استایل کیم سوک جین

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که به شد به یک هنرمند و آثار او علاقه‌مند شوید؟ آیا شده است به این نتیجه برسید که این هنرمند نه تنها در فعالیت هنری خود بلکه در تمام جنبه‌های زندگی نیز از یک خلاقیت درونی بی نظیر برخوردار است؟ کیم سوک جین پسر خوش‌تیپ و شیک پوش گروه بی تی اس یکی از همین هنرمندان است. از خوانندگی گرفته تا نوازندگی و آشپزی و حتی استایل، کیم سوک جین آن چنان با استعداد و خلاق است که می‌تواند در همه چیز بدرخشد. اگر آرمی و یا به طور خاص طرفدار جین هستید به شما پیشنهاد می‌کنم تا انتها همراه ما باشید!

نگاهی به بیوگرافی کیم سوک جین

کیم سوک جین که اغلب با نام هنری “جین” شناخته می‌شود، در 4 دسامبر 1992 در گوانجو، کره جنوبی، به دنیا آمد. او در حال حاضر به عنوان یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین عضو از هفت عضو گروه موسیقی بی تی اس (BTS) به شهرت و محبوبیت جهانی دست یافته است. در حال حاضر جین، به عنوان وکالیست اصلی گروه شناخته می‌شود و نقش لیدری را نیز بر عهده دارد.

جین در دوران تحصیل علاقه بسیاری به بازیگری داشت و تحصیلات و تمرکز خود را برای رسیدن به این جایگاه متمرکز کرده بود؛ اما با توجه به پیشنهاداتی که از سوی آژانس‌های هنری داشت در نهایت وارد گروه بی تی اس شد و فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد. ویژگی‌های بارز صدای وکالی او، زیبایی بی‌نظیر و استعداد درخشانش، سریعاً جایگاه او را در BTS به عنوان یکی از اعضای برجسته محکم کرد.

از نظر شخصیتی، جین با مهربانی و لبخند دل‌فریب و دائمی خود، دل‌های میلیون‌ها طرفدار (آرمی) را از آن خود کرده است. به طوری که مجله ووگ درباره او می‌نویسد:

“لحن او پر از شور و شوق است انگار که او بدون توجه به موضوع، جالب‌ترین داستان جهان را تعریف می‌کند. صدای او لحنی بازیگوش و در عین حال مطمئن دارد و سخنانش را با صدای جیر جیر خنده مشخص می‌کند. ما در تمام طول مصاحبه شوخی می‌کردیم. او حس شوخ طبعی منحصر به فردی دارد و همه چیز آشکار است. شوخی‌های او بی‌پروا، شاد و صمیمانه بیان می‌شود، البته نه به عنوان یک مکانیسم دفاعی مانند افرادی که بی‌پایان شوخی می‌کنند تا احساس واقعی خود را پنهان کنند.”

بررسی بیوگرافی و استایل کیم سوک جین

خوش‌تیپ‌ترین عضو بی تی اس چه کسی است؟

جالب است بدانید که بر طبق استانداردهای زیبایی کره جنوبی، تنها 3 مورد از اعضای گروه موسیقی بی تی اس در “خط بصری” قرار می‌گیرند،یعنی تنها سه عضو این گروه براساس معیارهای زیبایی مردانه کره‌ای زیبا و خوشتیپ به نظر می‌رسند.

احتمالاً تا الان دیگر متوجه شده‌اید که نفر اول این لیست سه نفره جین است و تهیونگ و جونگ گوک نیز پس از جین در این لیست قرار دارند.

البته این سه نفر همواره در لیست‌های زیبایی مردان قرار داشته‌اند و تنها گاهی جایگاه آن‌ها تغییر کرده است.

جالب است بدانید که علاوه بر رسانه‌ها خود کیم سوک جین هم همیشه خود را خوش‌تیپ‌ترین عضو گروه صدا می‌کند! البته با همان شوخ طبعی که همه ما راجع‌ به آن خوانده‌ایم.

بررسی استایل کیم سوک جین

جین سبک بسیار منحصربه‌فردی دارد به طوری که رسانه‌ها او را این‌گونه توصیف می‌کنند:

 «پرنس چارمینگی که با یک پسر مهربان ملاقات کرده و وایب یک دوست بدون نقص را دارد، حالا با رانوی‌های آماده پوشیدن زمستانی ملاقات کرده است».

در بین تمامی سبک‌ها و فصل‌ها جین عاشق استایل‌های پاییزی و زمستانی است،  او از سبک‌ها و موقعیتی‌هایی که باعث می‌شوند لایه لایه لباس بپوشد به شدت لذت می‌برد و آیتم‌هایی که برای لایه بندی مناسب‌اند مانند ژاکت‌های پشمی، هودی، کت‌های بلند، همه چیزهای اور سایز و یقه اسکی را دوست دارد.

جین از آیتم‌های خاص خانه‌های مد گران‌قیمتی مانندGivenchy گرفته تا طراحی‌های طراحان مستقل از سرتاسر جهان، همیشه موفق می‌شود جزئیات شیک و ساده را کنار هم قرار دهد و به بهترین اوت فیت و لوک برسد.

5 استایل کیم سوک جین که طبع منحصر به فرد و خوش‌پوشی او را به رخ می‌کشد

جین کیم سوک پادشاه رنگ صورتی!

استایل صورتی رنگ کیم سوک جین

یک رنگ وجود دارد که هیچ کسی مانند جین با مهارت آن را استایل نمی‌کند و آن رنگ صورتی است. مهارت او در پوشیدن رنگ صورتی و ست کردن آن تکان دهنده است و به جرات می‌توان گفت که این کار از دست کس دیگری برنمی‌آید. از کت گرفته تا اکسسوری، تی‌شرت، هودی، پیراهن، و هر چیزی که می‌توانید تصور کنید، جین بدون شک پادشاه صورتی است.

استایل کیم سوک جین با وایب اورسایز

این واقعاً کیم سوک جین است که در این استایل خیابانی می‌درخشد. با کت بلند راه راه که به خوبی با تی‌شرت بیسیک سفید رنگ و شلوار جین مشکی ست شده است.  و صندل‌های ژیوانشی که از آیتم‌های مورد علاقه جین است.

جین و جین

استایل کیم سوک جین - تماما جین

کمتر کسی است که نداند اوت فیت‌های سرتاپا جین از بهترین و پرطرف‌دارترین ترندهای امسال بوده‌اند و احتمالاً به سال آینده نیز راه پیدا کنند، اما پسر شیک پوش بی تی اس حتی پیش از ترند شدن این استایل نیز به خوبی از پس آن برمی‌آمد. چه کسی می‌داند شاید این ترند از سبک منحصر به فرد و دوست داشتنی کیم سئوک جین الهام گرفته شده و مجدداً ترند شده است!

راحت و رها

جین در زمینه استایل‌های راحت یک متخصص است. او از لباس‌های اورسایز و رنگ‌های شاد و سرزنده استقبال می‌کند و این طور که به نظر می‌رسد راحتی و آرامش و رضایت خود را بر هر استایلی مقدم می‌داند.

استایل کیم سوک جین برای مجله ووگ

تمام چرم برای همیشه

کیم سوک جین در استایل تماما جین

معمولاً خیلی اتفاق نمی‌افتد که جین را با استایلی تماماً مشکی رنگ ببینیم، و حتی کمتر از آن پیش می‌آید که استایل تماماً چرم بپوشد؛ اما وقتی این کار را می‌کند، واقعاً آن را تکان دهنده و به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. این استایل چرم مشکی بدون شک یکی از ستایش‌شده‌ترین استایل‌های کیم سوک جین است.

سخن آخر

بدون شیک‌پوش‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین پسر گروه بی تی اس، بسیار بیشتر از موارد اشاره شده لحظات جذاب و حتی آیکانیک در استایل خود دارد؛ اما ما تلاش کردیم به جذاب‌ترین مواردی اشاره کنیم که خلاقیت و احساسات درونی کیم سوک جین را نیز به تصویر بکشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish