الی ساب بهار تابستان 2024 آماده پوشیدن «سایه مهتاب». داستان توسط مجله RUNWAY. عکس با احترام: الی ساب.

مجموعه آماده بهار تابستان 2024 توسط Elie Saab ما را به دنیایی دعوت می کند که در آن ظرافت و راحتی به طور هماهنگ همزیستی دارند. در این فصل، زن ELIE SAAB هاله ای کاریزماتیک به خود می گیرد و حال و هوای مدیترانه ای را دنبال می کند و وارد دنیایی از مهمانی های مجلل و مهمانی های پیچیده می شود که در درخشش شبانه او زنده می شوند.

این مجموعه ترکیبی از پیچیدگی آرام با لمسی از نشاط را به نمایش می گذارد. بافت‌های شاداب و رنگ‌های پر جنب و جوش، از جمله صورتی جذاب Cosmopolitan، زندگی را به شبح‌های معمولی، مانند مجموعه‌های سافاری جین نخی و کت و شلوارهای گشاد می‌بخشد. این خلاقیت‌ها بدون هیچ زحمتی ماهیت سادگی شیک را به تصویر می‌کشند.

جزییات ظریف زمانی که پارچه‌های توری گلدوزی شده کورال اسپریتز با توری در هم می‌پیچد، باعث ایجاد مکالمات در مورد برلت‌های جوان، مجلسی و دامن‌های بدنه بلند با تزئینات ظریف و در عین حال پیچیده می‌شود. این قطعات حس شور و نشاط جوانی را القا می کنند و جذابیت مجموعه را افزایش می دهند.

زن ELIE SAAB همیشه برای مجالس مهتابی آماده است و به زیبایی لباس های تابستانی با پشت باز و فرمی متفاوت  با خطوط لبه دار، که یادآور توری های سفید بزرگ انگلیسی است، می پوشد. گل‌های ارگانزای مرکبات، حسی عجیب و غریب می‌افزایند و از حاشیه‌های تک رنگ کت‌های بمب‌افکن ابریشمی شکوفا می‌شوند.

نمايشگاه اين مجموعه بدون شک ياقوت‌هاي کبود، ياقوت‌هاي سرخ و زنجيرهاي پلاتينيومي است که کتاني سفيد را با شنل براقي زيبا مي‌سازد و آن را به قطعه‌اي از مجلل مي‌رساند. لهجه‌های مهره‌ای از اسپریتز و جین بلو، لباس‌های لباس مجلسی نامتقارن را با برش‌های هندسی بازیگوش که حس حرکت و جذابیت را ایجاد می‌کنند، پایین می‌آیند.

اکسسوری‌ها نقشی حیاتی در تکمیل ظاهر بازی می‌کنند، زیرا پلتفرم‌های چرم رافیا، کیف‌های مینی دسته بالا و جواهرات سنگ‌های قیمتی فوق‌العاده به‌عنوان کارهای تکمیلی عالی عمل می‌کنند. این عناصر بدون زحمت شخصیت رنگارنگ، سرزنده و سرشار از روحیه زن ELIE SAAB را تکمیل می کنند.

مجموعه آماده پوشیدن بهار تابستان 2024 Elie Saab تعادل کاملی بین ظرافت و جذابیت غیررسمی ایجاد می کند. این جوهره مجالس مهتابی و مجلل الهام گرفته از مدیترانه را به تصویر می کشد و کمد لباسی همه کاره و شیک را برای زنان مدرن ارائه می دهد که ظرافت بی دردسری را به نمایش می گذارد. این مجموعه تجسم روح زن ELIE SAAB است که نور او برای همیشه می درخشد و سایه ماه را روشن می کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish