بیوگرافی نائومی کمبل به همراه داستان زندگی شخصی

 نائومی کَمْبل (به انگلیسی: Naomi Campbell) (زادهٔ ۲۲ مه ۱۹۷۰ در لندن) سوپرمدل جامائیکایی تبار است.

زندگی شخصی

کَمْبل اولین مُدل سیاه‌پوست است که تصویرش روی جلد مجلهٔ ووگ چاپ شده‌است. او با افراد معروفی هم‌چون مایک تایسن، رابرت دنیرو، آدام کلایتن و اریک کلپتن روابط عاشقانه داشته‌است و در ویدئوهای خوانندگانی هم‌چون آرتا فرانکلین، جورج مایکل و مایکل جکسون ایفای نقش کرده‌است. او همچنین در فیلم به وانگ فو، با تشکر برای همه چیز! جولی نیومر بازی کرده‌است.

پس از آنکه مشخص شد که نائومی کمپبل برنده جایزه نماد مد انجمن مد بریتانیا (BFC) برای سال ۲۰۱۹ خواهد بود، او در باره تنوع نژادی در صنعت مد سخن گفت.

پس از اعلام این خبر، کمپبل در مصاحبه با برنامه بی‌بی‌سی نیوزنایت درباره پیچیدگی‌های صنعت مد صحبت کرد و در مورد همه چیز از تنوع نژادی گرفته تا تبعیض سنی و کمپین #MeToo سخن گفت.

در زمینه تنوع نژادی، کمپبل پیشرفت‌های این صنعت را تحسین کرد ولی گفت این پیشرفت‌ها کافی نیست.

کمپل گفت:

«دیدن بیش از یک زن رنگین‌پوست بر روی جلد یک مجله چیز مهمی است اما در واقع نباید باشد. این هنوز به یک روند فراگیر تبدیل نشده است.»

این سوپر مدل همچنین به نبود تنوع نژادی در مجله بریتیش ووگ در مدتی که الکساندرا شولمان سردبیر این مجله بود اشاره کرد.

من خیلی خوشحالم و باعث افتخار است که قرار است ۲ دسامبر در مراسم جوایز مد ۲۰۱۹ در لندن، جایزه نماد مد را دریافت کنم. بعد از بیش از ۳۰ سال کار در صنعت مد و یادگرفتن آن، از تمام پرسپکتیوها گرفته تا سفر به سرتاسر جهان و یافتن هدف زندگیم در کنش‌گری، برای من اتفاق خیلی خاصی است که به لندن برمی‌گردم تا چنین جایزه بی‌نظیری را برای فعالیت‌هایم در طول زندگی کاری‌ام دریافت کنم. از تک تک افرادی که از روز اول مرا در این مسیر یاری کرده‌اند سپاس‌گزارم.

و همینطور از @britishfashioncouncil به خاطر این افتخار سپاسگزارم. بی‌صبرانه منتظرم تا در ماه مارس دوباره شما را ببینم، لندن ♥️ #FashionAwards

حاشیه ها

در سال ۲۰۱۷، کمپبل تصویر یکی از صفحات شماره ماه دسامبر این مجله را در اینترنت منتشر کرد. این تصویر حاوی عکسی از تیم تحریریه مجله بود که همه آنها سفیدپوست بودند.

کمپبل در این مصاحبه گفت: «او باید به این عکس نگاه کند و واضح ببیند که هیچ تنوعی وجود ندارد. حتی یک بچه می‌تواند این واقعیت را ببیند.»

این اولین بار نیست که کمپبل در مورد موضوع تنوع نژادی در صنعت مد صحبت می‌کند.

در سال ۲۰۱۳، او کمپین اتحاد برای تنوع را به راه انداخت که هدف آن، پرداختن به موضوع نژادپرستی در صنعت مد بود و در اوایل سال جاری باعث شد که عنوان «اجلاس زنان پیشگام آفریقا» در رأس اخبار Forbes Woman Africa قرار بگیرد.

این بانوی ۴۹ ساله، اولین مدل بریتانیایی سیاهپوست بود که عکس او روی جلد مجله بریتیش ووگ چاپ شد و با انتشار این عکس در سال ۱۹۸۷ تاریخ‌ساز شد. یک سال بعد از آن، او همچنین اولین مدل سیاهپوستی شد که عکسش روی جلد مجله فرنچ ووگ چاپ شد.

از آن زمان تاکنون، ۶۶ عکس کمپبل روی جلد مجله ووگ چاپ شده است. او برای نمایش مد برخی از بهترین طراحان مد جهان روی صحنه رفته است و در چند کمپین تبلیغاتی برای برندهای لوکس نظیر لویی ویتون، ورساچه و دولچه و گابانا نقش بازی کرده است.

جایزه نماد مد یکی از نشان‌های ویژه‌ای است که انجمن مد بریتانیا به پاس خدمات یک شخص در صنعت مد، به او می‌بخشد. یکی از افرادی که قبلا این جایزه را دریافت کرده است طراح مد ایتالیایی، دناتلا ورساچه، است که در سال ۲۰۱۷ آن را دریافت کرد.

انجمن مد بریتانیا

انجمن مد بریتانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که از کمپبل قدردانی خواهد شد به خاطر «خدمات بی‌نظیر او در صنعت مد، جایگاه او به عنوان یک سوپرمدل جهانی، به خاطر کمک‌های انسان‌دوستانه‌ای که به نهادهای خیریه کرده است و تلاش‌های بی‌نظیری که برای تنوع و یکسانی بیشتر در آینده، به ویژه در آفریقا، انجام داده است.»

کارولین راش، مدیر اجرایی انجمن مد بریتانیا، می‌گوید نمی‌تواند شخصی سزاوارتر از کمپبل برای دریافت این جایزه پیدا کند و او را به خاطر اینکه نماد قدرت بخشیدن به زنان است تحسین می‌کند.

راش می‌گوید: «ما نمی‌توانیم شخصی سزاوارتر از شخصیت مشهور لندنی، نائومی کمپبل، پیدا کنیم. او در صنعت مد کاری استثنایی کرده است. نائومی نماد قدرت بخشیدن به زنان، کنش‌گری و زیبایی شیفته‌کننده است و صدای او بسیار تأثیرگذار است.»

راش گفته است:

«ما بسیار خوشحالیم که جایزه نماد مد را به نائومی می‌بخشیم و از او به خاطر کمک بی‌نظیری که به صنعت جهانی مد کرده است قدردانی می‌کنیم، و بی‌صبرانه منتظریم تا در ماه دسامبر این موفقیت بزرگ را با او جشن بگیریم.»

در طول سال‌های گذشته کمپبل به خاطر کارهای خیریه‌اش نیز به شهرت رسیده است.

کمپبل در سال ۲۰۰۵، مؤسسه خیریه «مد برای کمک» را تأسیس کرد. این خیریه هر سال با برگزاری نمایش مد در کنار یک مراسم دیگر، از مد برای فعالیت بشردوستانه در راستای کمک به یک آرمان جهانی جدید استفاده می‌کند.

امسال، مؤسسه خیریه «مد برای کمک» به لندن،

یعنی جایی که اولین بار کارش را شروع کرد،

بازمی‌گردد و در ماه سپتامبر در هفته مد لندن نمایش مد برگزار می‌کند.

کمپبل در محل اعطای جوایز مد بریتانیا،

جایزه نماد مد را دریافت خواهد کرد.

طبق برنامه تعیین شده قرار است

مراسم اعطای جایزه در تاریخ ۲ دسامبر در سالن رویال آلبرت هال برگزار شود.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد:
۲۲ مهٔ ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)

لندن

بریتانیا
قد:
۱٫۷۸ متر
نام کامل:
Naomi Elaine Campbell
ملیت:
بریتانیایی
رنگ چشم:
قهوه‌ای
رنگ مو:
سیاه

نائومی کمبل اولین سوپر مدل زن رنگین‌پوست است که در صنعت مدلینگ بر روی جلد مجله‌های مهمی چون Vogue فرانسه و Time ظاهرا شده است. نائومی کمبل / Naomi Campbell در 22 مه 1970 در لندن متولد شد و اکنون سن 50 سالگی به سر می‌برد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در 15 سالگی آغاز کرد و اکنون در سن 50 سالگی یکی باتجربه‌ترین سوپرمدل‌های جهان شناخته می‌شود. نائومی در این سن مانند دختران 25 ساله است و هیچ اثری از پیری و کهولت سن در چهره او دیده نمی‌شود و در این سن از جذابیت او کاسته نشده است.

نائومی کمبل

آشنایی با نائومی کمبل

نائومی کمبل علاوه بر فعالیت حرفه‌ای در زمینه مدلینگ، در سریال‌های تلویزیون و فیلم‌ها نیز حضور داشته است. او در مدرسه هنر و در آکادمی هنرهای نمایشی تحصیل کرد. در نهایت فعالیت‌های حرفه‌ای او از 15 سالگی آغاز شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. نائومی یکی از مشهورترین سوپرمدل‌های جهان است و اولین زن رنگین‌پوستی است که در زمینه مدلینگ در مجلات مختلف بریتانیایی بوده است.

Naomi Campbell یکی از مدل‌هایی بود که با سرعت بالایی مراحل موفقیت را طی کرد و به سرعت با برندهای مطرحی چون رالف لارن همکاری کرد. او پس از اینکه به شهرت رسید فعالیت بازیگری و موسیقی خود را آغاز کرد و به موفقیت‌هایی خوبی دست یافت. حرفه موسیقی او در سال 1994 با آهنگ Love and Tears به اوج خود رسید و آلبوم Baby Woman او بیش از یک میلیون فروش داشت. از سوی دیگر فعالیت بازیگری او نیز موفقیت‌آمیز بود و سریال تلویزیونی Empire از شبکه Fox با استقبال خوبی مواجه شده بود. کمبل در سال 1994 به نویسندگی پرداخت و رمان قو را منتشر کرد. دو سال بعد نیز کتابی از عکس‌های حرفه‌ای خود در دوران کاری‌اش منتشر کرد.

کمبل، یک تاجر بلندپرواز است که در سال 1999 مجموعه‌ای از عطرهای خود را برای زنان ارائه کرد و کمپانی سبک زندگی و برنامه ریزی رویداد NC Connect را در سال 2002 راه‌اندازی کرد. اما به طور کلی اکنون فعالیت گسترده او در زمینه مد و فشن بوده و با برندهای برتر مد جهان فعالیت داشته است که می‌توان به برندهایی چون لویی ویتون، ورساچه، دولچه و گابانا و دیگر برندهای مطرح مد اشاره کرد.

نائومی کمبل که اکنون در سن پنجاه سالگی به سر می‌برد، همچنان یکی از جذاب‌ترین سوپرمدل‌های جهان است و یکی از مهره‌های اصلی مد و فشن محسوب می‌شود. در واقع افزایش سن تاثیری در فعالیت او نداشته و مانع پیشرفت او نشده بلکه شاهد افزایش پیشرفت و تجربه بیشتر او در عرصه فعالیتش بوده‌ایم.

اولین زن سیاه پوست که در جلد مجلات Vogue and Time نشسته بود، نائومی کمپبل بارها و بارها به عنوان یکی از اولین زیبایی های این سیاره شناخته شد. نام او هنوز از صفحات تاریخی سکولار خارج نمی شود. بسیاری از او از او به خاطر جسارت وحشتناک خود شنیده اند، اما حتی بیشتر مردم به استعداد و طعم و مزه ای شگفت انگیز خود را تحسین می کنند.

داستان نائومی کمپبل

نائومی کمپبل در تاریخ 22 مه 1970 در لندن متولد شد. بسیاری از شخصیت های برجسته باید از سنین اولیه کار کنند. نائومی کمپبل هیچ استثنایی نبود. پارامترهای شکل او (ارتفاع 175 سانتیمتر) به او اجازه داد تا از سن 15 سالگی در پدیده ظاهر شود. مادر متعصب آینده – والریا کمپبل – رقصنده باله بود. اما تقریبا هیچ چیز درباره پدر Naomi شناخته نشده است.

پرستار در آموزش دختر مشغول به فعالیت بود، به عنوان مادر بزرگ اغلب در تور رفت. در 10 سالگی، ستاره آینده در مدرسه ایتالیا کانتی آکادمی پذیرفته شد، جایی که او شروع به جدایی در رقص باله کرد.

ابتدای کار مدل سازی، دختر به بث بولت، کارمند آژانس «نخبگان»، که به او شغل ارائه می دهد، موظف است. نائومی بدون تردید این پیشنهاد وسوسه پذیر را پذیرفت و اولین قرارداد زندگی خود را با Elite Model Management امضا کرد.

از فروردین سال 1986، مدل آغازین روی جلد مجلات براق ظاهر شد. و دو سال بعد، که تا آن زمان مدل معروف بود، نائومی کمپبل در نمایش مجموعه ای از رالف لورن شرکت کرد.

Supermodel قلب یک مرد را نابود کرده است. او همیشه دوستداران و دوستداران زیادی داشت. و هر چند رسما Naomi ازدواج نكرد، او انتخابي را انتخاب كرد كه واقعا شوهر Naomi Campbell ناميده مي شد. میلیاردر روسیه ولادیسلاو Doronin موفق به کسب قلب او. ارتباط آنها در سال 2008 آغاز شد، اما در سال 2012 شایعات در مورد شکستن آنها وجود داشت. به خاطر معشوق، این مدل به روسیه منتقل شد، جایی که ولادیسلاو خانه شیکش را به او داد، که بیشتر شبیه هواپیما یا سفینه فضایی است. اما این تنها هدیه Doronin نبود. برای عزیزانش، یک پنت هاوس در سائو پائولو، یک خانه بزرگ در میامی و یک کاخ در ونیز خریداری کرد.

سبک Naomi Campbell

شگفت آور است اگر چنین زن لوکس به عنوان نائومی کمپبل سبک سبک تر و سبک تر داشته باشد. سادگی و فداکاری در روحیه پانچ سیاه نیست. او پارچه های گرانبها را دوست دارد، براق و سنگی گرانبها را روی نور، خز و لوکس باز می کند.

نائومی کمپبل لباس های روشن را ترجیح می دهد. او در پوشیدن لباسهایش با اطمینان احساس می کند. لباس های لذتبخش از پوست پایتون و چاپ لئوپارد استفاده می شود. حتی اگر نائومی سبک خیابانی را انتخاب کند، او با ظرافت و تفکر و تمجید مشخص می شود. در هر پیاده روی، مدل به نظر می رسد به همان اندازه به عنوان فرش قرمز با ارزش است.

آرایش Naomi کمپبل

مدل برتر Naomi Campbell از لوازم آرایشی نخبه استفاده می کند. برای هر جشن، آیا این یک نمایش یا جلسه عکس است، او می تواند خود را آرایش. زیبا، حرفه ای و با ذوق. او می داند که او بهترین است و دوست ندارد به چهره اش با دست های دیگر اعتماد کند. با این حال، در 42 ساله، نائومی می تواند بدون حضور آرایش به صورت عمومی ظاهر شود. این باعث نمی شود که او فقط به دنبال عالی باشد.

همانطور که برای مدل موهای نائومی کمپبل، مدل موهای مستقیم را ترجیح می دهد. همچنین، او گاهی می تواند یک مربع خیط و پیت با یک انفجار ضخیم داشته باشد. شما او را با نوار و یا فرورفتگی های غیر معمول بافته نخواهید دید.

نائومی کمپبل – نمایش پاییز و زمستان 2012-2013

مدل بالا شناخته شده با حضور خود نمایش داده شده از مجموعه جدید مد خانه روبرتو کاوالی تزئین شده است. برای این منظور، او مخصوصا از مسکو به میلان پرواز کرد. در سال 2012، او در شرکت تبلیغاتی مد طراح شرکت کرده است. Couturier با فرصت دیگری برای همکاری با نائومی خوشحال شد و از او دعوت کرد تا مجموعه های زمستانی را نمایش دهد.

پیش از اینکه نائومی کمپبل بر روی تریبون گام برداشت، در جهان از هنرهای معاصر، استاندارد زیبایی زن یک دختر بلند و بلند مو با موهای طولانی و با لب های پر از چهره و چشم های ظریف بود. اما زیبایی تاریک پوست از این تعصبات به راحتی تخریب شد و ثابت کرد که رنگ پوست مهم نیست. مهمترین چیز این است پشتکار و سرسختی.

۲۲ ماه مه ۵۰مین سالگرد سوپر مدل جامائیکایی تبار ، نائومی کمبل است. برخلاف بیشتر همکارانش ، که حرفه مدلینگ برای آنان بعد از ۳۰ سالگی تمام می شود ، نائومی کمبل همچنان در این حرفه تقاضای خود را دارد ، در فشن شو لباس و روی جلد مجلات ظاهر می شود. با این حال ، علاوه بر شهرت به عنوان یکی از موفق ترین مدل های جهان ، نائومی کمبل همچنین در دنیای تجارت نمایش، بازیگر و خواننده شهرت کسب کرد و در آستانه پنجاهمین سالگرد تولد دوباره با افشاگری های خود همه را غافلگیر کرد …

س.پر مدل نائومی کمبل
نائومی کمبل یکی از موفق ترین و مشهورترین مدل ها در جهان

نائومی نمی دانست پدرش کیست و هرگز در زندگی او را ملاقات نکرده بود – والدینش وقتی هنوز به دنیا نیامده بودند طلاق گرفتند. از مادرش ، والر موریس ، دختر بالرو Afro-Jamaican ، نائومیف موسیقی و انعطاف پذیری را به ارث برد. از کودکی مشغول رقصیدن بود و در یک مدرسه باله شرکت می کرد. وقتی ۱۰ ساله بود ، ناپدری داشت که نام خانوادگی خود را به نائومی  داد ، اما از رابطه اش با ناپدری نتیجه ای نگرفت و نائومی سعی کرد دیر تر به خانه بازگردد تا کمتر او را ببیند. در طی یکی از این دیر آمدن ها به خانه در پارک های لندن ، او با یک پیشاهنگ آژانس مدل سازی پاریس ملاقات کرد و یک سال بعد برای اولین عکسبرداری  به فرانسه رفت.

نائومی کمبل
نائومی کمبل در جلد مجلات

در سن ۱۶ سالگی ، نائومی کمبل جایگزین یک همکار شد که در عکسبرداری شرکت نکرده بود و در عوض روی جلد مجله Elle قرار گرفت. در حقیقت ، این آغاز بیوگرافی مدل بودن او بود. پس از آن او با پیشنهادهای جدید بمباران شد و به زودی شخصیت اصلی نمایش های مشهورترین خانه های مد شد. نائومی اولین مدل مشکی بود که روی جلد مجلات Time و Vogue ظاهر شد و در طول دوران حرفه ای اش در جلد بیش از ۵۰۰ مجله معروف مد ستاره دار شد.

نائومی کمبل
نائومی کمبل در جلد مجلات

تا پایان دهه ۱۹۸۰ نائومی کمبل به یکی از پرطرفدارترین مدل های برتر بدل شد و تا پایان دهه ۱۹۹۰ به یکی از محبوب ترین مدل های جهان تبدیل شد. حتی شکست هم نمی توانست مانع موفقیت او شود. در سال ۱۹۹۳ ، او در طول نمایش زمین خورد ، با کفش های ۲۵ سانتیمتر مانند گربه روی زمین افتاد ، اما برخاست ، لبخند زد و ادامه داد. پس از آن ، شهرت وی بیشتر افزایش یافت و این کفش ها به عنوان یک نمایشگاه به یکی از موزه های لندن رسید. از آن زمان به بعد ،زمین خوردن مدل ها در زمان فشن یاد  نائومی را در خاطره ها زنده می کرد.

نائومی کمبل
حتی زمین خوردن او  یک اتفاق جالب در دنیای مد بود
کفش سوپر مدل
کفشهایی که نائومی کمبل پوشیده بود.

در آینده بسیاری از طراحان لباس از او خواستند که زمین خوردن را تکرار کند تا بدین ترتیب توجه مطبوعات به نمایش های آنها جلب شود اما نائومی امتناع ورزید. وی توضیح داد: ” من به آنها گفتم كه خلاف اصول من است ، و من عمدا نخواهم افتاد. ” سالها بعد ، این مدل ویدئویی را با این سقوط در صفحه اش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و آن را با بیانیه نلسون ماندلا همراهی کرد: ” با موفقیت ها مرا قضاوت نکنید ، براساس تعداد دفعاتی که افتادم و دوباره بلند شدم قضاوت کنید .” او هرگز از اینکه مسخره و بی دست به نظر برسد نترسید و خود جنجالی او به او کمک کرد تا هواداران بیشتری را هم بدست آورد.

سوپر مدل
سوپر مدل های معروف دهه ۱۹۹۰

او به لطف زیبایی نه تنها زیبایی عجیب و غریب ، بلکه همچنین یک روحیه هیجانی در سراسر جهان شناخته شده بود. همیشه رسوائی های زیادی در اطراف نام وی وجود داشت: او با پلیس در فرودگاه تفریح کرد ، با پلیس مبارزه کرد ، با پلیس دعوا کرد ، به سمت خبرنگار ها دوید و سعی در شکستن دوربین داشت. در همان زمان ، تقریباً در تمام زندگی او سوپر مدل مشغول کارهای خیریه بود و کارهای خوب بسیاری انجام داد. او همه ساله میزبان نمایش ها ، جمع آوری بودجه برای مهدکودک ها در کشورهای فقیر به همراه یونسکو ، و همچنین به قربانیان طوفان ها ، زلزله ها و سونامی ها کمک می کند.

نائومی کمبل
 نائومی کمبل،  Supermodel ، که در لیست ۵۰  زیباترین زن جهان درج شده است

در اواسط دهه ۱۹۸۰ نائومی کمبل در نقش یک بازیگر نقش اول زن و در اواسط دهه ۱۹۹۰ بازی کرد. – و به عنوان خواننده او در بیش از ۳۰ فیلم ستاره دار شد ، یک آلبوم موسیقی منتشر کرد و یکی از تک آهنگ های او رتبه اول جدول های ژاپن را به دست آورد. به موازات حرفه بازیگری ، کار تلویزیون را در دست گرفت و میزبان چندین پروژه تلویزیونی شد.

نائومی کمبل
نائومی کمبل یکی از موفق ترین و مشهورترین سوپر مدل ها در جهان

و در بزرگسالی ، نائومی در شکل عالی باقی مانده و همچنان به راه خود ادامه می دهد. با این حال ، زیبایی او در واقع به اندازه جلد مجلات عالی نیست. این مدل این واقعیت را پنهان نمی کند که وی مدتی طولانی کلاه گیس ها پوشیده است – به دلیل یک ظاهر طراحی مکرر ، موهای او در جوانی ضعیف و شکننده شد و شروع به ریزش کرد. بنابراین ، او سعی می کند که اجازه ندهد عکاسان بدون کلاه گیس از او عکس بگیرند. این مدل بدون آرایش در عموم ظاهر نمی شود. با گذشت زمان ، ویژگی های صورت وی کم رنگ تر شد و همین امر باعث شایعات جراحی پلاستیک شد. خودش هرگز در این باره اظهار نظری نکرد.

نائومی کمپبل
 نائومی کمبل

علی رغم موفقیت های بسیار خوبی که در این حرفه داشت ، در زندگی شخصی ، سوپر مدل چندان خوش شانس نبود. او هرگز ازدواج نکرده است ، طولانی ترین رابطه وی (با ولادیسلاو دورونین میلیاردر روسی) ۵ سال به طول انجامید. نائومی این مسئله را با این واقعیت توضیح داد که تقریباً همه برگزیدگانش با او مانند یک غنیمت رفتار می کردند. و کسانی که او را از نزدیک می شناختند ، اعتراف کردند که مقصر همه چیز شخصیت سنگین مدل و خلق و خوی او  است. در عین حال ، این مدل می گوید: ” تنها زندگی کردن به معنای تنها بودن نیست. من هیچ وقتی برای کسالت و تنهایی ندارم … “.

سوپر مدل
نائومی کمبل یکی از موفق ترین و مشهورترین سوپر مدل ها در جهان

در آستانه پنجاهمین سالگرد تولد ، نائومی کمبل در مصاحبه ای اعتراف کرد که زندگی وی هرگز کامل نیست ، او در مصرف الکل سوء استفاده کرده  و به مدت ۵ سال به مواد مخدر اعتیاد داشته است ، و او در خلاص شدن از شر این اعتیادها مشکل داشته است. اما او نمی ترسد در مورد آن صحبت کند. این مدل با اطمینان است: ” شما باید اشتباه کنید. شما از اشتباهات یاد می گیرید – این جوهر جهان ماست. من در زندگی اشتباه کردم. شخصیت یک شخص است که چگونه به خود نگاه می کند ، مشکلاتش را حل می کند و زندگی خود را می گذراند . “

نائومی کمبل
نائومی کمبل

 دشوار است تصور کنید که دنیای مد 80-90 ساله بدون زیبایی سیاه، مدل بالای بریتانیا و بازیگر نائومی کمپبل، آفریقا-جامائیکایی است. و حتی در حال حاضر، با وجود 40 ساله سیاه و سفید پانتئه زیبایی فوق العاده، همچنان در پوشش بهترین مجلات جهان ظاهر می شود و طراحان برجسته او را به زحمت دعوت می کنند. نائومی کمپبل، ناسیونالی کمبر، زیبا و جذاب، غافلگیرکننده و شجاعانه، در سن 20 سالگی، در جهان مد مشهور بود. تصویر عجیب و غریب از مدل پوست تیره در پوشش مجلات محبوب بود، او در کلیپ ها و فیلم ها ستاره دار شد، سازمان خود مدل سازی را سازماندهی کرد، عطر ها را منتشر کرد، در ده ها رسوایی عمده، و نه چندان دور طرفداران در سراسر جهان با حرکت خود به روسیه دخیل بود. امروز ما بیشتر درباره زندگی نائومی کمپبل در روسیه صحبت خواهیم کرد.

حرفه ای

مدل آینده در مه 22، 1970 در لندن متولد شد، مادرش، والری کمپبل، یک بالرین بود.

پدر و مادر جدا شده اند که دختر کاملا دردناک رفته است. در نتیجه، نائومی نیز تصمیم گرفت که زندگی خود را با هنر پیوند دهد و وارد آکادمی لندن شود.

با این حال، رویداد اصلی در حرفه او به طور مستقیم در خیابان رخ داد … نائومی پس از مدرسه نمی خواست به خانه برود، و او در امتداد خیابان های لندن راه رفتن، جایی که او، رئیس آژانس مدل Cowen باغ، پیشنهاد کرد که او در نمونه ها شرکت کنند. به عنوان یک نتیجه، نائومی با یک مدل سیاه جایگزین شد که به تیراندازی نرفته بود و در پوشش Elle قرار داشت. و در سال 1988 او به تظاهرات حرفه ای وارد شد و در نمایش برای رالف لورن شرکت داشت.

کلیشه ای از مدل های برهنه و سبک پوست نابود شد. نائومی تیره پوست با راه رفتن گربه، اولین مدل سیاه و سفید بود که در جلد مجله Time و نیز Vogue بریتانیایی و فرانسوی ظاهر شد. و کمی بعد دختر دختر را فتح کرد و تبدیل به صورت چند علامت تجاری شد و به همراه همکارانش در کالیفرنیا به عنوان کلودیا شیففر، سیندی کرافورد، لیندا Evangelista و کریستی تورلینگتون وارد پنج ستاره برتر شد.

به مدل با ظاهر بسیار عجیب و غریب شروع به دریافت پیشنهادهای از خانه های مد مانند Gianni Versace، والنتینو، روبرتو کاوالی، Dolce & Gabbana، که نشان می دهد که او به پدیوم رفت. در طی دوران حرفه او، سیاه پاندر، به عنوان آنها شروع به تماس با نائومی کمپبل، در پوشش بیش از 500 مجله، از جمله ارائه برهنه برای مجله پلیبوی است.

علاوه بر این، ستاره جدیدی از دنیای مد، نه تنها ظاهر شیک داشت، توانایی های بازیگری او توسط بسیاری از مدیران قدردانی شد.

از دهه 80، نائومی بسیار جوان در فیلم ها و پروژه های تلویزیونی شرکت کرد. در نتیجه، در لیست “ضبط” او حدود 30 نقاشی، هنری و مستند، و همچنین کار بر روی تلویزیون است. پس از مدتی، در سال 2003 نائومی حتی موفق به تبدیل شدن به واقعیت تلوزیونی شد. در یک برنامه محبوب، او دانشجویان را در طراحان مد جدید تجلیل کرد، با آنها تجربه در صنعت مد را به اشتراک گذاشت، و همچنین برچسب لباس خود را راه اندازی کرد.

زیبایی سیاه و سفید Naomi Campbell در ویدیوی Bob Marley و Wailers برای آهنگ «آیا این عشق» و بعدا در ویدیوی مایکل جکسون، فرهنگ باشگاه، جی ز، پی دی دی، Notorious BIG، متی گری، پرنس، آشر و در ویدئوی Madonna “Erotica”، فیلم هایی که در کتاب خواننده “Sex” گنجانده شده بود.

نائومی کمپبل از خواندن یک خواننده دست بر نمی دارد. تک آهنگ “Love and Tears” یک ضربه بود و آلبوم انفرادی Baby Woman در حدود 1 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد (مخصوصا در ژاپن).

زندگی شخصی

با یک زندگی شخصی، بر خلاف یک حرفه، مولاتو زیبایی از جوان ترین سالها همه چیز را هموار نکرد. پس از خروج از خانه والدین خود، جایی که نئومه 16 ساله در استرس مداوم ناشی از رسوایی خانواده مادر و پدربزرگش زندگی می کرد و تبدیل به یک مدل شد، او در تمام شکوه خود، بزرگسالی را تجربه کرد.

نائومی ظالمانه، او هرگز خود را رمانهای جدید را رد نکرد و شمار مردانی که از تختخواب خود به سرعت بازدید می کردند، در ده ها تن اندازه گیری می شد. و هیچ شگفتی نیست، پانچ پرشور سیاه و سفید، همانطور که در زندگی نامیده می شد، از توجه مرد و تحسین محروم نبود. این مدل یک ویژگی مثبت داشت. با تمام دوستدارانش پس از ازدواج، او روابط گرم و دوستانه برقرار کرد، ارتباط برقرار کرد. اغلب، شور و شوق، بین نائومی و فن جدید، آتش بود، گرمای شور، به عناصر شبیه بود. با این حال، پس از مدتی، احساسات فروکش کرد و نائومی راه را با نجیب زاده گفت.

بنابراین، در ابتدای کار خود، او با یک مکس تایسون، بوکسور مشهور جهان شناخته می شود. کمی بعد از سیلوستر استالونه، بازیگر 90 ساله، توجه مردم را محروم نکرد. علاوه بر این، نائومی کمپبل ارتباطی عاشقانه با موسیقیدان ارریک کلپتون، پرنس آلبرت، مدیر فرمول 1 Flavio Briatore، بازیگر رابرت دنیرو و رقصنده یوآکین کورتس داشت.

به هر حال، کورتز اولین کسی است که زیبایی سیاه و سفید یک رابطه جدی طولانی مدت داشت. با این حال، یک رمان شاد از نائومی و Joaquin Kotres از بین رفت … .. توسط یک مرد دیگر. دختر، به نوعی به خانه برگشت، کورتس را در آغوش عاشقش یافت. این مدل بسیار شگفت انگیز بود که رویای ایجاد یک خانواده با یک رقاص و داشتن فرزندان داشت، تصمیم گرفت تا خودکشی کند. با این وجود، پزشکان موفق به نئومه شدند. کورتز برای جبران خسارت، درخواست برای بخشش، از او در بیمارستان بازدید کرد، مانند دیگران توجهی نکرده است. به طور معناداری پس از مدتی، زوج روابط خود را بهبود بخشند، اما آنها با این حال به تعویق افتادند، و نائومی او را ترک کرد.

بعدها، سوپرمودل با یک بار با بازیگر باس از گروه “U-2” آدم کلاینت مشغول به کار شد. اما رابطه جدی نائومی با آن دوران با آشر در سال 2004 بود. پس از آن کل حزب سکولار بود، در مورد این واقعیت که عروسی وجود دارد صحبت کرد.

اما یک سال بعد گرمای شور در این روابط خاموش شد. در سال 2005، نائومی پس از ازدواج با اسر، اعلام کرد که عروسی نخواهد داشت.

این مدل شهرت، ادای احترام، پول، شهرت داشت، اما در عالم یکی از زیباترین زنان سیاره، فاجعه بار بود.

نائومی روی یک عشق بزرگ خوابید، می خواست ملاقات کند و دوست دارد مردی که نه تنها شوهر و عاشقش بلکه پدر و دوستش هم باشد. پاندر سیاه خوابید که یک مرد او را دوست ندارد و نه ثروت و شهرت بلکه فقط به این دلیل است که او است. زیبایی نائومی شروع به ارجحیت دادن به هنرمندان بالغ تر، هوشمند، ثروتمند، تحصیلکرده، صادق و بالاتر از همه با کیفیت خوب پدر و مادر کرد.

و او خودش نخواسته باشد که چنین مردی را از یک پنگ تهاجمی به یک بره موش بزند. رمان بعدی نائومی کمپبل روابطش با مارکوس الیاس، تجار برزیل، روابط خود را با هم داشت. با این حال ظاهرا تمایل کمی برای چنین تغییراتی وجود داشت …رسوایی ها به هر حال، نائومی کمپبل در بخش های ناامید کننده در میان مدل ها قرار دارد. شخصیت بی نظیرش باعث شده که شخصیت او نه تنها در میدان های معروف، بلکه باعث شایعات و رسوایی ها نیز به مناسبت و بدون او شود. او همچنین با مواد مخدر مشکلی داشت، حتی از اعتیاد به مواد مخدر و الکل نیز درمان شد. زیبایی تیره پوست نیز چندین بار برای استفاده از قدرت فیزیکی و توهین به دیگران، از جمله دستیاران در مجموعه، دستگیر شد. در سال 2007، کمپبل برای حمله به بندگانش محاکمه شد. مدل او را محکوم کرد و تلفن همراه را به دختر انداخت. او بر این واقعیت مجرم شناخته شد و به 5 روز خدمات اجتماعی محکوم شد، همچنین پرداخت صورتحساب برای درمان دختر و گذراندن دوره های مدیریت خشم. به عنوان کار اصلاحیه، نائومی مجبور شد که طبقه را در گاراژ برای کامیون های زباله شستشو دهد.

با این حال، بزرگترین بازپرداخت برای “گناهان” نتیجه گیری از مدل پزشک حضور داشت. پزشک همه رویاهای نائومی را نابود کرد، او یک فرزند را به دست آورد، اظهار داشت که به راحتی نمی تواند یک کودک سالم را با شیوه زندگی مانند نائومی (اعتیاد به مواد مخدر، سیگار کشیدن، عصبی شدن، عدم تغذیه مناسب و حتی تمرینات فیزیکی) تصور و تحمل کند.

در نتیجه، برای پر کردن نیاز خود به مراقبت از کسی، این مدل به طور فعال در خیریه مشغول به فعالیت بود و در آن لحظات مثبت زیادی یافت.

سرنوشت زیبایی او را به زندگی آورد. پس از ملاقات با این عشق، مدل 40 ساله حتی برای تغییر کشور اقامت … اما در مورد همه چیز به درستی.

در دهه گذشته، نائومی تنها یک جشنواره کن را نداشت، که همزمان با روز تولدش بود. علاوه بر این، کن جایی مناسب برای یک مهمانی است، این روزها همه دوستان کمپبل اینجا می آیند.

سه سال پیش، در یکی از این احزاب، نائومی با یک چند میلیاردر روسی، مالک مشترک و رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه ملاقات کرد. زیبایی سیاه به نظر می رسد امیدوار است که او دقیقا مردی از رویاهای او را ملاقات کند. با توجه به محیط نزدیک مدل بالا، عشق در نگاه اول بود.

یک سال بعد، در اوت 2009، ولادیسلاو و نائومی یک عروسی داشتند. با این حال، نگاه از supermodel در لباس عروسی هنوز طرفداران خود راضی نیست. جشن هرگز برنامه ریزی نشده بود، چندین بار ازدواج ولادیسلاو و نائومی به تعویق افتاد. دلیل آن این است که در تقسیم همسرش کاترین مشکل است.

با همسرش ولادیسلاو Doronin سرنوشت متصل شد، زمانی که دختر تنها 16 ساله بود. در ازدواج، ولادیسلاو و کاترین بیش از 20 سال زندگی کردند، آنها یک دختر Katya.

ولادیسلاو یک شهروند سوئدی است و همسر قانونی او کاترین، یک شهروند آمریکایی است که ازدواج آنها ثبت شده است. کاترین Doronina، با توجه به دوران زندگی با هم و حضور یک کودک کوچک، با توجه به قانون آمریکا، شروع به تقاضا نیمی از ثروت شوهرش. در نهایت، این زن موفق به توافق رسید، کاترین اسناد مربوط به طلاق را امضا کرد، که برای او 10 میلیون دلار دریافت کرد.

در عین حال، عاشقانه ولادیسلاو و نائومی خیلی سریع رشد کرد. عاشقان همواره در کنار یکدیگر ظاهر می شوند. این مرد هدایایی را در مورد محبوبش تحویل داد. بنابراین، به عنوان مثال، در لندن در جشن 90 سالگرد نلسون ماندلا، Doronin سعی کرد که به عنوان دستیار رهبر افریقایی مورد استفاده قرار گیرد. ارزش این مقدار در طول حراج به 1.7 میلیون پوند استرلینگ افزایش یافت. با این حال، همدم الیگارشی به طرز عجیبی خواسته بود که این مبلغ را مستقیما به خیریه ماندلا تحویل دهد.

تجار Doronin برای سن تروپ، در شب عروسی قایق بادبانی خود را به افتخار از انقضای مدل مجازات برای رسوایی در فرودگاه هیترو لندن تنظیم شده است. این تعطیلات واقعی بود.

در طول این رویداد، یک بسته بندی هدیه به کشتی تحویل داده شد، که در آن گردنبند کارگر معروف جواهرساز هری وینستون با 142 الماس با ارزش بیش از نیم میلیون یورو تزئین شده بود.

هنگامی که نائومی به ولادیسلاو اشاره کرد که او آرزوی داشتن یک آپارتمان در برزیل دارد. به معنای واقعی کلمه، Doronin به زودی میل میل او را تحقق بخشید و پنت هاوس Naomi در سن پائولو 18.5 میلیون دلار خرید.

با وجود این واقعیت که نائومی دارای چندین املاک در سراسر جهان است.

کمپبل گفت که او در روسیه دوست دارد و او ذهن خود را نزدیک به عاشقش نمی کند. همانطور که معلوم شد، در طرح های مدل، تمایل به حرکت به محل اقامت دائم، ریشه در روسیه، ایجاد یک لانه خانواده همراه با Doronin وجود دارد.

Doronin بود که روسیه مرموز را برای نائومی کشف کرد. بسیاری از ستاره های روسیه به راحتی Naomi را در دایره سکولار پذیرفتند. او با والنتین یوداشکین معروف روسی، خانم الگا Slutsker، خواننده Anita Tsoy و بسیاری دیگر، با دوستانش همکاری کرد.

یکی از حوادث اصلی سالهای گذشته این بود که نائومی تاریک پوست اکنون در نهایت به بیومونو روسیه پیوسته و کسب و کار را نشان می دهد. او به نور های سال نو دعوت شده است، کنسرت ها در کانال های تلویزیونی داخلی انجام می شود، او گزارش های نمایش اپرا وینفری را از پایتخت روسیه می نویسد.

سوپرمودل Naomi کمپبل، که در خیریه مشغول به فعالیت است، در روسیه یک صندوق برای کودکان با زندگی دشوار سازمان یافته است. برای نائومی، به نظر می رسد، خیریه یک کلمه خالی نیست، نه یک samopiar، بلکه ارائه کمک واقعی به کسانی که به آن نیاز دارند.

روسیه نائومی، با کلمات او، در تمام روح او را دوست داشت، زیبایی جنوبی کاملا خود را در یک کشور عجیب و غریب برای او احساس می کند. در حال حاضر مسکو یکی از مکان های مورد علاقه او در این سیاره است. کاپولا کلیسای جامع سنت ریحان فاتحه به یاد او از لامپ، او را دوست دارد به راه رفتن در اطراف میدان سرخ و حمام در حمام روسی حمام.

در اتاق بخار، یک ستاره در هنگام خستگی شدید و یا به سادگی برای آرامش پیاده روی می کند. ستاره کاملا تحمل نه تنها بخار، بلکه همچنین “ضرب و شتم” با جارو، پریدن به آب سرد، و سپس، به دنبال سنت، نوشیدن آبجو با سرکه.

با وجود عصر بی سابقه ای در روسیه، نائومی همچنان در صدر قرار دارد. حتی روح روسیه او را دعوت کرد تا به عنوان سردبیر یکی از شماره هایش تبدیل شود، او دائما به تبلیغ در تبلیغات دعوت شده بود. بله، و اغلب زیبایی در حال حاضر در تریبون کار می کند، در حال حاضر تنها برای طراحان روسی.

در یکی از مجلات خیره کننده روسیه، یک عکس بسیار خنده دار نائومی در تصویر یک گربه زن به نام “زمستان روسی توسط نائومی کمپبل” ظاهر شد. شایعه شده است که این جلسه عکس توسط همسر آینده Naomi ارائه شده است، به طوری که زیبایی در یک کشور نا آشنا از دست ندهید.

در مسکو، نائومی یک زندگی اجتماعی فعال را هدایت می کند، همانطور که همه زیبایی ها از روبلوکک ها مناسب است. پس از گذراندن یک میلیاردر مشهور، یک حزب سکولار، به طور فعال در مورد شایعات بحث کرد که در یک رویداد، نائومی اعتراف کرد: “این بار من ازدواج خواهم کرد! ولادی یک فرد است که برای من بسیار مناسب است”.

نه چندان دور، ولادیسلاو دوست دخترش را به والدینش معرفی کرد. آشنایی در جشن تولد الهه میلیاردر برگزار شد.

در اوایل سال 2009، به معنای واقعی کلمه در همه رسانه ها ظاهر شد اطلاعاتی که رمان محدود به آن نیست و حرکت زیبایی به قلمرو عزیزان تصادفی نیست، همه می گویند که همه عروسی قریب الوقوع را پیش بینی می کنند. در واقع، این زوج به زودی این تعامل را اعلام کردند. جشن عروسی قرار بود در اواسط اوت 2009 برگزار شود. اولیگارچ ولادیسلاو Doronin برای عروس خود را سفارش حلقه عروسی منحصر به فرد از طلا سفید و صورتی تزئین شده با الماس نادر، با هزینه تخمین زده 20000 €. سفارش عروس به ارزش 100 هزار یورو، نائومی از دوستان نزدیک طراحان مد ایتالیایی Domenico Dolce و Stefano Gabbany دستور داد. با این حال، به دلایل خاص، ازدواج برای اولین بار به 7 دسامبر سال بعد به تعویق افتاد. این رویداد چند روز گذشته در معبد باستانی اقصر ساخته شده در قرن چهاردهم قبل از میلاد بود.

ماه عسل او، ولادیسلاو و نائومی، در یکی از مشهورترین هتلهای مصر که در سال 1886 ساخته شده است، برنامه ریزی شده است. با این حال، 2 روز پس از تاریخ منصوب، تعدادی از رسانه های مصر گزارش دادند که عروسی تا 10 فوریه 2011 به تعویق افتاد. با این حال، جشن تا به حال انجام نشده است. خوب، طرفداران هنوز هم امیدوارند که داستان پریان روسیه در زندگی زیبایی عجیب و غریب قطعا با پایان خوش و به شکل عروسی باشد. این، زندگی نائومی کمپبل در روسیه است.

مادر شدن نائومی کمبل اولین سوپر مدل زن رنگین‌ پوست برایش شگفت انگیز است و او به تازگی در ۵۰ سالگی دخترش را در آغوش گرفته و تصویری از پاهای او را منتشر کرده است.

مشهورترین سوپرمدل‌ جهان در سن ۵۰ سالگی برای اولین بار مادر شده است و به نظر می رسد او دختر دار شده است و فرزندش را به تازگی در آغوش گرفته است. در ادامه جزئیات تولد اولین فرزند نائومی کمبل را در Niksalehi مشاهده کنید.

فرزند نائومی کمبل

ائومی کمبل، سوپرمدل ۵۰ ساله، تولد نوزاد دختر خود را اعلام کرد. او در عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرده، پاهای کودک نورسیده خود را در دست گرفته است. این اولین فرزند نائومی کمبل است.

خانم کمبل در توضیح عکس نوشت: “نوزادی کوچک و زیبا، مرا به عنوان مادر خود انتخاب کرده است. از این که این روح ظریف به زندگی من وارد شده احساس غرور می‌ کنم.

فرشته من! هیچ واژه‌ ای برای توصیف ارتباط عمیقی که با تو برای ادامه زندگی خواهم داشت وجود ندارد.” او افزود: “عشقی بزرگتر از این، وجود ندارد.”

نائومی کمبل

به نقل از ایندیپندنت، خانم کمبل در توضیحات خود، جزئیات بیشتری از جمله این که نام کودک چیست و چه زمانی به دنیا آمده، ارائه نکرده است.

تولد فرزند نائومی کمبل

این سوپرمدل در گذشته درباره مادری صحبت کرده بود. در سال ۲۰۱۴ او به دایان ون فرستنبرگ، طراح، گفته بود فارغ از این که وضعیت رابطه‌ عاطفی‌ او در آینده به چه نحو باشد، “قطعا” بچه می‌ خواهد.

عکس های نائومی کمبل

او بعدتر در سال ۲۰۱۷، در مصاحبه‌ای نادر، به مجله ای‌ اس گفت: “همیشه به بچه‌ دار شدن فکر می‌ کنم.” او افزود: “اما با شرایط فعلی دانش و پزشکی، به نظرم می‌ توانم هر وقت که می‌ خواهم بچه‌ دار شوم.” خانم کمبل در ۲۲ مه، تولد ۵۱ سالگی خود را جشن می‌ گیرد.

نائومی کمبل علاوه بر فعالیت حرفه‌ای در زمینه مدلینگ، در سریال‌ های تلویزیون و فیلم‌ها نیز حضور داشته است. او در مدرسه هنر و در آکادمی هنرهای نمایشی تحصیل کرد.

نائومی کمبل مدل مشهور

در نهایت فعالیت‌های حرفه‌ ای او از ۱۵ سالگی آغاز شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. نائومی یکی از مشهورترین سوپرمدل‌های جهان است و اولین زن رنگین‌ پوستی است که در زمینه مدلینگ در مجلات مختلف بریتانیایی بوده است.

اولین فرزند نائومی کمبل

مانکن سیاهپوست یک تاجر بلندپرواز

کمبل، یک تاجر بلندپرواز است که در سال ۱۹۹۹ مجموعه‌ ای از عطرهای خود را برای زنان ارائه کرد و کمپانی سبک زندگی و برنامه ریزی رویداد NC Connect را در سال ۲۰۰۲ راه‌اندازی کرد.

اما به طور کلی اکنون فعالیت گسترده او در زمینه مد و فشن بوده و با برندهای برتر مد جهان فعالیت داشته است که می‌توان به برندهایی چون لویی ویتون، ورساچه، دولچه و گابانا و دیگر برندهای مطرح مد اشاره کرد.

کمبل سوپر مدل سیاهپوست

راز مراقبت پوست نائومی کمبل

وقتی نوبت به سوپرمدل‌ها می‌رسد، نام نائومی کمبل Naomi Campbell، سوپرمدل جذاب سیاه‌پوست در اول لیست قرار می‌گیرد. او اولین مدل سیاه پوستی است که تصویرش روی جلد مجله مد ووگ (Vogue) قرار گرفت. علت اصلی شهرت نائومی کمبل در سن میان‌سالی، پوست صاف و زیبای اوست. در این مقاله از سلبریتی ها قصد داریم راز زیبایی نائومی کمبل را به همراه بهترین میکاپ‌های او در فرش قرمز بررسی کنیم.

بیوگرافی نائومی کمبل

نائومی کمبل (Naomi Campbell) یا به‌طور کامل: نائومی ایلین کمبل در بیست و دوم ماه می سال 1970 در لندن متولد شد. او دختر والری موریس-کمبل یک رقصنده اهل جامائیکا و یک پدر بی‌نام است. نائومی در مدرسه دانروون و آکادمی هنرهای نمایشی لندن تحصیل کرد.

آغاز حرفه مدلینگ نائومی کمبل

نائومی وقتی 15 سال سن داشت، توسط یک پیشاهنگ مدل‌سازی کشف شد که با آژانس مدل‌سازی Synchro قرارداد امضا کرد. سال بعد، او اولین مدلینگ خود را در برنامه بزرگ مدلینگ مجله انگلیس ELLE به دست آورد. طی چند سال بعد از آغاز مدلینگ، او اولین مدل سیاه‌پوست بود که عکسش بر روی جلد بسیاری از مجلات برجسته غربی چاپ شد.

به‌عنوان‌مثال عکس او بر روی نسخه‌های انگلیس و فرانسوی Vogue به ترتیب در دسامبر 1987 و آگوست 1988 چاپ شد و همچنین در سپتامبر 1991 عکسش بر روی مجله آمریکایی Vogue قرار گرفت.

آغاز حرفه مدلینگ نائومی کمبل

نائومی کمبل در دنیای فیلم و موسیقی

این سوپر مدل تنها شهرت خود را از طریق مدلینگ کسب نکرد؛ بلکه به دلیل حضور در سریال‌های تلویزیونی مانند: The Face، Vanilla Ice Vehicle ،Cool As Ice و Empire نیز شهرت دارد. او همچنین در زمینه موسیقی در نیز فعالیت می‌کند. نائومی با آهنگ “عشق و اشک” در سال 1994 به اوج خود رسید و همچنین اولین آلبوم او به نام Baby Woman بیش از 1 میلیون نسخه فروخت.

برند عطر نائومی کمبل

کمبل در سال 1999 عطر زنانه همنام با خودش را با همکاری شرکت NC Connect در سال 2002 نام راه‌اندازی کرد. فعالیت حرفه‌ای او علاوه بر کسب شهرت در دنیای مدلینگ و هالیوود، به دلیل درگیری‌های حقوقی و بشردوستانه خود نیز مشهور است که شامل تأسیس سازمان خیریه می‌شود.    

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

همان‌طور که می‌دانید سبک زندگی مدل‌ها با افراد عادی متفاوت است. آن‌ها علاوه بر داشتن رژیم غذایی متفاوت، به دلیل آرایش‌های سنگین، روتین پوستی متفاوتی نیز دارند. پوست کمبل در سن میان‌سالی صاف و بی‌نظیر است و در ادامه راز نگهداری و مراقبت از پوست او را از زبان خودش بررسی می‌کنیم.

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

روتین پوستی

نائومی روتین پوستی خودش را با کرم تمیزکننده و کمی صابون شروع می‌کند. او سپس از ویتامین C، کرم دور چشم و روغن گل رز برای روشن‌کننده و ضد پیری زودرس استفاده می‌کند.

او درباره روتین خود می‌گوید:

” هیدراتاسیون، برای من، مهم‌ترین چیز است. من دوست دارم پوستم چرب و روغنی به نظر برسد. من دائماً از مرطوب‌کننده برای پوست صورتم استفاده می‌کنم”

استفاده از جید رولر

بعد از استفاده از فیش واش، نائومی شروع به استفاده از غلتک صورت روی پوست خود می‌کند تا پوست خود را برای سرم‌های آبرسان آماده کند.

ماسک صورت

آرایش زیاد باعث بازشدن منافذ پوست می‌شود. استفاده از ماسک‌های صورت به‌صورت ورقه‌ایی یا خامه‌ایی یکی از بهترین راهکارها برای بهبود سلامت پوست است.

“وقتی کار نمی‌کنم، سعی می‌کنم به‌هیچ‌وجه آرایش نکنم. من دوست دارم فقط پوست تمیز داشته باشم. ” 

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

مرطوب کننده

به گفته نائومی کمبل، او در حمام از ژل‌های دوش عطری استفاده نمی‌کند و فقط از صابون کودک استفاده می‌کند.

“من به طور مداوم پوستم را مرطوب می‌کنم. این روزها از سرم‌های رطوبت‌رسان برای صورتم کمک می‌گیرم. من فکر می‌کنم همه مرطوب کننده‌های آرایشی و آرایش سنگین فقط منافذ را مسدود می کنند.”

راز مراقبت از پوست نائومی کمبل

مراقبت از بدن به سبک نائومی کمبل

به دلیل سفرهای زیاد و به‌هم‌ریختن رژیم غذایی او، راز اصلی مراقبت از پوست بدن کمبل نوشیدن آب است.

“اولین کاری که من انجام می‌دهم آب گرم با لیمو و پروبیوتیک‌هاست. من هرگز قهوه نمی‌نوشم. من تنها یک فنجان چای می‌خورم و ترجیحم این است که یک فنجان چای سبز داشته باشم. من بیشتر به چای گیاهی علاقه‌مند هستم و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها را برای سیستم ایمنی بدن دارم.”

علاوه بر داشتن تغذیه مناسب کمبل علاقه زیادی به ماساژ دارد. او درباره سبک ماساژ خود این‌گونه می‌گوید:

“حتی وقتی نیمه‌شب وارد خانه می‌شوم، دوست دارم ماساژ بگیرم. زیرا تمام روز از پاشنه پا استفاده می‌کنم که من این کار را شاید دو یا سه بار در هفته انجام می‌دهم. “

مراقبت از بدن به سبک نائومی کمبل

بهترین میکاپ نائومی کمبل

این سوپر مدل سیاه‌پوست در طول حرفه خود با میکاپ‌های مختلفی ظاهر شده است و اکثر آرایش‌های او ساده هستند. به خواندن ادامه دهید تا با بهترین آرایش نائومی کمبل در فرش قرمز آشنا شوید.

مت گالا 2023

چشمان متالیک با یک خط چشم جذاب گربه در مت گالا ظاهر زیبای کمبل را تکمیل کرد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - مت گالا 2023

فشن شو دیور 2022

نائومی در نمایشگاه لباس مردانه برند Dior در مصر، درخشش طلایی در گوشه داخلی چشم را برای آرایش صورت خود انتخاب کرد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - فشن شو دیور 2022

مت گالا 2022

این سوپرمدل مشهور در این مراسم چهره‌ی آراسته خود را با جواهرات زینت بخشید.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - مت گالا 2022

نائومی کمبل در سال 2020

نائومی موهای براق خود را در مراسمی به افتخار شان «دیدی» به سبک باب کوتاه کرد و با آرایشی صورتی در مراسم شرکت کرد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل - 2020 noami campbell

فشن شو لویی ویتون 2019

نائومی در نمایشگاه لباس مردانه لویی ویتون در پاریس با موهای اصلی خود و لباس مونوکروم نود ظاهر شد.

بهترین میکاپ نائومی کمبل -  فشن شوی لویی ویتون 2019

کمبل در مراسم مد ایتالیا 2018

این سوپرمدل جذاب در مراسم جوایز فرش سبز مد ایتالیا در میلان با موهای موج دار بلند و آرایش سیلور شرکت کرد.

نظر شما درباره نائومی، مدل میانسال، چیست؟ 

نائومی کمبل در مراسم مد ایتالیا 2018 - راز زیبایی نائومی کمبل

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish