این هنرمند و تحلیلگر بی نظیر مد با همه موضوعات و تحلیل ها و نظارتی که در طراحی لباس و مد از کارها و ایده سازی های طراحان لباس در مجله مد ووگ بر روی کاغذ می آورد اثرات و امتیازتی بی نظیر را به کار این افراد می داد و آنها را در کار خود به پله های ترقی می رساند . نقد ها و بررسی مجموعه های مد به وسیله آندره همیشه از مهمترین و برجسته ترین و مهمترین نظر در طراحی لباس برای همه طراحان و فعالان و بلاگرها و اینفلوئنسرها در صنعت مد بود و همچنان هم تاثیر گذار است.

آندره لیون تالی از بزرگترین افراد در ساختار سازی و شکل دادن به مسیر و حرکت های صنعت مد بوده است . این فرد بی نظیر همیشه با نوشته های خود طوفانی در هفته های مد داشت و ایجاد می نمود و با دید و نگاهی که به آثار داشت به شکل و فرمی تازه صنعت  مد را هدایت می نمود. 

همه سیلیبریتی ها و افراد مشهور و فعالان مد و بسیار از تاثیر گذارن در دنیای مد از او و نگاه و ایده های او برای خود یک مسیر و هدف برای آینده می سازند . 

در سال 2023 و با وارد شدن مد به دروازه تازه ای از ایده سازی و آینده مد . ایده ها نظرات و کارها و نوع رفتار و افکار و استایل این اسطوره بزرگ مد هنوز هم راه گشای بسیاری از هنرمندان است . در سال 2023 خواننده مشهور آمریکایی ریحانا با ایده گرفتن از یکی از استایل های آندره در کنسرت خود نمونه ای از لباس او را برای خود طراحی نمود. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish