ایده های نو و تاثیر خلاقیت در طراحی لباس ورزشی 

مجموعه مد و لوازم جانبی لباس ورزشی برای Noliju

دانشجویان مد برای ورزشکاران رشته دومیدانی  LISAA Paris خطی از لباس‌های ورزشی و لوازم جانبی برای Noliju طراحی کرده‌اند. برند و سبک زندگی چندین قطعه را انتخاب کرد که در ادامه توسعه داده شده و در فروشگاه به فروش خواهند رسید.

طراحی یک مجموعه مد

به عنوان بخشی از کلاس‌های مد، پارچه و طراحی گرافیک، دانشجویان سال دوم در دوره‌های طراحی مد/الگوسازی و مد/طراحی پارچه و طراحی مد و تجارت در LISAA Paris با مشارکت Noiju، یک برند پوشاک فعال زنانه، کار کردند.

کارگاه طراحی مد و پارچه

در طول یک کارگاه خلاقیت، طراحان جوان یک خط لباس ورزشی برای زمستان طراحی کردند که یکی از سه موضوعی است که برند را تعریف می کند: ریویرای فرانسوی، طبیعت یا ورزش.

این مجموعه مینی از سه استایل و طراحی کامل با لوازم جانبی تشکیل شده است: یک شلوارک، یک جفت شلوار لی، دو تی شرت، یک تاپ جلیقه، دو ست سوتین/زیر و یک لباس بادی که می تواند برای ورزش یا روزانه پوشیده شود. پوشیدن، در رویکرد ترکیبی و مطابقت. از نظر چاپی، این روند از روح هندسی پیروی می کند که از طبیعت الهام گرفته شده و گسسته و پالایش شده است.

در کنار این، دانشجویان طراحی مد و نساجی یک مجموعه کوچک از لوازم دکور داخلی شامل طیف وسیعی از روسری، کوسن، تکیه گاه، کاغذ دیواری، بسته بندی، دفترچه یادداشت، انبار، طول پارچه، پوشش دیوار، پرده و غیره طراحی کردند.

مجموعه کپسول های مد و دکور آینده

پس از کارگاه، همه طرح‌ها مشمول رای هیئت داوران Noliju شدند تا بر اساس معیارهای زیر ارزیابی شوند: اصالت، مد و جذابیت تجاری، DNA و بازار هدف Noliju، و ارزش برای پول.

در پایان، این برند طرح‌هایی را که می‌خواست در تولید و فروش در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود عرضه کند، انتخاب کرد.

NOLIJU، مد و سبک زندگی دویدن

Noliju که در سال 2016 تأسیس شد، اولین برند فرانسوی مد دویدن برای زنان است. طیف وسیعی از لباس‌های ورزشی را با پارچه‌های فنی ترکیب می‌کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish