اگر پاییز و زمستان از فصل‌های محبوب شما هستند، احتمالا به استایل‌های این دو فصل نیز علاقه‌مند هستید و با شروع آن‌ها با ذوق و اشتیاق فراوانی به سراغ لباس‌های زمستانی و پاییزیتان می‌روید. از طرفی، اگر به دنیای مد و فشن نیز علاقه دارید و اخبار کالکشن‌ها و ترند‌های این صنعت را پیگیری می‌کنید، احتمالا اطلاع از ترند‌های پاییز و زمستان، برای شما جذاب است.
همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که عنصر رنگ‌ در لباس‌ همیشه برای طراحان لباس و برای ما به عنوان مصرف کننده، اهمیت زیادی داشته است. در این مقاله نیز، قصد داریم به بررسی رنگ‌های ترند پاییز 2023 و زمستان 2024 بپردازیم. با ما همراه باشید تا شما را با رنگ‌های ترند امسال برای ساختن استایل‌های پاییزی و زمستانیتان، آشنا کنیم.

Viva Magenta؛ از رنگ سال تا ترند پاییز و زمستان امسال

در اوایل سال 2023، به رسم هر سال کمپانی پنتون (PANTONE) رنگ سال را اعلام کرد؛ Viva Magenta. این رنگ جذاب که ممکن است آن را در فشن شو‌های برندها زیاد دیده باشید، به یکی از رنگ‌های ترندی برای پاییز 2023 و زمستان 2024 تبدیل شده است.
Viva Magenta که ترکیبی از قرمز و صورتی است، به عنوان یک رنگ گرم، زنده و درخشان شناخته می‌شود و می‌توان گفت که با انواع رنگ‌های پوست نیز سازگاری دارد. این رنگ به خوبی با رنگ‌های متنوع دیگری مانند بژ، سفید، آبی تیره، سرمه‌ای و سبز زمردی قابل استفاده است.

رنگ ترند پاییز و زمستان 2024

قرمز، رنگ نمادین دنیای فشن تا ترند پاییز 2023

قرمز که همیشه به عنوان یکی از رنگ‌های نمادین دنیای مد شناخته می‌شود، نشانه‌ای از قدرت، عشق و انرژی است. دو طیف از رنگ قرمز که در پاییز 2023 و زمستان 2024 ترند شده اند، Fiery Red و Red Dahliaنام دارند. قرمز آتشین (Fiery Red ) که می‌توان در آن تمام ویژگی‌های رنگ قرمز، مانند پر‌قدرت بودن و عشق را مشاهده کرد، با رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، سبز و مشکی به خوبی هم‌نشین می‌شود.
رنگ بعدی Red Dahlia است که برجستگی و درخشان بودن رنگ قرمز در آن کمتر دیده می‌شود. برای داشتن یک استایل زیبا می‌توانید این رنگ را در کنار رنگ‌های مشکی، سفید و Viva magenta استفاده کنید.

ترند پاییز 2023 و زمستان 2024

نارنجی، پاییزی ‌ترین رنگ مد امسال

احتمالا شما هم با من هم نظر باشید که رنگ نارنجی یکی از نمادهای فصل پاییز است. رنگی که به عنوان یکی دیگر از رنگ‌های ترند پاییز امسال از خانواده‌ی نارنجی شناخته شده است، Red Orange است. این رنگ نارنجی را می‌توانید با سبز، آبی تیره و رنگ ترند کلاسیک Eclipse که درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد، استفاده کنید. در واقع با استفاده از این رنگ، شما می‌توانید استایل‌های مختلفی، از روزانه تا رسمی برای خودتان خلق کنید.

رنگ نارنجی مد امسال- مجله کمد

از رنگ زرد در استایل پاییز و زمستان امسال‌تان کمک بگیرید

یکی دیگر از رنگ‌های ترند، High Visibility است. یک زرد پر‌رنگ و روشن که پنتون از آن به عنوان بیان‌گر گرما و شکوه خورشید یاد کرده است. این رنگ زرد نماد شادی و نشاط است.
برای یک استایل متفاوت می‌توانید از ترکیب آن با رنگ‌های قرمز و سبز زمردی استفاده کنید و همچنین با رنگ‌های کلاسیک ترند مانند سفید، مشکی و قهوه‌ای، استایل جذابی را برای خودتان بسازید. در ادامه، درباره‌ی رنگ‌های کلاسیک ترند برای پاییز و زمستان امسال صحبت خواهیم کرد.

زرد رنگ ترند پاییز 2023- مجله کمد

چه رنگ سبزی امسال مد است؟

رنگ سبز که همیشه ما را به یاد طبیعت می‌اندازد، یکی دیگر از رنگ‌های پر‌استفاده‌ی پاییز و زمستان 2023/2024 است. دو رنگ ترندی، به نام‌های Kohlrabi (سبز تند) و Carnival Glass (سبز نعنایی) هستند. Carnival Glass رنگی است که حس و حال طراوت و تازگی را به کمد لباس‌های شما در پاییز و زمستان می‌دهد. می توانید در کنار این دو رنگ با استفاده از اکسسوری‌های نارنجی و صورتی تضاد متناسب و زیبایی را در استایل خود ایجاد کنید.

رنگ سبز ترند پاییز و زمستان 2023-2024

سبز زیتونی، ترند پاییز و زمستان 2023/2024

یکی دیگر از رنگ‌های ترندی، رنگ سبز زیتونی و یا همان Olive Oil است. اگر این رنگ ترندی جزو رنگ‌های محبوب‌ شماست و به دنبال یک استایل رسمی یا حتی خواهان تغییری در سبک لباس روزانه‌ی‌ خود هستید، شک نکنید و به راحتی از آن در لباس‌هایتان استفاده کنید. این رنگ سبز، با رنگ‌هایی مانند زرد، قهوه‌ای و طوسی ترکیب‌های فوق العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.


از رنگ قهوه ‌ای برای پاییز امسال غافل نشوید

علاوه بر نارنجی، شاید بتوان گفت یکی دیگر از رنگ‌هایی که به عنوان رنگ‌های پاییزی و زمستانی شناخته می‌شود، رنگ قهوه‌ای است. Fired Brick به عنوان یکی از ترند‌های امسال است که ترکیبی از رنگ قرمز و قهوه‌ای است.
این رنگ، با رنگ هایی مانند بژ، مشکی، سفید برای ایجاد یک استایل کلاسیک و با رنگ‌های درخشانی مثل قرمز و نارنجی برای داشتن یک استایل جسورانه و جذاب، بی‌نظیر است

رنگ قهوه ای ترند پاییز 2023

آبی، یکی دیگر از رنگ ‌های ترند پاییز و زمستان امسال

برای شما که از طرفداران رنگ آبی هستید و در کمد‌تان طیف‌های مختلفی از آن را دارید، رنگی به نام جواهر ایرانی یا Persian Jewel -یکی دیگر از رنگ های ترند امسال- مناسب است. این رنگ اصیل و نجیب، از سنگ ارزشمند لاجورد الهام گرفته شده است و با رنگ‌های قرمز و کلاسیک به راحتی هم‌نشین می‌شود

آبی ترند رنگ زمستان 2024

صورتی هلویی، رنگ مد پاییز 2023

Tender Peach یکی دیگر از رنگ‌های ترندی است که برای ایجاد یک استایل ظریف و کلاسیک پیشنهاد می‌شود. این رنگ صورتی پاستلی که با مقداری نارنجی ترکیب شده، جدا از هم‌نشینی با رنگ‌های دیگری مانند مشکی و سبز پاستلی، برای استایل‌های مونوکروم هم بی‌نظیر است.
اگر می‌خواهید درباره‌ی تاریخچه‌ی رنگ‌های صورتی و آبی بدانید، حتما به مطلب دیگر مجله با عنوان، تاریخچه‌رنگ‌های آبی و صورتی و مفهوم آن‌ها سری بزنید.

رنگ بنفش را در زمستان 1402 فراموش نکنید

دو رنگ از خانواده‌ی بنفش هم جزو رنگ‌های پاییزی و زمستانی امسال در کالکشن‌های مختلف مشاهده شدند. Sparkling grape و rose violet، هر دو برای ایجاد استایل‌های شیک و رسمی بی‌نظیر هستند. هم‌نشینی رنگ Sparkling grape با رنگ زرد، به تنهایی می‌تواند یک استایل متفاوت و جذاب را برای شما ایجاد کند.
اگر از طرفداران رنگ ترندیRose Violet هستید، می‌توانید برای یک استایل زیبا، آن را در کنار رنگ‌های خنثی مانند مشکی، بژ و طوسی استفاده کنید؛ همچنین استفاده از این رنگ همراه با رنگ‌های زرد و سبز برای یک استایل خیره کننده، بی‌نظیر است. اگر تا به حال این دو رنگ را در لباس‌ها و اکسسوری‌هایتان امتحان نکرده‌اید، پاییز و زمستان امسال فرصت خوبی برای شما خواهد بود.

رنگ بنفش مد زمستان 1402

محکم و مقاوم؛ رنگ آجری به نام Burnt Sienna

شاید برایتان عجیب باشد ولی این توصیفی است که پنتون برای این رنگ ارائه می‌دهد؛ محکم، مقاوم و پیچیده. Sienna Burnt که تا حدودی نزدیک به رنگ‌های آجری و قهوه‌ای است، می‌تواند به کمک رنگ‌هایی مانند سفید، زرد، نارنجی و آبی، استایلی بی‌مانند در پاییز 2023 و زمستان2024 برای شما ایجاد کند.


رنگ‌های کلاسیک ترند پاییز و زمستان امسال

به گفته‌ی پنتون، دسته‌ای دیگر از رنگ‌های ترند که در فشن‌شو‌ها هم قابل رؤیت بودند، رنگ‌های خنثی و کلاسیک هستند. این رنگ‌ها می‌توانند به صورت یک استایل مونوکروم یا ترکیب با یکدیگر و حتی‌ ترکیب با سایر رنگ‌های ترند امسال ، استایل بی نظیری خلق کنند.
رنگ‌های کلاسیک ترند امسال:


رنگ‌ های کلاسیک ترند امسال:

Coconut Milk   - ترند 2024
Coconut Milk
Eclipse - ترند 2024
Eclipse
Hot Fudge   - ترند 2024
Hot Fudge
Silver Birch - ترند 2024
Silver Birch
Doe - ترند 2024
Doe

در این مطلب، با رنگ سال، رنگ‌های ترند دیگر مانند آبی که با نام جواهر ایرانی شناخته می شود و رنگ‌های کلاسیک ترندی، آشنا شدید. حالا وقت آن است که رنگ‌های محبوب خود را از میان رنگ‌های ترند پاییز2023 و زمستان2024 انتخاب کنید و با ترکیبشان با یکدیگر و حتی ساخت یک استایل مونوکروم جذاب، خود را برای پاییز و زمستان امسال آماده کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish