دامن های بلند امسال و در فصل جدید 2023 استایل مناسب و ترند برای زمستان
یکی موضوعات مهم در صنعت مد استایل های مختلف برای فصول مختلف است که از متریال های گوناگون تهیه می شود و بنا بر هر موقعیت مکانی و فصل سال موارد استفاده مختلفی را پیدا می کند. یکی از این استایل ها همیشه استایل دامن بوده است که بیشترین کاربرد و طرفدار را دارد.
دامن های جین و بلند امسال یکی از ترندهای مورد توجه افراد مختلف برای فصل زمستان است و با نزدیک ظدن به سال نو ایت استقبال روز به روز بیشتر هم می شود. پارچه های مختلف در تهیه و تولید این استایل همیشه مورد توجه بوده است و بنا بر فصل های مختلف به شکل های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد که با توجه به کاربرد آنها برای فصل های مختلف از کیفیت و ضخامت و وزن متفاوتی در دوخت آنها به حساب می آید. یکی از پارچه هایی که امسال و برای زمستان امسال مورد توجه برندهای مختلف و طرفداران پر و پا قرص مد قرار گرفته است ، پارچه های حین هستند که از ضخامت و ارزش و وزن قابل ملاحظه ای و بسیار استاندارد برخوردار است .
در مد امسال جین و دامن های بلند برای فصل زمستان امسال هدف گذاری گردیده است و در بین طرفداران مد مد از استقبال بیش از پیشی برخوردار شده است . کیفیت و نوع پارچه جین کلا همیشه مورد توجه دارد .
در این استایل امسال طراحان این لباس با توجه به سن و رده سنی نسل جوان و زیبایی شناسی در طراحی لباس برای این گروه سنی این پارچه از اقبال بیشتری برای زمستان امسال برخوردار شده است.
شکل و فرم و گرمایشی بودن این متریال و جذابیت همیشگی جین برای این گروه سنی بیشتر به اهمیت دار شدن آن افزوده است.

در طراحی امسال برای این دامن از ترکیب های مختلف و رنگ های گوناگون این پارچه (جین ) بسیار استفاده شده است و تمام خرج کار ها از قبیل دکمه ها و دیگر موارد به دقت در طراحی این دامن ها استفاده گردیده است .

الیاف که برای ساخت این پارچه بکار می رود در بیشتر موارد از کتان می باشد و این الیاف به کاربردی بود و مورد استفاده داشتن هم در لباس های زمستانی هم در لباس های بهاره شناخته می شود

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish