نمونه‌های درخشانی از جدیدترین مجموعه‌های خانه‌های مد در هفته‌های گذشته در نیویورک و میلان در این مهمانی دیده شد

شب پرستاره مد و سینما در مهمانی خیریه امل و جورج کلونی

در آخرین روزهای تابستان و در منهتن بارانی، برخی از مشهورترین چهره‌های هالیوود و فعالان حقوق بشر را به مناسبت دومین مراسم سالانه آلبیز که «بنیاد کلونی برای عدالت» برگزار می‌کند، در نیویورک در کنار هم دیدیم. مهمانی خیریه‌ای که امل و جورج کلونی برگزار کردند، از پرستاره‌ترین گردهمایی‌ها از زمان شروع اعتصاب هالیوودی‌ها در شش ماه گذشته است.

گرتا گرویگ و نوآ بامباخ در داخل کتابخانه، با لورن مایکلز گپ زدند، در گوشه‌ای دیگر، جان کرازینسکی و امیلی بلانت با کیگان- مایکل کی ایستاده بودند، نزدیک بار، هایدی کلوم با سوفیا ورگارا آبجو می‌نوشید، و بری دیلر با ملیندا گیتس معاشرت می‌کرد. جاسیندا آردرن، نخست‌وزیر سابق نیوزلند، و کریم خان، دادستان دادگاه کیفری بین‌المللی، نیز در این مراسم حضور داشتند.

بنیاد کلونی به همت جورج کلونی، بازیگر، و همسرش امل کلونی، وکیل بین‌المللی حقوق بشر، تاسیس شد. این رویداد به ریاست آقا و خانم کلونی و دارن واکر، رئیس بنیاد فورد، با هدف برجسته کردن چهره‌هایی که «مدافعان عدالت» توصیف می‌شوند، برگزار شد.

امل کلونی گفت: «افشای مشکل، بخش بزرگی از فرآیند است، و پس ‌از آن نیز می‌خواهیم بخشی از راه‌حل باشیم. بنابراین، کاری که در تمام ابتکارهای خود انجام می‌دهیم، ارائه حمایت قانونی رایگان به قربانیان نقض حقوق‌بشر است.»

پس از پذیرایی، نزدیک به ۴۰۰ مهمان این مراسم وارد فضایی شدند که با شمع، گل‌و‌گیاه و پارچه‌های سبز تزئین شده بود تا شبیه مراسم  صمیمی صرف شام در ویلای کلونی‌ها در ایتالیا باشد.

جورج کلونی در مهمانی خیریه اعلام کرد: «به نظر می‌رسد زمان خوبی برای غذا خوردن باشد، وگرنه تمام شب اینجا خواهیم بود.»

نزدیک صحنه، آن هاتاوی با دوناتلا ورساچه نشسته بود. چند میز آن‌طرف‌تر، برایان لورد، از مدیران ارشد آژانس هنرمندان خلاق، با اسکارلت جوهانسون، دنیل کریگ، ریچل وایز و دایان فون فورستنبرگ غذا می‌خورد.

پس از صرف شام که شامل پستو لازانیا و گنوکی بولونیزی بود، جان اولیور، کمدین و مجری تلویزیونی بریتانیایی، میزبان مراسمی بود که ساختاری شبیه به یک نمایش اهدای جوایز داشت.

از جمله برگزیدگان امسال می‌توان به دکتر دنیس موکویگه، پزشک اهل کنگو و برنده جایزه صلح نوبل، که روایت‌های دلخراشی از کار خود را به اشتراک گذاشت، و نیلوفر حامدی و الهه محمدی، خبرنگاران ایرانی که خبر جان‌باختن مهسا امینی را منتشر کردند، اشاره کرد. این دو خبرنگار زندانی، برنده جایزه «عدالت برای زنان» بنیاد کلونی شدند.

مریل استریپ، مت دیمون، جولیانا مارگولیس، جان استوارت و وایولا دیویس، همراه با اجرای آلیشیا کیز و آندرا دی، جوایز را اهدا کردند.

جورج کلونی در ادامه گفت: «من و همسرم کمی متفاوتیم. او در واقع برای گذران زندگی به عدالت مشغول است، و من نه. من همیشه نقش یک وکیل الکی را در فیلم‌ها بازی می‌کنم. او تمام کارهای سنگین و حقوقی را انجام می‌دهد، بعد من سعی می‌کنم درباره آن سروصدا کنم.»

جورج کلونی در مهمانی خیریه درباره ایده ایجاد این رویداد افزود: «به کسب‌‌و‌کار من توجه بی‌مورد بسیار زیادی می‌شود و معطوف کردن این توجه بی‌مورد به افرادی که توجه زیادی‌اند، جذاب است.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish