراندیم و پیک‌نیک می‌کردیم و به بازی تخته‌نرد مشغول می‌شدیم و به پدرم در زنبورداری کمک می‌کردیم. دیدن اینکه چقدر کار با زنبورها باعث خوشحالی او می‌شد، کنجکاوی و علاقه من را برای زنبوردار شدن را چندبرابر کرد.

امضای خانوادهٔ میرصالحی

  ما تقریباً برای هر چیزی از عسل‌های تولید شده توسط پدرم استفاده می‌کنیم و می‌توان گفت با تازه‌ترین و مرغوب‌ترین عسل تولید شده بزرگ شدیم و از آن لذت بردیم. علاوه بر اینکه خانوادهٔ من از عسل به‌عنوان شیرین‌کنندهٔ طبیعی استفاده می‌کنند. همیشه به قدرت دارویی عسل اعتقاد زیادی داشته و از آن به‌عنوان مکمل و ضدعفونی‌کننده استفاده می‌کنند.

نگین میرصالحی-گیسو


آزمایش با عسل و مو

مادرم به‌عنوان همسر زنبوردار و آرایشگر در حال آموزش خیلی زود متوجه شد که خواص مرطوب‌کنندگی و مغذی عسل برای موهای ما چگونه معجزه می‌کند. مامانم تحت‌تأثیر محصولات زیبایی موجود در هلند قرار نگرفت و علاقه‌ای به استفاده از آن‌ها نداشت؛ بنابراین تصمیم گرفت تا فرمول‌های مراقبت از موی دست‌ساز و خانگی خودش را با استفاده از عسل میرصالحی پدر، به دست بیاورد.

ساخت روغن مو از عسل

پس از چندین سال آزمایش و مخلوط‌کردن، مادرم موفق شد تا فرمول مراقبت از موی کامل را با عسل درست کند که آن با استفاده از عسل تازه از باغ زنبور خانوادگی ما ساخته شده است. این فرمول به‌صورت مخفی و راز است که توسط تمام خانواده من از آن زمان مورداستفاده قرار گرفته است.

نگین میرصالحی-گیسو

شروع سفر آنلاین من

علاوه بر اینکه یک زنبوردار پرشور هستم، همیشه به مد و زیبایی نیز علاقه داشتم. در سال ۲۰۱۰، تصمیم گرفتم وبلاگ و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود را راه‌اندازی کنم تا نکات مد و زیبایی خود را با جامعه بزرگتری به اشتراک بگذارم. هر چه سؤالات بیشتری در مورد موهایم دریافت می‌کردم، بیشتر می‌خواستم قدرت روغن موی تزریق شده با عسل را با جهان به اشتراک بگذارم.

نگین میرصالحی-گیسو

با درک اینکه روغن خانگی از عسل دم‌کرده خانواده‌ام چقدر برای موهایم مفید است، الهام گرفتم که آن را با دنیا به اشتراک بگذارم. در سال ۲۰۱۳، تصمیم گرفتم که زمان آن رسیده است که برند مراقبت از موی خود را با استفاده از بهترین مواد از باغ زنبور میرصالحی خانواده‌ام را راه‌اندازی کنم.

نگین میرصالحی-گیسو

تولد گیسو

پس از سال‌ها، گیسو به وجود آمد. ما با روغن موی نمادین خود به نام Honey Infused Hair Oil عرضه کردیم. این یک روغن موی چندمنظوره با عسل میرصالحی برای تغذیه و مرطوب کردن موها بسیار مناسب است.

نگین میرصالحی-گیسو

در گیسو، ما به قدرت عسل اعتقاد داریم، زیرا عسل واقعاً یک محصول جادویی است. عسل نه‌تنها طعم خوبی دارد، بلکه عنصر اصلی ما برای موهای قوی، هیدراته، سالم و درخشان است. این ماده که به‌عنوان مرطوب‌کننده طبیعی شناخته می‌شود، به حفظ رطوبت مو و هیدراته ماندن آن کمک می‌کند. و همچنین از شکستگی مو و دوشاخه شدن یا همان موخورهٔ موها نیز جلوگیری می‌کند. عسل همچنین یکی از غنی‌ترین منابع طبیعی ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنتی‌اکسیدان‌ها است که به طور مؤثر با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده آنها را ترمیم می‌کند. کشف قدرت عسل، باعث شد که این ویژگی در سراسر خط تولید مراقبت از موی Honey Infused ما قرار بگیرد.

اگر موهایتان آسیب‌دیده و دارای موخوره دارید و شما به دنبال درمان آن هستید؛

نگین میرصالحی-گیسو

بعد از تولید گیسو، نگین با همکاری نامزدش Maurits Stibbe وب‌سایتی به نام گیسو Gisou را راه‌اندازی کردند که در آن بتواند محصول خود را به فروش برساند. در سال ۲۰۱۷ برند گیسو توانست حدود سه میلیون دلار درآمد داشته باشد. و همچنین او توانست در سال ۲۰۱۸ جزو سی کارآفرین اروپایی زیر ۳۰ سال قرار بگیرد.

نگین میرصالحی

اولین حضور نگین میرصالحی در فرش قرمز amfAR  کن بعد از تولد فرزندش

فصل جشنواره فیلم کن بدون یکی از پر زرق‌وبرق ترین مراسم سال کامل نمی‌شود. افراد مشهور زیادی در فرش قرمز 2023 amfAR cannes  شر کت کردند و پس از مراسم رسمی به مهمانی رفتند.  

هدف از برگزاری این مراسم جمع‌آوری بودجه موردنیاز برای مبارزه به بیماری ایدز(HIV) بود. افراد VIP برای این رویداد به هتل دو کپ-ادن روک رفتند و سپس جشن را تا شب ادامه دادند. جشن AFTER PARTY این مراسم توسط گروه REVOLVE  که میزبان بسیاری از طراحان، اینفلوئنسرها و سوپر مدل‌ها است؛ برگزار شد. این اولین حضور نگین در فرش قرمز بعد از تولد اولین فرزندش است  که می‌توان گفت اندام خود را به نمایش گذاشت. او در این مراسم با نامزدش شرکت کرد.

اولین حضور نگین میرصالحی در فرش قرمز amfAR  کن بعد از تولد فرزندش

همکاری نگین میرصالحی با برندهای دیگر

در سال ۲۰۱۷ نگین برای برند D&G و در سال ۲۰۱۹ در فشن شو Cruise برند دیور در مراکش به همراه مدل‌های معروف دیگر کت واک کرد.

نگین میرصالحی-کت واک

همچنین عکس نگین میرصالحی در جلد مجلات معروفی مثل distributions, including W Magazine, Glamor, Marie Claire, Grazia, Harper’s Bazaar و Cosmopolitan به چاپ رسیدند.

نگین میرصالحی بر روی مجله
نگین میرصالحی بر روی مجله
نگین میرصالحی بر روی مجله bazaar
نگین میرصالحی بر روی مجله

موفقیت نگین میرصالحی

 او در لیست سی نفر افراد موفق زیر سی‌سال در مجلهٔ فوربز قرار گرفت و همچنین  میرصالحی در سال 2013 به‌عنوان بهترین فشن بلاگر سال در اروپا از طرف فروشگاه آنلاین Revolve معرفی شد.

نگین میرصالحی-revolve

نظر نگین میرصالحی در مورد ایران 

 او در یکی از مصاحبه‌های خود، در رابطه با ایران صحبت کرده که بخشی از گفته‌های او را در این مقاله می‌توانید بخوانید.

 من از سفر به ایران خاطرات خوب زیادی دارم؛ بازدید اقوامم که بسیار خونگرم و مهمان‌نواز بودند، جذابیت خاصی برایم داشت. بیشترین چیزی که به یاد دارم تنوعی است که در ایران وجود دارد؛ از شهرهایی بافرهنگ غنی مثل تهران، تا جنگل‌های سرسبز و باشکوه با درختان بلند کاج و پیست‌های اسکی که میان‌کوه‌های پربرف قرار دارند.

 همچنین می‌گوید:

وقتی به آلبوم عکس‌های خانوادگی نگاه می‌کنم، به نظرم خانمی در جنوب تهران به‌اندازه خانم‌های دیگری که در نیویورک یا پاریس هستند، مدرن و به‌روز هست.

نگین میرصالحی-ایران

نظر شما در مورد این بلاگر ایرانی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian