طبق تحقیقات، لباس خانگی می‌تواند تأثیر مهمی بر اعتماد به نفس شما داشته باشد. این که آیا لباس‌های قدیمی و کهنه‌ی خود را در خانه استفاده می‌کنید یا به آراستگی و زیبایی ظاهر خود در خانه اهمیت می‌دهید؛ میزان خود دوستی شما را نشان می‌دهد. لباس زمستانی خانگی یکی از انواع لباس خانگی است که امروز قصد داریم راجع به آن صحبت کرده و شما را با ویژگی‌های آن آشنا کنیم.

لباس زمستانی خانگی چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟

1. اولین ویژگی یک لباس خانگی زمستانی مناسب،گرماست. فرقی نمی‌کند که یک لباس زمستانی خانگی چقدر شیک و زیبا به نظر برسد، اگر این لباس نتواند شما را گرم کند برایتان مناسب نیست.

2. راحتی! راحتی یکی از اصول لباس خانگی است. وقتی صحبت از لباس خانگی می‌شود به‌طور ناخودآگاه لباس‌هایی ساده‌، نرم‌ و راحت را در ذهن‌ خود تصور می‌کنیم. شاید برایتان پیش آمده باشد که پس از چند ساعت پوشیدن یک لباس تنگ در مهمانی احساس خستگی و بدن درد پیدا کنید؛ دقیقا به همین دلیل است که لباس خانگی باید راحت باشد.

3.جنسیت پارچه نیز ویژگی بعدی است که در لباس خانگی اهمیت زیادی دارد. جنس پارچه‌ی یک لباس خانگی مرغوب باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر ایجاد گرما و احساس راحتی، از ماندگاری و کیفیت مناسبی هم برخوردار باشد. از جمله پارچه‌های مناسب لباس خانگی زمستانه می‌توان به پارچه‌ی پشمی، مخمل و کشمیر اشاره کرد.

4. اما ویژگی چهارم همان چیزی است که منتظرش بودید: زیبایی! یک لباس خانگی (چه تابستانی و چه زمستانی) باید زیبا و آراسته باشد تا در تمام لحظات روز احساس خوشایندی را به شما منتقل کند.

10 آیتم کاربردی برای لباس زمستانی خانگی 

  1. پلیور 

یکی از لباس‌هایی که برای ایجاد بهترین ست لباس راحتی در زمستان می‌توانید بپوشید، پلیور است. پلیورهای بافت، گرم و راحت هستند و تنوع بالایی در مدل، طرح و رنگ دارند و برای هر سلیقه‌ای مناسبند. 

پلیورهای طرحدار  هم می‌توانند یکی از انتخاب‌های جذاب ‌باشند؛ چرا که پلیورهای فانتزی با طرح کارتونی، خال‌خالی، راه‌راه یا طرح‌های دیگر به‌طور غیرمستقیم در روحیه و انرژی تأثیر دارند. در واقع لباس‌های‌ زمستانه‌ی طرح‌دار، باعث می‌شوند تنوع بیشتری در کمد لباس خود داشته باشید؛ هم‌چنین می‌توانند حالت یکنواخت مدل لباس خانگی را تغییر دهند.

2. بلوز آستین بلند

 بلوزهای آستین‌بلند یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای لباس زمستانی خانگی است. این نوع لباس معمولا دارای جنس ظریفی است و از بدن در برابر سرما محافظت می‌کند؛ اما باعث ایجاد گرمای شدید یا احساس خفگی نمی‌شود. این بلوزها را می‌توانید در طرح و رنگ دلخواه خود تهیه کنید و با آن‌ها استایل‌های متنوعی بسازید.

3. هودی

هودی یکی از پوشش‌های محبوب هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان است. هودی‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که مدل کلاسیک و ساده‌ی آن‌ها بهترین گزینه برای لباس خانگی زمستانه است.

4. ژاکت

خرید ژاکت خانگی به افرادی توصیه می‌شود که پوشیدن ژاکت را در خانه و در فصل‌های پاییز و زمستان، به لباس‌های دیگر ترجیح می‌دهند. به همین دلیل ژاکت یک انتخاب مناسب است که در کنار راحتی، احساس گرمای دل‌چسبی به شما می‌بخشد.

بهترین نوع ژاکت برای استفاده در خانه، ژاکت دکمه‌دار است که به سادگی می‌توان آن را از تن خارج کرد. علاوه بر این، برای این‌که بتوانید یک ست لباس خانگی زیبا در فصل سرما داشته باشید، از رنگ زرشکی، آبی نفتی، سبز یشمی و خردلی استفاده کنید زیرا این رنگ‌ها انرژی بخش هستند.

اما اگر به لباس‌های بافت و پشمی علاقه‌مند نیستید و می‌خواهید لباس‌هایی با بافت نرم‌تر بپوشید، خرید سویشرت را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا سویشرت خانگی انواع متنوعی دارد که می‌توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.  

5. شلوار راحتی

هرچند برای داشتن بهترین ست لباس خانگی در فصل سرما لباس‌های متنوع زیادی وجود دارد، اما یکی از این لباس‌ها شلوار راحتی است. در فصل سرما زمان پوشیدن شلوارک به اتمام رسیده است و این لباس راحت، جای خود را به شلوار زمستانی خانگی می‌دهد.

6. شلوار جاگر

 شلوار جاگر یکی از انواع پرطرفدار شلوار در سال‌های اخیر است که به عنوان یک شلوار راحتی و شیک خانگی نیز کاربرد دارد. این شلوارها بسیار نرم و راحت هستند، به‌گونه‌ای که تحرک و فعالیت در این شلوارها خیلی آسان است. علاوه بر این، این شلوارها دارای بافت بسیار محکم و ظاهر فریبنده‌ای هستند. البته به دلیل این که کاربرد این شلوارهای راحت، تنها برای پوشیدن در خانه نیست و در هنگام پیاده‌روی و… نیز استفاده می‌شوند؛ شلوار جاگر شلوار‌ خانگی نامیده نمی‌شود ولی می‌توان آن را در خانه هم پوشید.

7. شلوار گرمکن

یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای ست لباس خانگی در فصل سرما، شلوار گرمکن است. اگرچه شلوار گرمکن ظاهر جدیدی ندارد، اما هم‌چنان پرطرفدار است؛ زیرا هم ظاهر خوبی دارد و هم گرمای متناسبی را القا می‌کند. این نوع شلوار راحتی دارای بافت ضخیمی است که از عبور سرما جلوگیری می‌کند، در نتیجه پاها همیشه در این شلوار گرم خواهند ماند؛ بنابراین انتخاب مناسبی برای این فصل هستند. 

8. لگینگ

برای گرم نگه داشتن پاها می‌توان از شلوارهای تو کرکی یا لگ‌ها استفاده کرد. این مدل شلوارها طرفداران زیادی دارند و بهتر است به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، چند مدل ساده یا طرح‌دار آن را داشته باشید. این نوع شلوارهای خانگی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای ایجاد یک ست لباس خانگی  زیبا و کاربردی در فصل سرما هستند.

9. جوراب

جوراب یکی از مواردی است که باعث می‌شود بتوانید استایل خود را متفاوت کنید. در سال‌های اخیر جوراب‌های فانتزی در انواع رنگ و طرح مورد توجه قرار گرفته‌اند. این جوراب‌ها علاوه بر این‌که پاهای شما را در فصل زمستان گرم نگه می‌دارد، رنگ و بوی تازه‌ای نیز به استایلتان می‌بخشد.

10. لباس‌های مخمل

گاهی اوقات با وجود این‌که افراد چند لایه لباس مختلف می‌پوشند، اما باز هم در خانه احساس سرما دارند. بنابراین بهتر است از لباس با جنس مخمل استفاده کنید تا با پوشیدن تنها یک لباس بدن شما سریع‌تر گرم شود و احساس ناخوشایند پوشیدن تعداد زیادی لباس را تجربه نکنید.  داشتن یک لباس مخمل علاوه بر این‌که سبک است و بدن شما را گرم نگه می‌دارد، گزینه‌ی مناسبی برای لباس خانگی در فصل سرما است.

ست لباس زمستانی خانگی

از دیگر انواع لباس زمستانی خانگی، انواع ست لباس راحتی خانگی است که شامل بلوز آستین‌بلند و شلوار هستند .این ست‌ها که معمولا در طرح و رنگ‌ با یکدیگر هماهنگی دارند، از انواع بهترین ست لباس راحتی در زمستان محسوب می‌شوند. این ست‌های راحتی در واقع لباس‌های خواب آپدیت شده هستند . این ست‌ها در مدل‌ و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان ست خانگی تدی و ست بافت را نام برد. 

لباس زمستانی خانگی زنانه


تا این‌جا به کاربردی‌ترین آیتم‌هایی که در کمد لباس‌های خانگیتان احتیاج دارید، اشاره کردیم. در ادامه چند نمونه استایل با لباس زمستانی خانگی زنانه را در تصاویر می‌بینیم. امیدواریم از آن‌ها لذت ببرید و در استایل خود از آن‌ها ایده بگیرید.

تکنیک لایه لایه پوشیدن

یکی از مواردی که در استایل کردن لباس‌های زمستانی می‌تواند به شما کمک کند، تکنیک لایه لایه لباس پوشیدن است. این تکنیک علاوه بر ایجاد گرما، زیبایی خاص خود را دارد و می‌تواند در لباس‌های خانگی هم استفاده شود.

لباس زمستانی خانگی  بچگانه

برای انتخاب لباس خانگی در فصل سرما برای کودکان هم سعی کنید اصول گرما، راحتی، کیفیت و زیبایی را رعایت کنید. در ادامه نمونه‌هایی از استایل کودکان با لباس خانگی زمستانی را می‌بینیم.

ست کردن مادر و کودک

ست کردن لباس خانگی مادر و کودک می‌تواند یک ایده‌ی جذاب و جالب باشد. این مدل لباس‌های ست در بسیاری از فروشگاه‌ها موجود و قابل خرید می‌باشند. در ادامه چند نمونه از آن‌ها را می‌بینیم.

در این مطلب سعی کردیم ویژگی‌های ضروری برای یک لباس زمستانی خانگی خوب را بیان کنیم. به نظر شما یک لباس زمستانی خانگی خوب چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟ 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish