Cider اولین بار استایل و تجربه پاپ آپ خرده فروشی در بریتانیا را در لندن به نمایش گذاشت

اولین برند مد اجتماعی، سیدر، تنها به مدت دو روز در تاریخ 14 تا 15 ژوئیه در شوردیچ، از یک واگن پاپ آپ می پرد.


اولین مجموعه استایل پاپ آپ این برند سه ساله که در خیابان شوردیچ 149 واقع شده است، با یک پیش نمایش انحصاری و فقط برای دعوت شروع به کار می کند تا مطبوعات، اینفلوئنسرها و افراد VIP بتوانند ویرایش جشنواره خود را با مهمانان جمع کنند. این شانس را دارند که ظاهر جشنواره را امتحان کنند و از بین ببرند و در عین حال ناخن های خود را در نوار ناخن فروشگاه تازه کنند.

سپس، در 15 ژوئیه، برای عرضه عمومی مصرف کنندگان سیب «فرصتی برای غوطه ور شدن در برند، شخصاً برای اولین بار در بریتانیا» باز خواهد شد. مجموعه کامل همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی shopcider.com در دسترس خواهد بود، همراه با برخی از “تجارب تعاملی که آنها را به دنیای برند Cider می برد”.

مجموعه ها طیف وسیعی از اندازه ها را با اندازه هایی از XXS تا 4XL هدف قرار می دهند.

این شرکت مستقر در لس آنجلس توسط چهار دوست “که می خواستند یک برند مد بسازند که شادی را در زندگی روزمره جشن می گیرد” با نام مرتبط با نوشیدنی به عنوان برچسب “حبابی، شیرین و [دارا]” تاسیس شد. 

با Fenco Lin به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد مد و Yu Oppel به عنوان یکی از بنیانگذاران و CMO، این برچسب متمرکز بر جامعه نیز جهانی است، به لحاظ دیجیتالی بومی و بسیار مهم است، یک گزینه پیش‌سفارش دارد که تماماً مربوط به آموزش مشتری در مورد امکان آینده بدون موجودی».

این شرکت به دلیل رویکرد تجربی خود به پاپ آپ ها شناخته شده است و تنها ماه گذشته اولین کلاس سالانه تولید ماکارونی خود را در نیویورک با حضور تعداد زیادی تأثیرگذار برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian