بهترین استایل‌های فستیوال کن 2023

پس از گذشت نیمی از جشنواره ده روزه کن که یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم و سریال در دنیاست، استایل‌های درخشان بسیاری را از سلبریتی‌های سراسر دنیا دیدیم و بسیاری از این استایل‌های درخشان تا ابد در ذهنمان ماندگار خواهند شد.

بهترین استایل‌های کن

در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۲۳ تا کنون. و حتما منتظر استایل‌های درخشان و سلبریتی‌های دیگری هستیم که روی فرش قرمز این جشنواره قدم بزنند.

کیت بلانشت با لباسی از لویی ویتون

بهترین استایل‌های کن

ناتالی پورتمن با لباسی از دیور

بهترین استایل‌های کن

کارلا برونی با لباسی از سلین

بهترین استایل‌های کن

وایولا دیویس با لباسی از ولنتینو

بهترین استایل‌های کن

کارلی کلاس با لباسی از دیور

بهترین استایل‌های کن

فیبی والر بریج با لباسی از اسکیاپارلی

بهترین استایل‌های کن

جما چان با لباسی از لویی ویتون

آدریانا لیما با لباسی از تامارا رالف

بهترین استایل‌های کن

نائومی کمپبل با لباسی از سلین

بهترین استایل‌های کن

کاترین زتا جونز با لباسی از الی صعب

بهترین استایل‌های کن

سلما هایک با لباسی از الکساندر مک‌کوئین

بهترین استایل‌های کن

جی جی حدید با لباسی متفاوت‌تر از همیشه روی فرش قرمز کن حاضر شد

جیجی حدید، سوپرمدل ۲۸ ساله فلسطینی، شب گذشته با استایلی منحصر به فرد روی فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۳ دیده شد.

جیجی حدید در کن

جیجی حدید که چند هفته پیش با لباس زیبایی از زک پزن در مراسم مت گالا حاضر شده و توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده بود، در فرش قرمز شب گذشته نیز لباسی از این برند را به تن داشت. به نظر می‌رسد او اخیرا به عنوان سفیر تبلیغاتی این برند فعالیت می‌کند.

جیجی حدید در کن

در این مراسم او با پیراهن دکلته کرمی رنگی دیده شدکه دامن آن طرح ماهی بود و با برشی ۷ مانند طراحی شده بود. چین‌های دامن دو طرف برش واضح آن را تزئین کرده بودند. از حضور کفش‌هایی همرنگ با لباس در استایل این مدل زیبا نیز نباید غافل شد.

جیجی حدید در کن

آرایش نود، موهای بلوند و باز جیجی و گردنبند پر نگین او که در عین حال ظرافت و زیبایی خاصی را به نمایش می‌گذاشت، از اصلی‌ترین جزئیات استایل او بودند.

جیجی حدید در کن

استفاده از چندین گوشواره، دستبند زیبا و ست با گردنبند و رینگ‌های پر نگین جیجی، ظاهر او را از یکنواختی خارج کرده و درخشش زیبایی را به او بخشیده بودند.

جیجی حدید در کن

ماریون کوتیار، بازیگر مطرح فرانسوی، دیروز با تیپی جذاب به عنوان مهمان فرش قرمز فیلم «فتنه‌گر» (Firebrand) در جشنواره کن حاضر شد و با استایل جذابش بسیار درخشید.

ماریون کوتیار در کن

این بازیگر ۴۷ ساله که در سینمای هالیوود نیز کارهای زیاد و معروفی را از او دیده‌ایم، عصر دیروز در جریان رقابت‌های جشنواره کن، در فرش قرمز فیلم «فتنه‌گر» با کتی بلند و خاکستری حضور یافت. این فیلم به کارگردانی کریم آینوز و با بازی جود لا و آلیشیا ویکاندر به عنوان نقش‌های اصلی، در این دوره از جشنواره حضور دارد.

ماریون کوتیار در کن

لبه‌های یقه این کت نواری مشکی دوخته شده بود و دو طرف کت با کمربندی از جنس پارچه کت روی هم قرار می‌گرفت. دو جیب بزرگ کت، از جزئیات دیگر این استایل بود. ماریون کوتیار با آرایش زیبا، موهای خوش حالت و گردنبند درخشان و پرنگینی که بر گردن آویخته بود، ظاهری بی‌نظیر را برای خود ایجاد کرده بود.

ماریون کوتیار در کن

جنیفر لارنس، بازیگر مطرح آمریکایی که سابقه نامزدی و برد جایزه اسکار را نیز دارد، شب گذشته با لباسی فوق‌العاده جذاب روی فرش قرمز جشنواره کن قدم زد.

جنیفر لارنس در کن

مطمئنا این پیراهن قرمز و جذاب که از برند دیور انتخاب شده بود، از آن لباس‌های ماندگاریست که هیچ‌گاه از ذهنمان پاک نخواند شد.

جنیفر لارنس در کن

بالا تنه این لباس، تاپ بندی جذابی بود که به دامنی پف، بلند و دنباله‌دار می‌رسید. شال بلندی از جنس پارچه لباس نیز با این استایل همراه شده بود.

جنیفر لارنس در کن

جنیفر لارنس با موهای باز و ساده و آرایش فوق‌العاده طبیعی روی فرش قرمز کن حضور یافت. او حتی لاک ناخن هم نداشت و در عین سادگی بسیار درخشان ظاهر شد. از گردنبند زیبا و پر نگین لارنس که طرحی غیرقرینه و زیبا داشت نیز نباید غافل شد.

جنیفر لارنس در کن

لارنس که به عنوان تهیه‌کننده برای مستند «نان و گل‌های سرخ» به این جشنواره آمده است، با قد بلندش در میان دیگر بازیگران و عوامل به چشم آمد و کاربران علاوه بر استایل او در مورد قد بلندش نیز به بحث پرداختند. صحرا مانی، کارگردان این مستند در اثرش به زنان افغان و مشکلات آن‌ها پرداخته است.

جنیفر لارنس در کن

لارنس در فوتوکال این مستند نیز با لباسی بلند از دیور ظاهر شد که پارچه آن به صورت بافت کم تراکم بود. پشت این لباس باز بود و دو طرف آن با بندهایی به هم متصل میشد. او از یک ساعت ظریف به عنوان اکسسوری این استایل استفاده کرده بود.

جنیفر لارنس در کن

کیت بلانشت، بازیگر ۵۴ ساله و مطرح استرالیایی، با فیلم «پسر تازه‌وارد» و در نقش یک راهبه، به جشنواره کن ۲۰۲۳ آمد و با استایل زیبایش توجه مخاطبان را جلب کرد.

کیت بلانشت در کن

کیت که آخرین بار او را در مراسم اسکار دیده بودیم، در فتوکال و فرش قرمز فیلم جدیدش در فستیوال کن امسال حاضر شده و با استایل‌هایش درخشید.

کیت بلانشت در کن

لباس اول کیت در فتوکال

او در فتوکال فیلم «پسر تازه‌وارد» (The New Boy) به کارگردانی وارویک تورنتون، پیراهنی راه‌راه از برند لویی ویتون را بر تن داشت که طرح گل‌هایی مشکی بر آن نقش بسته بود. کمربند مشکی و باریک این لباس و شکوفه‌های آویز کمربند، جزئیات زیبایی را برای استایلش ایجاد کرده بود. او شلواری از جنس پارچه لباس را پوشیده بود که آینه‌های ریزی بر آن دوخته شده بود. کفش‌های مشکی استایل فوتوکال او را تکمیل کرده بود.

کیت بلانشت در کن

لباس دوم کیت روی فرش قرمز

در فرش قرمز جشنواره، او با استایلی سیاه و سفید و بسیار متشخص ظاهر شد. بالاتنه مشکی لباس او به دنباله‌ی بلندی تبدیل شده و بسیار جذاب بود. او این لباس را با کفش‌های مشکی همراه کرده بود. این لباس نیز از برند لویی ویتون بود.

کیت بلانشت در کن

نوار مشکی در قسمت کمر که در قسمت جلوی لباس گره‌ای هولوگرامی داشت و مربع‌های پولک دار و براقی که طرح جیب‌های پیراهن او را ایجاد کرده بودند، استایل فرش قرمز کیت را از یکنواختی خارج می‌کردند.

کیت بلانشت در کن

لباس سوم کیت روی فرش قرمز فیلم جدید اسکورسیزی

در شب پنجم جشنواره کن، کیت بلانشت زیبا مهمان فرش قرمز فیلم «Killers of the Flower Moon» بود و مجددا با لباسی سیاه و سفید از لویی ویتون با هم‌بازی قدیمی‌اش، لئوناردو دیکاپریو دیدار کرد. این لباس مشکی با بالا تنه سفید و همچنین پاپیونی بزرگ که از پشت لباس شروع میشد و به پهلوها می‌رسید، استایل جذابی را برای کیت ساخته بود.

دیشب یکی از شب‌های شلوغ جشنواره کن محسوب می‌شد و هنرمندان زیادی را روی فرش قرمز این مراسم دیدیم. جولیان مور و ناتالی پورتمن، دو بازیگر شگفت‌انگیز و زیبای دنیای سینما نیز با استایل‌هایشان روی فرش قرمز کن ۲۰۲۳ درخشیدند.

پورتمن و مور در کن

دیشب در فرش قرمز فیلم «می دسامبر» (May December) به کارگردانی تاد هینز و با بازی ناتالی پورتمن، جولیان مور و چارلز ملتون، بازیگران این فیلم همراه با کارگردان روی فرش قرمز کن حضور پیدا کردند.

پورتمن و مور در کن

جولیان مور، بازیگر مطرح ۶۲ ساله، با پیراهن سبز خوش‌رنگ که مدل آستین‌های کلوشش به سرشانه‌ای حجیم ختم می‌شد، در این مراسم دیده شد.

پورتمن و مور در کن

ناتالی پورتمن زیبا نیز که در شب دیگری او را به عنوان مهمان فرش قرمز «منطقه‌ مورد علاقه» (The Zone of Interest) با لباسی از کالکشن‌های قدیمی دیور ولی با استایلی بسیار زیبا دیده بودیم، شب گذشته با لباسی دکلته که دامن آن با الهام از گلبرگ‌های یک گل طراحی شده بود، روی فرش قرمز ظاهر شد.

پورتمن و مور در کن

این لباس نیز از کالکشن‌های قدیمی دیور انتخاب شده بود. ناتالی پورتمن سفیر این برند است. به دلیل وجود دامن حجیم و پف این لباس، پورتمن برای بالا رفتن از پله‌ها از چارلز میلتون، همبازی‌ش در فیلم «می دسامبر» کمک گرفت.

پورتمن و مور در کن

در پنجمین روز جشنواره کن ۲۰۲۳، فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با نام «Killers of the Flower Moon» در این جشواره به نمایش در آمد. فرش قرمز این فیلم با حضور بازیگران فیلم برگزار شد. 

رابرت دنیرو و لئوناردو دیکاپریو، از بازیگران مطرح این فیلم بودند که همراه با مارتین اسکورسیزی، کارگردان فیلم روی فرش قرمز قدم زدند. اسکورسیزی پس از ورود به سالن نمایش فیلم، تحت تشویق ایستاده تماشاگران قرار گرفت.

هنرمندان در کن

استایل و تیپ هر سه این هنرمندان، کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید و بسیار کلاسیک انتخاب شده بود. پاپیون مشکی و کراوات نیز این استایل‌ها را کامل می‌کرد. دیکاپریو روی فرش قرمز و در سالن نمایش فیلم، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هنر بازیگری او نیز بسیار ستایش شد.

هنرمندان در کن

چند روزی از شروع فستیوال کن می‌گذرد و هرروز تعدادی سلبریتی روی فرش قرمز این فستیوال قدم می‌زدند و ژست‌های جذابی هم برای عکاسان و خبرنگاران می‌گیرند. یکی از بازیگرانی که دیروز روی فرش قرمز قدم گذاشت، ناتالی پورتمن، بازیگر محبوب هالیوود بود. این بازیگر برای ایفای نقش در فیلم The Zone Of Interest به فستیوال کن آمده و باید اعتراف کنم که بعد از دیدن استایل او روی فرش قرمز، کاملا متعجب شدم. در ادامه نگاهی به استایل شیک این بازیگر روی فرش قرمز کن داشته‌ایم.

ناتالی پورتمن در کن

لباسی تکراری با ظاهری متفاوت

چیزی که باعث میشد از دیدن ناتالی پورتمن روی فرش قرمز کن متعجب شویم، حضور او نبود، بلکه استایل و مدل پیراهن او بود. فارغ از اینکه از معدود دفعاتی بود که ناتالی را با لباسی غیر از مشکی از برند دیور می‌دیدیم، این لباس خاص و جذاب ناتالی را بارها تن سلبریتی‌های دیگر هم دیده بودیم.

ناتالی پورتمن در کن

البته که این موضوع بدی نیست و ناتالی حق دارد لباسی تکراری را از برندی که سفیر تبلیغاتی آن است بپوشد. باید بپذیریم که این پیراهن جذاب هم تن ناتالی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و او را متفاوت‌تر از همیشه کرده است. این پیراهن پر زرق و برق را پیش از این جولیا مایکلز خواننده مشهور آمریکایی در مراسم MTV سال 2017 پوشیده بود.

ناتالی پورتمن در کن

به جز این خواننده، آنجلا بیبی، بازیگر محبوب هم در مراسم رونمایی از مجسمه مومی‌اش در سال 2018، این لباس را پوشیده بود.

ناتالی پورتمن در کن

جواهرات جذاب برند شوپارد

ناتالی پورتمن این لباس را آنقدر متفاوت پوشیده بود که انگار پیش از این هیچکس این لباس را ندیده بود و لباس فقط و فقط برای ناتالی طراحی شده است. او زیبایی لباسش را با گردنبند متفاوت و جذابش از برند شوپارد ست کرده بود. این گردنبند که کریستال‌های آبی رنگ داشت، همخوانی زیبایی با رنگ لباس خاص ناتالی پورتمن داشت.

ناتالی پورتمن در کن

آدریانا لیما، مدل ۴۱ ساله، با استایل جذاب و پیراهن دنباله‌دارش روی فرش قرمز هفتاد و ششمین جشنواره کن دیده شد.

آدریانا لیما در کن

این مدل برزیلی با لباسی مشکی از برند تامارا رالف جلوی دوربین عکاسان ظاهر شد و با پاپیون بزرگ و زرد رنگ لباس که دور بدنش تاب خورده بود، توجه‌ها را جلب کرد.

آدریانا لیما در کن

جواهرات این مدل جذاب از برند شوپارد بود. این برند فرانسوی یکی از مطرح‌ترین اسپانسرهای جواهرات در جشنواره‌های کن محسوب می‌شود.

آدریانا لیما در کن

آدریانا لیما، فرشته سابق ویکتوریا سیکرت که سال گذشته که فرزند سومش را باردار بود، با استایل بارداری عجیبش در جشنواره کن هفتاد و پنجم جلب توجه کرد.

آدریانا لیما در کن

او در جشنواره گذشته با استایلی مشکی که قسمت شکم باز بود، روی فرش قرمز قدم زد و خبر حاملگی‌اش را اعلام کرد.

آدریانا لیما در کن

کارلی کلاس، مدل ۳۰ ساله آمریکایی، استایل بارداری جذابش را روی فرش قرمز جشنواره کن، به رخ کشید.

کارلی کلاس در کن

این سوپر مدل آمریکایی که فرزند دومش را باردار است، با لباس لایه لایه‌ و خوشرنگش از برند مطح دیور، نظر همگان را جلب کرد.

کارلی کلاس در کن

برش لباس او از زیر سینه با نواری بافت مانند از دامن پیلیسه و چند لایه‌اش جدا میشد و همین امر باعث گشاد بودن لباس در قسمت پایین تنه شده بود.

کارلی کلاس در کن

شکم او در این لباس اصلا جلوه بدی نداشت و این نشان از انتخاب درست او برای استایل بارداری‌اش بود.

کارلی کلاس در کن

آرایش زیبا، کفش‌های استیلتو همرنگ با لباس و تل و توری که همرنگ با لباسش روی صورتش قرار گرفته بود، جزئیات ریز اما مهم استایل او بودند.

کارلی کلاس در کن

او چند هفته پیش نیز با استایلی دیگر در مراسم مت گالا حضور یافنه و یکی از مادران باردار و خوشپوش آن مراسم محسوب میشد.

کارلی کلاس در کن

آیشواریا رای باز هم با لباسش جلب توجه کرد. این هنرپیشه محبوب هندی که تقریبا هر سال روی فرش قرمز فستیوال کن حاضر می‌شود، امسال هم مثل سال‌های گذشته لباسی پوشید که مورد توجه قرار گرفت و کاربران زیادی در شبکه‌های اجتماعی درباره‌اش صحبت کردند. در ادامه نگاهی به این لباس و قیاسی با لباس‌های سال گذشته این سلبریتی داشته‌ایم.

آیشواریا رای در کن

پیراهنی از قطعات کریستال

پیراهن آیشواریا به صورت اختصاصی توسط برند sophie couture طراحی شده بود. برای دوخت این لباس از قطعات کریستال و آلومینیوم استفاده شده و همین قطعات هم باعث درخشان‌تر دیده شدن لباس این بازیگر ۴۹ ساله شد.

آیشواریا رای در کن

طراحی و مدل پیراهن به شکلی بود که اندام آیشواریا را چندان به نمایش نمی‌گذاشت. البته از لباس حجیمی مثل این پیراهن، انتظار بیشتری هم نباید داشته باشیم. تنها قسمت پاپیونی کمر تاحدودی کمر آیشواریا را نشان داده.

آیشواریا رای در کن

لباس‌های شلوغ سال گذشته

سال گذشته، آیشواریا را با دو پیراهن متفاوت روی فرش قرمز کن دیدیم. یکی از پیراهن‌ها که پر از گل‌ها و شکوفه‌های پارچه‌ای روی قسمت دامن و قسمتی از بالاتنه بود و پیراهن صورتی‌رنگ خاصی که گفته میشد برای آماده کردن آن ۳۵۰۰ ساعت زمان صرف شده. هر دو پیراهن به اندازه کافی روی فرش قرمز جلب توجه کردند.

آیشواریا رای در کن
آیشواریا رای در کن

پیراهن امسال این هنرپیشه هم دست کمی از دو پیراهن سال گذشته‌اش نداشت و باز هم خودش را به صدر اخبار رساند و در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. او همچنین پیش از قدم زدن بر روی فرش قرمز این جشنواره، با لباسی سبز رنگ و درخشان در مقابل دوربین عکاسان ژست گرفت.

در تصویر زیر لباسی از آیشواری رای را می‌بینید که او برای رویداد برند بزرگ لورال پوشیده بود. این پیراهن سبز از برند ولنتینو انتخاب شده بود.

(آیشواریا رای سفیر برند لورال است)

آیشواریا رای در کن

پای یکی از اعضای گروه بلک پینک هم به کن باز شد. رزی، یکی از پرطرفدارترین اعضای گروه محبوب بلک پینک در دومین شب فستیوال کن حاضر شد. در ادامه نگاهی داشته‌ایم به استایل این خواننده محبوب روی فرش قرمز کن.

رزی در کن

پیراهن شیک از برند مشهور

رزی ۲۶ ساله، که اصالتی کره‌ای-نیوزلندی دارد، روی فرش قرمز فستیوال کن با پیراهنی ساتن به رنگ مشکی ظاهر شد. حتما می‌دانید که پارچه ساتن، از ترندی‌ترین و پرطرفدارترین پارچه‌های امسال است و پیراهن‌های مجلسی زیادی با این پارچه‌ها دوخته می‌شوند. برندهای مشهور دنیا هم برای طراحی لباس‌های جذاب‌شان به سراغ این پارچه رفته‌اند.

رزی در کن

پیراهن مشکی رزی از برند مشهور ایو سن لوران انتخاب شده بود. مشکی بودن پیراهن و همچنین جنس ساتن آن، باعث میشد اندام رزی کشیده‌تر دیده شود. یقه پیراهن هم به شکل خاصی طراحی شده بود که سادگی را تا حد زیادی از پیراهن این خواننده و رقاص مشهور دور میکرد.

رزی در کن

لازم است بدانید که رزی یکی از چهره‌های تبلیغاتی برند ایو سن لوران است و با این شرکت قرارداد دارد.

گوشواره‌های ۸۰۰ میلیونی

رزی زیبایی پیراهنش را با گوشواره‌های آبی‌رنگش از برند مشهور تیفانی تکمیل کرده بود. برخی بر این باور بودند که این گوشواره‌های ظریف و زیبا ۱۷۰۰۰ دلار و حدود ۸۵۰ میلیون تومان قیمت داشته‌اند. به هر حال ظرافت این گوشواره با ظرافت پیراهن رزی هماهنگی جذابی داشت.

رزی در کن

میکاپ و مدل موی ساده

رزی از آن دسته کره‌ای‌هایی است که برخلاف اکثر زنان کره‌ای موهای رنگ روشن دارند و اتفاقا این رنگ مو به شدت به صورت این خواننده ۲۶ ساله می‌آید. او جذابیت موهای ساده و چتری‌های زیبایش را با میکاپ ملایمش تکمیل کرده بود. بعید می‌دانم شما زنان کره‌ای زیادی را با میکاپ‌های سنگین دیده باشید. رزی هم از این قاعده مستثنی نیست. او با میکاپی شیک و ساده در این مراسم حضور یافت و جلب توجه کرد.

رزی در کن

در گذشته قوانین نانوشته‌ای برای پوشیدن لباس روی فرش قرمز بسیاری از مراسم‌ها از جمله مراسم اسکار وجود داشت. این کدهای پوششی با لباس افرادی که در آن مراسم حضور داشتند شکل گرفته‌بود. خانم‌ها معمولا با پیراهن مجلسی و مردها با کت و شلوار در طول این مراسم‌ها ظاهر می‌شدند. با این حال امروزه این قوانین سفت و سخت کمرنگ شدند تا جایی که برخی افراد مشهور می‌توانند با تی‌شرت و دمپایی یا با مدل مو‌های عجیب در این رویداد شرکت کنند.

استایل خاص فرش قرمز

در این مطلب قصد داریم با یادآوری چند استایل روی فرش قرمز بفهمیم که چه کسانی تابوی الگوی لباس پوشیدن روی فرش قرمز را شکستند و آن را تغییر دادند.

جولیا رابرتز، سال 1990

استایل خاص فرش قرمز

جولیا رابرتز با وجود این که خود را به عنوان فردی که خیلی طبق مد روز نمی‌چرخد معرفی می‌کند، اغلب با لباس‌های دیدنی و خاطره انگیز در مراسم فرش قرمز ظاهر می‌شود. این هنر پیشه نه تنها با موهای شاداب و لبخند خاصش شناخته می‌شود، بلکه جسارت او در پوشیدن انواع لباس سبب شده است او متمایز از بقیه به نظر برسد. یکی از این نمونه‌ها حضور او در مراسم گلدن گلوب سال 1990 با کت و شلوار اورسایز برند آرمانی بود. رابرتز در این مورد گفت: «مهم نیست چقدر لباس پوشیدی یا چه جواهراتی را استفاده می‌کنی، باید خودت باشی و من امروز احساس می‌کنم خود واقعیم هستم.»

ژولیت بینوش، سال 1997

استایل خاص فرش قرمز

ژولیت بینوش بازیگر 59 ساله فرانسوی نیز مدت‌ها به دلیل جسارتی که در پوشیدن ردای مخملی  در مراسم اسکار 1997 داشت مورد تقدیر قرار گرفت. لباس او را به سختی می‌توان چیزی بین کت یا پیراهن نامید. ظاهر غیر معمول او تا مدت‌ها در ذهن مهمانان و خبرنگارانی که در این مراسم حضور داشتند باقی مانده بود. این استایل حتی در لیست بهترین لباس‌های آن مراسم قرار گرفت. بینوش جوایز مختلفی همچون اسکار، بفتا، کن و … از آن خود کرده است.

شارون استون، سال‌های 1996 و 1998

استایل خاص فرش قرمز

شارون استون ستاره دهه 1990، دو بار این قوانین نانوشته را زیر پا گذاشت. او که برای مراسم اسکار سال 1996 قصد داشت لباس شبی از برند وِرا وانگ برتن کند، شب قبل از مراسم لباس خود را از دست داد؛ به این ترتیب که پیک ارسال لباس موقع تحویل لباس متوجه شد که جعبه آن از کامیون افتاده است. این اتفاق همه چیز را تغییر داد. الن میرونیک که طراح لباس او در فیلم “Basic Instinct” بود سریع دست به کار شد و به او برای حضور در این مراسم کمک کرد. در نتیجه استون با کت مخمل تاکسیدو آرمانی، دامن والنتینو و یقه اسکی ساده از برند گپ ظاهر شد.

استایل خاص فرش قرمز

لباس قبلی به اندازه کافی سر و صدا به پا کرد اما 2 سال بعد شارون باز هم تصمیم گرفت ترکیبی از لباس‌های لوکسی که در بازار فراوان است را امتحان کند. این‌ استایل شامل یک پیراهن مردانه سفید از برند گپ که متعلق به همسر سابق او فیل برونشتاین بود، و دامن بلندی از برند ورا وانگ میشد.

جنیفر آنیستون، سال 1999

استایل خاص فرش قرمز

جنیفر آنیستون ستاره دوست داشتنی سریال بیاد ماندنی فرندز، یک فشن آیکون شناخته شده است. لباس‌های او در عین سادگی جذاب و زیبا هستند و برای الگو برداری بسیار راحت به نظر می‌رسند. او برای مراسم اهدا جوایز امی در سال 1999 لباسی مجلل و پولک دوزی شده پوشید اما مدل موهای او کمی عجیب و ناسازگار با استایل او بود. مدل موهایی که بیشتر برای رفتن به ساحل مناسب بودند. از آن پس بسیاری از استایل‌های جنیفر دنباله‌ای از مدل موهای ساده بودند.

هلی بری، سال 2002

استایل خاص فرش قرمز

بسیاری از بازیگران زن معمولا با موهای بلند و حالت دار روی فرش قرمز گام برمیدارند و مو یکی از ارکان اصلی آن‌ها در استایل است. هلی بری هنرپیشه 56 ساله آمریکایی که تاکنون جوایز امی، گلدن گلوب و اسکار را تصاحب کرده است در مراسم اسکار سال 2002 نه تنها با لباس خوش رنگی که برتن داشت، بلکه با موهای کوتاه پیکسی خود حسابی جلب توجه کرد و با این استایل اولین زن سیاه پوست بود که جایزه اسکار را از آن خود کرد.

هلن میرن، سال 2013

استایل خاص فرش قرمز

در سال 2013، هلن میرن در فرش قرمز نمایش اولیه فیلم «قرمز 2» با لباس پوشیده زمردی ظاهر شد. وجهه جالب استایل این بازیگر 76 ساله پاشنه‌های پلتفرمی کفش شفاف او بود که در مراسم های مختلف پوشیده است. او اعتراف کرده این کفش‌ها را تنها به قیمت 39 دلار از یک بوتیک در هالیوود خریداری کرده است. دیدگاه میرن نشان می‌دهد که مرزهای سنی جابجا شده‌اند، چراکه بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند لباس‌های کلاسیک‌ بپوشند نه فانتزی.

ایرینا شایک، سال 2014

استایل خاص فرش قرمز

معمولا افراد مشهور برای رویدادهای فرش قرمز لباس‌ها و جواهراتی را انتخاب می‌کنند که هزاران دلار یا میلیون‌ها دلار ارزش دارند. اما فردی مانند ایرینا شایک، سوپر مدل ویکتوریا سیکرت، این سنت را به چالش کشید. این مدل روسی در مراسم اهدا جوایز لیگ حرفه‌ای سال 2014، با یک لباس قرمز بلند از برند اقتصادی Love Republic ظاهر شد. در گذشته مردم عادی سعی می‌کردند با بودجه‌ای که دارند لباسی شبیه لباس‌هایی که سلبریتی‌ها می‌‌پوشیدند بدوزند. اما با این سنت شکنی بسیاری از آدم‌ها می‌توانند دقیقا یک نسخه از همین لباس را تهیه کنند.

نیکول کیدمن، سال 2017

استایل خاص فرش قرمز

در سال‌های نه چندان دور، پوشیدن کفش‌های نامتقارن ممکن بود موجب زمزمه‌ها و کنایه‌ها شود. اما امروزه به لطف ایده پردازی طراحان مد و افرادی مشهوری که از این نوع ایده ها حمایت می‌کنند این غیرقرینگی به یک سبک تبدیل شده است. نیکول کیدمن از افرادی بود که یکی از جفت کفش‌های ناهماهنگ برند کالوین کلین را برای مراسم جوایز امی سال 2017 انتخاب کرد و با دریافت 2 جایزه امی ظاهرش را بیش از پیش به رخ کشید.

تیموتی شالامه، سال 2019

استایل خاص فرش قرمز

به نظر می‌رسد مردان هم دوست دارند سهمی در سیر تغییرات داشته باشند. تیموتی شالامی هم یکی از این افراد است که مدام با سنت شکنی‌ها روی فرش قرمز ظاهر می‌شود؛ به ترتیبی که نشان می‌دهد مردان هم دیگر دوست ندارند کت و شلوار بپوشند. او در جشنواره ونیز سال 2019 با کت و شلوار نقره‌ای و کمربند از طراحی‌های حیدر آکرمن ظاهر شد. بازیگر آمریکایی و طراح فرانسوی هر دو به دنبال طرح‌های جسورانه و جدیدتری هستند.

کوئست، سال 2021

استایل خاص فرش قرمز

کوئست لاو، نوازنده و موسیقیدان، وقتی در سال 2021 روی فرش قرمز رفت به اندازه‌ای با استایل خود جلب توجه کرد که دوربین‌ها دست از سر او برنمی‌داشتند. او یک شلوار و پیراهن گشاد نوار دوزی شده بر تن داشت. اما چیزی که تو ذوق می‌خورد دمپایی کروک طلایی رنگ بود. تا به حال کسی را دیده بودید که در یک مراسم رسمی با دمپایی شرکت کند.

وقتی صحبت از انواع مراسم و فرش قرمز می‌شود، همواره توجه‌های بسیاری به سمت لباس‌ها، جواهرات، آرایش و سبک استایل شرکت‌کنندگان معطوف می‌شود. در این مطلب نیز تصمیم گرفتیم استایل کاترین دنو، بازیگر زیبای فرانسوی را در تاریخ فرش قرمز بررسی کنیم و برخی از بهترین استایل‌های او را با هم ببینیم.

کاترین دنو در جشنواره کن 2023، شیک و امروزی

جشنواره کن از جمله مهم‌ترین مراسم‌هایی است که در آن افراد معروف و محبوب و سلبریتی‌ها حضور پیدا می‌کنند و صحبت‌های زیادی پیرامون استایل و سبک پوشش، آرایش، اکسسوری و… آن‌ها مطرح می‌شود. در این تصویر که مربوط به جشنواره کن 2023 است و در اردیبهشت 1402 برگزار شد، کاترین دنو را با استایلی زیبا از ترکیب رنگ‌های سرمه‌ای و نقره‌ای می‌بینیم.

کاترین دنو در فرش قرمز

ازآنجایی‌که در سال‌های اخیر پیراهن‌های آستین‌دار بیشتر از قبل موردتوجه قرار گرفته‌اند، می‌توان پیراهن سرمه‌ای و نقره‌ای کاترین دنو در جشنواره فیلم کن 2023 را جزو ترندهای اخیر در نظر گرفت.

هماهنگی رنگ کفش و پیراهن و همچنین هماهنگی رنگ یقه و کیف‌دستی کاترین دنو هارمونی زیبایی به ترکیب استایل او بخشیده است.

کاترین دنو در فرش قرمز

بررسی استایل کاترین دنو در فستیوال کن 2021

کاترین دنو با توجه به سابقه کاری و مدت زمان زیادی که در بازیگری فعالیت دارد تا کنون در فرش قرمزهای زیادی شرکت کرده است. این عکس که مربوط به حضور او در فستیوال کن 2021 است یکی دیگر از استایل‌های زیبای او را با رنگ مشکی به نمایش گذاشته است.

کاترین دنو در فرش قرمز

این زوج‌های مشهور، خوشپوش‌ترین زوج‌های جشنواره کن امسال شناخته شدند

شب گذشته، اختتامیه هفتاد و ششمین جشنواره کن برگزار شد و اسامی برندگان این دوره اعلام شدند. در طی این ده روز و در فرش قرمزهای مختلف، شاهد حضور زوج‌های دوست‌داشتنی و بسیاری بودیم که بر روی این فرش قرمز قدم زدند و استایل‌های جذاب و همچنین عشقشان را به رخ کشیدند

بهترین زوج‌های کن

در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به چند زوج خوشپوش بر روی فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۳.

کریستن دانست و جسی پلمونس

بهترین زوج‌های کن

آدرین برودی و جورجینا چاپمن

بهترین زوج‌های کن

دوآ لیپا و رومن گاوراس

بهترین زوج‌های کن

اسکارلت جوهانسون و کالین جاست

بهترین زوج‌های کن

تام هنکس و ریتا ویلسون

بهترین زوج‌های کن

برایان کرانستون و رابین دیردن

بهترین زوج‌های کن

مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز

بهترین زوج‌های کن

آدریانا لیما و آندره لمرز

بهترین زوج‌های کن

مکس میکلسن و هانه جکبسن

بهترین زوج‌های کن

کالیستا فلاکهارت و هریسون فورد

بهترین زوج‌های کن

مایکل فاسبندر و آلیشیا ویکاندر

بهترین زوج‌های کن

وایولا دیویس و جولیوس تنون

بهترین زوج‌های کن

میشل یئو و جین تود

بهترین زوج‌های کن

کوئنتین تارانتینو و دنیلا پیک

بهترین زوج‌های کن

داملا سونمز، بازیگر مطرح ترکیه، دیشب با لباس مشکی و جذابش، روی فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۳ قدم زد و زیبایی خود را به رخ کشید.

داملا در کن

این بازیگر ۳۶ ساله‌ی پرطرفدار، با لباس مشکی زیبایی که چاک بلندی روی دامنش داشت و آستین‌هایی با تور طرحدار آن را تزئین می‌کرد، روی فرش قرمز جشنواره کن ظاهر شد و نفس همه را بند آورد.

داملا در کن

این لباس زیبا که جزئیات زیاد و کم‌نظیری در آن دیده میشد، دامنی حریر و کمی دنباله‌دار با طرح‌ سنگ‌های سبزآبی رنگی را داشت و همراه با صندل‌های نقره‌ای پوشیده شده بود. از حضور دستکش‌های اوپرای کوتاه او نباید غافل شد.

داملا در کن

داملا که برای سریال تبعید به ماوی (Exile to Mavie) روی فرش قرمز حضور یافت، گردنبندی با سنگ‌های تساوریت و گوشواره‌های آویز و ست با گردنبند را در استایلش به کار برده بود. مدل مو‌های بسته و آرایش نود او رنگ چشم‌های زیبایش را بیش از پیش جلوه می‌داد.

داملا در کن

انتشار تصاویری از ژولیت بینوش، بازیگر مشهور فرانسوی سینمای جهان و عوامل فیلم «مصائب دودین بوفان» روی فرش قرمز جشنواره کن در فضای مجازی پربازدید شده است.

ژولیت بینوش در کن
استایل شیک بانوی باوقارِ سینما روی فرش قرمز
استایل شیک بانوی باوقارِ سینما روی فرش قرمز
استایل شیک بانوی باوقارِ سینما روی فرش قرمز
استایل شیک بانوی باوقارِ سینما روی فرش قرمز
استایل شیک بانوی باوقارِ سینما روی فرش قرمز
استایل شیک بانوی باوقارِ سینما روی فرش قرمز
استایل شیک بانوی باوقارِ سینما روی فرش قرمز

جشنواره کن ۲۰۲۳ به روزهای پایانی خود رسیده است اما همچنان حضور سلبریتی‌های مطرح از کشورهای مختلف را در این جشنواره و در حاشیه‌های آن شاهد هستیم. روز گذشته، برند سلین در حاشیه مراسم کن با گرد آوردن مدل‌ها و سفرای تبلیغاتیش، کالکشن جدیدی از لباس‌هایش را رونمایی کرد و پس از آن سلبریتی‌ها در مراسمی با لباس‌های سلین، تولد نائومی کمپبل را جشن گرفتند. در روزهای پیشین کن نیز سلبریتی‌هایی را با لباس‌های زیبای این برند، روی فرش قرمز دیدیم.

برند سلین در کن

در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به استایل افرادی همچون لیسا از گروه بلک پینک، وی از گروه بی تی اس، کایا گربر مدل معروف آمریکایی و بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها.

برند سلین در کن

وی

کیم ته هیونگ یا همان V معروف، با کت و شلواری مشکی در ایونت سلین حضور یافت. این کت با لبه‌دوزی‌های نقره‌ای و پاپیونی که در قسمت یقه داشت، بسیار جلب توجه می‌کرد و کاملا مناسب خوشتیپ‌ترین فرد گروه بی تی اس بود.

برند سلین در کن

لیسا

لیسا، خواننده زیبا و مطرح گروه دخترانه بلک پینک، دیگر سفیر بلیغاتی برند سلین نیر با کت و شلواری براق دیده شد. کت راه‌راه با پولک‌های مشکی و نقره‌ای همراه با پیراهن مشکی توری لیسا، استایل جذابی را برای او تعریف کرده بود.

برند سلین در کن

لیسا چند روز پیش نیز در ونیز ایتالیا، برای رونمایی از کالکشن جدید جواهرات بولگاری، در کنار بازیگران مطرحی همچون زندایا، آن هاتاوی و پریانکا چوپرا، با لباسی مشکی و زیبا حضور یافت.

برند سلین در کن

پارک بوگوم

بازیگر معروف کره‌ای که او را در فیلم و سریال‌های بسیاری دیده‌ایم نیز با کت نارنجی مشکی و براقی در این مراسم حضور داشت.

برند سلین در کن

کایا گربر

کایا که از خوشپوش‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید، با پیراهنی بلند و نقره‌ای که یقه‌ای باز داشت و البته آستین‌هایی با خز‌های بلند همراه آن بود، بسیار درخشید.

برند سلین در کن

جو آلوین

این بازیگر که چندی پیش به واسطه جداییش از تیلور سوئیفت به صدر اخبار رسیده بود، با پیراهنی از جنس ساتن گلبهی و کت و شلوار مشکی در مراسم حضور داشت.

برند سلین در کن

نائومی کمپبل

نائومی کمپل، مدل مطرح آمریکایی که پس از ایونت سلین مهمانی تولدش نیز برگزار شد، با پیراهن سفید و بلندی ظاهر شد.

برند سلین در کن

او با لباسی نقره‌ای و براق که طراحی جالبی داشت و یقه آن روی شکم حمع شده بود، همراه با کفش‌های نقره‌ایش روی فرش قرمز کن نیز خوش درخشید. این لباس نیز از طراحی‌های برند فرانسوی سلین بود.

برند سلین در کن

کارلا برونی

این خواننده زیبای فرانسوی با لباسی از سلین که بالاتنه‌ای براق داشت و دامن کوتاه ساتن آن با دنباله‌ای زیبا تزئین شده بود، روی فرش قرمز کن راه رفت.

برند سلین در کن

زشت‌ترین لباس‌های فستیوال کن امسال را این سلبریتی‌ها پوشیدند

دیشب اختتامیه هفتاد و ششمین جشنواره کن هم برگزار شد و برندگان این دوره از جشنواره نیز اعلام شدند. پیش از برگزاری مراسم و اعلام برندگان شاهد حضور بسیاری از هنرمندان بر روی فرش قرمز اختتامیه این مراسم بودیم. در طی این جشنواره و فرش قرمز‌های مختلفش، بسیاری از سلبریتی‌ها را با لباس‌هایی نه چندان جالب و استایل‌های نامناسب دیدیم.

بدترین استایل کن

در این مطلب نگاهی داشته‌‌ایم به بدترین استایل‌های سلبریتی ها در جشنواره کن ۲۰۲۳.

بری لارسون با لباسی از شنل

بدترین استایل کن

آیشواریا رای با لباسی از سوفی کوتور

بدترین استایل کن

جنی بلک پینک با لباسی از شنل

بدترین استایل کن

جولیا فاکس با لباسی از نیکولاس جبران

بدترین استایل کن

آلیشیا ویکاندر با لباسی از لویی ویتون

بدترین استایل کن

لیلی رز دپ با لباسی از شنل

بدترین استایل کن

ماریون کوتیار با لباسی از شنل

بدترین استایل کن

اشلی گراهام با لباسی از دولچه گابانا

بدترین استایل کن

مایا هاوک با لباسی از پرادا

بدترین استایل کن

اسکارلت جوهانسون این بار با لباسی صورتی

شب گذشته شاهد حضور افراد معروف زیادی روی فرش قرمز جشنواره کن بودیم که مهم‌ترین این افراد به واسطه فیلم «Asteroid City»، تازه‌ترین ساخته وس اندرسون، کارگردان فانتزی ساز سینما در آنجا حضور داشتند.

اسکارلت جوهانسون در کن

اسکارلت جوهانسون، بانوی زیبای هالیوود نیز به همین واسطه، با استایلی خیره کننده و جذاب روی فرش قرمز کن قدم زد و خوش‌سلیقگی‌اش را به رخ همگان کشید.

اسکارلت جوهانسون در کن

او با لباسی صورتی از پرادا در این مراسم حاضر شد. این ماکسی بلند با دو بند بر تن این بازیگر زیبا فیکس شده بود. لبه‌های سفیدی که در قسمت بالاتنه لباس کار شده بود، لباس را از یکنواختی خارج می‌کرد.

اسکارلت جوهانسون در کن

موهای بلوند و گوشواره‌های درخشان اسکارلت، استایل زیبای او را تکمیل می‌کردند. او در کنار بازیگرانی همچون تام هنکس، برایان کرانستون، مایا هاوک و کارگردان فیلم یعنی وس اندرسون روی فرش قرمز حضور یافت. همسر اسکارلت نیز او را همراهی میکرد.

اسکارلت جوهانسون در کن

جشنواره کن با آن شکوه همیشگی شروع شده است و ستارگانی از سراسر دنیای سینما راهی فرش قرمزش می‌شوند. بازیگران و سلبریتی‌های گوشه مشرق‌زمین هم در این جشنواره حضور دارند و با استایل‌های جذابشان نگاه همه را به خود خیره کرده‌اند. این هنرپیشگاه و مشاهیر جذاب با همکاری با برندهای درجه‌یک بین‌المللی با ظاهری درخشان‌تر از همیشه در کن دیده شده‌اند. در این مقاله، نگاهی به استایل‌های چشم‌گیر آنها خواهیم داشت.

آسیایی ها در کن

فن بینگ‌بینگ (Fan Bingbing)

آسیایی ها در کن

این بازیگر و خواننده چینی از آسیایی‌های حاضر در فرانسه بود، با لباسی باشکوه و درخور شرکت در مراسمی مانند جشنواره کن که البته پر بود از عناصر مربوط به چین و فرهنگش. آرایش و پُزهای عکاسی این ستاره چینی هم در تناسب کامل با استایلش بود. وقتی همه‌چیز در یک تیپ پوششی با هم هماهنگ باشد، خروجی مطلوبی مانند استایل بینگ‌بینگ را مشاهده خواهید کرد. هرچند که دامن این لباس تاحد زیادی برای ما ایرانی‌ها یادآور پتوهای معروف دهه شصت با آن طرح‌های پلنگی است اما باید بپذیریم که دنیای مدوفشن در این روزها، آزادتر و خلاق‌تر از هر زمان دیگری به طراحان و افراد مختلف اجازه ابراز نظرات و خلاقیت می‌دهد. این لباس هم با به‌کارگیری عناصر فرهنگی و سنتی کشور چین، نماینده جذابی برای فرستادن ستاره این سرزمین روی فرش قرمز جشنواره فرانسوی کن بوده است.

رزی بلک پینک (Blackpink’s Rosé)

آسیایی ها در کن

رزی بلک پینک هم که از مشهورترین چهره‌های کره‌ای است، امسال باشکوه و در عین حال با استایلی مینیمال راهی جشنواره کن شد. او که از جواهرات برند معروف تیفانی‌اندکو استفاده کرده بود، پیراهن ماکسی کلاسیکی به تن داشت که با طراحی ساده و جذابش در دسته مینیمال‌ها قرار می‌گرفت. اصولا هم استایل مینیمال به معنای اجرای قواعد کلاسیک‌ها به سبک و طرحی تازه است؛ یعنی دقیقا آنچه که در طراحی استایل رزی می‌بینیم.

جشنواره کن که شب گذشته شاهد افتتاح هفتاد و ششمین دوره آن بودیم، از سال ۱۹۴۶ محلی برای ارائه فیلم‌های بین‌المللی، استایل‌های جذاب و حاشیه‌های مختلف بوده‌است. در طی این سال‌ها زوج‌های بسیاری را در فرش قرمزها و فوتوکال‌های این جشنواره نیز دیده‌ایم. در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به این زوج‌های خوشپوش که در هر سال عشق و زیبایی را به جو جشنواره اضافه می‌کردند. 

گنگ لی (Gong Li)

آسیایی ها در کن

گنگ لی از هنرپیشه‌های معروف آسیایی است. او با استایلی بسیار مجلل و باشکوه روی فرش قرمز کن آمد. پیراهن ماکسی و پف‌دارش با دنباله‌ای آبشاری نگاه تمام عکاسان را به خود خیره کرد. اجزای مختلف استایل در ترکیبی عجیب اما چشم‌نواز در کنار هم قرار گرفته بودند و یکی از شاخص‌ترین بخش‌های تیپ پوششی او هم چیزی نبود جز کیف کلاچش با آن طراحی زیبا و رنگ خاص. این لباس پوشیده از نظر هماهنگی با اندام و تیپ گنگ لی معروف هم نمره بالایی را از آن خود می‌کند. در کل، با تیپی زیبا روبه‌رو هستیم که برای حضور در کن بسیار مناسب می‌نماید.

ژانگ یوکی

آسیایی ها در کن

ژانگ یوکی چینی هم از زیباترین و خوش‌استایل‌ترین هنرپیشه‌های حاضر در جشنواره کن بوده است. طراحی لباس او در گروه استایل‌های قرار می‌گیرد که اگر در اجرا خوب از کار درنیایند، خروجی بسیار نامطلوبی پیدا می‌کنند. خوشبختانه، ایده و اجرای این لباس خروجی جذاب و چشم‌گیری داشت. یوکی یکی از ریسک‌پذیرترین تیپ‌ها را داشته و تا اینجای جشنواره توانسته در شمار خوش‌پوش‌های خاص‌پسند خود را قرار بدهد. مقوله تناسب طراحی و اجرا از مهم‌ترین بخش‌های پیش‌برد پروژه‌های مدوفشن است. گاهی برخی از طرح‌ها و ایده‌ها به‌طور مکتوب یا شفاهی بسیار جذاب و ایدئال هستند اما خروجی‌شان در عمل آنچنان چشم‌گیر از کار درنمی‌آید. چنین موقعیت‌هایی بسیار پرریسک و خطرناک است. ظاهرا، طراحان لباس ژانک یوکی خوش‌شانس بوده‌اند و در تمام بخش‌های کار، ایده‌شان را به‌درستی اجرا کرده‌اند. این استایل خاص و زیبا که هم باشکوه است و هم ظرافتی شرقی را بازتاب می‌دهد از بهترین‌های کن به نظر می‌رسد.

گائو یه (Gao Ye)

آسیایی ها در کن

استایل گائو یه هم که یکی از هنرپیشه‌های چینی معروف دنیا به‌شمار می‌رود، بسیار زیبا و دل‌نواز طراحی شده بود. او در لباس پرنسسی زمردی‌اش روی فرش قرمز می‌درخشید و نگاه‌ها را به خود خیره می‌کرد. مدل لباس، پارچه انتخابی برای آن و اجرایش نمره بیست را از دنیای مدوفشن می‌گیرد. انتخاب آن گردن‌بند چوکر برای چنین استایلی هم ایده بسیار جذابی برای سنگ‌تمام‌گذاشتن در طراحی استایلی مجلل و پرشکوه در سطح حضور برای جشنواره کن بوده است. صورت زیبایی این هنرپیشه آسیایی هم در تکمیل شکل‌گیری تیپ و استایلی زیبا بی‌تاثیر نیست. رویکرد ستاره‌ها برای حضور در جشنواره کن بسیار متنوع و متفاوت است. برخی آن را بستری بی‌نظیر برای ابراز شکوه و جلال سینما می‌دانند و برخی معتقدند که مقوله استایل و ظاهر ارتباط زیادی با حضورشان در این جشنواره ندارد و سادگی را برای طراحی و تدارک‌دیدن تیپ و پوشش خود برمی‌گزینند. جالب این است که کن برای همه این تفکرات جایی در نظر می‌گیرد و از همه آنها استقبال گرمی به عمل می‌آورد.

ساکورا آندو (Sakura Ando)

آسیایی ها در کن

هرچند که بیشتر ستاره‌های شرقی امسال در جشنواره کن تصمیم به حضوری باشکوه داشتند اما بعضی‌ها هم سلیقه متفاوتی به‌خرج دادند. ساکورا آندو که از ستارگان ژاپنی جشنواره امسال بود با استایلی ساده اما گیرا و دوست‌داشتنی روی فرش قرمز آمد. تزئینات لباس و دوخت عالی آن بر طراحی زیبا و دقیقش صحه گذاشتند و جلوه لباس را بیشتر هم کرده‌اند. سادگی همیشه زیبا است اما به‌شرطی که با عناصر دقیق و نوعی هوشمندی که ناشی از پیچیدگی‌های زیاد است، خلق شده باشد. این استایل مینیمال هم چنین ویژگی‌هایی را منعکس می‌کند.

نگاهی به صورت و آرایش موهای آندو هم نشان می‌دهد که با استایلی به‌شدت ساده روبه‌رو هستیم. به نظر می‌رسد که این هنرپیشه موفق، آنچنان اهل تجملات نیست و برخلاف بسیاری از ستارگان دیگری که امسال روی فرش قرمز آمدند، تمایلی به ابراز شکوهی سنگین با حضورش در جشنواره ندارد. کن معمولا فضای بی‌نظیری برای انعکاس ایده‌ها و سلایق مختلف دارد. در طی سالیان برگزاری‌اش هم چهره‌های گوناگونی با تیپ‌های پوششی مختلف و متنوع را پذیرا بوده است. یکی از جذابیت‌های این جشنواره فرانسوی هم همین است.

میشل یئو

آسیایی ها در کن

این بازیگر مالزیایی که در دهه ۹۰ میلادی با بازی در سینمای هنگ‌کنگ به شهرت رسید نیز، در جشنواره کن امسال با لباس سبزی از برند بالنسیاگا حضور یافت. این بازیگر ۶۰ ساله که این روزها در سینمای هالیوود به شهرت رسیده و بسیار خوش می‌درخشد، اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در سال ۲۰۲۳ را نیز از آن خود کرده است. استایل زیبای او در جشنواره اسکار، با گردنبندی که یئو از برند بوشرون بر گردن آویخته بود، تکمیل میشد.

این مدل مشهور، عجیب‌ترین پیراهن فستیوال کن را پوشید؛ دو لباس در یک لباس

السا هوسک، مدل زیبا و مطرح سوئدی، شب گذشته با لباسی عجیب و متفاوت روی فرش قرمز جشنواره کن ظاهر شد و توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

السا هوسک در کن

این مدل ۳۴ ساله با لباسی که طراحی بسیار عجیبی داشت، به عنوان مدل جواهرات برند مسیکا روی فرش قرمز جشنواره کن قدم زد و جلوی دوربین عکاسان ژست گرفت.

السا هوسک در کن

او لباسی دکلته از برند ویکتور اند رالف (Victor&Ralph)را پوشیده بود که از قسمت سینه دو قسمتی شده و لایه آبی لباس کنار رفته بود. این طراحی باعث نمایان شدن لایه گلبهی رنگی در یک سمت لباس شده بود.

السا هوسک در کن

طراحی خاص این لباس باعث شده بود که لباس ظاهری کج پیدا کند و اندکی خطای دید ایجاد میشد. السا با پوشیدن این لباس بسیار جلب توجه کرده و از شب گذشته حدود ۷۰۰ هزار فالور جدید اینستاگرامی به پیج او اضافه شده‌اند.

السا هوسک در کن

آرایش او با توجه به موهای بلوند کوتاه و چشم‌های سبز رنگش، بسیار مناسب بود و زیبایی خاصی را به او بخشیده بود. او با گردنبندی از برند مسیکا در این مراسم حضور داشت.

السا هوسک در کن

دیروز در حاشیه جشنواره کن مراسمی با میزبانی amfAr (بنیاد تحقیقات ایدز آمریکا) برای آگاهی بخشی در مورد این بیماری و حمایت از بیماران مبتلا به ایدز برگزار شد و سلبریتی‌های زیادی را در این مراسم دیدیم. ستارگان زیبای ترک نیز از مهمانان این رویداد بودند که با استایل‌هایشان غوغا به پا کردند.

زیبا رویان ترکیه

هانده ارچل که چند روز گذشته را برای حضور در ایونت بستنی مگنوم در فرانسه حضور داشت، اینبار با ماکسی مشکی و بلندی که روی سینه آن پاپیونی نقره‌ای رنگ  قرار داشت، در این مراسم دیده شد. این لباس از طرح‌های برند ولنتینو بود.

زیبا رویان ترکیه

او با کفش‌های استیلتو نقره‌ای، کیف کوچک گلبهی رنگ که پولک‌کاری شده و بسیار درخشان بود و موهای باز و آرایش زیبایی جلوی دوربین عکاسان ایستاد. از حضور گوشواره‌های زیبای او نباید غافل شد.

زیبا رویان ترکیه

ستاره درخشان دیگر این مراسم مریم اوزرلی، خرم سلطان معروف بود که با لباس آبی آسمانی و یقه دلبر آن دلبری می‌کرد. او که پیش از این چند بار با لباس‌های جذاب و اکثرا مشکی رنگش روی فرش قرمز جشنواره کن درخشیده بود، این‌بار هم با لباسش توجه‌های بسیاری را جلب کرد. زیورآلات اوزرلی هم درخشش زیبایی به استایلش بخشیده بود.

زیبا رویان ترکیه

در جشنواره کن امسال، بازیگران و سلبریتی‌های آسیایی زیادی را دیدیم که با استایل‌های رنگارنگ و زیبایشان روی فرش قرمز این جشنواره ظاهر شدند. بازیگرانی از کشورهای شرقی همچون چین و کره، بازیگران و سلبریتی‌های هندی و مدل‌های مختلف از ایران و ترکیه.

آسیایی‌ها در کن

در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به استایل‌های دو بازیگر شرقی که بسیار پربحث بودند و سوژه‌ی رسانه‌های سراسر دنیا شدند

جماچان

جما چان، مدل و بازیگر انگلیسی با تباری شرقی است که شاید با او را با بازیش در فیلم «جاودانگان» به یاد بیاورید. امسال و در جشنواره کن هفتاد و ششم نیز، این بازیگر در دو شب متفاوت و با دو استایل مختلف روی فرش قرمز این جشنواره حضور یافت و بسیار جلب توجه کرد.

آسیایی‌ها در کن

اولین لباس او، لباسی سفید با دامنی بلند و لایه‌ای کارشده به همین رنگ بود که شمایل لباس عروس را به ذهن متبادر می‌کرد. این لباس که از برند لویی ویتون انتخاب شده بود، دنباله‌ای داشت که از سرشانه شروع میشد و تا پایین دامن امتداد میافت. چان مدل موی بسته و چتری‌ را برای این استایل به کار برده بود.

آسیایی‌ها در کن

دومین لباس جذاب این مدل ۴۰ ساله نیز از برند لویی ویتون انتخاب شده بود و با رنگ قرمز و جذابش بسیار می‌درخشید. این لباس در قسمت پهلوها برش خورده و باز بود. اتصال بالاتنه و دامن لباس با گره‌ای که در قسمت کمر قرار داشت تکمیل میشد. او این استایل را با موهای بازش همراه کرده بود.

آسیایی‌ها در کن

فان بینگ بینگ

فان بینگ بینگ، بازیگر دیگری از چین که از شب اول تا شب آخر با لباس‌های مختلف و زیبایش روی فرش قرمز کن راه رفت نیز، از خیره‌کننده‌ترین افراد این جشنواره بود. این بازیگر ۴۱ ساله، در بسیاری از مهمانی‌ها و ایونت‌های حاشیه‌ی جشنواره نیز حضور داشت و از این نظر شاید بتوان او را فعال‌ترین فرد این جشنواره بزرگ به حساب آورد.

آسیایی‌ها در کن

نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از لباس‌های او در جشنواره امسال:

لباسی از برند کریستوفر بو در شب افتتاحیه

آسیایی‌ها در کن

لباسی از یانینا کوتور در مهمانی رسمی افتتاحیه

آسیایی‌ها در کن

لباسی طلایی از برند چینی رین

آسیایی‌ها در کن

لباسی از برند میکائل دی در ایونت مادام فیگارو

آسیایی‌ها در کن

لباس دکلته با شال آبی لاجوردی

آسیایی‌ها در کن

لباسی از برند سارا مراد در مهمانی قبل از مراسم خیریه بنیاد تحقیقات ایدز آمریکا

آسیایی‌ها در کن

لباسی از برند علی کاروئی در مراسم خیریه بنیاد تحقیقات ایدز آمریکا

آسیایی‌ها در کن

با لباسی از برند جورج هوبیکا در شب اختتامیه

آسیایی‌ها در کن

با لباسی از برند رونی ابو حمدان در مهمانی رسمی اختتامیه

آسیایی‌ها در کن

امسال هم جشنواره فیلم کن مثل هرسال با حضور هنرپیشه‌ها و افراد مشهور برگزار شد و شاهد لباس‌های پرزرق‌وبرق از بزرگ‌ترین طراحان لباس سراسر دنیا بودیم. در این مقاله، برخی از بهترین استایل سلبریتی‌ها در جشنواره کن ۲۰۲۳ را مرور می‌کنیم.

استایل بازیگران در جشنواره کن ۲۰۲۳

۱. جانی دپ

جشنواره کن ۲۰۲۳ - جانی دپ
جانی دپ در مراسم فتوکال فیلم ژان دوباری در جشنواره کن ۲۰۲۳

آقای جانی دپ محبوب و دوست‌داشتنی که از مشهورترین بازیگران هالیوود است، امسال با فیلم «ژان دوباری» که در آن نقش لویی پانزدهم را بازی می‌کند، در جشنواره کن حضور یافت. جانی دپ که به‌دلیل مشکلاتی با همسر سابقش مدت‌ها از مراسم و مجامع رسمی سینمایی فاصله گرفته بود، در بازگشت مقتدرانه‌اش، استایلی کاملا ساده و رسمی و درعین‌حال شیک داشت و به‌شدت موردتشویق قرار گرفت. او برای مراسم فرش قرمز تاکسیدوی مشکی بسیار شیک از دیور پوشید و موهایش را از پشت بست. برعکس در مراسم فتوکال، کت‌وشلوار خاکستری تیره که آن را هم دیور برایش طراحی کرده بود پوشید و موهایش را دور صورتش ریخت. اکسسوری‌های همیشگی‌اش این بار کمی متفاوت‌تر بودند. همچنین، نه در مراسم فرش قرمز و نه در مراسم فتوکال از کراوات یا پاپیون استفاده نکرد.

۲. هلن میرن

جشنواره کن ۲۰۲۳ - هلن میرن

استایل هلن میرن کاملا ساده و بی‌پیرایه بود و هیچ طرحی نداشت. مدل لباسش یقه هفت و دامن آن راسته ولی پیچ‌خورده بود و آستین‌های بلند داشت. موهایش را هم به رنگ لباسش آبی درآورده بود.

به‌عنوان اکسسوری، خانم میرن یک بادبزن مشکی بزرگ با شعار لورآل WorthIt به همراه داشت. گفتنی است این بازیگر بزرگ چهره این برند آرایشی است.

۳. ال فانینگ

جشنواره کن ۲۰۲۳ - ال فانینگ

این بازیگر آمریکایی، لباسی از مجموعه آناتومی برند الکساندر مک‌کویین و جواهرات کارتیه را انتخاب کرده بود. نیمه بالایی لباس او طرحی پیچیده داشت و شبیه گل ارکیده طراحی شده بود و دامنش دنباله‌دار و پرنسسی بود.

۴. جنیفر لارنس

جشنواره کن ۲۰۲۳ - جنیفر لارنس

جنیفر در جشنواره کن امسال، پیراهن قرمز ساده زیبایی پوشیده بود که شالی به همان رنگ و از همان جنس پارچه آن را زینت می‌داد. لباسی کاملا شیک و کلاسیک از برند دیور که با موهای بدون تزئین و جواهرات ظریف متانت خاصی به خانم لارنس بخشیده بود. جذاب‌ترین نکته استایل جنیفر لارنس این است که او با این لباس دمپایی چینی مشکی پوشید که نشانه ترندی بود که زنانی مانند جولیا رابرتز و ساشا لین پیشگام آن بودند؛ ترندی که می‌گفت زنان مجبور نیستند پاشنه‌بلند بپوشند و درد پاها را تحمل کنند.

۵. کیت بلانشت

جشنواره کن ۲۰۲۳ - کیت بلانشت

کیت بلانشت امسال با فیلم The New Boy در کن حضور یافت. ازآنجاکه در آن فیلم نقش یک راهبه را بازی می‌کند، لباسش تقریبا شبیه لباس یک خواهر روحانی بود با این تفاوت که تزئینات پرزرق‌وبرقی داشت. کمربند نقره‌ای، جیب‌های پولک‌دار و شنلی بلند این لباس از طرح‌های Louis Vuitton را برای فرش قرمز مناسب می‌کرد.

۶. لیلی‌رز دپ

جشنواره کن ۲۰۲۳ - لیلی‌رز دپ

لیلی‌رز دختر جانی دپ است و امسال با سریال The Idol در جشنواره کن حضور داشت. لباس او روی فرش قرمز، پیراهن کوتاه مشکی پولک‌دوزی‌شده درخشانی از برند شنل بود که خود لیلی‌رز چهره آن است. یک گل رز آبی پاستلی در وسط یقه لباس خودنمایی می‌کرد و دستکش‌های توری بلند با رافل‌های توری روی لباس هماهنگ بود. هرچند کوکو شنل پیراهن مشکی کوتاه را در دهه ۱۹۲۰ طراحی کرد، این لباس با این مدل یادآور طراحی‌های لاگرفلد است.

۷. ایثن هاوک

جشنواره کن ۲۰۲۳ - ایثن هاوک

این بازیگر ۵۲ساله آمریکایی، کت‌وشلواری راه‌راه و سیاه‌وسفید با دکمه‌هایی طلایی از برند ایو سن لوران انتخاب کرده بود. کفش‌های آقای هاوک، مشکی و پیراهن زیر کتش آبی راه‌راه بودند.

۸. ناتالی پورتمن

جشنواره کن ۲۰۲۳ - ناتالی پورتمن

این هنرپیشه دوست‌داشتنی برای جشنواره کن امسال لباس Junon، از خیره‌کننده‌ترین و نمادین‌ترین طراحی‌های برند دیور در سال ۱۹۴۹ را انتخاب کرده بود تا نمایشی دیدنی از خود به جا بگذارد. او در مراسم فتوکال یک پیراهن ساده کوتاه به‌رنگ قرمز با کمربندی به همان رنگ پوشیده و کتی از همان پارچه روی شانه‌هایش انداخته بود.

۹. کاترین زتا جونز

جشنواره کن ۲۰۲۳ - کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز، بازیگر ولزی، همراه با همسرش مایکل داگلاس و دخترش در جشنواره کن امسال شرکت کرد. او لباسی اوت کوتور از برند الی ساب (Ellie Saab) و جواهراتی از برند چوپارد انتخاب کرده بود. این لباس از حریرهای قرمز و سرخابی تهیه شده بود و یک طرف آن شنلی بلند با حریر به‌جای آستین طراحی کرده بودند که با دامن پرچین او تناسب داشت.

۱۰. اسکارلت جوهانسون

جشنواره کن ۲۰۲۳ - اسکارلت جوهانسون
اسکارلت در مراسم فتوکال شهر سیارکی در جشنواره کن ۲۰۲۳

این بازیگر آمریکایی، لباسی از برند پرادا، خانه مد ایتالیایی بسیار معروف، انتخاب کرد. پیراهن او رکابی با راه‌راه‌هایی از رنگ‌های شاد و صورتی و مشکی بود که پایین دامنش چین داشت و با صندل‌های مشکی ساتن آن را تکمیل کرده بود. اسکارلت این لباس را در مراسم فتوکال فیلم شهر سیارکی (Asteroid City) پوشید و در مراسم فرش قرمز لباسی صورتی‌رنگ به تن داشت.

۱۱. نائومی کمپبل

جشنواره کن ۲۰۲۳ - نائومی کمپبل

این سوپرمدل بریتانیایی محبوب با فرش قرمز و جشنواره‌های مختلف بیگانه نیست. او در جشنواره کن امسال با لباسی دنباله‌دار، نقره‌ای‌رنگ و پولک‌دوزی‌شده از برند سلین و جواهرات چوپارد روی فرش قرمز ظاهر شد. موهایش صاف و بدون هیچ تزئینی بودند و عینک آفتابی سفیدرنگ بزرگی به چشم‌هایش داشت.

۱۲. اشلی گراهام

جشنواره کن ۲۰۲۳ - اشلی گراهام

اشلی گراهام، مدل آمریکایی و مجری تلویزیون است که در فستیوال کن امسال، کت‌وشلواری سفیدرنگ از مجموعه نینا ریچی پوشیده بود و آن را با کلاه کاملا پهن و پاپیون بزرگ مشکی از حریر پولکادات تکمیل کرده بود. پاچه‌های شلوارش کاملا کلوش بودند که باعث شده بود کت‌وشلوارش مجلسی‌تر به نظر بیاید.

۱۳. مایکل پیت

جشنواره کن ۲۰۲۳ - مایکل پیت

مایکل پیت بازیگر، مدل و موسیقی‌دان آمریکایی است. برخلاف همیشه که در مراسم فرش قرمز لباس‌هایی معمولی می‌پوشید، امسال یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان در جشنواره کن امسال بود. او یک تاکسیدو کاملا مشکی با بوت‌های چلسی پوشیده بود و شیک و رسمی به نظر می‌رسید. کراوات بسیار باریکی هم بسته بود و با عینک آفتابی کاملا مشکی آن را ست کرده بود. این لباس را برند پوشاک سلین طراحی کرد.

۱۴. چارلز ملتون

جشنواره کن ۲۰۲۳ - چارلز ملتون

این بازیگر آمریکایی که برای فیلم «خورشید هم یک ستاره است» مشهور است، امسال برای فیلم «مه دسامبر» همراه با ناتالی پورتمن در جشنواره کن حضور داشت، روی فرش قرمز تاکسیدو پوشید که کت آن سفید و پاپیون و شلوار آن مشکی بودند. در مراسم فتوکال اما با کت و شلوارک راه‌راه از برند باس و کفش ورزشی نایکی ظاهر شد.

۱۵. آیشواریا رای باچان

جشنواره کن ۲۰۲۳ - آیشواریا رای باچان

این هنرپیشه هندی که با پسر بازیگر معروف، آمیتا باچان، ازدواج کرده است، یکی از زیباترین زنان جهان به شمار می‌رود. خانم باچان با لباسی اوت کوتور از برند سوفی کوتور روی فرش قرمز ظاهر شد. این لباس کلاهی بزرگ داشت که او را در بر گرفته بود و پاپیونی بزرگ در جلوی سینه با حریر مشکی داشت. سیلوئت لباس کمی عجیب و پیچیده به نظر می‌رسید.

۱۶. ژولیت بینوش

جشنواره کن ۲۰۲۳ - ژولیت بینوش

ژولیت بینوش زیبا و دوست‌داشتنی هنرمندی فرانسوی است که در جشنواره کن امسال، با ظاهری سیاه‌وسفید که برند دیور برایش طراحی کرده بود در مراسم فرش قرمز شرکت کرد. استایل او متشکل از یک بلوز سفید ساده با پیلی‌هایی شعاعی در جلو، دامن راسته ماکسی به‌رنگ مشکی و یک جفت دستکش مشکی بود. البته در مراسم فتوکال با لباسی ساده و راحت به‌رنگ قرمز از برند Courrèges ظاهر شد.

۱۷. چارلی هیتون

جشنواره کن ۲۰۲۳ - چارلی هیتون

آقای هیتون، بازیگر انگلیسی، که خواهرش لوی هم با او به کن آمده بود، برای فیلم «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» در این مراسم حضور یافت. چارلی روی فرش قرمز، اورکت بلند مشکی و بسیار شیک از برند ایو سن لوران پوشیده بود. یک پاپیون مشکی با کفش‌های نوک‌تیز مشکی براق اکسسوری‌های او بودند. شلوارش کاملا گشاد بود و برخی بر این باورند که می‌توانست کمی کوتاه‌تر باشد.

۱۸. میشل یئو

جشنواره کن ۲۰۲۳ - میشل یئو

خانم یئو از مشهورترین بازیگران هالیوود با ملیتی مالزیایی است و اولین بازیگر آسیایی است که برنده جایزه اسکار شده است. او قبلا در فیلم‌هایی بسیار موفق ازجمله ببر خیزان، اژدهای پنهان و خاطرات یک گیشا بازی کرده بود و سرانجام برای بازی در فیلم همه‌چیز، همه‌جا، به‌یکباره اسکار را دریافت کرد. این بازیگر دوست‌داشتنی در مراسم جشنواره کن ۲۰۲۳ لباسی اوت کوتور به‌رنگ سبز و از جنس ابریشم تافته پوشیده بود که با دستکش‌های مشکی اپرا و کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی ترکیب رنگ جذابی داشت. گردنبندی سیاه و سفید همه در گردنش خودنمایی می‌کرد. این لباس را برند بالنسیاگا طراحی کرده بود.

۱۹. فَن بینگ‌بینگ

جشنواره کن ۲۰۲۳ - فن بینگ‌بینگ

ستاره سینمای چین که یکی از پردرآمدترین بازیگران این کشور است و در چندین فیلم هالیوودی ازجمله مردان ایکس هم بازی کرده است، با ظاهری سنتی در مراسم فرش قرمز جشنواره کن امسال شرکت کرد. او پیراهنی پرنسسی با دامن دنباله‌دار که نقش‌ونگارهایی از سنت‌های کشور چین روی آن دیده می‌شد، به تن داشت و آن را با گوشواره‌هایی زمردی و مدل موی سنتی جذاب ست کرده بود. طراح لباس خانم بینگ‌بینگ، کریستوفر بو است.

۲۰. جیجی حدید

جشنواره کن ۲۰۲۳ - جیجی حدید

جیجی حدید، مدل معروف، در این مراسم یک لباس مجلسی دکلته بدون بند و کاملا قالب‌تن پوشیده بود که در اطراف باسن تا پای دامن پپلوم داشت (پپلوم نوار پارچه‌ای تاب‌داری است که گاهی اوقات چین داده می‌شود و دور دامن قرار می‌گیرد تا کمر را باریک‌تر نشان دهد). پای دامن لباس او کلوش بود که باعث شد مدل ماهی یا پری دریایی به خود بگیرد. لباسش را زک پوزن (Zac Posen) طراحی کرده بود و جواهراتش از برند مسیکا شامل یک گردنبند استیتمنت، گوشواره و چند حلقه الماس بودند.

۲۱. آدریانا لیما

جشنواره کن ۲۰۲۳ - آدریانا لیما

خانم لیما بازیگر و مدل مشهور برزیلی و از فرشتگان ویکتوریا سیکرت است. او یکی از مشهورترین چهره‌های برندهای آرایشی به شمار می‌رود. خانم لیما که بازی در فیلم‌هایی همچون هشت یار اوشن را در کارنامه خود دارد، در جشنواره کن امسال با لباسی اوت کوتور و بسیار چشمگیر به‌رنگ زرد و مشکی ظاهر شد که تامارا رالف آن را طراحی کرد.

۲۲. لیلی گلداستون

جشنواره کن ۲۰۲۳ - لیلی گلداستون

خانم گِلَداستون هنرپیشه‌ای آمریکایی است که در جشنواره کن ۲۰۲۳ برای فیلمش با عنوان «قاتلان ماه کامل» همراه با لئوناردو دی‌کاپریو شرکت کرد. بسیاری بازی او در نقش یک زن بومی آمریکایی را در فیلم ستودند. او روی فرش قرمز لباسی مشکی با گل‌های بزرگ بژ و زرد داشت که با گوشواره‌های استیتمنت آویز بلند آن را آراسته بود. چهره‌ای کاملا ساده و درعین‌حال جذاب با موهایی فرق‌بازکرده از وسط که یادآور مدل موی زنان قبایل بومی آمریکاست.

۲۳. ماریون کوتیار

جشنواره کن ۲۰۲۳ - ماریون کوتیار

کوتیار از بازیگران فرانسوی بااستعداد و جذاب هالیوود است که نقش‌آفرینی‌هایی به‌یادماندنی در فیلم‌های «دشمنان ملت»، «اینسپشن» و «شیوع» داشت. او با ظاهری پرزرق‌وبرق در جشنواره کن ۲۰۲۳ حاضر شد. استایل او شامل یک پیراهن ربدوشامبری مشکی‌نقره‌ای‌بنفش از جنس تویید بود که یقه شال ابریشمی داشت و کمربندی پهن با دو جیب آن را زینت می‌داد. کوتیار آن را بدون تاپ پوشید و درعوض، یک گردنبند الماس درخشان برای ترکیب با آن استفاده کرد.

برای تکمیل استایلش، کوتیار کفش پاشنه‌بلند پلتفرم پوشید که روی آن پر از کریستال‌ها و آینه‌های الماس‌شکل بود و کاملا با لباسش جور درمی‌آمد. کفش‌ها از برند شنل بودند.

زیباترین زوج‌های کن

تام کروز و نیکول کیدمن

زیباترین زوج‌های کن

پرنسس دایانا و پرنس چارلز

زیباترین زوج‌های کن

مونیکا بلوچی و ونسان کسل

زیباترین زوج‌های کن

جنیفر لوپز و مارک آنتونی

زیباترین زوج‌های کن

رایان رینولدز و بلیک لایولی

زیباترین زوج‌های کن

رایان گاسلینگ و ساندرا بولاک

زیباترین زوج‌های کن

جورج و امل کلونی

زیباترین زوج‌های کن

آدری هپبورن و مل فرر

زیباترین زوج‌های کن

ژان پیر اومونت و گریس کلی

زیباترین زوج‌های کن

الیزابت تیلور و مایک تاد

زیباترین زوج‌های کن

کاترین دنوو و دیوید بیلی

زیباترین زوج‌های کن

جان لنو و یوکو اونو

زیباترین زوج‌های کن

سخن پایانی

در این مطلب استایل بازیگران و هنرمندان جشنواره کن ۲۰۲۳ را بررسی کردیم. لباس‌های برخی از آنها را از مراسم فرش قرمز و برخی دیگر را از مراسم فتوکال فیلم‌هایشان برگزیدیم. بسیاری از این بازیگران از طراحان بزرگ و برندهای بسیار مشهور لباس تهیه می‌کنند. پشت هر لباسی که طراحان برای این هنرمندان انتخاب می‌کنند هدف و ایده‌ای هست. بااین‌حال، برخی انتخاب‌های درست‌تری دارند و بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند.

بدیهی است با توجه به شرایط و قوانین کشورمان، بررسی بعضی از لباس‌ها برایمان مقدور نبود. به‌نظر شما کدام سلبریتی‌ها در جشنواره کن ۲۰۲۳ خوش‌استایل‌تر بودند؟ لطفا بعضی از آنها را در دیدگاه‌ها به ما معرفی کنید و دلیل انتخاب خود را هم بگویید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish