جولیا فاکس مدل و بازیگر ۳۳ ساله با چند استایل مختلف در طول هفته مد نیویورک ظاهر شد. اگرچه این استایل‌ها یکی از دیگری عجیب‌تر بودند، اما عجیب‌ترین آن‌ها استایلی بود که در آن جولیا فاکس کیف بسیار بزرگی به اندازه یک انسان که شبیه یک انسان بود هم به دست داشت. این کیف به شدت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و انتقادات زیادی را هم با خودش به همراه داشت.

پیش از این هم بارها جولیا فاکس را با استایل‌های عجیب و غریب دیده بودیم. او هر بار با استایل‌هایش مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و جالب است بدانید که استایل‌های عجیب و غزیب او تاثیر زیادی بر شهرت او داشته‌اند. البته آغاز شهرت او از زمانی بود که به مدت دو ماه با کانیه وست وارد رابطه شد.

استایل جدید جولیا فاکس
استایل جدید جولیا فاکس

Comments (3)

  1. به خاطر شهرت و ثروت هر کاری می کنند ولو به شدت مسخره ناخوشایند و احمقانه و دقیقا ضد هنر باشه!!!!.اسمشم می ذارند نو آوری و چالش و تفاوت!!!!از انسان تهی آخرالزمانی بیشتر از این هم انتظار نمیره…..

    1. بله دقیقا برخی برای دیده شدن هر کاری میکنن این هم یک مدلش هست وی در تولید انبوه یک محصول و استفاده بیشتر ان مصرف کننده تصمیم میگیرد و در این مورد ما شاهد این هستیم که در برخی موارد مصرف کننده با بی رحمی با عدم استقبال به محصول، ان محصول زیان ده خواهد شد واین چنین نمایش جز مطرح شدن هیچ نیست

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish