گنجاندن رنگ های ترند پاییز و زمستان 2023 /1402 در کمد لباس شما نشانه آغاز مد پاییز است و وجود رنگ‌های جدید، انرژی جدیدی را به زندگی شما می‌دهد. با نمایش رنگ‌های شادی مثل قرمز و آبی در فشن شوها، ثابت می‌کند که زمستان 1402 به رنگ‌های سنتی مانند رنگ‌های خنثی و مشکی ختم نمی‌شود. رنگ‌های ترند پاییز و زمستان 1402 /2023 جان تازه‌ای به استایل و کمد شما می‌بخشد.

1. قهوه‌ای شکلاتی جذاب‌ترین رنگ‌های ترند پاییز زمستان 1402

سایه‌های مختلفی از قهوه‌ای همیشه در فصل سرما یکی از پرطرفدار ترین رنگ‌ها بوده است. اما قهوه شکلاتی در حال تبدیل‌شدن به رنگ مشکی جدید در پاییز امسال است و به‌اندازه سایر رنگ‌های خنثی کلاسیک مانند مشکی و شتری متنوع است و به‌راحتی می‌توانید لباس زمستانی جذابی متنوعی داشته باشید.

رنگ قهوه‌ای شکلاتی را با چی ست کنیم؟

  • کت: بدون شک جذاب‌ترین رنگ برای کت سایه‌های قهوه‌ای است که برای هر نوع پوستی مناسب است.
  • لوازم جانبی: کیف چرمی و یا کمربند قهوه‌ای جزو لوازم جانبی‌های است که همیشه می‌توان از آن استفاده کرد.
  • بوت: یک جفت چکمه قهوه‌ای براق یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موردعلاقه در زمستان خواهد بود.
قهوه‌ای شکلاتی جذاب‌ترین رنگ‌های ترند پاییز زمستان 1402

2. آبی یخی، خنک‌ترین رنگ‌های پاییز و زمستان 2023  

آبی از کالکشن‌های بهار/ تابستان در فشن شوها حضور داشته است.  و به نظر می‌رسد که برای رنگ‌های ترند پاییز و زمستان نیز همچنان باقی‌مانده است.  درحالی‌که تابستان طیف گسترده‌ای از سایه‌های آبی را دیدیم، فصل آینده روی آبی کم‌رنگ و یخی مانند ملکه زمستان تمرکز دارد. برندهای مشهوری مانند Loewe و Fendi، از آبی یخی در کالکشن خود استفاده کردند.

آبی یخی را با چی ست کنیم؟

  • لباس‌های ابریشمی: لباس‌های ابریشمی یا لباس‌های پیراهنی برافراشته را به جذابیت خود اضافه کنید.
  • جین: رنگ ملایم آبی یخی، به طور جهانی جذاب است و می‌تواند به‌عنوان یک‌رنگ خنثی در نظر گرفته شود؛ بنابراین برای  شلوار جین راسته، دامن، لباس جین و یا کت جین بهترین انتخاب هستند.
  • کت‌وشلوار: هیچ ترکیب رنگی زیباتر از آبی و سفید وجود ندارد، بنابراین یک کت‌وشلوار آبی و یک پیراهن سفید شفاف را برای کت‌وشلوار پاییزی انتخاب مناسبی می‌تواند باشد.  
آبی یخی، خنک‌ترین رنگ‌های پاییز و زمستان 2023

3. قرمز آتشین، ترند ترین رنگ‌های پاییز و زمستان 1402 /2023

رنگ ترند پاییز 1402 / 2023 با رنگ قرمز آغاز می‌شود. با فاصله‌گرفتن از رنگ  صورتی باربی (Barbiecore)، قرمز در پالت زمستانی جذاب‌ترین رنگ است.

رنگ قرمز را با چی ست کنیم؟

لباس مجلسی: قرمز بهترین رنگ برای درخشش در مهمانی‌ها است. همچنین با اضافه‌کردن اکسسوری‌های هماهنگ با رنگ قرمز قطعاً همه توجه‌ها به سمت شما خواهد بود.

  • لباس بافت: لباس بافت قرمز بهترین گزینه برای روزهای سرد پاییز و زمستان است.
  • اکسسوری‌ها: اگر می‌خواهید تنها بخشی از ظاهرتان قرمز باشد؛ ساده‌ترین راه برای ایجاد رنگ جدید، استفاده از یک اکسسوری است. به‌عنوان‌مثال: کفش‌های پاشنه‌دار، کلاه یا یک کت چرم کوتاه می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند. 
قرمز آتشین، ترند ترین رنگ‌های پاییز و زمستان 1402 /2023

4. رنگ زردآلو APRICOT CRUSH

رنگ سال 2024 توسط WGSN و Coloro اعلام شده است، انتظار می‌رود سایه‌های ملایم زردآلو از طریق مد و همچنین لوازم‌خانگی به فروشگاه‌ها نفوذ کند. اما این سایه به همان اندازه در دوزهای کوچک با لباس‌های روزمره شما به‌خوبی کار می‌کند. نارنجی یکی دیگر از رنگ‌های بزرگ برای پاییز است  که به‌خوبی با رنگ‌های گرم‌تری مانند قهوه‌ای شکلاتی، بژ، خاکستری یا آبی متوسط تا تیره یا سرمه‌ای هماهنگ می‌شود. اگر با لباس‌های رنگ روشن غریبه هستید، رنگ زردآلو به‌عنوان یکی از رنگ‌های ترند پاییز و زمستان 2023، کار شما را آسان می‌کند. این رنگ با پوست گرم همخوانی خوبی دارد و همچنین به‌خوبی با رنگ‌های خنثی ساده مانند کرم و سفید جفت می‌شود.

رنگ زردآلویی را با چی ست کنیم؟

  • پولک‌ها: نارنجی درخشش زیادی دارد، بنابراین با پولک‌ها و درخشش‌ها ترکیب شده و ظاهری بی‌نظیری در  مهمانی خواهید داشت.
  • کفش پاشنه‌بلند: با یک جفت پاشنه به رنگ زردآلو، می‌توانید مطابق با مد حرکت کنید. برای استایل بهتر نیز می توانید با لباس قهوه‌ای شکلاتی خود بپوشید تا کنتراست جالبی در ظاهرتان ایجاد شود.
  • جواهرات: این رنگ زیبا را به جعبه جواهرات خود اضافه کنید. از گردنبندهای چوکر گرفته تا گوشواره‌ها، می‌توانند ساده‌ترین ظاهرها را جذاب کنند.
زردالویی -  رنگ های ترند پاییز و زمستان 1402 / 2023

5. رنگ زرد

زرد را می‌توان یکی از رنگ‌های پیچیده‌تر در نظر گرفت، اما سایه کمرنگی از زرد امسال ترند شده که آن را بسیار پوشیدنی‌تر می‌کند. سایه روشن تری از رنگ زرد که مایل به سفید و یا کرم است؛ علاوه بر پاییز و زمستان تا فصل بهار نیز می تواند مهمان کمد شما باشد.  اگر از طرفداران پالت‌های کمرنگ و یا کمد لباس‌ مینیمالیستی هستید، رنگ زرد بهترین گزینه برای ایجاد حال و هوای آفتابی به کمد لباس شما در پاییز و زمستان 1402 است.

رنگ زرد را با چی ست کنیم؟

  • شلوارهای گشاد: زمانی که پوشیدن رنگ‌ها برای مشکل است، سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که دور از صورتتان باشد تا احساس اعتماد به نفست بیشتری داشته باشید. شلوارهای گشاد نه‌تنها فوق‌العاده جذاب هستند؛ بلکه ظریف و راحت  نیز هستند.
  • لباس‌های میدی: با اضافه‌کردن بافت‌های زمستانی، چکمه‌های چرمی، ژاکت کش‌باف یا کت پشمی، لباس میدی زرد خود را برای هوای سرد مناسب کنید.
  • شال گردن: برای رنگ شال گردن های  بزرگ که جزو ترندهای پاییز و زمستان 2023 / 1402  نیز هستند؛ می توانید از رنگ زرد یا ترکیبی از آن استفاده کنید.
زرد  رنگ های ترند پاییز و زمستان 1402 / 2023

6. رنگ اسطوخودوس

رنگ اسطوخودوس در حال حاضر نقش کلیدی در کمد لباس های تابستانی ما داشته است و پاییز به جایی نمی‌رسد. WGSN  رنگ اسطوخودوس (Digital Lavender) را به‌عنوان رنگ سال 2023 اعلام کرد و طراحان Max Mara، Missoni و Loewe نیز این سایه را در باندهای پاییزی خود به نمایش گذاشتند. کلید ایجاد یک ظاهر مونوکروم اسطوخودوس، انتخاب درست بافت در ترکیب است. کت های تیره، جوراب های پشمی و یا بافت  می تواند جذابیت را برای شما ایجاد کنند.

رنگ اسطوخودوس را با چی ست کنیم؟

  • لباس‌های بلند: این رنگ آرامش‌بخش با سایه‌های کمرنگ تر گزینه خوبی برای لباس‌های بلند در پاییز و زمستان هستند.
  • بلیزر: کت بلیزر به هر ظاهری جلای می‌بخشد. این رنگ گزینه خوبی برای استایل پرپی و یا ست‌کردن با کفش اسپرت سفید است.
  • لباس های طرح دار: اگر به لباس‌های طرح‌دار علاقه دارید، رنگ و چاپ با این رنگ ترند می‌تواند ترکیب خوبی باشد.

شما برای استایل پاییز و زمستان کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟ نظر خود را در بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

رنگ اسطوخودوس - رنگ های ترند پاییز و زمستان 1402 / 2023

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish