نحوه انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست برای آقایان

آقایان جذاب و جنتلمنی که به خودشان می‌رسند، بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که چطور می‌توان با ست کردن درست لباس‌ها با هم، دلبری کرد و یک مرد جنتلمن واقعی به نظر رسید. اگر شما هم می‌خواهید یکی از آن مردان خوش تیپ و خوش پوشی باشید که هر چه می‌پوشند، به آن‌ها می‌آیند، پس باید بدانید که متناسب با رنگ پوست‌تان، چه لباسی تن کنید.

مردان چه رنگی بپوشند؟

مساله اینجاست که لباس مناسب آقایان با پوست روشن، شاید با لباس مناسب آقایان با پوست تیره یکی نباشد. مثلا اگر پوست سفیدی دارید، جذابیت یک لباس تیره روی تن شما با کسی که همان لباس تیره را می‌پوشد اما پوست سبزه‌ای دارد، قابل مقایسه نیست. فارغ از رنگ پوست شاید شما به یک رنگ خاص، علاقه بیشتری داشته باشد و آن را بیشتر در لباس‌هایی که می‌پوشید به کار ببرید. با این حال از ترکیب رنگ‌های زیر غافل نشوید. می‌تواند استایل شما را تکان دهد.

شاید شتری به تنهایی رنگ خسته و بی حالی به نظر برسد، اما ترکیب مشکی شتری جذابیت دیگری دارد. ترکیب یک رنگ لوکس مثل جگری و رنگ شیکی مثل سرمه‌ای نیز می‌تواند با هم به کار رود. رنگ قهوه‌ای و سبز هم ظاهری جذاب به شما می‌بخشد که می‌توانید آن را با پیراهن و شلوار، یا شلوار و سویشرت، امتحان کنید. بر خلاف تصور عام، صورتی رنگ دخترانه‌ای نیست. جالب است بدانید جسارت شما با انتخاب رنگ صورتی طوسی می‌تواند جذابیت ظاهری فوق العاده‌ای به شما بدهد. یک پلیور یا پیراهن صورتی با شلوار طوسی می‌تواند استایل متفاوتی به تیپ‌تان بدهد.

راهنمای انتخاب لباس بر اساس انواع رنگ پوست آقایان

بسیار خب، حالا که می‌خواهید با یک تیپ زیبا و ترکیب رنگ جذاب، متناسب با رنگ پوست‌تان انقلابی به پا کنید، پس ابتدا باید رنگ پوست‌تان را بشناسید. سپس متناسب با آن، رنگ لباس را انتخاب کنید.

بهترین رنگ لباس برای پوست روشن

آقایان با پوست روشن، معمولا دارای موهای روشن و بور هستند که چشمان‌شان هم قهوه‌ای، سبز، طوسی یا آبی است. بهترین رنگ برای آقایان با پوست روشن، لباسی است که با رنگ پوست متضاد باشد. رنگ‌های مناسب این گروه آبی، قهوه‌ای، بژ، آبی سیر و رنگی به جز سفید است که تضاد پوست‌شان را نشان دهد.

بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی و سبزه

پوست‌های گندمی و سبزه که نه تیره هستند نه روشن، تقریبا هر رنگ لباسی به پوست‌شان می‌آید. به خصوص رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای، مشکی، صورتی، آبی روشن، بژ، سبز روشن و… می‌تواند با رنگ پوست این افراد مغایرت داشته باشد و در نتیجه بیشتر به چشم بیاید. لباس مناسب آقایان با پوست سبزه معمولا رنگ‌هایی متضاد پوست‌شان است و لباس مناسب آقایان با پوست گندمی هم بهتر است از رنگ‌هایی باشد که نه خیلی تیره هستند، مثل مشکی و نه خیلی روشن، مثل سفید خالص.

بهترین رنگ لباس برای پوست تیره

کسانی که پوست تیره دارند، معمولا چشم، ابرو و موهایی مشکی یا قهوه‌ای تیره دارند. بر همین اساس بایستی رنگ‌هایی بپوشند که چهره را از یکنواختی درآورده و جذابیت بیشتری ایجاد کند. رنگ‌هایی مثل صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی روشن از این دست است. لباس‌های گرم و تیره معمولا برای افرادی با پوست تیره چندان مناسب نیست.

مردان چه رنگ‌هایی نپوشند؟

بسته به این که چه رنگ پوستی دارید، از پوشیدن لباس‌هایی که با رنگ پوست‌تان یکسان است، خودداری کنید. فرقی نمی‌کند که رنگ صورتی را دوست دارید یا سبز، اگر به رنگ پوست‌تان نمی‌خورد، جذابیت و جلوه چهره‌تان نمایان نخواهد شد. بنابراین، اگرچه تصور عموم این بوده که رنگ صورتی یا زرد برای آقایان مناسب نیست، اما اگر به رنگ پوست‌تان می‌آید و حال خودتان هم با این رنگ خوب است، پس با خیال راحت آن را بپوشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish