هدی بیوتی هدا بیوتی هدا کتان هدا کاتان هدی کتان

Huda Kattan صاحب امپراتوری هدی بیوتی اعلام کرد که یک میلیون دلار به دو سازمان بشردوستانه در غزه اهدا خواهد کرد. هدی کتان میکاپ آرتیست و کارآفرین 40 ساله آمریکایی عراقی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: یک ماه پر از رنج و درد در غزه گذشته و متأسفانه اوضاع بدتر می‌شود. این مهمه که ما همیشه در کنار مظلومان باشیم. دو سازمانی که این کمک هنگفت رو دریافت کردند مربوط به درمان و آب پاک هستند.

هدی بیوتی هدا بیوتی هدا کتان هدا کاتان هدی کتان

هدی کتان گفت: در این زمان‌های چالش‌برانگیز، با مسدود شدن کامل غزه، یافتن سازمان‌هایی که بتوانند کمک‌های فوری ارائه دهند و تحویل منابع را برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند تضمین کنند، آسان نیست.

“پس از بررسی دقیق، ما توجه را به دو سازمان معطوف می کنیم. یکی دارای پرسنل مراقبت های پزشکی ضروری است، در حالی که دیگری به تهیه آب پاک و سالم اختصاص دارد.

هدی کتان در رسانه های اجتماعی در مورد وضعیت فلسطین آگاهی رسانی کرده است. این هفته، او از فالوورهایش خواست تا با فهرستی از برندهایی که از فلسطین حمایت می کنند به او کمک کنند.

هدی کتان «huda kattan» معروف به هدی بیوتی (متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۳) یک فعال در حوزه میکاپ آرتیست، بلاگر آرایش و زیبایی و کارآفرین است. او بنیانگذار خط تولید لوازم آرایشی هدی بیوتی است که بسیار مشهور می باشد. هدی کتان در ۲ اکتبر ۱۹۸۳ در شهر اوکلاهما به عنوان یکی از چهار فرزند خانواده متولد شد. والدین هدی بیوتی هر دو اصلیتی عراقی دارند.

هدی بیوتی هدا بیوتی هدا کتان هدا کاتان هدی کتان

Comments (1)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish