اریک پفروندر، دست راست کارل لاگرفلد برای تمام پروژه های عکاسی او، در ۷۴ سالگی درگذشت.

یکی از اعضای کلیدی حلقه درونی لاگرفلد، Pfrunder همیشه در تمام عکس‌هایی که کارل برای Chanel، Fendi و لیبل همنام خودش انجام داد، و همچنین در پروژه‌های سرمقاله برای مجلات بزرگ حضور داشت.
 
برونو پاولوفسکی، رئیس مد شنل، گفت: «با اندوه عمیقی است که خانه شانل از درگذشت اریک پفروندر، پس از یک بیماری طولانی مطلع شد.

از سال 1983 تا 2019، برای تقریباً 36 سال ایجاد تصویر در بخش مد شانل، اریک پیفراندر بخش مهم و فعال سه گانه خلاقی بود که او با کارل لاگرفلد و ویرجینی ویارد تشکیل داد و Chanel را به عنوان خانه مد لوکس نهایی تاسیس کرد. پاولوفسکی افزود.
 
در سال 1987، این Pfrunder بود که برای اولین بار به لاگرفلد پیشنهاد داد تا کمپین های عکاسی را شروع کند، زمانی که طراح آلمانی از نارضایتی خود از یک لوک بوک شکایت کرد.


 
پس از آن، هیچ جلسه عکسی با لاگرفلد بدون حضور Pfrunder کامل نشد، به ویژه در 7L، کتابفروشی و استودیوی عکس کارل در شماره 7 Rue de Lille در ساحل چپ پاریس. Pfrunder همچنین نقش کلیدی در کمک به Lagerfeld برای تغییر عکاسی آنالوگ به دیجیتال ایفا کرد. و از آشنایی لاگرفلد با تکنیک های آزمایشی جدید در چاپ و کاغذ عکاسی بسیار لذت برد.
 


Pfrunder که در دهه 50 در الجزایر متولد شد و یک جهان وطن مشهور بود، پس از مرگ لاگرفلد در فوریه 2019، به عنوان مدیر مشترک هنری خانه انتخاب شد و از آن زمان در کنار مدیر خلاق و طراح خانه ویرجینی ویار کار کرد. وظیفه Pfrunder نظارت بر تبلیغات، بازاریابی، فیلم ها، رویدادها و دیجیتال بود.
  
پس از مرگ لاگرفلد، سرپرستی آرشیو غول پیکر لاگرفلد از کمپین‌ها، پرتره‌ها، عکس‌های مجلات و مطالعات معماری که کارل در آن به ویژه در آنها عالی بود، به پفراندر سپرده شد.


 
اخیراً، Pfrunder به FashionNetwork.com فاش کرد که به هیئت مدیره Lukso، استارت آپ بلاک چین پیوسته است.
 
“مردی با اعتقاد و وفادار، کارگری پرشور، “Vorarbeiter” همانطور که کارل لاگرفلد با محبت او را صدا می کرد، اریک خستگی ناپذیر چشم و بینش استثنایی خود را وقف تعالی Chanel کرد و دانش و بینش خود را سخاوتمندانه با تیم Image و به طور گسترده تر به اشتراک گذاشت. پاولوفسکی با استفاده از اصطلاح آلمانی برای سرکارگر اشاره کرد.

سهم او در Chanel بسیار زیاد است. ما صمیمانه ترین تسلیت خود را به خانواده و دوستان او ابراز می کنیم.
 
اریک قد بلند، ظریف و دوست داشتنی استایل مشکی ترد مانند کارل، به عنوان یک نجیب ذاتاً برازنده در خاطره خواهد ماند. لاگرفلد حتی یک پیراهن سفید گرد مخصوص یقه بلند ادواردیایی برای Pfrunder طراحی کرد که در Hilditch & Key، تولیدکننده پیراهن لندن ساخته شده است.
 
به این ترتیب از او یاد می شود، زیرا دوستان و همکاران شروع به ارسال خاطرات در اینستاگرام می کنند. خداحافظی از Pfrunder، یک افسانه در محافل مد فرانسه.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish