شما هم دوست دارید که همه چیز در مورد برند هاکوپیان را بدانید؟ اگر جواب شما مثبت است پیشنهاد می‌کنیم که در این مقاله با ما همراه باشید. هاکوپیان (Hacoupian) در بین برندهای معروف مد و فشن داخلی یکی از بهترین‌هاست که نام آن را تقریبا همه شنیده‌اند. در این مطلب سعی کردیم تمام دانستنی‌های مربوط به این برند را برای شما شرح بدهیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما بگذاریم.

همه چیز در مورد برند ایرانی هاکوپیان

در شرکت واحد صنعتی پوشاک ایران، برند هاکوپیان اولین، معتبرترین و بزرگترین طراح و تولیدکننده پوشاک است. برند ایرانی هاکوپیان در طی این سال‌ها توانسته مقام واحد نمونه تولید ملی در ایران را بدست بیاورد. سومبات هاکوپیان بنیان گذار برند هاکوپیان است که تبار ارمنی دارد. او از دوران نوجوانی وارد حرفه پوشاک و خیاطی شد.

امروزه تفکر نوین سومبات هاکوپیان و استفاده از تجهیزات پیشرفته باعث شده است که برند هاکوپیان بسیار به روز و رو به پیشرفت باشد. برند هاکوپیان طرفداران زیادی دارد و جزو برندهای محبوب ایرانی به شمار می‌آید، علت این موضوع را شاید بتوان در وهلۀ اول کیفیت خوب این برند در نظر گرفت. برند ایرانی هاکوپیان در حال حاضر توانسته چهل و ششمین سال فعالیت کاری خود را با موفقیت به پایان برساند.

تاریخچه برند هاکوپیان

نقاط قوت برند هاکوپیان

  1. هدف گذاری و برنامه ریزی در برند هاکوپیان از اصلی ترین موضوعاتی هست که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.
  2. به‌کارگیری متریال درجه یک و وارداتی دومین موضوعی است که می‌توان به آن اشاره کرد، زیرا این برند تمامی پارچه‌ها و متریال مصرفی خود را از کشورهای ایتالیا، آلمان، انگلستان و ترکیه، تهیه می‌کند.
  3. یکی از مواردی که این برند را از دیگر برندها متمایز کرده است، این است که تمامی کارشناسان برند ایرانی هاکوپیان برای بروز رسانی اطلاعات خود در صنعت مد و فشن به دوره های تخصصی مد و فشن فرستاده می‌شوند.
  4. این برند تمامی سلیقه ها را در طراحی‌های خود رعایت می‌کند و تولیدات خود را مناسب اقشار محتلف جامعه عرضه می‌کند.

مدیریت هاکوپیان، سومبات هاکوپیان فردی هست که رضایت مشتری برای او حرف اول را می‌زند و این امر سبب شده است که بسیار مورد پسند واقع شود. این برند ایرانی امروزه با برندهای مطرح اروپایی رقابت تنگاتنگی دارد.

تلاش‌های بی وقفه سومبات هاکوپیان در راستای احترام به مشتری و کیفیت خوب، سبب شده است که این برند جوایز زیادی از جمله: جایزه بین‌الملی طلایی آمریکا، جایزه بین‌المللی طلایی برای پرستیژ تجاری جایزه بین المللی پنج قاره برای کیفیت و برتری را دریافت کند.

افتخارات برند هاکوپیان
افتخارات برند هاکوپیان

برای کشور ایران امروزه هاکوپیان تنها یک برند پوشاک نیست بلکه تمامی مردم از این برند به عنوان افتخار ایرانی یاد می‌کنند. ایرانیان بر این باور هستند که از قدیم یکی از شیک‌پوش‌ترین و خوش‌پوش‌ترین مردمان جهان بودند. این برند تمام انتظارات یک فرد خوش تیپ ایرانی را برآورده کرده است، به فرض مثال این برند عموما برای مشتریان خود هدایا و مزایای بسیاری را در نظر می‌گیرد.

جوایز برند هاکوپیان

شعب برند هاکوپیان

امروزه 23 شعبه فعال در سراسر کشور ایران به صورت زنجیره‌ای زیر نظر این برند فعالیت دارند. در تمامی این شعب، محصولات به صورت هم مان، یکسان و هم قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. یکی از شعب این برند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است شعبه‌ی اوت لت آن است.

شعب برند هاکوپیان
شعب برند هاکوپیان
شعب برند هاکوپیان
شغب برند هاکوپیان
شعب برند هاکوپیان

سفارشی‌دوزی

سفارشی دوزی در برند هاکوپیان یکی از مزایای این برند است و بسیار سر زبان ها قرار گرفته است. علت این موضوع می‌تواند این باشد که کمتر کسی هست که علاقه‌مند به طراحی و اجرای یک شاهکار بر روی اندام خود نباشد. مشتریان هاکوپیان در قسمت سفارش‌دوزی اجازه دارند که تمامی مسائل مربوط به لباس خود اعم از: پارچه، طرح، خرجکار و… را انتخاب کنند. پوشیدن لباسی که مناسب اندام شما دوخته شود باعث می‌شود که استایل شما از همیشه بیشتر بدرخشد.

واحد تولیدی برند

این برند تمامی خیاطان خود را به دوره‌های تخصصی خیاطی می‌فرستد تا اطلاعات آنها همیشه به‌روز باشد. تقریبا می‌شود گفت که تمامی خیاطان این برند کارآزموده هستند. اما باز با تمام موارد فوق تمامی خیاطان، زیر نظر کارشناسان ایتالیایی کار خود را انجام می‌دهند. این برند با انتشار کاتالوگ‌های مخصوص هر فصل انتخاب را برای مشتریان خود راحت‌تر کرده است.

محصولات هاکوپیان
محصولات برند هاکوپیان
کاتالوگ هاکوپیان

سومبات هاکوپیان مدتی در زندگی خود کار تدریس انجام داده است که این موضوع اکنون در روند کاری او به خوبی مشاهده می‌شود. طراحی‌های این برند همه خاص و منحصربه‌فرد هستند. افرادی که محصولات این برند را انتخاب می‌کنند بسیار افراد خوش‌پوش و خوش‌سلیقه‌ای هستند برای خود و استایل خود احترام قائلند. این برند امرزوه یکی از برندهای لوکس ایرانی به شمار می‌رود.

در پایان این مطلب با هم چند مورد از طراحی‌های زیبای این برند را مشاهده می‌کنیم:

محصولات هاکوپیان
محصولات هاکوپیان
محصولات هاکوپیان
محصولات برند هاکوپیان
محصولات هاکوپیان
محصولات هاکوپیان

شما چه دیدگاهی در مورد این برند پوشاک ایرانی دارید؟ تجربیات خودتان در مورد خرید محصولات این برند را با ما در میان بگذارید و اگر پیگیر اخبار دنیای مد و مطالب مرتبط با این حوزه هستید عضویت در سایت ما را فراموش نکنید و ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish