وقتی صحبت از معروف ترین مدل های مرد می شود، افرادی مانند شان اوپری و دیوید گاندی به ذهن مردم خطور می کند. با این حال، لیست معروف ترین مدل های مرد جهان به این دو ختم نمی‌شود. مردان زیادی در هر سنی وجود دارند که به عنوان یک مدل برتر به دلیل اندام فیت و چهره‌ی جذاب، به جایگاه بسیار ارزنده‌ای دست یافتند. و تنها مدل های زن نیستند که محبوبیت و شهرت زیادی دارند. به مطالعه این مقاله ادامه دهید و با معروف ترین مدل های مرد آشنا شوید.

معروفترین مدل مرد

آلتون میسون  Alton Mason

این مدل متولد نبراسکا به عنوان یک رقصنده، کار حرفه‌ای خود را شروع کرد. و سپس وارد دنیای مد شد. او تقریباً برای همه طراحان بزرگ، مانند گوچی، مایکل کورس و ژیوانشی کت واک کرده است. میسون همچنین در فیلم زندگی‌نامه‌ای الویس به کارگردانی باز لورمن، نیز در در نقش ریچارد کوچولو نقش آفرینی کرده است.

آلتون میسون  Alton Mason معروف ترین مدل های مرد جهان

جردن بارت Jordan Barrett

بارت در سن 14 سالگی در زادگاهش استرالیا کشف شد. بارت با برندهای معروف زیادی از جمله: باس(BOSS)، ورساچه (Versace)، بالمین (Balmain)، تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) و تعداد بیشماری دیگر همکاری داشته است. این مدل مرد جذاب در سال 2015 توسط سایت  Models به عنوان بهترین مدل سال انتخاب شد.

جردن بارت Jordan Barrett معروف ترین مدل های مرد جهان

تایسون بکفورد Tyson Beckford

بکفورد پس از کشف شدن توسط سردبیر مجله هیپ هاپ در سال 1991 به شهرت رسید. او با کمپین عطر پولو اسپورت رالف لورن حرفه‌ی مدلینگ خود را آغاز کرد. او به سطح شهرت سوپرمدل‌های زن در دهه 90 دست یافت. تایسون به عنوان یکی از معروف ترین مدل های مرد جهان، حرفه خود را به باند فشن شو محدود نکرد. او همچنین به بازیگری، مجری تلویزیون و اینفلوئنسر در اینستاگرام مشغول است.

تایسون بکفورد Tyson Beckford معروف ترین مدل های مرد جهان

مارک واندرلو Mark Vanderloo

وندرلو مترادف با صنعت مدلینگ در دهه 90 است. طبق گزارش‌ها، این مدل هلندی در طول دوران اوج خود تا 50 برنامه در هفته راه می‌رفت و در سال 1995 در جوایز مد و موسیقی VH1 به عنوان مدل مرد سال انتخاب شد.

مارک واندرلو Mark Vanderloo معروف ترین مدل های مرد جهان

لاکی بلو اسمیت Lucky Blue Smith

مسلماً یکی از مشهورترین مدل های مرد، لاکی بلو اسمیت است. او در سن 10 سالگی کشف شد. و در 12 سالگی با یک آژانس مدلینگ قرارداد امضا کرد. البته چشمان آبی چشمگیر، موهای بلوند پرپشت و نام منحصر به فرد او نیز به محبوبیت و شهرت او می افزاید. این مدل مرد معروف 24 ساله، در فشن شوهای برندهای معروفی مانند: شنل، فندی، جرمی اسکات و تام فورد قدم زده است. او همچنین در کمپین های تبلیغاتی Calvin Klein، Moncler، L’Oreal حضور داشته است. این مدل تنها در اینستاگرام میلیون‌ها فالوور دارد. و همچنین پدر سه فرزند است.

لاکی بلو اسمیت Lucky Blue Smith مشهورترین مدل های مرد

دیوید گاندی David Gandy، معروف ترین مدل های مرد جهان

این مدل بریتانیایی از یک مسابقه تلویزیونی جستجوی مدل شناسایی شد و به عنوان مدل اصلی مرد برای برندهایی مانند Dolce & Gabbana مشغول به کار شد. جدا از مدلینگ، او به عنوان نویسنده به ووگ بریتانیا و GQ بریتانیا کمک کرده است، علاوه بر این به عنوان سفیر برند و سرمایه گذار در Savile Row Gin می‌توان گفت یک پکیج کامل است. این بریتانیایی نه تنها بدنی خوش تراش و چهره‌ای کلاسیک خوش تیپ دارد، بلکه استایلی جدی نیز دارد. زمانی که در کمپین‌های بزرگ‌ترین برندهای مد جهان شرکت نمی‌کند، دیوید را می‌توان مشغول به نوشتن، رانندگی ماشین‌های شیک و حمایت از اهداف خیریه‌ای پیدا کرد.

دیوید گاندی David Gandy، معروف ترین مدل های مرد جهان

شان اوپری Sean O’Pry

شان اوپری در سال 2006 از طریق عکس های مراسم جشن در MySpace زمانی که او 17 ساله بود توسط Nolé Marin کشف شد. او یکی از جذاب‌ترین چهره‌ها در صنعت مدلینگ مردانه است. چشمان آبی یخی و ابروهای تیره به ظاهر زیبای خیره کننده او می افزاید. شان اوپری در کمپین های متعددی مانند: کالوین کلاین، رالف لورن، ورساچه و بوتگا ونتا ظاهر شده است. و نمایش های برندهای معروفی مانند: ایو سن لوران، جیوانشی و سالواتوره فراگامو نیز افتتاح کرده است.

به غیر از کت واک در فشن شو ها، این مدل در موزیک ویدیوهایی مدونا (Girl Gone) و تیلور سویفت (Blank Space) نیز حضور داشت.

شان اوپری Sean O'Pry جذاب ترین مدل مرد جهان

هو بینگ Hu Bing

بینگ حرفه مدلینگ خود را در دهه 90 آغاز کرد و در سال 1991 عنوان “برترین مدل مرد چینی” را به دست آورد. سپس اولین مدل مرد چینی شد که در باند بین المللی مد راه رفت. او با برندهای معروفی مانند: Louis Vuitton، Dolce & Gabbana و Valentino be نیز کار کرده است.

هو بینگ Hu Bing معروف ترین مدل مرد چینی

جان کورتاجارنا Jon Kortajarena

این مدل جذاب، یکی از معروف ترین مدل های صادراتی اسپانیا است. مربی جان به عنوان یکی از معروف ترین مدل های مرد، تام فورد است. می تواند بازیگری را جزو یکی از استعدادهای او به حساب آورد. کورتاجارنا در مصاحبه ای در سال 2018 گفت:

“قبل از شروع کار با تام، به ترک مدلینگ فکر می کردم. او در من چیزی را دید که قبلاً هیچ کس دیگری ندیده بود. او به من در مورد چگونگی کارکرد صنعت، آنچه مردم از یک مدل انتظار دارند و مردانگی به چه معناست یاد داد. “

کورتاجارنا برای برندهای معروفی  از جمله: Bottega Veneta، Dolce & Gabbana، John Galliano و Chanel کت واک کرده است.

جان کورتاجارنا Jon Kortajarena معروف ترین مدل های مرد

نوآ میلز Noah Mills

مدل مرد دیگری که در بین بهترین و معروف ترین مدل های مرد جهان به حساب می آید؛ نوآ میلز کانادایی است. میلز به عنوان مدل و همچنین بازیگر فعالیت دارد. او حرفه ی مدلینگ را در سال 2001 آغاز کرد و اولین فشن شوی خود را برای گوچی (Gucci) و سن لوران (Saint Laurent) در سال 2004 انجام داد. می‌توان گفت که Dolce & Gabbana یکی از برجسته ترین کمپانی های است که با او همکاری داشته است. میلز در فیلم هایی مانند Sex and the City 2 و The Falcon and the Winter Soldier نیز نقش آفرینی داشته است.

نوآ میلز Noah Mills بهترین و معروف ترین مدل های مرد جهان

ایواندرو سولداتی Evandro Soldati

ایواندرو سولداتی یکی از معروف ترین مدل های مرد اهل برزیل است. او مدلینگ را از سال 2002 با شرکت در مسابقه فورد آغاز کرد و به دستاوردهای بزرگی دست یافت. ایواندرو توسط مجله فوربس به عنوان یکی از “موفق ترین مدل های مرد جهان” نیز نامگذاری شد. او مدل اصلی مرد برای تبلیغات جورجیو آرمانی در سال 2007 و تبلیغات آرمانی جین در سال 2008 بود. اعتبار مدلینگ این مدل جذاب، برای شرکت هایی مانند Louis Vuitton، Valentino و Guess است. او به عنوان مدل مرد، در موزیک ویدیو لیدی گاگا (Alejandro) نیز حضور داشت.

ایواندرو سولداتی یکی از معروف ترین مدل های مرد

یوهانس هوبل Johannes Huebl

یوهانس مدل آلمانی تبار، حرفه مدلینگ خود را در سن 17 سالگی آغاز کرد. استایل شیک و بدن فیت او در سراسر جهان طنین انداز شد. او با کمپانی های معروفی از جمله: Hugo Boss و Ralph Lauren همکاری کرده است. این مدل جذاب حتی پشت دوربین نیز با استعداد است و برای Elle Spain، Harper’s Bazaar Mexico و Grazia قطر نیز عکسبرداری کرده است. هوبل همسر اولیویا پالرمو نماد مد، است.

یوهانس هوبل Johannes Huebl معروف ترین مدل مرذ

آدام سن Adam Senn

آدام سن یک مدل و بازیگر آمریکایی متولد فرانسه است. او در فشن‌شو های کمپانی های لوکس مد، از جمله گوچی و دولچه و گابانا ظاهر شده است. آدام همچنین در حرفه بازیگری نیز فعالیت دارد.  که در برنامه‌هایی مانند: قانون و نظم، Zero، سریال Hit the Floor از VH1 شناخته شد. این مدل همچنین مالک یک رستوران به نام Bocca di Bacco در نیویورک است.

آدام سن Adam Senn معروف ترین مدل مرد جهان

ایزاک کارو Isaac Carew

ایزاک کارو یک مدل و همچنین یک سرآشپز بریتانیایی است. او در چندین کمپین و فشن شو برای برندهای معروف مد، از جمله: هرمس، موسکینو، والنتینو و الیور اسپنسر ظاهر شده است. عکس کارو به عنوان مدل معروف مرد، روی جلد مجله بریتانیایی GQ نیز به چاپ رسید. ایزاک به عنوان سرآشپز آموزش دیده است و یک کانال یوتیوب و وب سایت The Dirty Dishes را اداره می کند و طرفداران قابل توجهی در رسانه های اجتماعی دارد.

ایزاک کارو Isaac Carew معروف تریم مدل مرد جهان

الیور چشایر Oliver Cheshire

الیور توسط کمپانی و مجموعه Select Model در سال 2003 شناسایی شد و از او به عنوان “لئوناردو دی کاپریو بعدی” یاد شد. او اولین کار خود را در کمپانی کالوین کلین تنها در 17 سالگی انجام داد و به کار با برندهای معروف مد مانند: Dolce and Gabbana، Versace، Missoni و Vivienne Westwood ادامه داد. این مدل 34ساله بدون شک یکی از مشهورترین نمادهای مد مرد در جهان است. او که در یک کت و شلوار خوش دوخت مانند یک شلوار ورزشی معمولی خوب به نظر می رسد.

الیور چشایر Oliver Cheshire معروف ترین مدل های مرد

ماتیاس لوریدسن Mathias Lauridsen

لوریدسن یک مدل دانمارکی است که با اولین حضورش در Marc by Marc Jacobs در نیویورک و Miu Miu در پاریس برای مجموعه های بهار 2004 وارد این صنعت شد. ماتیاس به خاطر کارش در باند فرودگاه یک سوپر مدل مرد محسوب می‌شود و حتی توسط Vogue به عنوان یکی از 10 مدل برتر مرد معرفی شده است. علاوه بر این، او در فشن شوهای مختلفی مانند: Prada، Givenchy، Louis Vuitton و Burberry حضور داشته است.

ماتیاس لوریدسن Mathias Lauridsen معروف ترین مدل های مرد

مارکوس شنکنبرگ Marcus Schenkenberg

شنکنبرگ مدل و بازیگر سوئدی، به خاطر مدلینگ برای برند کلوین کلاین (Calvin Klein) به شهرت رسید. و سپس مسیری برای او هموار شد تا با طراحان معروفی از جمله جورجیو آرمانی، ورساچه و دونا کاران نیز کار کند. مارکوس در حال حاضر کتابی درباره زندگی خود نوشته و به چاپ رسانده است.

مارکوس شنکنبرگ Marcus Schenkenberg معروف ترین مدل های مرد

لوکا سابات  Luka Sabbat

سابات زمانی که 15 ساله بود توسط کمپانی  ReQuest Model کشف شد. این مدل 26 ساله یکی از شناخته شده ترین مدل های مرد این روزهای دنیای مد است. او با برندهای مانند: کالوین کلاین، دولچه و گابانا همکاری داشته است. و همچنین در فیلم کمدی  Gown-ish نیز نقش‌آفرینی کرده است. لوکا علاوه بر کار مدلینگ در اینستاگرام نیز به عنوان اینفلوئنسر فعالیت دارد.

سابت با مدل معروف کندال جنر دوست صمیمی است و حتی شایعه شده بود که با کورتنی کارداشیان رابطه داشته است.

لوکا سابات  Luka Sabbat معروف ترین مدل های مرد جهان

به نظر شما کدام مدل جذاب تر است؟ آیا مدل‌های معروف دیگری را می‌شناسید که در این مقاله اسمی از آنها ذکر نشده؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish