استایل با کت مخمل برای خانم‌ها

عکس از: Edward Berthelot

بهترین روش‌های استایل کردن کت مخمل برای خانم‌ها چیست؟ آیا می‌شود این پارچه زیبا را با دیگر آیتم‌های روزانه ست کرد؟ در این مطلب، برایتان از روش‌هایی می‌گوییم که استایل با کت مخمل برای خانم‌ها را به بهترین شکل امکان‌پذیر می‌کند. 

بسیاری از افراد فکر می‌کنند مخمل یک پارچه‌ خیلی لوکس است که در زندگی روزمره و استایل خیابانی جایی ندارد. اما کافی است به دنیای مد و سلبریتی‌ها نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که این تصور اشتباهی است. آیتم‌های مخمل به‌ویژه کت‌های متنوعی که با این پارچه دوخته می‌شوند با هر لباسی تناسب دارند و تقریبا در هر شرایطی قابل استفاده‌اند. فقط باید کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید و مقداری اعتماد به‌نفس داشته باشید. در ادامه، زیباترین استایل با کت مخمل برای خانم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین روش‌های استایل با کت مخمل برای خانم‌ها چیست؟

استایل با کت مخمل
استایل با کت مخمل برای خانم‌ها کار چندان سختی نیست و فقط به کمی خلاقیت نیاز دارد.

پوشیدن کت مخمل برای خانم‌ها بسیار برازنده است و آن‌ها را شیک‌تر و جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید سبک رسمی یا غیر رسمی‌تان را کمی پرزرق و برق‌تر کنید، کافی است کمی هوشمندانه عمل کرده و یک کت مخمل زیبا را با شلوار جین، پیراهن بلند یا کوتاه، شومیزهای طرح‌دار و هر لباس دیگری ست کنید. در ادامه، بهترین روش‌های استایل با کت مخمل برای خانم‌ها را بررسی می‌کنیم.

آن را با استایل مونوکروم ست کنید

آن را با استایل مونوکروم ست کنید

یکی از بهترین روش‌های استایل با کت مخمل برای خانم‌ها این است که آن را با آیتم‌هایی ست کنید که مونوکروم باشند. خصوصا اگر برای یک میهمانی نیمه‌رسمی آماده می‌شوید با این استایل چشمگیرتر از همیشه خواهید بود. پارچه‌های مخمل طلایی، عنابی، آبی رویال و سبز کله‌غازی را تصور کنید که روی بلوز و شلوار، پیراهن یا شومیز و دامن تک رنگ شما چه جلوه دلپذیری خواهند داشت. حتی در صورت تمایل می‌توانید یک کت مخمل طرح‌دار یا پولک‌دوزی شده را با این آیتم‌ها هماهنگ کنید.

پیراهن میدی را امتحان کنید

پیراهن میدی را امتحان کنید

پیراهن میدی یکی از گزینه‌های مناسب برای یک دورهمی دوستانه یا یک میهمانی غیر رسمی است. اگر آن را با یک کت مخمل خوش‌رنگ استایل کنید دیگر کم‌تر کسی می‌تواند چشم از شما بردارد. خوب است رنگ کت مخمل‌تان را با گل‌ها یا طرح‌های پیراهن هماهنگ کنید تا جلوه بیش‌تری داشته باشد. بهتر است کیف و کفش‌تان را هم با رنگ زمینه پیراهن‌تان ست کنید. در فصل پاییز و زمستان پوشیدن یک جفت بوت بلند و زیبا می‌تواند به شیک‌تر شدن استایل مخملی شما کمک کند.

شلوار جین راسته گزینه خوبی است

شلوار جین راسته گزینه خوبی است

ست کردن کت مخمل با شلوار جین راسته یکی از بهترین گزینه‌هایی است که استایل خیابانی شما را به شکل قابل توجهی ارتقا می‌دهد. با انجام این کار، شما یک لباس معمولی و روزمره را به تن‌پوشی شیک و جذاب تبدیل می‌کنید. بسته به فصل و موقعیت می‌توانید زیر کت مخمل‌تان شومیز ابریشم یا ساتن، تاپ یا تی‌شرت بپوشید. باز هم براساس شرایط می‌توانید این استایل کژوال و چشمگیر را با کفش اسنیکر، بوت یا کفش پاشنه‌دار و کیف مناسب تکمیل کنید.

با دامن میدی استایل کنید

با دامن میدی استایل کنید

ترکیب شومیز یا بادی و دامن میدی گزینه‌ای زیباست که در هر موقعیتی کاربرد دارد. حالا، اگر یک کت مخمل خوش‌فرم و خوش‌آب و رنگ را هم به این ست اضافه کنید چشم‌نوازتر و جذاب‌تر می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید دامن، شومیز و کیف و کفش‌تان را مونوکروم انتخاب کنید و با پوشیدن یک کت مخمل رنگی این استایل را به‌طور قابل توجهی ارتقا دهید.

شلوار مخمل را هم امتحان کنید

شلوار مخمل را هم امتحان کنید

پوشیدن کت و شلوار مخمل می‌تواند ترکیب خوشایند و بسیار شیکی را ایجاد کند. خصوصا اگر این لباس با استفاده از مخمل نازک و بدون آستر دوخته شود بسیار شکیل، راحت و چشم‌نواز خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم این آیتم‌ها را با شومیز مناسبی ست کنید و از ظاهر شیک و لوکس‌تان لذت ببرید.

با شلوار جین رنگ و رو رفته و زاپ‌دار بپوشید

کت مخمل و جین زاپ‌دار

پوشیدن شلوار جین رنگ و رورفته و زاپ‌دار به‌ویژه مورد علاقه جوانان است. پیشنهاد می‌کنیم کت مخمل لوکس و پرزرق و برق‌تان را با یکی از این شلوارها بپوشید و استایل شیک و در عین حال، کژوال خود را با یک تاپ، بادی یا شومیز راحت تکمیل کنید. در چنین شرایطی، برای انتخاب کفش هم دست‌تان باز است. یعنی، در صورت تمایل می‌توانید اسنیکر، بوت چرمی، لوفر یا هر نوع کفش دیگری را با این مجموعه ست کنید.

از بلوز یقه اسکی غافل نشوید

از بلوز یقه اسکی غافل نشوید

بلوز یقه اسکی یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین آیتم‌هایی است که از پاییز تا بهار کاربرد دارد. این آیتم با استفاده از پارچه‌های گوناگون تولید می‌شود و انواع گوناگون آن با کت مخمل هماهنگی زیادی دارد.

شلوارهای رنگی را انتخاب کنید

شلوارهای رنگی را انتخاب کنید

کت مخمل به‌زیبایی می‌تواند با شلوارهای جین یا شلوارهای پارچه‌ای رنگی ست شود. کافی است شومیز مناسبی را هم انتخاب کرده و به‌تن کنید. این استایل چشم‌نواز شما را شیک و متفاوت جلوه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم این استایل منحصر به‌فرد را با لوفر و یک کیف دوشی کوچک تکمیل کنید.

کت مخمل را به‌عنوان شومیز بپوشید

کت مخمل را به‌عنوان شومیز بپوشید


کت بلیزر مخمل را می‌توانید به‌تنهایی و بدون تاپ و شومیز به‌تن کنید، دکمه‌های آن را ببندید و این آیتم جذاب را به‌جای بلوز همراه با شلوار یا دامن مناسب امتحان کنید. البته به‌شرطی می‌توانید این کار را انجام دهید که مدل کت، یقه و آستردوزی آن با این طرح هماهنگی داشته باشد.

دامن پلیسه هم حال‌وهوای خاصی دارد

دامن پلیسه هم حال‌وهوای خاصی دارد

پوشیدن یک دامن پلیسه میدی یا بلند که با پارچه حریر یا ساتن دوخته شده می‌تواند اندام شما را باریک‌تر و کشیده‌تر نشان دهد. حالا، اگر این آیتم دوست‌داشتنی را با یک شومیز شیک و یک بلیزر مخمل جذاب ست کنید دیگر به‌سختی می‌توان چشم از شما برداشت. یک کیف دوشی کوچک و یک جفت کفش لوفر یا حتی کفش پاشنه‌دار می‌تواند مکمل خوبی برای این استایل باشد.

کت مخمل برای چه افراد و موقعیت‌هایی مناسب است؟

کت مخمل برای چه افراد و موقعیت‌هایی مناسب است؟
کت مخمل یکی از جذاب‌ترین آیتم‌هایی است که بسته به مدل تقریبا در هر فصلی کاربرد دارد و برای همه افراد در هر سن و سالی و با هر اندامی مناسب است./ عکس از: javi_indy

حالا که درباره استایل با کت مخمل برای خانم‌ها صحبت می‌کنیم لازم است برایتان بگوییم چه کسانی در چه موقعیت‌هایی می‌توانند از این آیتم استفاده کنند. خبر خوب این است که در صورت ست کردن درست و هوشمندانه، این استایل برای همه افراد با هر سن و سال و اندامی و در هر شرایطی مناسب خواهد بود. یعنی، می‌توانید آن را با استایل خیابانی، استایل رسمی، نیمه‌رسمی و حتی اسپورت هماهنگ کنید و از ظاهر شیک و جذاب‌تان لذت ببرید.

نکات مهم درباره استایل با کت مخمل برای خانم‌ها

نکات مهم درباره استایل با کت مخمل برای خانم‌ها
با توجه به جلوه خاص و زرق و برق قابل توجه این آیتم لوکس، خوب است در هنگام استفاده از آن برخی نکات را رعایت کنید.

از اکسسوری مینیمال استفاده کنید

از اکسسوری مینیمال استفاده کنید

کت مخمل به اندازه کافی ظاهرتان را پرزرق و برق و لوکس نشان می‌دهد. بنابراین، برای تکمیل این استایل نیازی به اکسسوری زیاد و پر جلوه‌ ندارید. استفاده از لوازم جانبی متعدد می‌تواند تصویر کلی شما را شلوغ و ناهماهنگ کند.

پارچه‌ها و بافت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید

پارچه‌ها و بافت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید

در هنگام پوشیدن کت مخمل نگران ترکیب بافت‌ها و پارچه‌های مختلف نباشید. درواقع، یک آیتم مخمل به‌سادگی می‌تواند هر پارچه دیگری را تحت تاثیر قرار دهد و ترکیب زیبایی ایجاد کند. بنابراین، دست‌تان کاملا باز است که آن را با دیگر آیتم‌های لینن، ابریشم، ساتن، حریر و تور ست کنید و در هر جمعی بدرخشید.

کت مخمل را به یک آیتم استیتمنت تبدیل کنید

کت مخمل را به یک آیتم استیتمنت تبدیل کنید

آیتم استیتمنت قطعه‌ای از لباس یا اکسسوری شماست که با طراحی، بافت، رنگ و دیگر ویژگی‌های خاص و منحصر به‌فردش به‌سرعت توجه دیگران را جلب می‌کند. در اصل، این آیتم نظر اطرافیان را به خودش متمرکز کرده و بیش‌ترین تاثیر را بر بیننده می‌گذارد. با توجه به زیبایی و لوکس بودن پارچه مخمل، پیشنهاد می‌کنیم آن را با آیتم‌های خنثی، مونوکروم و ساده‌ ست کنید. به این ترتیب، اجازه می‌دهید که کاملا برجسته شود و در مرکز توجه قرار گیرد.

تی‌شرت سفید این‌جا هم کاربرد دارد

تی‌شرت سفید این‌جا هم کاربرد دارد

تی‌شرت سفید یکی از پرکاربردترین آیتم‌هایی است که می‌تواند با هر آیتم دیگری ترکیب شود و ظاهرتان را کژوال‌ و شیک جلوه دهد. بنابراین، کافی است بلیزر مخمل‌تان را با تی‌شرت سفید، شلوار جین و کفش اسنیکر تلفیق کرده و در یک رویداد غیر رسمی به زیباترین شکل ممکن همه نگاه‌ها را به خودتان خیره کنید.

کت مخمل چه رنگی بخرم؟

کت مخمل چه رنگی بخرم؟

مخمل مشکی یک آیتم کلاسیک است که همیشه و در هر شرایطی کاربرد دارد. شما به‌سادگی می‌توانید یک بلیزر مخمل سیاه را با هر رنگ و استایلی ست کرده و بارها و بارها از آن استفاده کنید. با این حال، به سختی می‌توان از پارچه‌های مخملی طلایی، عنابی، بنفش تیره، آبی رویال یا سبز کله غازی چشم‌پوشی کرد. کافی است خلاقانه عمل کرده و هر یک از این رنگ‌ها را با هنرمندی تمام با آیتم‌های مناسب ست کنید.

کت مخمل مناسب کدام فصل است؟

کت مخمل مناسب کدام فصل است؟
بعضی کت‌های مخمل آستردوزی و لایه‌دوزی شده‌اند و تنها در روزهای سرد سال کاربرد دارند. در حالی‌که، تعداد دیگری از این آیتم‌ها با پارچه‌های نازک مخملی تهیه می‌شوند و برای کلیه فصول سال مناسب هستند.

از اوایل پاییز تا اواسط بهار مناسب‌ترین زمان برای استایل با کت مخمل برای خانم‌هاست. با این حال، بسته به دمای هوا و مدل کت حتی در برخی روزها و شب‌های تابستان هم می‌توانید از این آیتم استفاده کنید. پارچه مخمل خصوصا اگر آستر نداشته و لایه دوزی نشده باشد گرمای زیادی تولید نمی‌کند. بنابراین، در موقعیت‌های مختلف و فصول گوناگون می‌توانید آن را با انواع لباس‌ها ست کنید.

کدام سلبریتی‌ها به پوشیدن کت مخمل علاقه دارند؟

کدام سلبریتی‌ها به پوشیدن کت مخمل علاقه دارند؟
در این تصویر، کیم کارداشیان را می‌بینید که کت مخمل زیبایی را به تن کرده است./ عکس از: Gotham
کدام سلبریتی‌ها به پوشیدن کت مخمل علاقه دارند؟
این هم عکسی از هایدی کلوم با یک کت مخمل مشکی که به همراه دخترش خیابان‌های نیویورک قدم می‌زنند./ در عکس از: Gotham
کدام سلبریتی‌ها به پوشیدن کت مخمل علاقه دارند؟
از قرار معلوم، نیکول کیدمن بازگر مشهور آمریکایی هم به پوشیدن کت مخمل علاقه دارد./ عکس از: Jose-Perez-Bauer-Griffin

سخن آخر

در این مطلب، برایتان از بهترین روش‌های استایل با کت مخمل برای خانم‌ها گفتیم و نکات مهم در این زمینه را با شما به اشتراک گذاشتیم. نظر شما چیست؟ شما کدام روش را ترجیح می‌دهید؟ کدام یک از رنگ‌های پارچه مخمل را بیش‌تر می‌پسندید؟ دوست دارید درباره استایل کردن چه آیتمی بیش‌تر بدانید؟ لطفا دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish