لورن در این مجموعه تازه باز هم به سراغ سبک کلاسیک کاملا آمریکایی‌ خود با رنگ و بوی مدرن رفته است

مجموعه پاییز و زمستان رالف لورن با حضور جی‌جی حدید

رالف لورن، طراح کلاسیک آمریکایی شناخته‌شده که از زمان تاسیس شرکتش در سال ۱۹۶۷ یکی از محبوب‌ترین نشان‌های تجاری دنیا بود و تولیدکننده پوشاک، لوازم منزل، عطر و لوازم جانبی است، مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ خود را با دعوت از ستارگان دنیای مد و سینمای هالیوود مزین کرد.

رالف لورن در این مجموعه تازه باز هم به سراغ سبک کلاسیک کاملا آمریکایی‌ خود با رنگ و بوی مدرن رفته است؛ آنچه این طراح افسانه‌ای در طول بیش از ۵۰ سال حضور مداوم در خط مقدم لباس‌های آمریکایی آن را زندگی کرد و نفس کشید؛ همان چیزی که رالف لورن ۸۲ ساله در این شب هم به زیبایی آن‌ را به نمایش گذاشت و در موزه هنر مدرن نیویورک، از مجموعه پاییز/زمستان خود پرده‌برداری کرد.

لورن در این مجموعه تازه، با ترکیب بسیار زیبایی از رنگ‌های محبوب سیاه و سفید که از ابتدای وجود دنیای مد از رنگ‌های اساسی و پایه در طراحی لباس بوده‌اند و نیز ابتکارات خلاقانه‌ خود در دنیای مدرن امروز، شکوه تازه‌ای به نشان تجاری‌اش می‌بخشد.

او در پست اینستاگرامی اخیر خود درباره این مجموعه می‌نویسد: مجموعه پاییز/زمستان ۲۰۲۲ من برای لباس‌های زنانه و مردانه در ستایش سبک جاودان و همیشگی سیاه‌وسفید است؛ در قالب خطوطی براق روی پس‌زمینه تیره.

نظر به مهمانان این رویداد باشکوه چشم‌ها را به چهره‌های شاخص و نام‌آشنا در عرصه‌های مختلف خیره می‌کند. افراد قدرتمند نیویورکی مثل سردبیر مجله ووگ، آنا وینتور، شهردار اریک آدامز و ستارگان و فعالان مشهور تیک‌تاک و آیوی‌گتی در سمتی دیگر.

این جی‌جی حدید، سوپرمدل فلسطینی- هلندی مشهور، بود که نمایش را با یک بالاپوش سبک رالف لورن که از زیر برش خورده بود و کفش‌های پاشنه‌دار دورنگ آغاز کرد و برنامه با کت و شلوار بی‌عیب‌ونقص بر تن لاکی بلواسمیت ادامه یافت.

بین افراد مشهور حاضر در نمایش رالف لورن،‌ می‌توان به مدل‌ها و بازیگران مشهور سینمای هالیوود مثل لی‌لی کالینز و جسیکا چستین اشاره کرد که پیش از این هم در نمایش‌های رالف‌لورن به عنوان مدل حضور یافته بودند.

نمایش با شرکت ویتوریا چرتی، مدل ایتالیایی، که کت‌ و شلوار و پاپیون و ژاکت به تن داشت و کلاه بیس‌بال روی سرش به نشان نیویورک یانکیز (NY Yankees یک تیم بیسبال حرفه ای آمریکایی) مزین بود، پایانی شگفت‌انگیز داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish