تامی هیلفیگر با هاب چند پلتفرم وارد هفته مد متاورس شد

تامی هیلفیگر با پرده برداری از یک هاب چند متاورس در Decentraland Metaverse Fashion Week 2023 موجی در مد ایجاد می کند. این سرمایه گذاری جدید پلتفرم های بزرگی مانند Decentraland، Roblox، Spatial، DressX و Ready Player Me را گرد هم می آورد و ارتباطی بین مد و Metaverse ایجاد می کند. 

اکستراواگانزای مد دیجیتال مجهز به DressX
این مرکز پیشرفته که توسط Emperia ساخته شده است دارای مجموعه ای خیره کننده از ویژگی ها است: مد دیجیتال DressX، همکاری انحصاری با هنرمند Web3 وینی هاگار، از جمله عناصر AR، غرفه عکس، بازی، و همچنین یک مسابقه مد هوش مصنوعی.

DressX یک پلتفرم مد دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد لباس‌ها و لوازم جانبی مجازی را برای آواتارهای دیجیتال یا شخصیت‌های آنلاین خود بخرند، بفروشند و مدل دهند. با تمرکز بر پایداری و خلاقیت، DressX جایگزینی برای مصرف مد سنتی ارائه می کند.

nftnewstoday.com/2023/04/02/tommy-hilfiger-metaverse-fashion-week-multi-platform-hub/

مرکز هیلفیگر داستان برند دیجیتالی را با محوریت یکپارچه چشم نواز «TH» می‌بافد. هدف، پر کردن شکاف بین وب‌سایت تامی هیلفیگر و متاورس‌های مختلف، ارائه یک تجربه خرید واحد که هویت برند را به نمایش می‌گذارد و در عین حال شیک پوشان جدید را به فضای دیجیتال جذب می‌کند.

تامی هیلفیگر

Emperia: شکستن مرزهای Web3
متاورس متقابل Emperia به عنوان یک پیشگام در این زمینه، هدفش شکستن محدودیت های Web3 است. آنها یک لایه قابلیت همکاری ایجاد کرده اند که Metaverse، تجارت الکترونیک و سرگرمی را به هم مرتبط می کند. این شرکت همچنین رفتار کاربر درون هاب را ردیابی می کند و بینش ارزشمندی را در مورد تعامل در تجارب متاورس ارائه می دهد.

آیتم های انحصاری در مرکز صحنه قرار می گیرند
مرکز دیجیتال تامی هیلفیگر چهار آیتم انحصاری را به تصویر می کشد که تیتر آن ژاکت نمادین Varsity است. این آیتم‌ها که در سبک‌های مختلف در همه پلتفرم‌ها نمایش داده می‌شوند، به‌عنوان محصولات فیزیکی از طریق سایت تجارت الکترونیک Tommy یا به‌عنوان آیتم‌های دیجیتال از طریق DressX در دسترس هستند.

در حالی که کت فیزیکی Varsity را می توان در مرکز Emperia گرفت، Ready Player Me نسخه دیجیتالی را برای بازی ها و تنظیمات مختلف ارائه می دهد.

تغییر همکاری در صنعت
بنیانگذار و مدیر عامل امپریا، اولگا دوگادکینا، نقش این شرکت را در تبدیل خرده فروشی مجازی و پیش بردن مرزها برجسته می کند. او تاکید می‌کند که مشارکت آنها با تامی هیلفیگر و گروه PVH نشان‌دهنده یک تغییر مشترک در صنعت است.

دوگادکینا در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «امپریا به تغییر چهره خرده‌فروشی مجازی ادامه می‌دهد و از خرده‌فروشان در مسیر انتقال تجارت الکترونیک حمایت می‌کند.» “کار ما با تامی هیلفیگر و گروه PVH نشان دهنده حرکت صنعت به سمت همکاری است، با این ایده که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد هر فروشنده فناوری استفاده کنیم.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish