داستان پرنسی که عاشق یک دختر معمولی می‌شود و به خاطر او از سختی‌ها عبور می‌کند و آخر قصه تا پایان عمر به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند را، همه شنیده‌اید.  این بار اما پایان قصه شاید خوش نباشد. پرنس هری برای رسیدن به مگان با خانواده سلطنتی جنگید و در نهایت از آن‌ها جدا شد تا با همسر و فرزندانشان در آمریکا زندگی کند. در روزهای اخیر گزارش‌ها مبنی بر اخلاف میان زوج ساسکس منتشر شده است.

گفته می‌شود اختلاف این زوج زمانی آغاز شد که هری از افشاگری‌های مگان انتقاد کرد و آن‌ها را بزرگنمایی خواند.

آنجلا لوین، زندگی‌نامه‌نویس سلطنتی، ادعاهای تکان‌دهنده‌ای درباره رابطه شاهزاده هری و مگان مارکل مطرح کرده است و می‌گوید دوشس به آرامی خود را از دوک جدا می‌کند و امیدوار است که حضانت کامل فرزندانشان، شاهزاده آرچی و پرنسس لیلیبت را بر عهده بگیرد. این شایعات زمانی قوت گرفت که مگان در حال گذراندن وقت خود با دوستانش دیده شد در حالی که پرنس هری به تنهایی در مراسم تبلیغ کتاب خود ظاهر شد. همچنین این زوج در کریسمس امسال عکس خانوادگی منتشر نکردند.

گفته می شود هری پسر کوچکتر پادشاه چارلز سوم در اتاق خصوصی خود در یک مجموعه هتل مجلل در لس آنجلس وقت خود را میگذراند تا از مگان فاصله گیرد.

اسکای نیوز گزارشی را منتشر کرد و در آن اعلام کرد هری علیرغم چشم‌پوشی از امتیازات خود، قصد دارد به بریتانیا برگردد و خانواده سلطنتی نیز آماده استقبال از او هستند. پیشخدمت سابق پرنسس دایانا نیز بر این باور است که هری نسبت به حقیقت تصمیم‌های مگان آگاه شده است و برای همیشه، بدون همسرش قرار است به بریتانیا بازگردد.این را در نظر داشته باشید که هیچ ازدواجی همواره در آرامش نیست و اختلاف میان زوج‌ها موضوعی عادی است. امیدواریم تا اختلافات میان این زوج به زودی حل شوند و شاهد دیدن آن‌ها در کنارهم و خوشحال باشیم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish