احتمال دارد بخشی از جواهرات «کوه نور» در تاجگذاری چارلز سوم استفاده شود

تاریخچه جواهرات ملکه کامیلا در مراسم تاجگذاری

با نزدیک شدن به مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم و ملکه کامیلا در روز شنبه ششم مه، گمانه‌زنی‌ها بر سر نوع پوشش مهمانان و اعضا خانواده سلطنتی و جواهراتی که آنها استفاده خواهند کرد، افزایش یافته است.

به گزارش تلگراف، بر اساس دانسته‌های تاریخی از سایر تاج‌گذاری‌ها، ملکه کامیلا احتمالا از برخی جواهراتی که در گذشته در مراسم تاجگذاری و رویداد‌های مهم دیگر برای خانواده سلطنتی به کار رفته‌اند، استفاده می‌کند. هرچند که هنوز کاخ باکینگهام به‌طور دقیق فهرست جواهرات را اعلام نکرده است.

گردن‌بند تاج‌گذاری

گردن‌بند تاج‌گذاری را خانه جواهر گارارد (Garrard & Co) برای ملکه ویکتوریا ساخت و در سال ۱۸۵۸ به او اهدا کرد.

این گردن‌بند ۲۵ قطعه الماس درخشان با یک آویز الماس ۲۲.۴۸ قیراطی دارد که به الماس لاهور مشهور است.

این قطعه را در طول تاریخ چند ملکه همسر در مراسم تاج‌گذاری به گردن انداخته‌اند؛ ملکه الکساندرا در سال ۱۹۰۲، ملکه ماری در سال ۱۹۱۱ و ملکه الیزابت که بعدها ملکه مادر شد، در سال ۱۹۳۷.

ملکه الیزابت دوم هم برای تاج‌گذاری خود در سال ۱۹۵۳ آن را به گردن آویخته بود.

گردن‌بند تاج‌گذاری ملکه الیزابت

این گردن‌بند عتیقه الماس کولت را شاه جورج ششم به مناسبت تاج‌گذاری خود و همسرش در ۱۲ مه ۱۹۳۷، به ملکه الیزابت (ملکه مادر) هدیه کرد.

ملکه مادر در روز تاج‌گذاری، این گردن‌بند را به همراه گردن‌بند تاج‌گذاری ملکه ویکتوریا و دو رشته مروارید به گردن انداخت.

ملکه الیزابت دوم پس از مرگ مادرش در سال ۲۰۰۲، این گردن‌بند را به ارث برد و سپس آن را به عروسش که اکنون ملکه همسر است، امانت داد.

کامیلا که در آن زمان دوشس کورنوال بود، با به گردن انداختنش در یک عکس رسمی به مناسبت جشن تولد ۶۰ سالگی‌ خود در تابستان ۲۰۰۷، آن را به نمایش گذاشت.

او یک بار هم مارس ۲۰۰۸ در یک ضیافت دولتی که برای سارکوزی، رئیس‌جمهوری سابق فرانسه، در کاخ وینزر بر پا شد، آن را آویخته بود.

گوشواره‌های تاج‌گذاری

گوشواره‌های تاج‌گذاری نیز از جواهرات ملکه ویکتوریا بود که اغلب آنها را می‌آویخت. این جفت گوشواره در مراسم تاج‌گذاری ملکه‌ همسر مری در سال ۱۹۱۱ و ملکه همسر الیزابت در سال ۱۹۳۷ جزو جواهرات تاجگذاری بودند.

این الماس‌های قطره‌ای، در اصل بخشی از بازوبند هندی که  الماس مشهور «کوه نور» روی آن نصب شده‌بود بودند که در سال ۱۸۵۸ از گردنبند تیمور یاقوت برداشته شد.

انگشتر ملکه همسر

در مراسم تاج‌گذاری، هم به پادشاه و هم به ملکه همسر یک حلقه انگشتر اهدا خواهد شد.

این انگشتر برای تاج‌گذاری ویلیام چهارم و ملکه آدلاید در سال ۱۸۳۱ ساخته شد و از زمان تاج‌گذاری ادوارد هفتم در سال ۱۹۰۲، تمام ملکه‌ همسر‌ها آن را به دست کرده‌اند.

همان‌طور که از قرن سیزدهم سنت مرسوم بود، سنگ اصلی این حلقه یاقوت است.

دستبند سگک‌دار شاه ویلیام چهارم

گزینه دیگر برای ملکه همسر می‌تواند دستبندهای چهارردیف‌الماسی باشد که با دو سگک میناکاری‌شده بزرگ به هم متصل شده‌اند.

گفته می‌شود که یکی از آن‌ها رمز پادشاه ویلیام چهارم و دیگری همسرش ملکه آدلاید است.

ملکه مری و ملکه الیزابت به ترتیب در سال‌های ۱۹۱۱ و ۱۹۳۷ این دستبندها را در مراسم تاج‌گذاری خود استفاده کردند.

خوشپوش‌ترین زوج خانواده سلطنتی، با لباس‌های ست در یک مهمانی حاضر شدند

پرنسس کاترین و همسرش پرنس ویلیام، روز نهم ماه می و سه روز پس از تاجگذاری شاه چارلز سوم، میزبان گاردن پارتی سلطنتی بودند.

زوج ولز با استایل ست

زوج ولز که به واسطه تاجگذاری شاه چارلز و ولیعهدی پرنس ویلیام در صدر اخبار هستند، به نمایندگی از پادشاه انگلستان، در گاردن پارتی سلطنتی که در باغ کاخ باکینگام برگزار شد، با مردم و طرفداران خانواده سلطنتی دیدار کردند.

زوج ولز با استایل ست

کیت میدلتون، پرنسس ولز و ملکه آینده بریتانیا، که معمولا به پوشیدن لباس‌های تکراری معروف است، با استایلی آبی و شیک در این مراسم حضور داشت.

زوج ولز با استایل ست

لباس آبی و بلند کیت با آستین‌های توری و دامن چند لایه‌اش بسیار جلب توجه می‌کرد. پاپیون آبی رنگی که زیر گردنش گره خورده بود و به صورت یقه‌ای برای لباس دیده میشد نیز بسیار زیبا بود.

زوج ولز با استایل ست

کاترین این پیراهن را با کلاه آبی که گل زر بزرگی داشت همراه کرده بود. کفش استیلتو و کیف کلاچ نقره‌ای استایل شیک او را کامل کرده بود. اعضای دیگری از خانواده سلطنتی، همچون خانواده ادینبرگ نیز در این مراسم حضور داشتند و سوفی، دوشس ادینبرگ نیز با پیراهن آبیش بسیار خوش درخشید.

زوج ولز با استایل ست

کاترین پیشتر نیز دقیقا با همین استایل و تنها با گوشواره‌هایی متفاوت دیده شده بود. او این لباس و اکسسوری‌ها را در رویال اسکات سال ۲۰۱۹ نیز به تن داشت.

زوج ولز با استایل ست

پرنس ویلیام نیز تیپ کلاسیکی را برای این مراسم برگزیده و کراواتش را با پیراهن همسرش ست کرده بود. او همچنین برای زنده نگه‌داشتن یاد مادرش، گل آبی فراموشم نکن را، که گل محبوب پرنسس دایانا بود، روی یقه کتش قرار داده بود.

زوج ولز با استایل ست

پرنسس دایانا اگر زنده بود این شکلی میشد و الان ملکه انگلستان بود

این روزها که مراسم تاج‌گذاری شاه چارلز سوم برگزار شد و بسیاری از رسانه‌ها خبر‌های مربوط به شاه و ملکه را بازتاب دادند، بسیاری از مخاطبان حرف پرنسس دایانا را پیش کشیدند و اینکه اگر او زنده بود و ازدواجش با چارلز دوام داشت، زیباترین ملکه انگلستان می‌شد.

پرنسس دایانا

استفاده از هوش‌های مصنوعی یکی از کارهای روتین روزمره شده و بازسازی تصویر افراد فوت‌شده با این هوش‌ها نیز، از این قاعده مستثنی نیست. تصویری که در ادامه می‌بینید در نتیجه سوال «اگر پرنسس دایانا امروز زنده بود، چه شکلی می‌شد؟»، توسط هوش مصنوعی ایجاد شده و بسیار واقعی به نظر می‌رسد.

پرنسس دایانا

نظرتون در مورد تصویری که هوش‌مصنوعی از پرنسس دایانا ساخته چیه؟

کیت میدلتون تنها زن سلطنتی نبود که در مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم با لباس سفید ظاهر شد. ملکه کامیلا، پرنسس شارلوت و سوفی، دوشس ادینبرگ نیز از افرادی بودند که با لباس سفید در این مراسم دیده شدند.

لباس سفید در تاجگذاری

به گفته گابی وینترز کارشناس رنگ، که صحبت‌های او در مجله Hello نقل شده است، تصور می‌شود که رنگ روشن و تمیز نمادی از صلح و همچنین آغازی جدید باشد. او افزود: «اگرچه رنک سفید آن قدر که باید جلب توجه نمی‌کند اما مانند یک صفحه خالی است که انتظار نوشتن را می‌کشد. رنگ سفید هر چیزی را بازتاب می‌کند تا راه شکوفایی را به سادگی نمایان سازد.»

لباس سفید در تاجگذاری

در سال ۱۹۵۳، در مراسم تاج گذاری ملکه الیزابت دوم هم زنان خانواده سلطنتی و اشرافی همگی سفید پوشیده بودند. در این مراسم ملکه الیزابت دوم هم لباس ساتن سپید رنگی به تن داشت که توسط طراح لباس سلطنتی، نورمن هارتنل دوخته شده بود.

ردای سلطنتی مخملی ملکه کامیلا نیز همان ردای متعلق به ملکه الیزابت دوم بود که به جز این مراسم‌ها در جای دیگری پوشیده نمی‌شود.

پرنسس بئاتریس نیز در مراسم عروسی خود لباسی که خیاط سلطنتی به دستور ملکه آماده کرده بود را پوشید.

لباس سفید در تاجگذاری

ادای احترام ابدی کیت به پرنسس دایانا

لباس کیت میدلتون نوعی ادای احترام به مادر همسرش، پرنسس دایانا بود. اگرچه تاج گذاری هر پادشاه تنها یک‌بار برگزار می‌شود؛ با این حال به نظر می‌رسد حضور کیت میدلتون حتی بیشتر از تاج گذاری چارلز سوم زیر نظر است، چرا که او با بسیاری از لباس‌هایی که شبیه پرنسس دایانا می‌پوشد، سعی دارد یاد او را بیش از پیش زنده نگاه دارد. جواهرات کیت از یادبودهای مورد استفاده ملکه الیزابت و شاهزاده ولز، دایانا بود. نیم تاج نمادین کیت میدلتون در مراسم تاج گذاری پادشاه چارلز و ملکه کامیلا نیز شکل گل‌هایی با خوشه‌های درهم است.

لباس سفید در تاجگذاری

این غیر قابل انکار است که در مراسم تاج‌گذاری استایل همه کامل به نظر می‌رسد، اما کیت میدلتون که در سبک پوشش مقرون به صرفه، نفر اول است گاهی به تجمل روی می‌آورد و اغلب از میان طراح‌های با اصالت بریتانیایی لباسی را انتخاب می‌کند. مراسم تاج گداری پادشاه چارلز سوم نیز از همین رویدادهاست.

لباس سفید در تاجگذاری

کیت میدلتون با لباسی از برندی لاکچری

حال که ۸ ماه از مرگ ملکه می‌گذرد، تاج و تخت بعد از ۷۰ سال سلطنت ملکه الیزابت دوم به پسرش شاهزاده چارلز سوم می‌رسد. کیت میدلتون در این مراسم که در تاریخ ۶ می ۲۰۲۳ برگزار شد، لباس سفیدی به طراحی الکساندر مک کوئین انتخاب کرد، این لباس آراسته به نمادهای بسیاری بود. از جمله این نمادهای گلدوزی شده، که تداعی کننده چهار کشور بریتانیاست می‌توان به گل رز، گل خار مریم، شبدر و گل نرگس اشاره کرد.  الکساندر مک کوئین برند مورد علاقه کیت است و طراحی جامه سپید عروسی او را هم همین برند بر عهده داشته است.

لباس سفید در تاجگذاری

لباس پرنسس شارلوت دختر پرنس ویلیام و کیت میدلتون هم مشابه لباس مادرش طراحی و دوخته شده بود.

لباس سفید در تاجگذاری

لباس سفید کامیلا در تاجگذاری

کامیلا، ملکه وقت بریتانیا هم برای این مراسم با لباسی از گلدوزی‌های طلایی که توسط بروس اولدفیلد، طراحی بریتانیایی که سابقه طراحی لباس برای افرادی همچون پرنسس دایانا و تیلور سوئیفت را در کارنامه خود دارد، دوخته شده بود.

لباس سفید در تاجگذاری

جامه کامیلا گلدوزی شده با نمادهایی هم‌چون گل بابونه، شکوفه آبی، گل‌های زرد و گل رازیانه مزین شده اند که همگی نشانه‌ای از عشق و احترام ملکه و پادشاه به طبیعت هستند‌.

لباس سفید در تاجگذاری

گردنبند او همان گردنبندی است گه ملکه الیزابت دوم در مراسم تاج گذاری خود بر گردن آویخته بود. باید گفت که این گردنبند که ابتدا برای ملکه ویکتوریا ساخته شده بود، بعد از مرگ او سلسله‌وار به ترتیب بر گردن ملکه الکساندرا، ملکه مری و ملکه الیزابت اول دیده شده بود که به طور موقت در مراسم تاج گذاری از آن استفاده می‌کردند.

لباس سفید در تاجگذاری

روز قبل از تاج گذاری مورخ ۵ می در کاخ باکینگهام یک مهمانی از جمع افرادی که برای تاج گذاری از کشورهای مختلف آمده بودند، برگزار شد. پرنسس ولز لباس آبی رنگی بر تن داشت که میان جمعیت به وضوح می‌درخشید.

کیت در مهمانی کاخ باکینگهام

لباسی که میدلتون از فروشگاه سلف – پورتریت سفارش داده بود با پارچه‌ی سلطنتی دوخته شده بود و سبک لباس محافظ کارانه بود چرا که قیمت آن به بیش از ۳۶۰ پوند می‌رسید.

کیت در مهمانی کاخ باکینگهام

ظاهرا نسخه اصلی لباس کمی بازتر طراحی شده اما برای بانوی سلطنتی یقه گره خورده لباس کاملا پوشیده شده است.

کیت در مهمانی کاخ باکینگهام

دکمه‌های کریستالی سرشانه و سر آستین لباس آن را زیباتر کرده و کمربند ظریف فرم یکدست لباس را برهم زده بود. جنس لباس آبی لاجوردی میدلتون از جنس کرپ نازک و لخت بود.

کیت در مهمانی کاخ باکینگهام

او این لباس را با کفش همرنگ نوک تیز از برند آکوازورا مدل لاولینک با بند کریستالی و جواهرات یاقوت کبود مادربزرگ همسرش، ملکه الیزابت که در مراسم رسمی دیگری هم استفاده کرده بود و نیم تاج معروف Lover’s Knot متعلق به پرنسس دایانا تکمیل کرد.

کیت در مهمانی کاخ باکینگهام

مدل موی همیشگی کیت میدلتون با آرایشی که کمی چهره او را سرخ تر از همیشه کرده بود از ویژگی‌های ثابت استایل او هستند.

کیت در مهمانی کاخ باکینگهام

این دختر کوچولو، شیرین‌ترین دختر مراسم تاجگذاری بود

پرنسس شارلوت، دومین فرزند پرنس ویلیام و نفر سوم خط سلطنت، دیروز در مراسم تاجگذاری پدربزرگش، از درخشان‌ترین افراد جمع بود.

شارلوت در تاجگذاری

شارلوت شنلی سفید و بلند را به تن داشت که گل‌هایی نقره‌ای در بالاتنه آن کار شده بود. کفش‌های پاشنه تخت سفید او، استایلش را کامل کرده بود.

شارلوت در تاجگذاری

تاجی که شارلوت بر سر داشت، شباهت زیادی به تاج مادرش، پرنسس ولز داشت و بسیار با موهای طلایی و صورت معصومانه او هماهنگ بود.

شارلوت در تاجگذاری

شارلوت در تمام طول مراسم در کنار برادر کوچکترش، لویی و والدینش راه می‌رفت.

شارلوت در تاجگذاری

این 3 ملکه، زیباترین ملکه‌های دنیا هستند

دیروز بالاخره تاچگذاری شاه چارلز سوم انجام شد و چارلز و کامیلا عناوین شاه و ملکه را دریافت کردند. در این مراسم ستارگان سلطنتی از کشورهای مختلف جهان حضور یافته و با استایل‌های زیبا، حواشی مراسم را رقم زدند. ملکه لیتزیا، ملکه رانیا و پرنسس شارلن، که به عنوان زیباترین بانوان سلطنتی دنیا شناخته می‌شوند هم در این مراسم حاضر شدند و نشان دادند واقعا شایسته این صفت هستند. در این مطلب نگاهی به استایل این 3 ملکه در مراسم تاجگذاری داشته‌ایم.

زیباترین ملکه های دنیا

ملکه لیتزیا، ملکه اسپانیا

ملکه لیتزیا بارها به عنوان زیباترین ملکه دنیا شناخته شده است. او در مراسم تاجگذاری شاهزاده چارلز هم با استایلی شیک و متفاوت ظاهر شد و بار دیگر ثابت کرد که لباس پوشیدن را خوب بلد است. این ملکه بارها ثابت کرده که جسارت خوبی در امتحان مدل‌های مختلف استایل دارد و در این مراسم هم با انتخاب رنگ صورتی به عنوان رنگ اصلی استایلش، بار دیگر مهر تاییدی بر این ادعا زده است. او در این مراسم کت و شلواری به رنگ صورتی باربی‌گونه حاضر شد و با لباسش به اندازه کافی توجه حاضرین را جلب کرد.

زیباترین ملکه های دنیا

لیتزیا، ملکه 50 ساله اسپانیا، که پیش از ملکه شدن مجری بوده، این کت و شلوار شیک را با کلاهی حصیری که به شکل دیسک طراحی شده بود ست کرد. این کلاه اگرچه سنخیت زیادی با کت و شلوار صورتی ملکه داشت، اما مدل آن به شدت سوژه کاربران فضای مجازی شد. بسیاری بر این باور بودند که لیتزیا با این کلاه شبیه کاراکتر ریدن در بازی ویدئویی مورتال کامبت شده!

زیباترین ملکه های دنیا

لیتزیا در روز قبل از مراسم تاجگذاری، که به نوعی خوشامدگویی به میهمانان در کاخ باکینگهام بود هم با لباس شیک سبز رنگی از کالکشن بهار/تابستان 2023 ویکتوریا بکهام حاضر شده بود. این لباس هم به نوبه خودش به شدت مورد توجه قرار گرفت. شاید بتوانیم بگوییم لیتزیای خوشپوش و جذاب، جای خالی مگان مارکل، خوشپوش‌ترین بانوی سلطنتی انگلستان، را پر کرده بود. مگان مارکل هم هربار با استایلش دیوانه‌مان میکرد و نشان میداد تا چه حد می‌تواند جسور و زیبا باشد.

ملکه رانیا، ملکه اردن

رانیا که از خوشپوش‌ترین و شیک‌ترین ملکه‌های دنیا محسوب می‌شود، با لباسی به رنگ زرد پاستلی در این مراسم حضور داشت. این لباس با یقه‌ی کیپ و طرح زیبایش توجه بسیاری را جلب کرد.

زیباترین ملکه های دنیا

در روزی که خیلی‌ها با تاج‌هایشان جلب توجه می‌کردند، او با کلاهی از جنس لباس، ظاهرش را تکمیل کرده بود. کفش‌های پاشنه‌دار سفید این استایل را تکمیل کرده بود.

رانیا در تاجگذاری

این ملکه زیبا خوشپوشی همیشگی‌اش را در ضیافت روز قبل از تاج‌گذاری در کاخ باکینگهام نیز به رخ کشیده بود. در این ضیافت او با لباسی قهوه‌ای، بلند و جذب از برند شیاپارلی حضور یافته بود و با کیف و کفش‌های طلایی استایلش را تکمیل کرده بود.

رانیا در تاجگذاری

پرنسس شارلن، پرنسس موناکو

سومین بانوی سلطنتی زیبای حاضر در مراسم تاجگذاری، پرنسس شارلن، پرنسس موناکو بود. پرنسس موناکو در این مراسم با کت و دامن کرم رنگ جذابی حاضر شد که سادگی آن را دکمه‌های طراحی شده به شکل گل از بین می‌بردند. شارلن 45 ساله که پیشتر شناگر بوده، به عنوان جسورترین بانوی سلطنتی شناخته می‌شود. برخلاف بسیاری از بانوان سلطنتی، شارلن بارها با دامن‌های کوتاه دیده شده و مهم‌تر از همه موهایش به شکل پیکسی کوتاه هستند. مدل مویی که به هیچ وجه بین بانوان سلطنتی دیده نمی‌شود.

زیباترین ملکه های دنیا

کت و دامن شیک شارلن در این مراسم هم به شدت مورد توجه قرار گرفت. مدل طراحی کت و دنباله‌ای که در قسمت پشتی کت آویزان بود، این کت را متفاوت میکرد. او استایلش را با کفش‌هایی استیلتو دقیقا به همان رنگ تکمیل کرده بود. شارلن مثل همیشه با موهای پیکسی جذابش و آرایش ساده‌اش در مراسم حاضر شد.

زیباترین ملکه های دنیا

این پرنسس زیبا و جسور در روز قبل از تاجگذاری و در کاخ باکینگهام با استایلی شیک و متفاوت ظاهر شد. او در این مراسم به سراغ ست جذابی از پیراهن و شلوار رفته بود که طراحی متفاوتی داشتند. او این پیراهن زیبا را با صندل‌ها و کیف کلاچ نقره‌ای‌اش ست کرده بود.

خیره‌کننده‌ترین تاج‌ها و کلاه‌هایی که مهمانان مراسم تاجگذاری به سر گذاشتند

دیروز مراسم تاجگذاری شاه چارلز در کلیسای وست مینستر و در حضور بیش از دو هزار مهمان برگزار شد و او و همسرش رسما عناوین شاه و ملکه رو دریافت کردند. در این رویداد بزرگ اکسسوری‌های مو و کلاه‌ها در استایل، حرف اول را می‌زدند. خیره کننده‌ترین تاج‌ها نیز متعلق به پرنسس ولز و دخترش پرنسس شارلوت بود.

کلاه در استایل تاجگذاری

در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به زیباترین کلاه‌ها و اکسسوری‌ها در استایل افراد حاضر در مراسم.

کیت میدلتون

کلاه در استایل تاجگذاری

پرنسس شارلوت

کلاه در استایل تاجگذاری

لتیزیا، ملکه اسپانیا

کلاه در استایل تاجگذاری

لیدی لوئیز، دختر شاهزاده ادوارد

کلاه در استایل تاجگذاری

سوفی، دوشس ادینبرگ

کلاه در استایل تاجگذاری

پیپا میدلتون، خواهر کیت

کلاه در استایل تاجگذاری

رانیا، ملکه اردن

کلاه در استایل تاجگذاری

پرنسس مری، ملکه آینده دانمارک

کلاه در استایل تاجگذاری

پرنسس بئاتریس

کلاه در استایل تاجگذاری

پرنسس اوژنی

کلاه در استایل تاجگذاری

کارول میدلتون، مادر کیت

کلاه در استایل تاجگذاری

زارا تیندال

کلاه در استایل تاجگذاری

لورا لوپز

کلاه در استایل تاجگذاری

پرنسس مته مریت، ملکه آینده نروژ

کلاه در استایل تاجگذاری

شارلین، پرنسس موناکو

کلاه در استایل تاجگذاری

ماکسیما، ملکه هلند

مهمانان مراسم تاجگذاری

ویکتوریا، ملکه آینده سوئد

کلاه در استایل تاجگذاری

کیتی پری

کلاه در استایل تاجگذاری

فینگان بایدن، نوه رئیس جمهور آمریکا

کلاه در استایل تاجگذاری

کیتی پری با لباس خیره‌کننده‌اش به پرنسس دایانا، ادای احترام کرد

کیتی پری، خواننده محبوب آمریکایی، یکی از مهمانان مراسم تاجگذاری شاه چارلز سوم بود و با استایل شیکش توجه‌ رسانه‌ها و مخاطبان را جلب کرد.

کیتی در تاجگذاری

کیتی لباسی به رنگ صورتی چرک را بر تن داشت. این لباس که متشکل از بلوز آستین کوتاه دکمه‌دار و دامن بود، با دستکش‌های اپرا به همین رنگ همراه شده بود. گل صورتی نسبتا بزرگی نیز بر روی سینه لباس کار شده بود.

کیتی در تاجگذاری

کلاه بزرگ و مجلل کیتی همرنگ با لباس، مهم‌ترین اکسسوری استایل او محسوب میشد. از حضور کفش‌های پاشنه بلند و کیف کوچک سفیدش نباید غافل شد.

کیتی در تاجگذاری

کیتی با لباسی از برند ویوین وست‌وود، که طرح آن از یکی از لباس‌های پرنسس دایانا الهام گرفته شده بود در این مراسم شرکت کرد.

کیتی در تاجگذاری

کیتی که در این مراسم بسیار گوشی‌ به دست ظاهر شد و لقب ملکه سلفی تاجگذاری را از آن خود کرد، با گردنبند مرواریدی که پلاکی به شکل تاج داشت و گوشواره‌های گرد و زیبایی در مراسم دیده شد.

کیتی در تاجگذاری

کیت میدلتون، پرنسس زیبای ولز و ملکه‌ی بعدی بریتانیا، دیروز در مراسم تاجگذاری پادشاه انگلستان، همچون همیشه زیبا و خیره‌کننده ظاهر شد.

کیت در تاجگذاری

کیت کت و دامن سفیدی را به تن داشت. در قسمت پایینی دامن او گلدوزی‌هایی از گل‌های نقره‌ای رنگ به چشم می‌خورد. کفش‌های سفید پاشنه‌دار ظاهر او را تکمیل می‌کرد. او با ردای آبی رنگ و بزرگی که بر روی لباس‌های سفیدش به تن داشت، در این مراسم شرکت کرد. بارش باران در لندن، اندکی عبور مرور با این لباس‌ها را برای کاترین سخت کرده بود.

کیت در تاجگذاری

آرایش طبیعی و زیبای صورت کیت، موهایی که به زیبایی جمع‌شده بودند و تاج درخشان او که از گل‌‌های نقره‌ای و زیبایی تشکیل شده بود، او را در میان افراد حاضر در مراسم به رخ می‌کشید.

کیت در تاجگذاری

ورود کیت به مراسم همراه با همسرش ویلیام، پرنس ولز و پادشاه بعدی بریتانیا صورت گرفت. شارلوت و لویی فرزندان این زوج نیز در کنار آن‌ها راه می‌رفتند.

کیت در تاجگذاری

جورج فرزند بزرگ کیت و ویلیا، از همراه شاه بود و در طی مراسم کنار والدینش حضور نداشت.

کیت در تاجگذاری

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish