آنا وینتور، سردبیر افسانه ای مجله ووگ، برنامه های جدیدی برای دسترسی بی سابقه طرفداران به دنیای ووگ و رازهای موفقیت خود دارد.

وینتور نکات و توصیه های خود را در یک MasterClass جدید به اشتراک می گذارد و به صف متخصصان شرکت آموزش آنلاین می پیوندد.

وینتور در مصاحبه ای که پنجشنبه در برنامه «صبح بخیر آمریکا» پخش شد به رابین رابرتز گفت: «دانشجویان جوان، طراحان جوان و افرادی که در سفرهایم با آنها آشنا می شوم، اغلب از من می پرسند که چگونه کارم را شروع کردم. «امروز معروف شدن آسان است. همیشه موفقیت چندان آسان نیست.»

“توصیه قوی من این است که با یک مربی کار کنید، با کسی که او را تحسین می کنید کار کنید و فقط برای انجام درست آن وقت بگذارید. عجله نکن، او گفت.

عکس: رابین رابرتز، مجری برنامه «صبح بخیر آمریکا» با آنا وینتور، سردبیر ووگ، در ۴ سپتامبر ۲۰۱۹ در نیویورک مصاحبه می‌کند.

رابین رابرتز، مجری برنامه «صبح بخیر آمریکا» با آنا وینتور، سردبیر ووگ، در ۴ سپتامبر ۲۰۱۹ در نیویورک مصاحبه می‌کند.

ABC

به گفته این شرکت، MasterClass Wintour که امروز به صورت آنلاین در دسترس است، اولین کلاس آنلاین او است و همه چیز را از نکاتی برای طراحان نوظهور گرفته تا نگاهی به صندوق مد CFDA و Met Gala 2019 را پوشش می دهد.

این کلاس برای وینتور، که 31 سال را در صدر دکل Vogue سپری کرده و اخیراً نقش جدیدی را به عنوان مدیر هنری Condé Nast و مشاور محتوای جهانی بر عهده گرفته است، بسیار طولانی است.

من سردبیر بازار بودم. کپی نوشتم من طراح بودم رفتم تیراندازی موهامو درست کردم وینتور در مورد روزهای اولیه کارش گفت: من گریم را انجام دادم. من سعی کردم مطمئن شوم که با بودجه بسیار سخت [خلاق] عمل می کنم زیرا مطمئناً پولی نداشتیم.»

وینتور متولد بریتانیا به پدرش، سردبیر روزنامه، کمک می کند تا بر مسیر شغلی او تأثیر بگذارد.

او گفت: “من با توقف تعطیلات بزرگ شدم زیرا مجبور شدیم به لندن برگردیم زیرا اخبار فوری وجود داشت، بنابراین همیشه یک حس هیجان و درک بود که ناشی از رویدادهای جهانی بود.” هرگز در ذهن من سوالی نبود که این دنیایی است که می‌خواهم آن را کشف کنم.

در ووگ، وینتور سنت شکنی کرد و افراد مشهوری مانند مدونا، جولیا رابرتز و بیانسه را به جای مدل‌ها روی جلد گذاشت. این ماه، تیلور سوئیفت، سوپراستار پاپ، جلد شماره سپتامبر این مجله را زیبا می کند.

وینتور در مورد اینکه چگونه Vogue را یک قدم جلوتر نگه می دارد، گفت: “من فکر می کنم مهم است که در جهان مشارکت داشته باشیم.” من به همه فرصت هایی که برای گفتگو با مخاطبان خود داریم به عنوان یک چیز بسیار جدید و بسیار هیجان انگیز نگاه می کنم.”

او ادامه داد: «امروز ما فکر می‌کنم ۲۶ میلیون نفر ما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، بنابراین به این معنی است که می‌توانیم با مردم به روش‌های مختلفی صحبت کنیم که قبلاً نمی‌توانستیم.»

وینتور در مورد اینکه چگونه Vogue را یک قدم جلوتر نگه می دارد، گفت: “من فکر می کنم مهم است که در جهان مشارکت داشته باشیم.” من به همه فرصت هایی که برای گفتگو با مخاطبان خود داریم به عنوان یک چیز بسیار جدید و بسیار هیجان انگیز نگاه می کنم.”

او ادامه داد: «امروز ما فکر می‌کنم ۲۶ میلیون نفر ما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، بنابراین به این معنی است که می‌توانیم با مردم به روش‌های مختلفی صحبت کنیم که قبلاً نمی‌توانستیم.»

اگرچه ووگ، معروف به “انجیل مد” برای بسیاری از خوانندگانش آرزوی بیشتری دارد، اما وینتور گفت این آرزوست که باعث می شود زنان از همه طبقات زندگی خود را در صفحات آن ببینند. به گفته وینتور، مجله همچنین بر روی به تصویر کشیدن “مد به عنوان ارزش” تمرکز دارد.

او گفت: “من فکر می کنم این ایده که مد باید فقط یک بار پوشیده شود دیوانه کننده است.” بنابراین من فکر می کنم که ما با مخاطبان خود در مورد سرمایه گذاری در مد صحبت می کنیم، در مورد یافتن قطعاتی که عمر طولانی داشته باشند، و آنها از نظر عاطفی با آنها مرتبط هستند و خاطراتی در مورد آنها خواهند داشت.

وینتور همزمان با شروع آنلاین MasterClass خود، خود را برای هفته مد نیویورک آماده می‌کند که از جمعه آغاز می‌شود و تا 14 سپتامبر ادامه دارد.

او گفت: “من به دنبال ایده هستم.” “من به دنبال یک مدل جدید هستم. من به دنبال یک طراح جوان هستم که شاید قبلاً آنقدر از آن مطلع نبودم.”

وینتور افزود: “من به طور واضح به طراحان جوانی علاقه مند هستم که در مورد مثبت بودن بدن و فراگیر بودن و تنوع صحبت می کنند.” “و همچنین، می دانید، گاهی اوقات شما فقط به دنبال چیزی هستید که باعث لبخند زدن شما شود.”

یکی تاثیر گذار ترین افراد در صنعت آنا وینتور همیشه برای همه فعالان مد و طراحی لباس یک ایده عالی برای نوآوری و خلاقیت و تاثیر گذاری در این صنعت است و در سال 2023 این موضوع با ایجاد موضوعات بسیار تاثیر گذار تر و روند حرکت مد که به سمت دنیایی جدید گام برمی دارد . آنا وینتور رهبری بسیار کارآمد در صنعت به حساب می آید و همه شرکت ها و برندها بر این موضوع تاکید دارند .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish