داده‌های جستجوی جدید MediaVision به عنوان بخشی از گزارش مد سالانه آن – www.wearemediavision.com/fashion-report-2023 – نشان می‌دهد که برندهای “پل” مانند فاز هشت، کوز و بیرکن استوک در حال افزایش محبوبیت در بین مصرف کنندگان مد هستند. . نه تنها این برند ، بلکه از برندهای لوکسی مانند Chanel و Prada نیز پیشی می‌گیرند، زیرا بحران اقتصادی باعث می‌شود حتی خریداران خوش‌پوش و به دنبال استایل های جذاب هم  به دنبال جایگزین‌هایی برای برچسب‌های طراح گران قیمت باشند.

برندهای پل آنهایی هستند که فاصله بین برندهای خیابانی با تولید انبوه و لیبل‌های طراحان سطح بالا را پر می‌کنند، اما همچنان آرزومند هستند.

داده‌ها نشان می‌دهد که فاز هشت – برند پل با 5.29 میلیون جست‌وجو ، نسبت به سال قبل 5.6 درصد افزایش داشته است، در حالی که بیشترین جستجو برای برند لوکس، لویی ویتون، با 4.62 میلیون جستجو، 4.1 درصد کاهش داشته است. 

businessnews.org.uk/article/JG5P58G3/new-fashion-industry-data-affordable-luxury-on-the-rise-as-interest-in-designer-brands-declines

برندهایی که بیشترین افزایش را در جستجوهای سالانه داشتند، Birkenstock )با 60٪ افزایش) و Cos )با 32.7٪ افزایش) بودند. تنها برندی که با این رقم در رده لوکس مطابقت داشت Coach بود که 30 درصد افزایش داشت.

تجزیه و تحلیل MediaVision از بهترین برندهای مد سال 2022 نشان می دهد که ده برند برتر بریج در سال 2022 بیش از 34.1 میلیون جستجوی آنلاین را در مقایسه با ده برند برتر لوکس که در مجموع کمی بیش از 17.5 میلیون جستجو داشتند، جمع آوری کردند.

تجزیه و تحلیل برندهای پر جستجو در سال 2022 توسط اولین آژانس جستجوی ارگانیک MediaVision با استفاده از ابزار اختصاصی Digital Demand Tracker آنها انجام شد، بخشی از فناوری Metis آنها که داده‌های جستجوی بریتانیا را از AdWords و Google Trends تجزیه و تحلیل می‌کند و قادر به تولید بینش جستجو چهار بار است. سریعتر از ابزارهای استاندارد سئوی صنعت.

ده برند برتر بریج که بیشترین جستجو را داشتند عبارتند از:

فاز هشت (5294143 جستجوی آنلاین)

بودن )4,852,094(

تد بیکر )4,220,723(

Birkenstock )3,738,645(

ریس )3,426,632)

Cos )3,376,192(

All saints (3,026,024)

مایکل کورس )2,224,124(

کارن میلن )2,062,827(

شکارچی )1,879,015(

ده برند برتر که بیشترین جستجو را برای برندهای لوکس داشته اند عبارتند از:

لویی ویتون )4,626,617(

گوچی )4,161,723(

دیور )1,571,343(

Chanel )1,450,905(

مربی )1,344,698(

باربری )1,151,403(

پرادا )1,009,826(

Fendi )760,468(

Moncler )756,706(

والنتینو (712,424)

به طور کلی، ده برند لوکس برتر MediaVision بر اساس حجم جستجو شاهد کاهش جمعی در جستجوهای سالانه بودند، حتی اگر اعداد همچنان قابل توجه باشند. گوچی با کاهش 6 درصدی با 4.16 میلیون جست وجو در مقایسه با 4.43 میلیون در سال 2021، و تعداد جستجوها برای لویی ویتون پیشتاز 4 درصد کاهش یافت.

لوئیس ونتر، مدیرعامل MediaVision می‌گوید: «مد برخی از سریع‌ترین روندها را می‌بیند. در زمانی که هر پنی اهمیت دارد، مصرف‌کنندگانی که به‌طور سنتی لیبل‌های طراح را خریداری می‌کنند، در خرید مد خود تجدید نظر می‌کنند و خواستار ارزش و آرزو هستند. داده‌های جستجو نشان می‌دهد که برندهایی که بیشترین سود را از این حالت و رفتار جدید می‌برند، آن‌هایی هستند که در تقاطع بین آرزو، کیفیت و مقرون به صرفه بودن کار می‌کنند و به طور مؤثری به میل فزاینده برای «لوکس مقرون‌به‌صرفه» ضربه می‌زنند.

هرگز زمان بهتری برای فعالیت یک برند مد در این بخش از بازار به عنوان گروهی از مصرف کنندگان لوکس که با واقعیت تقاضاهای مالی رو به رشد مواجه شده اند وجود نداشته است، یا برچسب های طراح کمتری را رها کرده یا کمتر خریداری کرده و به دنبال جایگزین می گردند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish