این برند ایرانی با کمتر از یک قرن ساخت‌وساز در گالری جواهرسازی، به‌عنوان یکی از شرکت‌های معروف، معتبر و قدیمی در صنعت مد است. ازآنجایی‌که جواهرات از جمله اکسسوری‌های پرطرف‌داری هستند که استفاده از آن برای هر فرد لذت‌بخش است و استایل‌های چشمگیری را به کمک آن می‌توان برای خود رقم زد، پس باست قبل از خرید، با برندهای جواهری آشنایی کامل پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم برند جواهرات حسن زاده و اکسسوری‌هایش را موردبحث قرار دهیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

اکثر خانم‌ها برای حضور در موقعیت‌های خاص و مهم، دوست دارند شیک و جذاب به چشم آیند. accessory از آن دسته آیتم‌هایی است که کمک می‌کند ظاهر شما جلوه درخشانی پیدا کند و نگاه‌ها به سمت شما جذب شود. معمولاً برندهای معروف گالری جواهری حسن‌زاده، تولیداتی باکیفیت دارند و از فلزات و سنگ‌های گران‌بها در ساخت اکسسوری‌های خود به کار می‌برند. حال اگر به دنبال جواهرات افسانه‌ای هستید، در ادامه مطلب درباره برند حسن‌زاده بیشتر توضیح داده‌ایم.

تاریخچه برند جواهرات حسن زاده

برند جواهرات حسن زاده

گالری جواهری حسن‌زاده حدود یک قرن پیش توسط شیخ حاج حسین حسن‌زاده تأسیس شد و به طور رسمی تجارت خود را آغاز کرد. با گذر زمان شرکت جواهری حسن‌زاده با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر زیادی روبه‌رو شد و بنیان‌گذار این برند تصمیم به ساخت دفتر مرکزی آن را گرفت. او در آوریل 2011 دفتر خود را با عنوان عمده فروشی طلا تأسیس کرد.

حال با گذشت یک دهه جواهرات حسن‌زاده مشغول به انجام فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی مختلفی از جمله طراحی و تولید طلا و جواهرات، خرید اینترنتی در داخل و خارج از ایران و تأسیس شعبه دیگر جواهرات حسن‌زاده در لندن است. این شعبه در دسامبر 2020 به‌عنوان جواهرات حسن‌زاده با نام UNTAMD Ltd به رسمیت شناخته شد. 

جواهرات حسن زاده

جواهرات حسن زاده

مواد اولیه در ساخت این جواهرات فلزات و سنگ‌های گران قیمتی هستند که کیفیت و دوام آن را بالا میبرد. طراحی آن بسیار ظریف و متمرکز صورت می‌گیرد و مناسب برای هر نوع استایلی از جمله سبک‌های رسمی است.

نکته قابل‌توجه این است که در صورت فروش جواهرات حسن‌زاده از جانب شما، اولین خریدار گالری‌های جواهری حسن‌زاده هستند و این افتخار را می‌کند که اولین مشتری محصولات خود باشد.

شعبه جواهری حسن‌زاده در ایران واقع در بازار بزرگ تهران است که با پشتیبانی قوی در حیطه فروش طلا و جواهرات فعالیت دارد. لقب معتبرترین جواهری‌های ایران به این گالری تعلق دارد و شما می‌توانید با خیالی راحت از آن خرید کنید. همچنین جواهری حسن‌زاده از خدمات خرید آنلاین و ارسال محصول به سراسر جهان برخوردار است. ازاین‌رو در هر کجای جهان که زندگی می‌کنید می‌توانید یکی از خریداران جواهرات حسن‌زاده باشید.

گالری برند جواهرات حسن زاده

مجموعه جواهرات این برند بارها توسط سلبریتی و مدل‌های مشهور رونمایی شد و مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفت. در این بخش قصد داریم نگاهی به زیباترین جواهرات حسن‌زاده بیندازیم.

گالری برند جواهرات حسن زاده
گالری برند جواهرات حسن زاده
گالری برند جواهرات حسن زاده

تابه‌حال تجربه خرید جواهرات حسن‌زاده را داشته‌اید؟ اگر برندهای معروف جواهری دیگری را می‌شناسید معرفی کنید. کدام یک از جواهرات حسن‌زاده را دوست دارید؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish