رنگ 

چرا ما پیش بینی رنگ را مطالعه می کنیم
از زمانی که انقلاب صنعتی شروع به ارائه یک استراتژی  در حال گسترش را به مصرف کنندگان کرد
از بین کالاها و محصولاتی که می توان انتخاب کرد، رنگ اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است
توسعه، بازاریابی و فروش آن کالاها. این به ویژه صادق است
تجارت مد به لطف دنیای امروزی بسیار پیچیده های بسیاری در  تولید انبوه،
و صنعت چندملیتی مصرف کننده به طیف وسیعی از آن عادت کرده است و تبدیل شده است .
انتخاب رنگ های الهام بخش در پوشاک به گزارش رنگ بین المللی پنتون 
اقتدار، «رنگ مقدم بر سبک و قیمت است و اولین عاملی است که در آن نقش دارد
مشتری پاسخ می دهد.»


اما چگونه یک برند یا خرده‌فروش رنگ یا پالت مناسب را تشخیص دهیم . 


رنگ، برای محصولات و فرآیندی که طراحان، محصول آن را طی می کنند چیست ؟ 
تیم های توسعه، و بازاریابی  رنگ را انتخاب می کنند – اما این رنگ ها از کجا می آیند؟
پیش بینی رنگ : فرآیند پیش بینی رنگ و یک روند احتمالی است
جهت گیری در سراسر طیف مد و محصولات مصرفی مرتبط. فراهم می کند و امر است که 
به طراحان، توسعه دهندگان محصول و خرده فروشان، کمک می کند
انتخاب رنگ هایی که برای مشتری جذاب باشد و باعث فروش شود را دسته بندی و برجسته سازی کنند .

نقش رنگ


پیش‌بینی – تحقیق، پیش‌بینی و در نهایت تفسیر رنگ به منظور
افزایش فروش یک محصول – به عنوان یک شرکت قانونی و ضروری تکامل یافته است، و
یکی از دانشجویان طراحی مد، توسعه محصول یا بازاریابی مد
و ارتقاء نیاز به درک دارد.


در حالی که پیش بینی رنگ مستلزم تحقیقات زیادی است، اما خلاقانه نیز هست
روند و باید لذت بخش باشد. متأسفانه، برای بسیاری از ما این مفهوم
پیش‌بینی رنگ می‌تواند ناراحت‌کننده باشد، که دلالت بر حدس و گمان و عنصر خطر دارد.
هدف این کتاب رفع ابهام از پیش‌بینی رنگ با بررسی چرایی و چگونگی فصلی است
پالت ها توسعه می یابند. ترکیب تجربیات و تماس های آنها در مد
کسب و کار، نویسندگان یک راهنمای عملی برای مهارت ها و روش های مورد نیاز ارائه می دهند
برای ساختن یک پالت رنگ به موقع که با خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish