ایلومیناتی یک انجمن مخفی باواریایی بود که در پایان قرن ۱۸ غیرقانونی اعلام شد، اما نظریه‌پردازان توطئه ادعا می‌کنند که آن‌ها به فعالیت خود ادامه دادند و در سایه‌ها، جامعه کنونی را سازماندهی کردند. آن‌ها برای افزایش قدرت خود به سراغ بازیگران، ورزشکاران و مدل‌های معروف می‌روند و آن‌ها را جذب می‌کنند.

پاریس هیلتون

تصور می‌کنید که معروفیت پاریس فقط به خاطر موقعیت او به عنوان وارث گروه هتل‌های هیلتون است؟ شایعات این موضوع را رد می‌کنند و مشهور بودن او را به عضویت در انجمن ایلومیناتی ربط میدهند. این موضوع آنچنان دور از واقعیت نیز نیست چرا که پاریس می‌تواند اقامت امن و راحتی را در سراسر جهان برای اعضای این گروه فراهم کند.

کیتی پری

پس آن که کیتی موزیک ویدیوی Dark horse را منتشر کرد، گمانه‌زنی‌ها درباره جایگاه او در انجمن ایلومیناتی آغاز شد. این موزیک ویدیو مملو از نمادهایی از مصر باستان مانند اهرام و چشم هوروس، نمادهای مورد علاقه انجمن مخفی است. همچنین اجرا او در گرمی ۲۰۱۴ شامل نمادهای پنهان بسیاری بود و جنجال بسیاری به پا کرد. پس از این اجرا برخی کیتی را یک کشیش ایلومیناتی نامیدند.

جاستین بیبر

شاید این اسم در این لیست عجیب باشد اما تتوهای جاستین او را در این موقعیت قرار داده است، برای مثال تتو دست او که به شکل جغد و یک خدای معروف کنعانی است. اما عجیب‌تر از آن شایعه‌ای است که می‌گوید جاستیت بیبر واقعی در یک تصادف مرده است و انجمن مخفی شخص دیگری را به عنوان جاستین بیبر جا زده است. هر چند جاستین عضویت خود را انکار کرده است اما این همان واکنشی  است که یک ایلومیناتی نشان می‌دهد.

بریتنی

بریتنی به عنوان یک ستاره در برنامه‌ی دیزنی شروع به کار کرد و به گفته‌ی توطئه پردازان او از بچگی مورد شست و شوی مغزی قرار گرفته است. اما پس مدتی کنتزل ذهن بریتنی با شکست مواجه شده است. آن‌ها می‌گویند از زمانی که بریتنی اقدام به تراشیدن موهای خود کرد، علیه نظارت دائمی عمومی توسط انجمن دست به شورش زده است.

امینم

از نظر توطئه پردازان ایلومیناتی تنها یک راه برای شهرت وجود دارد و آن بستن پیمان با شیطان است. از نظر آن‌ها امینم روح خود را به اعضای انجمن فروخته است. اما شایعات ادعا می‌کنند که او از اربابان خود ناراضی است و برای آزاد شدن تلاش می‌کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish