برند آرایشی میبلین

برندهای زیادی در صنعت زیبایی محصولاتی عرضه می‌کنند؛ اما تعداد انگشت شماری از آن‌ها محبوبیتشان را مدیون تولید محصولات مناسب و باکیفیت هستند. برند آرایشی میبلین که شاید بارها نیز نام آن را شنیده باشید، در دسته شرکتی با تولید محصولاتی محبوب و متنوع قرار دارد. به همین بهانه در این مطلب به بررسی تاریخچه برند آرایشی میبلین و استراتژی‌های آن در بازاریابی می‌پردازیم تا از دلیل غوغایی که این برند محبوب به پا کرده است باخبر شویم.

معرفی برند آرایشی میبلین؛ معروف به Maybelline New York

معرفی برند آرایشی میبلین

میبلین با نام تجاری Maybelline New York معرفی می‌شود. این برند آرایشی توسط یک شرکت آمریکایی و چندملیتی تأسیس شد و همچنان خط تولید لوازم آرایشی، محصولات مراقبت پوستی و عطر و ادکلن متعلق آن است. میبلین (Maybelline) این برند پیشتاز، به تولید بهترین لوازم آرایشی شناخته می‌شود. این کمپانی بیش از 200 قلم محصول خود را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به‌عنوان برند درجه یک در زمینه تولید و عرضه محصولات آرایشی معرفی می‌شود. Maybelline طراحی و تولید محصولات خود را با ایده از تازه‌ترین فناوری‌های روز دنیا پیش می‌برد و کار را به کارشناسان متخصص با بالاترین مهارت می‌سپارد. دفتر مرکزی این برند واقع در نیویورک ایالات متحده است و در جهان حدود 129 کشور دارای شعبه برند میبلین هستند. در سال 1996 شرکت لوازم آرایشی L’Oréal که متعلق به فرانسه است، تصمیم به خرید این برند کرد. حال میبلین اولین شرکت آمریکایی است که موفق شد چراغ سبزی از L’Oréal بگیرد و جلب رضایت او را دریافت کند. حال به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های L’Oréal، این غول صنعت آرایشی فرانسوی در حال فعالیت است. همچنین میبلین نیویورک (Maybelline New York) به‌عنوان حامی و اسپانسر رسمی هفته مد مرسدس‌بنز نیویورک شناخته می‌شود.

تاریخچه برند آرایشی میبلین: یک داستان عاشقانه 

تاریخچه برند آرایشی میبلین

سرآغاز داستان این برند به سال 1913 بازمی‌گردد که توماس ویلیامز که یک شیمی‌دان شیکاگویای بود دچار مشکلی در خانواده شد! میبل خواهر بزرگ‌تر توماس دلبسته مردی بود که از خود احساساتی بروز نمی‌داد. ازاین‌رو میبل برای جلب‌توجه او، از لوازم آرایشی که در دسترس داشت استفاده کرد. وازلین یکی از محصولات آرایشی برای تقویت مژه و ابروها در آن زمان بود که میبل از آن بهره می‌گرفت.

در همین حین، توماس برادر میبل، ایده بهترین برای جذابیت بیشتر او پیدا کرد. او برای تیره‌تر شدن مژه و ابروهای خواهرش، ترفند جالب و باورنکردنی میکس پودر کربن با وازلین را پیشنهاد داد. خوشبختانه این محصول برای میبل کاربردی بود و توانست طی گذشت دو سال زمان، مرد موردعلاقه خود را به دست آورد. 

در اینجا توماس ویلیامز موفق شد محصولی به نام ریمل را تولید کند. ازاین‌رو برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، با شرکت داروسازی به نام Parke Davis دست به شراکت زد. سپس توماس نام شرکت را به Maybelline تغییر داد. بله او از نام خواهرش برای راه‌اندازی این شرکت الهام گرفت. باگذشت مدت‌زمان کوتاهی توماس دفتری را در شیکاگو تأسیس کرد و نام آن را آزمایشگاه Maybell گذاشت. او از طریق روزنامه محصولاتش را نشر می‌داد و سپس توسط پست به بازار عرضه می‌کرد. ریمل اولین محصول تولیدی این شرکت بود که باعث شد خانم‌های زیادی از داروخانه‌ها درباره این محصول پرس‌وجو کنند و در نهایت به محبوبیت شگرفی از سوی مردم دست‌یافت.

ادامه تاریخچه برند آرایشی میبلین

این برند تولیدات خود را به یک محصول وابسته نکرد و باگذشت زمان مواردی مانند مدادابرو، خط چشم و سایه چشم‌های رنگی نیز تولید و روانه بازار شدند. روند تبلیغی برند میبلین در سطح بالاتری قرار گرفت و به‌عنوان اولین شرکت لوازم آرایشی در رادیو ها شروع به انجام تبلیغات کرد. ازآنجایی‌که تقاضای بانوان روزبه‌روز از این برند بیشتر شد، در سال 1932 بسته‌های ریمل کیک میبلین (Maybelline Cake Mascara) نیز در زمینه خرده‌فروشی قرار گرفت.

تبلیغات برند میبلین چگونه انجام می‌شد؟

توماس ویلیامز برای انجام تبلیغات برند خود از چهره‌های مؤثر از جمله ستاره‌های فیلم صامت کمک گرفت. هدف اصلی توماس این بود که خانم‌ها بیشتر به زیبایی چشمانشان پی ببرند و اگر به دنبال جذابیت بیشتر هستند محصولی به نام ریمل کمک اصلی را به آن‌ها می‌کند. ازاین‌پس خانم‌ها تأثیر زیبایی مژه‌ها را با ریمل دیدند و محصولات میبلین نیز از بازخورد فروش خوبی برخوردار شد. 

چهره‌های معروف تبلیغاتی برند آرایشی میبلین کدام‌اند؟

چهره‌های معروف تبلیغاتی برند آرایشی میبلین

از چهره‌های قدیمی که برای تبلیغات این برند تلاش کردند به میراندا کِر، جوزی مِران، ملینا کاناکاریدیز، سارا میشل گِلر، سیتی نورهالیزا، جانگ زئی، شیتال مالار، فاشا ساندا، جولیا استگنر، جسیکا وایت و کریستین دیویس اشاره می‌شود.

حال با گذشت زمان این چهره‌ها جای خود را به سلبریتی‌های امروزی از جمله جی جی حدید، جوزفین اسکریور، لیزا سوبرانو، آدریانا لیما، شارلوت کمپ مول، کریستی ترلینگتون، بئاتریز شانتال، امیلی دیدوناتو، جردن دان و اوراسایا اسپربوند دادند.

عملکرد برند آرایشی میبلین در سال‌های اخیر

در سال 2013 (100 سال پس از تأسیس این برند) شرکت میبلین و محصولاتش به محبوبیت شگرفی از سوی مردم دست یافتند. به طور میانگین در هر 1.7 ثانیه یک ریمل از برند میبلین در فروشگاه‌های جهان فروخته می‌شود. در ژانویه 2019 کمپانی میبلین تصمیم به همکاری با برند پوما گرفت. آدریانا لیما نیز سفارت این همکاری را بر عهده گرفت. نتیجه این همکاری باعث راه‌اندازی خط تولید محصولات  Maybelline X Puma شد.

در می 2021 این بار میبلین به همکاری با برند مارول پرداخت و اقداماتی لازم برای تولید محصولاتی محدود انجام دادند. هدف از این همکاری ایجاد هماهنگی بین شخصیت‌های تأثیرگذار مارول و محصولات پرفروش این برند است. ریمل‌های میبلین از محبوب و پرطرف‌دارترین محصولات آرایشی این برند محسوب می‌شوند.

محصولات برند آرایشی میلبین به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

میبلین محصولاتی در گروه‌های مختلف از جمله پوست، آرایش چشم و لب تولید و عرضه می‌کند. در ادامه با این گروه‌ها بیشتر آشنا شوید.

1. لوازم آرایشی صورت

لوازم آرایشی صورت میبلین

کرم‌پودر، های‌لایتر، برنزر، کانسیلر، کانتور و پرایمر از آن دسته لوازم آرایشی مختص صورت از برند میبلین است. با این محصولات منافذ پوست را پوشش دهید و چروک‌های سطحی را از دید خارج کنید. در نهایت پوستی بی‌عیب‌ونقص و از همه مهم‌تر سالم داشته باشید. این محصولات در بافت‌های مختلف با طیف رنگی متنوعی در دسترس شما علاقه‌مندان به آرایش و زیبایی قرار دارد.

2. لوازم آرایشی چشم

لوازم آرایشی چشم میبلین

همه ما می‌دانیم برای آرایش چشم به محصولاتی همچون خط چشم، سایه و ریمل نیاز داریم. این محصولات در تمام روش‌های آرایشی از جمله دراماتیک و ملایم کاربرد دارد. می‌توانید به کمک آن‌ها آرایشی شگفت‌انگیز و زیبا داشته باشید.

3. لوازم آرایشی لب

لوازم آرایشی لب میبلین

حال به بخش آرایش لب رسیدیم. از جمله محصولاتی که در این بخش کاربرد دارند: خط لب، رژ لب و بالم لب است که همه اینها با مارک میبلین در بازار موجود می‌باشد. ازآنجایی‌که سلایق افراد برای شرکت میبلین حائز اهمیت است، رژلب‌هایی با بافت‌های مختلف، ماندگاری بالا و انواع پالت رنگ تولید و به دست مشتریان می‌رساند.

محصولات برند آرایشی میبلین

برخی از محصولات این برند جزو محبوب‌ترین‌ها هستند که در ادامه به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ریمل Lash Sensational

ریمل Lash Sensational

این ریمل یکی از محصولات آرایشی پرطرف‌دار میبلین است که به بلند و پرپشت‌شدن مژه کمک می‌کند. یک قابلیت خوب این ریمل، جلوگیری از چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر است. رنگ‌دانه‌های سیاه موجود در این ریمل، در همین حین که جذابیت چشم‌ها را بیشتر می‌کند، ماندگاری بالایی نیز دارد. بخش اصلی برس چندلایه این ریمل است که به هر یک از مژه‌ها رنگ و مدل دلخواه شما را می‌دهد.

پرایمر Baby Skin از برند آرایشی میبلین

پرایمر Baby Skin از برند آرایشی میبلین

این محصول از برند میبلین به پوشاندن منافذ و صاف‌شدن پوست کمک زیادی می‌کند. همچنین برای حذف خطوط ریز و چین‌وچروک‌های سطحی پوست نیز می‌توانید از این پرایمرها استفاده کنید. بعد از زدن پرایمر، پوست حالتی مخملی و مات پیدا می‌کند. این پرایمر یک مرطوب‌کننده قوی و غیر کومدون زا نیز است. از سال 2009 تا به امروز جزو بهترین پرایمرهای موجود در بازار است.

ریمل لیفت مژه The FalsIes Instant Lash

ریمل لیفت مژه The FalsIes Instant Lash

این ریمل باکیفیت از محبوب‌ترین محصولات تولیدی برند میبلین است که برای لیفت سریع و بلندکردن مژه‌ها کاربرد دارد. فرمولاسیون پیشرفته و الیاف به‌کاررفته شده در این محصول، کمک می‌کند مژه‌های شما به حجم، طول و ضخامت چشمگیری دست یابد.

خط چشم Hyper Precise All Day

خط چشم Hyper Precise All Day

به طراحی این خط چشم نگاه کنید. برس نوک‌تیز این محصول یک مزیت دارد و آن هم استفاده راحت برای افراد مبتدی است. این خط چشم به‌صورت ضد آب طراحی شده است و به‌محض استفاده روی پوست، خشک می‌شود. خط چشم Hyper Precise All Day ماندگار، بی‌عیب‌ونقص و در نهایت ظاهری مات دارد.

بالم لب Baby از برند آرایشی میبلین

بالم لب Baby از برند آرایشی میبلین

بالم لب بیبی از پرفروش‌ترین محصولات برند میبلین است که بر اساس آمار، در هر 15 ثانیه تعداد 7 عدد از آن در جهان به مشتریان فروخته می‌شود. این بالم لب آب‌رسانی قدرتمند با بافتی سبک روی لب ایجاد می‌کند و در نهایت رنگی ملایم به آن می‌دهد.

کانسیلر دور چشم Instant Anti Age Eraser

کانسیلر دور چشم Instant Anti Age Eraser

یکی از دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند میبلین، کانسیلر مایع است. طراحی این محصول بسیار کاربردی صورت می‌گیرد به‌نحوی‌که اپیکاتور اسفنجی آن کمک می‌کند مایع کرمی مانند کانسیلر به‌سادگی روی پوست بافت ایجاد کند. با استفاده از این محصول، لک‌ها و خطوط ریز اطراف چشم یا نواحی دیگر صورت را محو کنید و آن را شاداب‌تر جلوه دهید.

رژلب  Superstay Matte Ink

رژلب  Superstay Matte Ink

Superstay از ماندگاری 24 ساعته برخوردار است و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات برند میبلین با انواع رنگ‌های متنوع شناخته می‌شود. این رژلب بافتی مات و ابریشمی روی لب ایجاد می‌کند و بر خلاف برخی رژلب‌ها خشک نمی‌شود و غیر قابل ترک‌خوردن روی لب است. اپیکاتور این رژلب نوک‌تیز است و انجام کار با آن را برای افراد مبتدی راحت و دقیق می‌کند.

سایه چشم Color Tattoo

سایه چشم Color Tattoo

این مدل سایه چشم در طیف رنگی کرمی قرار دارد و می توان آن را به راحتی روی پلک قرار داد. این محصول از برند میبلین مزایای ویژه ای همچون ماندگاری بالا، انباشته نشدن در خطوط پلک، ضد آب، دارای رنگ دانه های اشباع شده و ترکیب رنگی متنوعی دارد. 

کرم پودر Dream Urban Cover Foundation

کرم پودر Dream Urban Cover Foundation

اگر به دنبال این هستید که در کنار آرایش اقدامات مراقبت از پوستی را هم انجام دهید، استفاده از کرم‌پودر Dream Urban Cover Foundation را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول از SPF 50 برخوردار است و هنگام استفاده از آن، پوست در مقابل آلودگی‌ها و عوامل محیطی مقاوم می‌ماند. به کمک این کرم‌پودر می‌توانید به‌دلخواه خودتان پوششی سبک، متوسط یا کامل روی پوست ایجاد کنید. همچنین این محصول به‌گونه‌ای فرمولاسیون شده است که به‌عنوان محافظی برای رطوبت پوست عمل می‌کند و باعث می‌شود تا پوست‌های خشک و کم آب، ابریشمی و باطراوت و سالم به چشم آیند.

پودر فینیشینگ Maybelline Fit Me

پودر فینیشینگ Maybelline Fit Me

این محصول از برند میبلین یک پودر تثبیت‌کننده قوی است که به کمک آن می‌توان پوششی روی پوست ایجاد کرد که کمک می‌کند صاف، یک‌دست و هم چنین سالم‌تر دیده شود. از دیگر قابلیت‌های این پودر به ایجاد پوشش روی منافذ، کنترل چربی است که کمک می‌کند چهره شما نرم، مخملی و مات به نظر آید.

کرم پودر مایع Maybelline Fit Me Matte+Poreless Foundation

کرم پودر مایع Maybelline Fit Me Matte+Poreless Foundation

یکی از ویژگی‌های اصلی این کرم‌پودر مایع از برند میلین، ماندگاری بالا و قابل‌استفاده برای انواع پوست‌های چرب و معمولی است. در ادامه ویژگی‌های این محصول می‌توان گفت به‌صورت کامل روی پوست پخش می‌شود و به شما ظاهری صاف، بی‌عیب و زیبا هدیه می‌دهد. کرم‌پودر مایع Fit Me چهره شما را مات، مرطوب و درخشان نشان می‌دهد.

خط چشم Maybelline Colossal Kajal

خط چشم Maybelline Colossal Kajal

در این بخش به بررسی خط چشم پیچی از برند میبلین می‌پردازیم. طراحی این محصول نرم و غیرشکننده است و افراد مبتدی تا حرفه‌ای به‌آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند. این خط چشم بافتی مشکی و مات ایجاد می‌کند و به کمک بخش داخلی پلک را هم آرایش کنید.

کرم Master Strobing

کرم Master Strobing

این کرم در اصل به‌عنوان یک های‌لایتر مایع بی بو عمل می‌کند. در طراحی این محصول از ذرات ریز مروارید استفاده می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کرم به بافت سبک، ایجاد درخشندگی روی پوست و بازتاب سلامتی به آن اشاره می‌شود. کرم Master Strobing را می‌توانید هم قبل از کرم‌پودر یا هم بعد از آن استفاده کنید.

خط چشم Studio Lasting

خط چشم Studio Lasting

از دیگر محصولات برند میبلین به این خط چشم اشاره می‌شود. از ویژگی‌های بارز این خط چشم، بافت ژل‌مانند و ضد آب بودن آن است که در رنگ‌بندی‌های مختلفی از جمله دودی تا سیاه موجود می‌باشد.

سلبریتی‌هایی که به استفاده از محصولات میبلین علاقه‌مندند

در اینجا به معرفی برخی سلبریتی‌ها می‌پردازیم که به محصولات این برند علاقه دارند و در میکاپ‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

سیدنی سوئینی

سیدنی سوئینی

بر اساس صحبت‌های خود این سلبریتی معروف، ریمل Great Lash Volumizing یکی از محصولات آرایشی موردعلاقه او است و استفاده از آن را به خانم‌های دیگر نیز توصیه می‌کند.

باربی فرییررا

باربی فرییررا

این مدل و هنرپیشه آمریکایی ریمل ضد آب و حجم دهنده Great Lash محصول برند میبلین را از میان ریمل‌های دیگر انتخاب می‌کند.

جما چان

جما چان

این سلبریتی هم یکی دیگر از مدل‌ها و هنرپیشگان انگلیسی می‌باشد که از مدتی اخیر به استفاده از ریمل Falsies برند میبلین می‌پردازد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish