“چه کسانی این لباس‌ها را می‌پوشند؟” این سوالی‌ست که اکثر ما هنگام دیدن یک فشن شو عجیب و غریب به ذهنمان می‌رسد. اما در واقع می‌دانیم که مد مفهومی شاخه‌ای از طراحی لباس است که معمولا برای پوشش روزمره افراد طراحی نمی‌شود و قصد انتقال مفهوم و پیام را دارد. اما شاید جالب باشد بدانید که در کشورهای مختلف دنیا ترندهای عجیبی وجود دارد که برخی آن ها را دنبال می‌کنند.

1.استایل نازی-تایلند

شاید بنظرتان عجیب بیاید که کسی هنوز از نازی ها و هیتلر الهام بگیرد. اما این اتفاق در تایلند افتاده و استایل نازی یا “هیتلر شیک” به سرعت در میان جوانان محبوب شد. آن ها با پوشیدن یونیفورم هایی شبیه به رهبران نازی، یا تیشرت هایی با عکس هیتلر و بازوبندهایی با نماد نازیسم به خیابان می‌آمدند و این ترند عجیب را مرسوم کردند.

2.استایل متال هد- آفریقا

سالها طول کشید تا موسیقی متال جای  خود را در دل اهالی آفریقا باز کند. آن ها این موسیقی را بسیار خشن و شیطانی می‌پنداشتند اما با گذشت زمان امروزه افراد زیادی در این قاره طرفدار این موسیقی هستند و به همین دلیل یک استایل جالب و عجیب را بوجود آوردند که به آن متال هد آفریقایی می‌گویند. این استایل  را در گوشه کنار خیابان های آفریقا می‌توانید ببینید. استایلی ادغام شده با استایل وسترن. آن ها برای ساختن این استایل از لباس های گاوبازی تمام چرمی و قطعات فلزی استفاده می‌کنند.

3.لولیتا به سبک گوتیک- ژاپن

استایل لولیتا یکی از محبوبت ترین استایل ها در ژاپن است. اما لولیتای گوتیک یکی از شاخه‌های عجیب این استایل است که در گوشه کنار خیابان‌های ژاپن مشاهده می‌کنید. ترکیب استایل گوتیک که حالتی تیره و ترسناک دارد با استایل لولیتا که برای دختری 15 ساله می‌باشد، نهایتا لباس های سبک ویکتوریایی به رنگ مشکی را شامل می‌شود.

4.کفش های پریان-مکزیک

کفش‌های به سبک گاوبازی با نوک تیز و بلند یکی از ترندهای عجیب و محبوب در مکزیک است.  این کفش‌های بلند حسابی مورد استقبال جوانان این کشور قرار گرفته است. آن ها می‌گویند که این کفش ها با طول زیاد خود مانند پرهای طاووس باشکوه اند و توجه را به خود جلب می‌کند.

5.زیورآلات چشم-هلند

چشم‌ها مورد توجه ترین قسمت صورت هستند و معمولا در اولین برخورد جلب توجه میکنند. بله شما میتوانید بوسیله انواع آرایش چشم یا لنزها در چشم هایتان تغییر ایجاد کنید. اما جوانان هلندی از این هم فراتر رفته و در چشمانشان زیورآلات فلزی کوچک می‌گذارند. اگرچه که پزشکان احتمال خراش قرنیه را در این ترند جدی میدانند اما زیورآلات چشم بخصوص بین نوجوانان در هلند بسیار محبوب است.

6.تتو چشم-آمریکا و کانادا

تتو در قسمت سفیدی چشم، یک ترند زیبایی عجیب و گاها ترسناک است که در آمریکا و کانادا محبوبیت دارد. این تتو با تزریق رنگ در چشم انواع طرح و رنگ ها را ایجاد می‌کند.

7.استایل مانبا-ژاپن

استایل مانبا با الهام از نمایشات نژادپرستانه ای که قبلا برای تحقیر و تمسخر آفریقایی تبارهااستفاده میشد بوجود آمده است. در این استایل افراد چهره خود را کاملا تیره می‌کنند و اغلب دور چشمانشان را با سایه سفید از سایر قسمت های پوست متمایز می‌کنند. این استایل با معیارهای زیبایی در ژاپن کاملا متفاوت است و اینکه اصلا چرا وجود دارد جوابی جز اینکه ژاپن ژاپن است ندارد.

8.بیکینی صورت- چین

بیکینی صورت یا همان فیسکینی یک ترند عجیب در چین است. جالب است بدانید که هنوز و بعد از گذشت سال ها سفید بودن در چین از معیارهای اصلی زیبایی محسوب میشود و به همین دلیل است که خانم ها هنگام رفتن به ساحل از بیکینی صورت استفاده میکنند تا به هیچ عنوان صورتشان برنزه نشود. این ماسک ها که شاید در کشورهای دیگر در فروشگاه های فروش لوازم شوخی و سرگرمی دیده شود در چین یک ترند محبوب برای محافظت صورت از آفتاب است.

9.پیشانی دوناتی-ژاپن

یک ترند عجیب دیگر در ژاپن، تزریق کردن موادی در پیشانی ست که به شکل دونات برجسته شود. این استایل عجیب که گویا از کارتون سیمپسون ها الهام گرفته شده بین برخی از جوانان این کشور طرفدار دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish