ترند اکسسوری پاییزی

در ترندهای accessory پاییز و زمستان ۲۰۲۰ همانند فصل قبل دوگانگی خاصی دیده می‌شود. مرواریدهای ظریف در کنار زنجیرهای درشت، گوشواره‌های اورسایز به شکل حیوانات و کیف‌های خاص همان‌طور که یک روندی جدید در مد است، یادآور سبک‌های تاثیرگذار گذشته نیز می‌شود. دنیای فشن در این فصل ترندهای طبق چهارچوب و قواعد خاص را کنار زد و اکسسوری‌های متفاوت را در ران وی‌ها (Runway) به نمایش گذاشت.

در این مطلب طیف متنوعی از اکسسوری‌های FW2020 را برای شما ارائه می‌دهیم. نیازی نیست حتما آیتم‌های جدید بخریم، با رعایت هم‌‌نشینی رنگ‌های ترند پاییزی و پوشیدن اکسسوری‌هایی که اغلب کمتر به آن‌ها اهمیت می‌دادیم، می‌توان استایل مد روز داشته باشیم.  

کراوات، اکسسوری مردانه

اگر فشن شوهای FW2020 را دیده باشید قطعا به چشم‌تان خورده است که یکی از ترندهای استایل پاییز و زمستان امسال داشتن استایل مردانه برای خانم‌ها است. از این رو یکی از ترندهای اکسسوری‌ کراوات‌ها هستند. کراوات به طور سنتی یکی از اکسسوری‌های مردانه به حساب می‌آید اما مانعی برای استفاده‌ی خانم‌ها از این اکسسوری وجود ندارد. مدل‌های برندهایی چون Gucci، Dior،Dolce & Gabbana  به همراه کراوات و کت‌های بلیزر blazer در فشن شوی پاییز و زمستان ظاهر شدند.

اگر شما طرفدار چنین استایل‌هایی هستید کراوات یک accessory مناسب برای همراهی با کت‌های بلیزر blazer و پالتوهای پشمی شما است. از انتخاب کراوات‌های طرح‌دار مخصوصا طرح و رنگ‌هایی که حس و حال پاییزی دارند، نترسید. در کنار پیراهن مردانه و کت بدون طرح و ساده، یک اکسسوری کمی شلوغ‌تر استایل شما را تکمیل می‌کند.

استایل زنانه با کراوات
کراوات، اکسسوری مردانه و زنانه

شال‌های پشمی پهن و قواره بزرگ

شال‌های پهن که در ابعاد و اندازه‌های مختلف امسال بر روی دوش مدل‌ها در کت واک‌ها (Catwalk) دیده می‌شد یکی دیگر از اکسسوری‌های جذاب لباس به شمار می‌روند. این شال‌ها یک آیتم خوب برای گرم کردن هستند؛ اگر به جنس کشمیر، پشم‌های لطیف و یا مخمل کوبیده باشند.

شما می‌توانید به دلخواه در طرح چهارخانه یا ساده، در یکی از رنگ‌های نود و یا گرم پاییزی این آیتم را انتخاب کنید. اگر پهنای شال را بیشتر در نظر بگیرید با وصل آن به دور سرشانه با یک سنجاق سینه می‌توانید یک شنل یا پانچو دوست داشتنی برای استایل‌تان داشته باشید.

استایل با شال پهن و پشمی
شال‌های پشمی پهن و قواره بزرگ

بستن دستمال گردن، ترند ادامه ‌دار این روزها

دستمال گردن‌، در ادامه‌ی ترندهای فصل قبل از اکسسوری‌های شیکی هستند که در کنار پالتو و کت و شلوار برای شما یادآوار دهه‌های گذشته هستند. بستن دستمال گردن‌هایی در طرح‌های اسلیمی، بته جقه، لوگوی برندها و یا ساده را همراه گردن‌بندهای زنجیری را، برای این فصل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

استایل زنانه با دستمال گردن
دستمال گردن و لباس زنانه

شال گردن و سنجاق‌سینه

اگر می‌خواهید طبق روند مد پاییز امسال استایل داشته باشید، بهتر است جای سنجاق سینه‌ها را تغییر دهید. بر روی شال گردن‌های بافت زمستانه سنجاق سینه‌های متنوع بزنید، این‌طور به جای شال‌های همیشگی و یکنواخت یک آیتم خاص در استایل‌تان ایجاد می‌کنید.

شال گردن و سنجاق سینه
شال گردن و سنجاق‌سینه

کلاه و هدبندها

طیف متنوعی از کلاه‌ها در استایل‌های پاییزی دیده شده است. از کلاه‌های بافتنی همیشگی گرفته تا کلاه‌های کلاچ(Cloche) ، نیوزبوی (News boy)، ترپر (trapper) و فدورا  (Fedora)به همراه بندهای تزئینی و اکسسوری‌های نقره‌ای بر روی آن‌ها، از آیتم‌های فانتزی کمد پاییز شما می‌تواند باشد.

از تفاوت دیگر کلاه‌ها، تور متصل به آن‌ها است که بر روی صورت قرار می‌گیرد. از این ترند تور بر روی صورت در فشن شو‌ها با عنوان حجاب مقدس مطرح گردید.

استایل زنانه با کلاه
کلاه و هدبندها

حضور پر رنگ ترند دستکش‌های اپرا

اگرچه دستکش‌ها یک آیتم همیشگی اکسسوری برای فصل سرما محسوب می‌شوند. اما در پاییز و زمستان ۲۰۲۰ حضور پر رنگ‌تری دارند. دستکش‌های بلند تا آرنج از جنس چرمی، بافت، حتی ابریشمی و توری به دستکش‌های اپرا معروف هستند، ترند این فصل از فشن شو‌ها و استایل‌های خیابانی می‌باشند.

به تاییدیه ریحانا، مارگوت رابی و زونه کراوتیز ترند دستکش‌ها در فشن و استایل در حال رشد است. در ران وی (

به تاییدیه ریحانا، مارگوت رابی و زونه کراوتیز ترند دستکش‌ها در فشن و استایل در حال رشد است. در ران وی (Runway) برندهای Moschino و Marc Jacobs با این دستکش‌های خاص ابتکار و شکوه مجموعه‌های خود را افزایش دادند.

) برندهای Moschino و Marc Jacobs با این دستکش‌های خاص ابتکار و شکوه مجموعه‌های خود را افزایش دادند.

استایل زنانه با دستکش های اپرا
حضور پر رنگ ترند دستکش‌های اپرا

دستکش‌های چرمی

دست‌کش‌های چرمی جداگانه از ترند‌های اساسی پاییز ۲۰۲۰ به حساب می‌آیند، در مدل‌های مختلف طبق سبک پوشش ما کاربرد دارند. مثلا دستکش‌هایی که به سبک راک هستند و تا نصف انگشتان را می‌پوشانند متناسب با استایل کژوال به همراه کت‌های کوتاه چرمی و شلوار جین هستند. دستکش‌های چرمی که کمی بلندتر هستند و به فرم چین خورده روی مچ دست قرار می‌گیرند؛ یک اکسسوری شیک برای استایل‌های کمی رسمی‌تر به همراه پالتوهای زمستانه است.

دستکش‌هایی چرمی به رنگ قرمز شرابی در کنار آیتم‌های لباس قهوه‌ای و شیری هم‌نشینی قشنگی دارند. اگر رنگ سبز را انتخاب کنید به همراه تناژهای سبز امسال یک استایل طبق رنگ مد روز خواهید داشت.

دستکش های چرمی
دستکش‌های چرمی

کمربندهای زنجیردار

کمربندها از جمله اکسسوری‌هایی هستند که بر روی کت‌ها و پیراهن‌های بافت پاییزی خیلی شیک و مناسب می‌باشند. در سال ۲۰۲۰ همچنان لوگوی برنده‌ها در اکسسوری‌ها مشهود است. اغلب کمربندهای ترند امسال مانند ترندهای اخیر سگک‌های کمربند به شکل لوگوی برندها به همراه زنجیر‌های طلایی آویز داشتند. 

اگر خیلی طرفدار اکسسوری‌های براق و طلایی نیستید می‌توانید همان کمربندهای چرم مشکی به همراه یک سگک کوچک طلایی انتخاب کنید با استایل کژوال همخوانی بیشتری دارند. اما اگر قصد دارید پیراهن‌ بافتنی و ساده را شیک‌تر کنید بر روی آن یک زنجیر طلایی به عنوان کمر ببندید.

کمربند چرم زنجیردار
کمربندهای زنجیردار

کمربند‌های ‌Harness شبیه افسار

کمربندهای بندی چرمی یکی از ترند‌های خاص امسال است. بستن این اکسسوری بر روی پیراهن مردانه از استایل‌های جذاب و طبق مد پاییز و زمستان ۲۰۲۰ است؛ با پوشیدن کت بر روی پیراهن و کمربند harness استایل پاییزی را تکمیل کنید. اگر جسارت متفاوت بودن را دارید و می‌خواهید اکسسوری جدیدی را امتحان کنید بستن کمربندهای harness را فراموش نکنید.

کمربند‌های ‌Harness شبیه افسار
کمربند‌های ‌Harness شبیه افسار

ترند جوراب شلواری توری

جوراب شلواری‌های توری و نازک در کنار بوت‌های زمستانه از ترند‌های دیگر ۲۰۲۰ است. همین تناقض جنس جوراب شلواری‌ها با حال و هوای سرد استایل را متفاوت نشان می‌دهد. جوراب شلواری‌ برند‌ها از تورهایی با طراحی از لوگو خودشان به پای مدل‌های فشن شو FW2020 دیده شد.

جوراب شلواری توری و چکمه
ترند جوراب شلواری توری

Clutch handbag ترند پاییز ۲۰۲۰

کیف دستی‌های شل و نرم یکی از آیتم‌های ترند کیف امسال است. علاوه بر اینکه عضو ثابت street style تابستان بودند، در FW2020 هم استایل شما را به روز نشان می‌دهد. کیف‌های Clutch از چرم یا مخمل نرم به خاطر تفاوت نسبت به سایر کیف دستی‌ها برای شما کاربرد طولانی‌تری دارند. رنگ آن را خاکی، خاکستری، نارنجی با طعم مرکبات و یا قرمز شرابی انتخاب کنید که به راحتی با سایر رنگ‌های لباس های پاییزی ست می‌شوند.

اگر طرفدار رنگ مشکی هستید، در این فصل می‌توانید یک استایل سرتاپا مشکی داشته باشید و به تبع کیف‌تان را مشکی انتخاب کنید. ویژگی خوب این کیف‌ها این است که با هر استایل مانند کژوال و کلاسیک هماهنگ می‌شود.

کیف دستی‌های شل و نرم
Clutch handbag ترند پاییز ۲۰۲۰

زنجیرهای درشت طلایی بر کیف دستی و….

از اکسسور‌ی‌هایی زنجیردار همانند کیف دستی‌ و بوت‌هایی با زنجیر‌های طلایی غافل نشوید. اکسسوری‌های دیگری که به سبک بورژوازی ترند هستند، کیف چرمی و مخملی است که بر روی آن‌ها سنگ و کریستال‌های تزئینی به کار رفته است.

زنجیرهای درشت طلایی بر کیف دستی
زنجیرهای درشت طلایی بر کیف دستی و….

قمقمه‌ها با کاربردی دیگر، در قالب کیف

قمقمه‌های کوچک به شکل متفاوت و در کاربردی دیگر در ترند‌های امسال ظاهر شدند. در فشن‌شوهای FW2020  این قمقمه‌ها به شکل کیف و اندازه کوچیک‌تر آن در قالب گردنبند و آویز کمربند دیده می‌شد. حتی بیشتر کیف‌ها به شکل همان کیف‌های تلفن همراه و Airpod ترند استایل امسال هستند.

اگر شما از ترند بوت‌های که در کنار آن‌ها کیف کوچک قرار گرفته استقبال می‌کنید، نیازی به برداشتن کیف ندارید. پوشیدن چنین بوت‌های کاربرد دو جانبه‌ای را برای استایل ایفا می‌کند.

قمقمه‌ها با کاربردی دیگر، در قالب کیف
قمقمه‌ها با کاربردی دیگر، در قالب کیف

ترند جواهرات پاییز-زمستان ۲۰۲۰

گردنبند‌های پهن به سبک پانک ترکیبی از سگک و زنجیرهای سیلور و طلایی با چرم از ترند جواهرات فشن شوهای پاییز و زمستان هستند. گردنبند بلند که اشکال مختلف بین زنجیرهای آن‌ها وجود دارد و چند دور به دور گردن پیچیده می‌شود از دیگر ترندهای جواهرات امسال است.

جواهراتی به شکل ریسه‌ای (رشته‌هایی از زنجیر و کریستال)، گوشواره‌های آویز بلند، گوشواره تکی اورسایز و دستبندهای بزرگ از دیگر ترند اکسسوری‌ها است. به طور کلی جواهرات پاییز-زمستان ۲۰۲۰ مشابه ترندهای بهار و تابستان، ترکیبی از سبک پانک، بوهو و بورژوازی است با این تفاوت که بیشتر تمایل به نمایش ثروت و استایل الگانت دارد.

3 استایل جواهرات پاییز-زمستان 2020
ترند جواهرات پاییز-زمستان ۲۰۲۰

اکسسوری‌های ۲۰۲۰ نمایانگر ترند دهه‌های گذشته و سبک‌های مختلف بوده است، محتوایی بیشتر از پوشش accessory در فشن داشته‌اند. امیدوارم این مطلب به شما کمک کند تا از ترندهای پاییز-زمستان ۲۰۲۰ طبق سلیقه و سبک خودتان ایده بگیرید و استایل‌تان را بهتر جلوه دهید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish